PDA

Επιστροφή στο Forum : Πώς να αποφύγουμε τα σπασίματα


Αντώνης Κριτζάς
30-11-09, 11:02
Πώς να αποφύγουμε τα σπασίματα
για νέους …….. (και παλιούς) μοντελιστές

Δεν είναι τυχαίο που πολλές φορές στην αερομοντελιστική μας ημέρα και σε επανάληψη βλέπουμε τον ίδιο άνθρωπο συνεχώς με σπασμένο αεροπλάνο και αρχίζει λοιπόν να βρίζει>:(
α) το αεροπλάνο που δεν του κάνει τα κέφια!!
β) τον κινητήρα που έσβησε!!
γ) βρίσκει ένα γύρω του και τον βαφτίζει γκαντέμη και γουρσούζη και πάντα αυτός φταίει
δ) παρεμβολή-παρεμβολή!!
ε) ο αέρας ,η υγρασία, τον τύφλωσε ο ήλιος!!
Ποτέ μα ποτέ δεν φταίει ο ίδιος?`M`
Φίλοι αερομοντελιστές μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ότι αν αρχίσουμε και σκεπτόμαστε με βάση τον εαυτό μας θα μειώσουμε παρά πολύ τις περιπτώσεις σπασιμάτων.
Τι πρέπει να κάνουμε?
α) Έλεγχο του μοντέλου από το σπίτι και όχι να βιδώνουμε πχ τον κινητήρα στο χώρο πτήσης
β) Να έχουμε στο νου μας τις συχνότητες και αν έρχεται καινούργιος να τον προσεγγίζουμε φιλικά και να τον ρωτάμε.
γ) Έλεγχο των ηλεκτρονικών και ειδικά των μπαταριών που είναι από τους βασικότερους λόγους που ρίχνουμε τα μοντέλα μας.
δ) Πηγαίνοντας στο χώρο πτήσης (και πριν από κάθε πτήση) βλέπουμε πως φυσάει (διεύθυνση και ένταση του ανέμου), την φορά που πετάνε οι υπόλοιποι , που βρίσκετε ο ήλιος κλπ
ε) Έλεγχος του κινητήρα εάν λειτουργεί σωστά (φροντίστε κατά την τοποθέτηση του για την σωστή του ψύξη) και μετά κάντε μια τροχοδρόμηση πριν την απογείωση σας.
ζ) Κατά την διάρκεια της πτήσης φροντίζουμε να βλέπουμε και με την άκρη του ματιού μας που βρίσκονται οι υπόλοιποι διότι κινδυνεύουμε να συγκρουστούμε στον αέρα και σε αυτή την περίπτωση η ευθύνη είναι ασαφής.
Μη περιμένετε όλοι οι υπόλοιποι να ακούσουν και να κάνουν αυτά που θέλετε……. Εσείς θα πρέπει να προσαρμοστείτε με αυτούς…….(ιδιαιτέρως αν φτάσατε μετά από αυτούς)$no$
η) Φροντίστε να μην αγοράζετε μοντέλα τα οποία υπερβαίνουν τις πτητικές σας ικανότητες και αν το κάνετε αυτό ζητήστε τη συμβουλή και βοήθεια ενός ποιο έμπειρου που έχει σετάρει, ζυγίσει και πετάξει τέτοιου τύπου μοντέλα.

Όσο ποιο σχολαστικός έλεγχος γίνεται τόσο μειώνεται ο κίνδυνος σπασίματος και η πτητική μας ημέρα θα είναι ευτυχισμένη και χαρούμενη:>)
Καλές πτήσεις ………..και προσγειώσεις@P@

Mogolos
30-11-09, 11:13
O ΜΟΝΟΣ τρόπος για να αποφύγουμε τα σπασίματα είναι ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΜΕ.

Πέρα όμως από την πλάκα τα λόγια του προλαλίσαντα ειναι σοφά!

mrkaza
30-11-09, 13:37
Ελέγχουμε και τα Scarts καθώς χαλάνε και αυτά .

Σας μιλάει κάποιος που την έπαθε έτσι ευτυχώς με ελάχιστες – επισκευασιμες απώλειες εκτός της μπαταρίας που όσο και αν ψάξαμε 3 άτομα δε την βρήκαμε :(

vhal
30-11-09, 13:54
Και τι ακριβώς είναι τα Scarts??

(Μήπως εννοείς Scratch / Velcro ?? - Γιατί Scart μόνο στην τηλεόραση/video ξέρω...)

B.

mrkaza
30-11-09, 14:09
Και τι ακριβώς είναι τα Scarts??

(Μήπως εννοείς Scratch / Velcro ?? - Γιατί Scart μόνο στην τηλεόραση/video ξέρω...)

B.

Αυτα λεω αχ αυτος ο δεμονας ... του τυπογραφειου :p

Mogolos
30-11-09, 15:43
Αυτα λεω αχ αυτος ο δεμονας ... του τυπογραφειου :p


..."δαιμονας"...

χαχαχαχαχα

GREECEPILOT
29-05-10, 14:16
Aν και βλέπω ότι το θέμα είναι παλιό...Εγώ έχω να πω ότι όσο πετάς ,σπας και όσο σπας όλο και κανένα καινούριο μωράκι (μοντελάκι) πέφτει στα χέρια σου!!χιχι:D

King Kostas
29-05-10, 22:34
O ΜΟΝΟΣ τρόπος για να αποφύγουμε τα σπασίματα είναι ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΜΕ.


Να σε δω να μη πετάς....και τι άλλο στο κόσμο. :D:D:D

Οι φίλοι Αμερικάνοι λένε:

NOBODY WORKS, NOBODY GETS HURT

_P_P

xristos
29-05-10, 23:29
υπαρχει τροπος για να μην σπατε τα μοντελλα σας και να πετατε σχεδων καθε μερα........http://www.youtube.com/watch?v=VCZWk8FFnvI

τωρα δεν ειμαι σιγουρος , αλλα καποιοι απο το petame.gr ισως το καταφερουν και αυτο.....`M`

john17pilot
29-04-11, 01:19
Παντως αυτο που φταιει κατα 99% ειναι το μπετο η το σκληρο εδαφος που ερχεται τελευταιο σε επαφη με το μοντελο.......................... !!
(ατακα που ακουσα απο πολυ εμπειρο πιλοτο......!!!)
ηταν οτι πιο αστειο ακουσα σαν νιουφης

Αντώνης Κριτζάς
29-04-11, 11:18
.......μη ξεχνάς τα κλαδιά ..........
αλλά πέραν του αστείου άτομα και συμπεριφορές σαν αυτές που περιγράφονται παραπάνω συναντάμε συνεχώς στους χώρους που πετάμε Ίσως μερικοί από εμάς να ανήκουμε σε κάποια τέτοια κατηγορία όταν πάντα με τα από μία πτώση φταίει κάποιος η κάτι άλλο εκτός από εμάς Λες και το μοντέλο το έστησε η το πετούσε άλλος
Συζητήσεις επί συζητήσεων για πτώσεις από παρεμβολές όταν έχουμε βάλει στο μοντέλο ευτελή και ακατάλληλα υλικά όπως μπαταρίες, διακόπτες μέχρι και κλώνους κινεζοδέκτες Για να μη πω τις πτώσεις από απειρία μια και οι περισσότεροι θέλουν να πετάξουν μοντέλα με πολύ περισσότερες απαιτήσεις από τις δυνατότητες τους
Όλα παίζουν τον ρόλο τους στο σενάριο της πτώσης ενός μοντέλου
Ο νόμος της βαρύτητας είναι αμείλικτος και για αυτό πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και λεπτολόγοι για να έχουμε μια σωστή και ασφαλή πτήση
Να γυρίσουμε στο σπίτι με χαμόγελο γεμάτοι ικανοποίηση από μια ωραία μέρα και όχι με το μοντέλο σε σακούλα
………και μη ξεχνάμε this is not a toy

bladeskiller
29-04-11, 13:18
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα. Επίσης ,σε κάτι που έγραψες παραπάνω

"Φροντίστε να μην αγοράζετε μοντέλα τα οποία υπερβαίνουν τις πτητικές σας ικανότητες"

θα ήθελα να συμπληρώσω ,εκτός από τις πτητικές ,και τις οικονομικές δυνατότητες. Τα θερμικά μοντέλα ,ειδικά τα μεγάλα (για να μην αναφέρω τα ελικόπτερα είτε θερμικά είτε ηλεκτρικά) ΔΕΝ στήνονται με ψευτιές και περδικοστήματα. Αν δεν μπορούμε να βάλουμε το χέρι στην τσέπη (απόλυτα κατανοητό ειδικά στις μέρες μας) για να στήσουμε σωστά ένα τέτοιο μοντέλο, απλά το ξεχνάμε. Αλλιώς ,δεν θα φταίει κανένας γκαντέμης αν η μηχανή δεν ρυθμίζει με τίποτα ή κόψει στρόφαλο στον αέρα ή οι μπαταρίες κοκκινίζουν τον τσεκαδώρο ή ο δέκτης αποφασίσει να κάνει τα δικά του ή τα σερβό αλλάζουν τριμάρισμα συνέχεια.



Φιλικά Κώστας.

phoenix2
29-04-11, 23:15
Και καλο ζυγισμα, και ξαναζυγισμα ιδίως αν εχουμε κανει καποια αλλαγη στο μοντελο.

Μάριος Παπαδόπουλος
30-04-11, 15:47
Θέλω και εγώ από πείρας να πώ άλλον έναν συνήθει λόγο στον οποίο πολλές φορές
οδηγούμαστε σε ''άσχημα αποτελέσματα'', η υπερβολική σιγουριά στα χέρια μας ή το
''αξιόπιστο'' αεροπλάνο μας που πολλές φορές δεν το τσεκάρουμε πριν την πτήση ή μετά
από αυτή.
Εκ πείρας θα πώ το εξείς ότι δηλαδή αν τσεκάραμε το αεροπλάνο μας πριν τη πτήση και
μετά από αυτήν, αποδεδειγμένα θα γλυτώναμε και λεφτά αλλά και την απογοήτευση
που επικρατεί μετά από μιά απώλεια αεροπλάνου.

john17pilot
02-05-11, 23:44
:-\Και να σκεφτεις οτι το τσεκαρισμα του μοντελου ειναι must κ πριν κ μετα την πτηση,αλλα πολλες φορες ουτε αυτο φτανει.Εγω αν και τσεκαρω παντα τα μοντελα μου στο σπιτι για τυχων ζημιες μια φορα κ ενω ειδα μια μικρη ρωγμη στην ατρακτο απλα την ξεχασα τοσο γρηγορα οσο την ειδα με αποτελεσμα στην επομενη πτηση να αναρωτιεμαι τι πηγε στραβα(ματιασμα ελεγα!!!) κ ειχα μια θεαματικοτατη πτωση :/)-... αργοτερα καταλαβα πως απλα ειχα ξεχασει να φτιαξω τη ρωγμη..... απο τοτε τα post it ειναι αναγκαια για να μην ξεχναω. Το καλο βεβαια ειναι οτι οσο παθαινεις,μαθαινεις!!! _Β_Ο

sukhoi.su29
27-07-11, 11:56
Λίγο χιούμορ ακόμα .:D
Αγαπητοί φίλοι +(*), νομίζω λησμονήσαμε την παγκοσμίου φήμης "Παρεμβολή στα δάκτυλα " (το άκουσα απο τον περίγυρο στο Ελληνικό , την ώρα που δυστυχής w[;,,συνάδελφος αερομοντελλιστής διέλυσε το μοντελλάκι του ,κραυγάζοντας "...ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ ...ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ...". >:(

Skywalker
27-07-11, 12:58
Το έχω ακούσει και εγώ :D, είναι θεϊκή ατάκα!!