Θέμα: Kάστρο
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Νέα Μηνύματα 11-01-11   #18
palafdim
Ανώτερο μέλος του Petame
 
Το avatar του χρήστη palafdim
 
Ημερομηνία εγγραφής: 04-01-2011
Περιοχή: Καλογρέζα
Μηνύματα: 325
Επίπεδο φήμης: 9853 palafdim Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη palafdim Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη palafdim Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη palafdim Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη palafdim Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη palafdim Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη palafdim Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη palafdim Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη palafdim Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη palafdim Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη palafdim Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη
Προεπιλογή Απάντηση: Kάστρο

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από Mogolos Εμφάνιση μηνυμάτων
Απαντώ εγώ
1. Πράγματι τα ΕSM δεν πετάνε με 120αρι. Στα δικά μου εχω 26cc βενζίνα στο p51 και 38cc βενζίνα στο hellcat.
2. Το corsair βγαίνει περί τα 9 κιλά (οσο και το hellcat)
3. Τε retracts του ESM ειναι μια χαρά... εαν κανεις βελούδινες προσγειώσεις. Σε περίπτωση "βαριας" προσγείωσης τα παίρνεις στα χέρια
4. Φυσικά ότι πληρώνεις παίρνεις
Εάν το corsair βγαίνει 9 κιλά ο 180 το πάει καλά; Ο 200άρις με τα 7,5 κιλά του Spitfire είναι ικανοποιητικός αλλά σε καμμιά περίπτωση overpower!
Όσο για τις βελούδινες προσγειώσεις όλα είναι σχετικά...και ο καλύτερος κάποια στιγμή θα κάνει μια βαριά προσγείωση για οποιονδήποτε λόγο, οπότε εκεί τίθεται ένα ερώτημα στην επιλογή των retract. Εκείνο που δεν ξέρω είναι αν τα αντίστοιχα Robart (δεν έχει πολλά μοντέλα με περιστροφικά retract) θα ταιριάξουν καλά στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Όσο για τις μηχανές δεν έχω πάει ακόμα σε βενζίνα..στο μέλλον ίσως.
Ο χρήστης palafdim δεν είναι συνδεδεμένος IP   Απάντηση με παράθεση