Θέμα: Kάστρο
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Νέα Μηνύματα 11-01-11   #24
dgiatr
Ανώτερο μέλος του Petame
 
Ημερομηνία εγγραφής: 28-05-2010
Μηνύματα: 236
Επίπεδο φήμης: 297122 dgiatr Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη dgiatr Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη dgiatr Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη dgiatr Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη dgiatr Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη dgiatr Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη dgiatr Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη dgiatr Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη dgiatr Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη dgiatr Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη dgiatr Έχει μια φήμη ...πέρα από τη φήμη
Προεπιλογή Απάντηση: Kάστρο

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από palafdim Εμφάνιση μηνυμάτων
. ...η αλήθεια είναι ότι τα πραγματικά πετούσαν με κινητήρα στα 3/4 περίπου...τεσπα...απόψεις!

στα πραγματικά warbirds όμως όταν στόλαρε το αεροπλάνο ο πιλότος κατά πάσα πιθανότητα, εάν δεν είχε προλάβει να πηδήξει απο το αεροπλάνο, σκοτωνότανε και επομένως δεν είχε να στεναχωρεθεί γιατι το αγαπημένο του αεροπλάνο καταστράφηκε!!! εμείς όμως που και κόπο και χρόνο και χρήμα διαθέτουμε για να φτιάξουμε ένα warbird δεν είναι κρίμα να στεναχωριόμαστε οταν σπάει επειδή σε μια πιθανή <<στραβή>> το μοτέρ δεν είχε αρκετή δύναμη να το τραβήξει και πιθανόν να το γλυτώσει; θέλω να πώ δηλαδή οτι είναι καλό να είναι λίγo overpower tο μοτέρ γιατι οι συνθήκες πτήσης αλλά και εμείς δεν ειμαστε πάντοται στα καλύτερά μας.
Ο χρήστης dgiatr δεν είναι συνδεδεμένος IP   Απάντηση με παράθεση