![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Jet - Τουρμπίνες Παρουσιάσεις - Κατασκευές |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | Αξιολογήστε το θέμα | Τρόποι εμφάνισης |
![]() |
#1 |
Ανώτερο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 04-02-2012
Περιοχή: Αγρίνιο
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 141
Επίπεδο φήμης: 441402
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ηρθε σήμερα στη βάση του το f-16 1/8 skymaster alaska agressor. Αρχίζω αμέσως την συναρμολόγιση. Ευχαριστώ Γιώργο για την πολύτιμη βοήθεια σου από την ημέρα της παραγγελίας έως και την παράδωση του σήμερα.
__________________
Buildit yourself |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Υποστηρικτής του petame
Ημερομηνία εγγραφής: 26-05-2008
Μηνύματα: 1.527
Επίπεδο φήμης: 254036
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ότι περνάει από το χέρι μου είναι ευχαρίστηση μου να βοηθάω.
Περιμένουμε την πρόοδο της κατασκευής Φώτη ![]() .
__________________
φιλικά Γιώργος Παπαγιάννης www.rcjet.gr Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com SU-37 twin Vector,HotSpot p160,Mirage 2000 p300 ,F86 p200,T33 p180,F16 1/8,F16 1/6, F16 1/5,CARF Mig15,CARF EuroFighter,EuroFighter p100,F104 p300,Hawk p180,Hawk p100,Viper p180,Viper p100,F15 p120,F18 p160,F22 Raptor p180..no room left 2 write |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Νέο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 31-03-2014
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 14
Επίπεδο φήμης: 214
![]() |
![]() Φώτη και μόνο που το βλέπω μου φτάνει!! Καλορίζικο φίλε και καλές πτήσεις. Φαίνεται απίστευτη ποιότητα και λεπτομέρεια!
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Ανώτερο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 04-02-2012
Περιοχή: Αγρίνιο
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 141
Επίπεδο φήμης: 441402
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Παράθεση:
Τα καλούδια που θα δώσουν ζωή στο f-16 είναι: 4 servo hitec 7955tg. 1 servo nose gear hitec 5955tg. 1 servo rudder ds361. powerbox champion. kingtech k80. 3 battery nanotech 2650mah. Χαρακτηριστικά. μηκος 1,87μ εκπέτασμα 1,30μ βάρος θα δείξει περιμένουμε. Εδώ ζητάω την βοήθεια σας.(Elevon+flaps) ή (elevator+aileron)?
__________________
Buildit yourself |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Νέο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 06-02-2009
Μηνύματα: 18
Επίπεδο φήμης: 482
![]() |
![]() Φωτη καλοριζικο και καλες Π/Γ !!!
Ελπιζω οταν το τελειωσεις να το δουμε καποια στιγμη και στο Μεσολογγι... |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Νέο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 11-02-2015
Περιοχή: Μαρούσι
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 23
Επίπεδο φήμης: 170
![]() |
![]() Καλησπέρα κι από μένα...
Καλορίζικο... Δεν κατάλαβα τον προβληματισμό σου για elevon+flaps ή elevator και aileron.... Νομίζω οτι θα είναι χρήσιμο να χρησιμοποιήσεις τα aileron και για flaps εφόσον δεν τα έχει ξεχωριστά και φυσικά το elevator χωριστά..
__________________
Αυτό που ξεχωρίζει έναν άντρα από ένα παιδί είναι... η τιμή των παιχνιδιών του...!!! |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ανώτερο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 04-02-2012
Περιοχή: Αγρίνιο
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 141
Επίπεδο φήμης: 441402
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Φίλε mihelone Όπως και με το προηγούμενο μου τζέτ ετσι και με αυτό η πρώτη πτήση θα γίνει στο μεσολόγγι. Πολύ καλή και φιλόξενη παρέα οι μεσολογγίτες. Εχουν και πολύ καλό αεροδιάδρομο.
__________________
Buildit yourself |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ανώτερο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 04-02-2012
Περιοχή: Αγρίνιο
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 141
Επίπεδο φήμης: 441402
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ο προβληματισμός μου είναι αν θα έχει καλύτερη συμπεριφορά με elevon ή με aileron. Θα στρίβει με elevon;
__________________
Buildit yourself |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ανώτατο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 23-11-2009
Περιοχή: Βριλήσσια
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 720
Επίπεδο φήμης: 831006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Καλημερα.
Δεν εχω φτιαξει ποτε jet, αλλα ενα su 27 με ωστικη ελικα/ηλεκτρικο πετουσε θαυμασια με elevons μονο. Βεβαια σε αυτο το μεγεθος, οπου ο χωρος δεν αποτελει προβλημα πιστευω οτι πρεπει να βαλεις ailerons. Στα αεροπλανα επιπλεον πηδαλια σημαινει και καλυτερος και πιο ακριβης ελεγχος. Στα πραγματικα F16 το συστημα ελεγχου πτησεως λειτουργει τα elevators κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες(μεγαλη γωνια προσβολης η απαιτηση για πολυ μεγαλο βαθμο περιστροφης στον αξονα του roll etc)σαν elevons ταυτοχρονα με τα ailerons. Με τις σημερινες Τ/Κ αυτο ειναι εφικτο, αλλα προετοιμασου για τρομερα γρηγορη αποκριση του μοντελου σου. Αυτα απο εμενα. PS:Το μοντελο σου εχει φοβερο look...πραγματικο aggressor |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ανώτατο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 08-04-2008
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Επίπεδο φήμης: 675887
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι ,να μιλήσεις με ανθρώπους που έχουν το συγκεκριμένο αεροπλάνο ,για να σου πουν αν έχουν πετάξει και τα δύο setup και ,πιο συγκεκριμένα ,αν το droop των ailerons όταν αυτά χρησιμοποιούνται σαν flaps ,δίνει μια άξια λόγου βελτίωση κατά την προσγείωση. Δηλαδή αισθητά χαμηλότερη ταχύτητα χωρίς κίνδυνο απώλειας στήριξης.
Αν η απάντηση σε αυτό είναι αρνητική, τότε δεν έχει νόημα να μπλέξεις με elevons. Κάνεις το κλασικό setup δηλαδή elevators και ailerons κατά το manual. Αν όμως το droop των ailerons βοηθάει σημαντικά στην προσγείωση τότε, ανάλογα και με το μήκος του διαδρόμου στο μέρος που πετάς ,μπορείς να εφαρμόσεις πάλι το κλασικό setup αν δεν σε ενδιαφέρει η μικρότερη ταχύτητα στην προσγείωση ή να εφαρμόσεις το εναλλακτικό setup δηλαδή elevons και flaps. Βέβαια ,ανάλογα με το κέντρο βάρους και άλλους παράγοντες, μπορεί με τα elevons να μην είναι τόσο αξονικό το roll και να μη σε ικανοποιεί. Στη θεση σου θα εξέταζα πάντως και μια άλλη δυνατότητα, η πραγματοποίηση της οποίας όμως εξαρτάται από την τηλεκατεύθυνση που έχεις. Υπάρχουν κάποιες τηλεκατευθύνσεις οι οποίες έχουν τη δυνατότητα ailevator, λινκαρισμένη με τα contitions ώστε να μπορείς με ένα διακόπτη να αλλάζεις τις παραμέτρους αυτής της λειτουργίας. Ετσι ,μπορείς ένα contition να το βαφτίσεις normal και σε αυτό τα ailerons να κάνουν κίνηση μόνο aileron και τα elevators μόνο elevator. Ενα άλλο contition το ονομάζεις landing και εκεί τα μεν elevators λειτουργούν σαν elevons τα δε ailerons δεν κινούνται καθόλου με την κίνηση aileron αλλά ,μέσω μιας offset μίξης, τους δίνεις λίγο droop για να λειτουργούν μόνο σαν flaps. Φυσικά εννοειται ότι θα χρειαστεί διαφορετικό τριμ αλλά ,έτσι κι αλλιώς ,τα conditions σου δίνουν αυτή τη δυνατότητα. Αν η τηλεκατεύθυνση δεν έχει λινκαρισμένη αυτή τη λειτουργία με τα conditions, τότε ενδεχομένως να γίνεται το ίδιο πράγμα (ανάλογα και με την τηλεκατεύθυνση) αλλά θα χρειαστεί να παιδευτείς αρκετά ,συνδυάζοντας έξυπνα κάποιες μίξεις και φυσικά τα conditions. |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Υποστηρικτής του petame
Ημερομηνία εγγραφής: 26-05-2008
Μηνύματα: 1.527
Επίπεδο φήμης: 254036
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
__________________
φιλικά Γιώργος Παπαγιάννης www.rcjet.gr Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com SU-37 twin Vector,HotSpot p160,Mirage 2000 p300 ,F86 p200,T33 p180,F16 1/8,F16 1/6, F16 1/5,CARF Mig15,CARF EuroFighter,EuroFighter p100,F104 p300,Hawk p180,Hawk p100,Viper p180,Viper p100,F15 p120,F18 p160,F22 Raptor p180..no room left 2 write Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dell Gatto Grande : 01-03-15 στις 22:30. |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ανώτερο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 04-02-2012
Περιοχή: Αγρίνιο
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 141
Επίπεδο φήμης: 441402
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Εχω χρόνο μπροστά μου να αποφασίσω για το setup. Η JR pcmxii που έχω είναι καλή αλλά δυστιχώς δεν έχει ρύθμιση για ailevator (νομίζω). Η συναρμολόγιση προχωράει με αργά και προσεκτίκα βήματα για το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα.
__________________
Buildit yourself Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Φώτης Καλεύρας : 06-03-15 στις 07:43. |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Προχωρημένο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 26-05-2012
Μηνύματα: 54
Επίπεδο φήμης: 1567
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ωραίο........
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη albatros : 06-03-15 στις 21:24. |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ανώτερο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 04-02-2012
Περιοχή: Αγρίνιο
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 141
Επίπεδο φήμης: 441402
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ΓΙΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΙΣΗ ΧΩΡΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΛΟΤΗΡΙΟ, ΤΑ ΔΥΟ AIRTANK ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΠΙΣΩ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΦΥΛΛΟ BALSA 2mm ΕΠΕΝΔΥΜΕΝΟ ΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΟΤΕΝΙΑ.
ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΕΝΑ ΦΥΛΛΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 0.2mm ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ANAΣΥΡΟΜΕΝΩΝ. Προσοχή - Παρέμβαση:Το www.petame.gr ζητά να πληκτρολογείτε αυστηρά και μόνο με Ελληνικούς χαρακτήρες & πεζά γράμματα - βλ.κανόνες φόρουμ
__________________
Buildit yourself Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nasa : 13-04-15 στις 22:40. |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ανώτερο μέλος του Petame
Ημερομηνία εγγραφής: 04-02-2012
Περιοχή: Αγρίνιο
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 141
Επίπεδο φήμης: 441402
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ F16 ΘΑ ΠΕΤΑΕΙ ΜΕ AILERON ΚΑΙ FLAP'S ΣΤΑ ΦΤΕΡΑ KAI MONO ELEVATOR ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ. ΤΑ ΣΕΡΒΟ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ HITECH 7955TG
__________________
Buildit yourself |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Λέξεις-Κλειδιά |
alaska agressor , f-16 1/8 skymaster , f-16 1/8 skymaster alaska agressor , f-16 rc , skymaster alaska agressor rc |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν το θέμα αυτή τη στιγμή: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | Αξιολογήστε αυτό το θέμα |
|
|