Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
Καλημέρα σε όλους τους φίλους συνχομπίστες!!! Έγινα πρόσφατα κάτοχος ενός καινούριου κινητήρα os max 46fx. και θα ήθελα να σας παρακαλέσω αν μπορούσατε να μου εξηγήσετε , βήμα προς βήμα, πως θα μπορέσω να το στρώσω το κινητηράκι μου, διότι δεν σκαμπάζω πώς. Ή αν έχει ξαναειπωθεί να με παραπέμψετε κάπου για να καταλάβω τον τρόπο. Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!!!!!
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
Επειδή τα Αγγλικά μου δεν είναι πολύ καλά γι'αυτό ζητάω βοήθεια εδώ, το manual το έχω κι εγώ!! Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
Βασικα θα ξεκινησεις με 3 στροφες τη βαλβιδα μιγματος και θα καψεις 1 ντεποζιτο. Στην αρχη πρεπει να εχει πλουσιο μιγμα για να προστατεψεις το μοτερ. Μετα θα κλεισεις κατα μιση περιστροφη τη βαλβιδα μιγματος και θα καψεις παλι ενα ντεποζιτο. Έτσι θα ανεβαζει μονο του το μοτερ στροφες . Αυτη η διαδικασια πρεπει να γινει τρεις φορες.
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
Ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση!! Όταν λες βαλβίδα μίγματος είναι η μεγάλη βαλβίδα, όχι αυτή στην βάση του καρμπυρατέρ έτσι?
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
Για χαρά παίδες.
Ο όρος βαλβίδα δεν υφίσταται. Μιλάμε πάντα για nidles (βελόνες κοινός).
Η μια είναι η βελόνα του καυσίμου (είναι αυτή που έχει σχετικά μεγάλο πιάσιμο) και η άλλη είναι η βελόνα του αέρα (είναι μια μικρή βίδα που μετακινεί την βελόνα μέσα έξω, στη χαλκοσωλήνα που βλέπουμε μέσα στην τρύπα της εισαγωγής του αέρα του καρμπιρατέρ).
Κανείς δεν μπορεί να σου πει με ακρίβεια πόσες στροφές πρέπει να στρίψει η μια και πόσες η άλλη. Συνήθως οι OS δουλεύουν στην μιάμιση στροφή από τελείως κλειστές.
Το λοιπόν, στο στρώσιμο για αρχή θα βάλεις μια προπέλα με πολύ μικρό βήμα, και αυτό βασικά το θες διότι:
1. Θέλεις φορτίο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές
2. Θέλεις όσο περσότερο αέρα μπορεί να σπρώξει μια προπέλα γυρνώντας με χαμηλές στροφές...με αυτό τον τρόπο θα κρυώνει και το μοτέρ.
Αφού τα κάνεις αυτά, σε πρώτη φάση θα πρέπει να βρεις την ρύθμιση για να πάρει μπροστά το μοτεράκι. Αφού πάρει άρχισε να παίζεις όπως είπε το παλικάρι πιο πάνω.
Σε όλη την διάρκεια του στρωσίματος (minimum 5 ντεπόζιτα) να είσαι πολύ πλούσιος σε μίγμα και να αφήνεις το μοτεράκι να βγάζει μπόλικο λαδάκι.
Όταν το μοτέρ θα στρώσει, θα βγάλεις όλο το καύσιμο και θα γεμίσεις μέχρι την μέση το ντεπόζιτο.
ΠΑΝΤΑ ρυθμίζουμε το μοτέρ με μισό ντεπόζιτο. Όταν ρυθμίσουμε και πλέον το μοτέρ κρατά ρελαντί αλλά και ανεβάζει στροφές με άμεση απόκριση αλλά και χωρίς δισταγμό...τότε και μόνο τότε....πετάμε. Οπότε, γεμίζουμε το ντεπόζιτο, βγάζουμε κάνα δυο φωτό το αεροπλάνο....διότι παίζει να είναι και η τελευταία φορά που θα το δούμε σε ένα κομμάτι.....βάζουμε μπρός...και φύγαμε.
Η σωστή ρύθμιση θα φανεί αμέσως με το που το αεροπλάνο θα πετά ελαφρός μπουκωμένα (ελαφρώς λέμε...όχι ασθμαίνοντας)....όταν κάνουμε όμως περίπου 2 με 3 στροφές και πέσει λίγο η στάθμη στο ντεπόζιτο, τότε όλα θα έρθουν στα ίσα τους.
Καλές πτήσεις Χάρη.
Ο όρος βαλβίδα δεν υφίσταται. Μιλάμε πάντα για nidles (βελόνες κοινός).
Η μια είναι η βελόνα του καυσίμου (είναι αυτή που έχει σχετικά μεγάλο πιάσιμο) και η άλλη είναι η βελόνα του αέρα (είναι μια μικρή βίδα που μετακινεί την βελόνα μέσα έξω, στη χαλκοσωλήνα που βλέπουμε μέσα στην τρύπα της εισαγωγής του αέρα του καρμπιρατέρ).
Κανείς δεν μπορεί να σου πει με ακρίβεια πόσες στροφές πρέπει να στρίψει η μια και πόσες η άλλη. Συνήθως οι OS δουλεύουν στην μιάμιση στροφή από τελείως κλειστές.
Το λοιπόν, στο στρώσιμο για αρχή θα βάλεις μια προπέλα με πολύ μικρό βήμα, και αυτό βασικά το θες διότι:
1. Θέλεις φορτίο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές
2. Θέλεις όσο περσότερο αέρα μπορεί να σπρώξει μια προπέλα γυρνώντας με χαμηλές στροφές...με αυτό τον τρόπο θα κρυώνει και το μοτέρ.
Αφού τα κάνεις αυτά, σε πρώτη φάση θα πρέπει να βρεις την ρύθμιση για να πάρει μπροστά το μοτεράκι. Αφού πάρει άρχισε να παίζεις όπως είπε το παλικάρι πιο πάνω.
Σε όλη την διάρκεια του στρωσίματος (minimum 5 ντεπόζιτα) να είσαι πολύ πλούσιος σε μίγμα και να αφήνεις το μοτεράκι να βγάζει μπόλικο λαδάκι.
Όταν το μοτέρ θα στρώσει, θα βγάλεις όλο το καύσιμο και θα γεμίσεις μέχρι την μέση το ντεπόζιτο.
ΠΑΝΤΑ ρυθμίζουμε το μοτέρ με μισό ντεπόζιτο. Όταν ρυθμίσουμε και πλέον το μοτέρ κρατά ρελαντί αλλά και ανεβάζει στροφές με άμεση απόκριση αλλά και χωρίς δισταγμό...τότε και μόνο τότε....πετάμε. Οπότε, γεμίζουμε το ντεπόζιτο, βγάζουμε κάνα δυο φωτό το αεροπλάνο....διότι παίζει να είναι και η τελευταία φορά που θα το δούμε σε ένα κομμάτι.....βάζουμε μπρός...και φύγαμε.
Η σωστή ρύθμιση θα φανεί αμέσως με το που το αεροπλάνο θα πετά ελαφρός μπουκωμένα (ελαφρώς λέμε...όχι ασθμαίνοντας)....όταν κάνουμε όμως περίπου 2 με 3 στροφές και πέσει λίγο η στάθμη στο ντεπόζιτο, τότε όλα θα έρθουν στα ίσα τους.
Καλές πτήσεις Χάρη.
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
Καλησπέρα φίλε Κώστα, δηλαδή όλη η δουλειά είναι να δουλεύει το μοτέρ μπουκωμένο μέχρι να κάψει 5 ντεπόζιτα στο έδαφος???? Κατά την διάρκεια του στρωσίματος το γκάζι θα το ανοιγοκλείνω ή θα το έχω σταθερό σε κάποιες στροφές????
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
HAR28 έγραψε: ↑Καλησπέρα φίλε Κώστα, δηλαδή όλη η δουλειά είναι να δουλεύει το μοτέρ μπουκωμένο μέχρι να κάψει 5 ντεπόζιτα στο έδαφος???? Κατά την διάρκεια του στρωσίματος το γκάζι θα το ανοιγοκλείνω ή θα το έχω σταθερό σε κάποιες στροφές????
Θα κάνεις κλιμάκωση με δίλεπτα και τρίλεπτα, αλλά ποτέ τέρμα ανοιχτός παρά μόνο προς το τέλος του ντεπόζιτου.
Γενικά θα ανοίξεις τέρμα προς το τέλος....
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας με βοηθήσατε πολύ
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
Eισαι λαθος σε αυτό φιλε, οι στροφες που δουλευει ενα μοτερ ειναι συγκεκριμενες και πανε βασει του κατασκευαστη. Στις 2 στροφες το μοτερ αρχιζει και ανεβαζει, στις 3 δουλευει πλουσιο, και οπως στρεφεις τη βελονα συμφωνα με τη φορα των δεικτων του ρολογιου στην 1 1/2 στροφη έχεις την Optimum ρυθμιση. Το γραφουν και τα manual.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
Σε τι από όλα κάνω λάθος;....η ερώτηση είναι πραγματική.
Το λέω γιατί με τρεις στροφές ανοιχτές τις βελόνες πως καταφέρνεις να βάλεις μπροστά ένα μοτέρ;
Πάντως μέχρι και σήμερα, δεν είχα ποτέ θέμα με στρωσίματα μοτέρ ακολουθώντας την ανωτέρω τακτική.
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
Οι στροφές στην βελόνα έχουν να κάνουν με το εκάστοτε μοτέρ και τις περιβαλλοντολογικές συνθήκες! Ένα OS το έβαλα πρώτη φορά μπροστά με 5-6 στροφές ανοικτή τη βελόνα!
Όσο για το στρώσιμο, ακολούθησα πιστά τις οδηγίες της OS, κάτι θα ξέρουν!!
Το πολύ πλούσιο μείγμα δεν φέρνει πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μπορεί να μην ανεβάσει τη σωστή θερμοκρασία έτσι ώστε τα μέταλλα να στρώσουν μεταξύ τους!
Όσο για το στρώσιμο, ακολούθησα πιστά τις οδηγίες της OS, κάτι θα ξέρουν!!
Το πολύ πλούσιο μείγμα δεν φέρνει πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μπορεί να μην ανεβάσει τη σωστή θερμοκρασία έτσι ώστε τα μέταλλα να στρώσουν μεταξύ τους!
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
...Κώστα 'no offence intended'...αλλά πάντα έτσι αισιόδοξα ξεκινάς..?:DKing Kostas έγραψε: ↑Για χαρά παίδες.
Μιλάμε πάντα για nidles (βελόνες κοινός).../// needles=βελόνες ...... κοινός=κοινώς...
...'βγάζουμε κάνα δυο φωτό το αεροπλάνο....διότι παίζει να είναι και η τελευταία φορά που θα το δούμε σε ένα κομμάτι.....βάζουμε μπρός...και φύγαμε...'
...Χάρη...όπως είπε και ο DjBac...ακολούθησε όσο γίνεται πιο πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή...δεν μπορεί κάτι ξέρει...ελπίζω ότι όλο και κάποιος φίλος εκεί που πετάς θα ξέρει καλά Αγγλικά ώστε να σε βοηθήσει...
Φιλικά,
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
Παιδιά άλλη μια ερώτηση να κάνω, στην πρώτη εκκίνηση του μοτέρ θα πρέπει να ρίξω μόνος μου καύσιμο στο πιστόνι και στο καρμπυρατέρ ή θα τραβήξει μόνο του????
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx???
μερικές στροφές με τη μίζα και το και το γκάζι στη μέση πριν βάλεις μπουζόπιπα είναι αρκετές