Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑Και του χρόνου στην F4C. Την κανονική scale κατηγορία.
Για μένα το πρωτάθλημα F4-ARF που κερδίζω, είναι η μεγαλύτερη πρόκληση .
Εκεί λαμβάνουν μέρος χειριστές που βγάζουν την υψηλότερη πτητική βαθμολογία ανεξάρτητος κατηγορίας.
Κάποιοι από αυτούς ασχολούνται και με F3A(κατηγορία με μοντέλα φτιαγμένα να πετάνε καλά ενώ τα scale μοντέλα κουβαλάνε τα χουσουρια των πραγματικών )
Στην F4-C χρειάζ καλό scale αεροπλάνο για να σας ανταγωνιστώ.Κάτι που είναι στα σχέδια μου..::)
Αν και γενικότερα η FAI F4C έχει ένα πρόβλημα στην κρίση που πρέπει να λυθεί για να γίνει δίκαιο το αποτέλεσμα.
Μπορεί ένας χειριστής ενός F22 να πετάξει ένα Piper Cub? Ναι.
Μπορεί ένας χειριστής ενός Piper Cub να πετάξει ένα F22? Όχι.
Καμία σχέση ο φόρτος εργασίας τους για να βγάλουν το ακροβατικό πρόγραμμα.
Οι κανόνες δε διακρίνουν την ικανότητα των χειριστών σε σχέση με το μοντέλο που επιλέγουν να πετούν.
Αυτή η αδικία μπορεί να λυθεί πολύ εύκολα χωρίς να μπλέξουμε με αντιπαραθέσεις F22 vs TigerMoth vs PiperCub.
Η διαφορα μεταξύ της πτητικής ευκολίας των μοντέλων είναι το WingLoading.
Πρέπει να θεσπιστεί κανόνας που να επιβραβεύει βαθμολογικά τα μοντέλα με υψηλό πτερυγικό φόρτο :--)!!
Αφού όλοι ζυγιζόμαστε ,
απλά συμπεριλαμβάνουμε και την επιφάνεια των φτερών και βαθμολογείται ο συντελεστής WingLoading !
Έτσι ενθαρρύνουμε και κάνα
scale JET και άλλες πολύπλοκες κατασκευές να πάρουν μέρος !@/-=}{{
.