PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
..., γιααα να δούμε πως δουλεύουν..._P_P
https://www.youtube.com/watch?v=Yg1Km_4T5iQ
https://youtu.be/Yg1Km_4T5iQ
https://www.youtube.com/watch?v=Yg1Km_4T5iQ
https://youtu.be/Yg1Km_4T5iQ
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
Δωσε λιγο footage προς τερψιν οφθαλμων Χρησταρα!_P_P
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
αρχισαμε με τα κινητά μέρη, αλλαγή τα χαρτάκια με πλακέ μεντεσέδες...
- Συνημμένα
-
- 26.jpg (24.95 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 25.jpg (30.32 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 24.jpg (26.84 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 23.jpg (30.64 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 22.jpg (33.4 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
παμέ συνέχειά...
- Συνημμένα
-
- 31.jpg (27.85 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 30.jpg (29.17 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 29.jpg (30.7 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 28.jpg (27.98 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 27.jpg (24.55 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
με το φίλο Γιώργο (GeorgeC) στην υπόγα του...
- Συνημμένα
-
- 36.jpg (20.92 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 35.jpg (22.45 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 34.jpg (27.64 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 33.jpg (27.25 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 32.jpg (29.15 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
και συνέχειαααα...
- Συνημμένα
-
- 41.jpg (30.29 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 40.jpg (31.59 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 39.jpg (26.24 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 38.jpg (22.15 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 37.jpg (28.47 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
αλλες δυό.....
- Συνημμένα
-
- 43.jpg (31.18 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 42.jpg (30.46 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
TΕΛΕΙΩΝΕΕΕΕ
θελουμε να το δουμε στον αερα
θελουμε να το δουμε στον αερα
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
Να τραβήξουμε και κανα βιντεάκι _P_P^%^
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
Καλημέρααα παιδιά..., το καλό πράμα αργεί να γίνει, χαχαχαχχαχααα..._P_P
Γιάννη μη με βιάζεις!@/-=}{{, αλλάζω πολλά πράματα και θέλουν σκέψη & δοκιμές. Ο χώρος για να δουλέψεις είναι μικρός, στενός και η πρόσβαση δύσκολη το καταλαβαίνεις πως δεν είναι σαν τα μεγαλύτερα α/φ που έχεις χώρο. Πάμε καλά όμως αργά αλλά με καλό αποτέλεσμα...
Αντώνη θα έχουμε σίγουρα την ευκαιρία για φώτο & βίντεο...
ΥΓ
Προσπαθώ για: Cowl χωρίς τρύπα για εξάτμιση, αλλαγή του τρόπου στερέωσης του πάνω στο α/φ, καθαρή-ες πάνω επιφάνεια-ες από οτιδήποτε υπάρχει στα μοντέλα μας που έχει να κάνει με χορνάκια μοχλικά, μεντεσέδες,... κλπ. Καλύμματα κυρίων τροχών, εμπρός πορτάκια ρινιαίου σκέλους (απο τη ΄μαμά΄δεν έχει κανένα, δες πιο κάτω φώτο)..., ουουουφ...*SAR*
Γιάννη μη με βιάζεις!@/-=}{{, αλλάζω πολλά πράματα και θέλουν σκέψη & δοκιμές. Ο χώρος για να δουλέψεις είναι μικρός, στενός και η πρόσβαση δύσκολη το καταλαβαίνεις πως δεν είναι σαν τα μεγαλύτερα α/φ που έχεις χώρο. Πάμε καλά όμως αργά αλλά με καλό αποτέλεσμα...
Αντώνη θα έχουμε σίγουρα την ευκαιρία για φώτο & βίντεο...
ΥΓ
Προσπαθώ για: Cowl χωρίς τρύπα για εξάτμιση, αλλαγή του τρόπου στερέωσης του πάνω στο α/φ, καθαρή-ες πάνω επιφάνεια-ες από οτιδήποτε υπάρχει στα μοντέλα μας που έχει να κάνει με χορνάκια μοχλικά, μεντεσέδες,... κλπ. Καλύμματα κυρίων τροχών, εμπρός πορτάκια ρινιαίου σκέλους (απο τη ΄μαμά΄δεν έχει κανένα, δες πιο κάτω φώτο)..., ουουουφ...*SAR*
- Συνημμένα
-
- PC-9 1.jpg (9.44 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- PC-9.jpg (6.05 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
Γεια σας παιδιά, συνεχίζουμε, έτοιμα τα φτερά & τοποθετήθηκαν κάποια servo και έγιναν μερικές συνδέσεις πηδαλίων...
Τα καπάκια των servo των flaps δεν υπήρχαν, μόνο τις τρύπες είχε, κατασκευάστηκαν από το μηδέν, όπως και οι βάσεις των servo πάνω σε αυτά.
Στό πίσω κινητό μπήκε διπλό πυργάκι με μπίλια και εξαφανίστηκε η περαστή βίδα του κατασκευαστή.
Κόντηνε και λίγο το κόκκινο fin (μεγάλωσε η κλίση στο τέλος του) κάτω από το πηδάλιο ώστε να παίρνει λόγο μεγαλύτερη κλίση το elevator.
Επίσης κολλήθηκαν φιλετάκια μπάλσας στο τέλος στα πλαϊνά των flap ώστε να έρθουν 'πρόσωπο' με την περασιά του φτερού, άφηναν ένα μικρο κενό, οπτική περισσότερο βελτίωση..._P_P
Τα καπάκια των servo των flaps δεν υπήρχαν, μόνο τις τρύπες είχε, κατασκευάστηκαν από το μηδέν, όπως και οι βάσεις των servo πάνω σε αυτά.
Στό πίσω κινητό μπήκε διπλό πυργάκι με μπίλια και εξαφανίστηκε η περαστή βίδα του κατασκευαστή.
Κόντηνε και λίγο το κόκκινο fin (μεγάλωσε η κλίση στο τέλος του) κάτω από το πηδάλιο ώστε να παίρνει λόγο μεγαλύτερη κλίση το elevator.
Επίσης κολλήθηκαν φιλετάκια μπάλσας στο τέλος στα πλαϊνά των flap ώστε να έρθουν 'πρόσωπο' με την περασιά του φτερού, άφηναν ένα μικρο κενό, οπτική περισσότερο βελτίωση..._P_P
- Συνημμένα
-
- 48.jpg (19.44 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 47.jpg (18.24 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 46.jpg (17.01 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 45.jpg (23.16 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 44.jpg (22.42 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
..., άντε να το δούμε λιγουλάκι περίπου πως θα είναι... Για το τιμόνι εφόσον λόγω της μετατροπής σε ηλεκτρικά, των σκελών είχα κενή θέση για servo,συνδέθηκε με ξεχωριστό servo και έτσι ο τροχός-τιμόνι ρυθμίζει ανεξάρτητα από το ruder, μεγάλη ευκολία οι τρίροδοι με μπροστινό καταλαβαίνουν...!@/-=}{{
Καμιά βίδα, τρύπα, πλαστική κόντρα, κλπ δεν φαίνεται στην πάνω πλευρά του α/φ και των πηδαλίων... στόχος πρώτος επετεύχθη..._P_P
Καμιά βίδα, τρύπα, πλαστική κόντρα, κλπ δεν φαίνεται στην πάνω πλευρά του α/φ και των πηδαλίων... στόχος πρώτος επετεύχθη..._P_P
- Συνημμένα
-
- 52.jpg (29.5 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 51.jpg (26.56 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 50.jpg (27.83 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 49.jpg (22.58 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 191
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:50 am
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
Καλησπέρα, και με το καλό στον αέρα το πανέμορφο μοντέλο σου!
Aπορία... σε τι χρησιμεύουν τα ελατήρια στην ντίζα του servo savox;
Aπορία... σε τι χρησιμεύουν τα ελατήρια στην ντίζα του servo savox;
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
Φώτη καλημέρα..., είναι ένα παλιό κόλπο-σύστημα ( το χρησιμοποιούν ακόμη στα αμαξάκια), servo saver, λέγεται, για να 'παίρνει το 'ζόρια' από το τερμάτισμα του servo στο τέρμα της διαδρομής του ή πιθανό μπλοκάρισμα στο στρίψιμο-τερμάτισμα του τιμονιού και όχι μόνο...
Ευχαριστώ για τις ευχές νάσε πάντα καλά.
Ευχαριστώ για τις ευχές νάσε πάντα καλά.
Απάντηση: PILATUS PC-9 Black Horse 61-91
Πάμε συνέχειααα..., άντε να δώσουμε και κάποια tip κατασκευαστικά για τους νεότερους ηηη τους λίγο πιο μερακλήδες...
..., το cowl, ο κατασκευαστής, το τοποθετούσε με 3 βίδες, ξυλόβιδες, πάνω στην άτρακτο. Η πράξη, σ'εμένα τουλάχιστον έχει αποδείξει πως με τη χρήση & τους κραδασμούς οι βίδες τρίβονται και & 'τρώνε' τις τρύπες του cowl με αποτέλεσμα να έχουμε τριβές-φθορές και να χάνεται η ευθυγράμμιση του cowl στην καλλίτερη των περιπτώσεων.
Έτσι λοιπόν αποφασίστηκε να φτιαχτούν από το μηδέν, βάσεις όπως υπάρχουν σε μεγαλύτερα α/φ με cowl ring, κολλητές πάνω στο firewall & blaind nut με το cowl να μπαίνει με βίδες πάσου και το απαραίτητο locktite για ασφάλιση. Επίσης στις τρύπες προστέθηκαν ελικοπτερικά gromets, δωρεά του πιστού μου Raptor-ρα απο το canopy του και κατά αυτόν τον τρόπο μηδέν τριβές, μηδέν καταπόνηση, μηδέν δονήσεις και το cowl μας θα μήνη σχεδόν 'αθάνατο'.
Τοποθετήθηκε και το μοτερ ώστε στο τέλος να γίνει πρόβα πρίν την τελική τοποθέτηση του cowl στη σωστή του θέση.
..., το cowl, ο κατασκευαστής, το τοποθετούσε με 3 βίδες, ξυλόβιδες, πάνω στην άτρακτο. Η πράξη, σ'εμένα τουλάχιστον έχει αποδείξει πως με τη χρήση & τους κραδασμούς οι βίδες τρίβονται και & 'τρώνε' τις τρύπες του cowl με αποτέλεσμα να έχουμε τριβές-φθορές και να χάνεται η ευθυγράμμιση του cowl στην καλλίτερη των περιπτώσεων.
Έτσι λοιπόν αποφασίστηκε να φτιαχτούν από το μηδέν, βάσεις όπως υπάρχουν σε μεγαλύτερα α/φ με cowl ring, κολλητές πάνω στο firewall & blaind nut με το cowl να μπαίνει με βίδες πάσου και το απαραίτητο locktite για ασφάλιση. Επίσης στις τρύπες προστέθηκαν ελικοπτερικά gromets, δωρεά του πιστού μου Raptor-ρα απο το canopy του και κατά αυτόν τον τρόπο μηδέν τριβές, μηδέν καταπόνηση, μηδέν δονήσεις και το cowl μας θα μήνη σχεδόν 'αθάνατο'.
Τοποθετήθηκε και το μοτερ ώστε στο τέλος να γίνει πρόβα πρίν την τελική τοποθέτηση του cowl στη σωστή του θέση.
- Συνημμένα
-
- 53.jpg (34.5 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 54.jpg (19.72 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 20170504_222607.jpg (22.59 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 20170504_222556.jpg (26.87 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές
-
- 20170504_222543.jpg (61.6 KiB) Προβλήθηκε 530 φορές