Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
αγόρασε ένα βερνίκι διάφανο έτοιμο σε σπρέι από τα χρωματοπωλεία αυτοκινήτων για να βαρύνεις το ελαφρύ φτερό.και μερικές σταγόνες CA αρκούν συνήθως να βαρύνεις το ελαφρύ hub.
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Οκ ευχαριστώ.
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
FYI..
Πρόσεξε μόνο στα χρωματοπωλεία αυτοκινητων μην σου δώσουν σπρευ 2 συστατικών(παει κάποιος να σε πιάσει "κότσο").. Αυτό έχει μια αμπούλα μέσα με καταλύτη, τραβάς μια περόνη, χύνεται η αμπούλα στο σπρευ και το σπρευ πήζει μέσα σε 1 ώρα(σαν την εποξική περίπου). Είναι το βερνίκι που περνάνε τα αυτοκίνητα μετά το βάψιμο αλλά σε σπρευ.. Δεν θες τέτοιο γιατί όταν πήξει πάνω στην έλικα, σημάινει ότι έχει πήξει και μέσα στο δοχείο..
Θα πρέπει να πάρεις απλό σπρευ που στεγνώνει μόνο του.. Το βρίσκεις και σε απλό μαγαζι με χρωματα και σιδηρικά..Η διαφορά τους είναι γύρω στα 10(~5 το απλό και ~15 το δύο συστατικών)!
Πρόσεξε μόνο στα χρωματοπωλεία αυτοκινητων μην σου δώσουν σπρευ 2 συστατικών(παει κάποιος να σε πιάσει "κότσο").. Αυτό έχει μια αμπούλα μέσα με καταλύτη, τραβάς μια περόνη, χύνεται η αμπούλα στο σπρευ και το σπρευ πήζει μέσα σε 1 ώρα(σαν την εποξική περίπου). Είναι το βερνίκι που περνάνε τα αυτοκίνητα μετά το βάψιμο αλλά σε σπρευ.. Δεν θες τέτοιο γιατί όταν πήξει πάνω στην έλικα, σημάινει ότι έχει πήξει και μέσα στο δοχείο..
Θα πρέπει να πάρεις απλό σπρευ που στεγνώνει μόνο του.. Το βρίσκεις και σε απλό μαγαζι με χρωματα και σιδηρικά..Η διαφορά τους είναι γύρω στα 10(~5 το απλό και ~15 το δύο συστατικών)!
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Ναι το γνωρίζω αυτό και καλά που το είπες, να το μάθουν και άλλοι που ίσως να μην ξέρουν. ;;)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Πολλές φορές κατά την διάρκεια μία πτήσης μπορεί να κτυπήσει λίγο η προπέλα
Κανονικά θα χρειαστεί άμεση αλλαγή
Μερικές όμως φορές στο πεδίο τρίβουμε η λιμάρουμε την άλλη στην άκρη για να έχουμε κάποιο κεντροβάρισμα και πετάμε με τη ίδια
Σε αυτή την περίπτωση έχουμε ζυγισμένη προπέλα αλλά με παραποιημένα άκρα
Ποιά είναι η άποψη σας πάνω σε αυτό?
Κανονικά θα χρειαστεί άμεση αλλαγή
Μερικές όμως φορές στο πεδίο τρίβουμε η λιμάρουμε την άλλη στην άκρη για να έχουμε κάποιο κεντροβάρισμα και πετάμε με τη ίδια
Σε αυτή την περίπτωση έχουμε ζυγισμένη προπέλα αλλά με παραποιημένα άκρα
Ποιά είναι η άποψη σας πάνω σε αυτό?
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Αντώνη πάντα είναι θέμα ασφαλειας:o)
έως και 46 glow μέγεθος/δύναμης κινητήρων(και οι αντίστοιχοι ηλεκτρικοί)οι αντοχές ξύλινων και πλαστικών δε θα προκαλέσουν κάποιο ατύχημα από τυχόν μικροζημιές που μπορούν να πάθουν στην άκρη.Άρα δε τα παρατάμε και πετάμε.Αν η ζημια δεν είναι μεγάλη και την χρησιμοποιούμε σε μικρά μοντέλα,ελέγχουμε το "κεντροβαρισμα" και την "ισιμετρικι" φθορά όταν γυρίσουμε στο εργαστήριο και την κρατάμε,.... αν δε μας ενδιαφέρουν οι επιδόσεις.
Σε μεγαλύτερους κινητήρες η και μικρότερους πολυστρόφους καλο είναι να μην μπαίνουμε στον πειρασμόRu@%
έως και 46 glow μέγεθος/δύναμης κινητήρων(και οι αντίστοιχοι ηλεκτρικοί)οι αντοχές ξύλινων και πλαστικών δε θα προκαλέσουν κάποιο ατύχημα από τυχόν μικροζημιές που μπορούν να πάθουν στην άκρη.Άρα δε τα παρατάμε και πετάμε.Αν η ζημια δεν είναι μεγάλη και την χρησιμοποιούμε σε μικρά μοντέλα,ελέγχουμε το "κεντροβαρισμα" και την "ισιμετρικι" φθορά όταν γυρίσουμε στο εργαστήριο και την κρατάμε,.... αν δε μας ενδιαφέρουν οι επιδόσεις.
Σε μεγαλύτερους κινητήρες η και μικρότερους πολυστρόφους καλο είναι να μην μπαίνουμε στον πειρασμόRu@%
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
η λεγομενη στατικη ζυγοσταθμιση ειναι μια καλη φθηνη λυση γιατι δεν εχουμε αλλην.
ομως η πλεον καταλληλη για κατασκευες που δεν αντεχουν μεγαλες ροπες μαλλον οπως οι κινητηρες μοντελισμου, ειναι η δυναμικη ζυγοσταθμιση...
οσο και να ζυγοσταθμιζουμε εμεις κρανδασμοι συνεχιζουν να υπαρχουν εαν δεν ειναι δυναμικα ζυγοσταθμισμενη οπως δηλαδη ας πουμε οι ροδες αυτοκινητου
παραδειγμα.....
ας πουμε οτι πιανουμε απο την μεση ενα χαρακακι 100 εκατοστα
το πιανουμε απο το κεντρο, και αυτο τοτε ειναι στατικα και δυναμικα ζυγοσταθμισμενο, για αυτο μπορουμε να το βαλουμε σε αναν αξονα και να το γυρισουμε οπως μια ελικα γυρω γυρω...και επιβεβαιωνουμε οτι ειναι δυναμικα ζυγοσταθμισμενο γιατι στο κεντρο που καναμε την τρυπα βαλαμε σε καθε "φτερο " απο μια μικρη ζυγαρια ελατηριωτη, η οποια τα ενωνει με τον αξονα, και οταν γυρνα αυτο το συστημα ας πουμε με 100 στροφες βλεπουμε οτι η καθε ζυγαρια γραφει το ιδιο βαρος ας πουμε 1 κιλο
τωρα κοβουμε το ενα φτερο ας πουμε στο μισο, και ειναι σαφες οτι αφου το αλλο ειναι πιο βαρυ δεν ειναι στατικα ζυγοσταθμισμενο το ελικακι μας.
για να το ζυγοσταθμισουμε λοιπον ριχνουμε κυανοακριλικη στο κομενο τοση οση χρειαζεται ωστε να ισσοροπισει....στατικα .
εαν ομως το περιστρεψουμε,θα δουμε οτι οι οι ΡΟΠΕΣ δηλαδη τα αποτελεσματα των 2 ζυγαριων τωρα θα ειναι διαφορετικα και μαλιστα οσο πιο γρηγορα γυρνα τοσο πιο μεγαλες οι διαφορες τους και οι κρανδασμοι....και μαλιστα τωρα μπορουμε να το ζυγοσταθμισουμε στατικα αλλα θα χανει δυναμικα η να το φτιαξουμε δυναμικα εαν ας πουμε ειχαμε βουλκανιζατερ αλλα να χανει στατικα.....και το χειρωτερο ειναι οτι μπορουμε να το ζυγοσταθμισουμε δυναμικα μονο για καποιες ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ στροφες ας πουμε 100 η 120 η 133 η 500 κτλ αλλα οχι για ολο το ευρος λειτουργειας του, ας πουμε 2500 εως 12500 ...
δηλαδη εαν η ελικα που αγορασαμε χανει.....εχουμε μπλεξει οσο και αν νομιζουμε οτι.........
ομως η πλεον καταλληλη για κατασκευες που δεν αντεχουν μεγαλες ροπες μαλλον οπως οι κινητηρες μοντελισμου, ειναι η δυναμικη ζυγοσταθμιση...
οσο και να ζυγοσταθμιζουμε εμεις κρανδασμοι συνεχιζουν να υπαρχουν εαν δεν ειναι δυναμικα ζυγοσταθμισμενη οπως δηλαδη ας πουμε οι ροδες αυτοκινητου
παραδειγμα.....
ας πουμε οτι πιανουμε απο την μεση ενα χαρακακι 100 εκατοστα
το πιανουμε απο το κεντρο, και αυτο τοτε ειναι στατικα και δυναμικα ζυγοσταθμισμενο, για αυτο μπορουμε να το βαλουμε σε αναν αξονα και να το γυρισουμε οπως μια ελικα γυρω γυρω...και επιβεβαιωνουμε οτι ειναι δυναμικα ζυγοσταθμισμενο γιατι στο κεντρο που καναμε την τρυπα βαλαμε σε καθε "φτερο " απο μια μικρη ζυγαρια ελατηριωτη, η οποια τα ενωνει με τον αξονα, και οταν γυρνα αυτο το συστημα ας πουμε με 100 στροφες βλεπουμε οτι η καθε ζυγαρια γραφει το ιδιο βαρος ας πουμε 1 κιλο
τωρα κοβουμε το ενα φτερο ας πουμε στο μισο, και ειναι σαφες οτι αφου το αλλο ειναι πιο βαρυ δεν ειναι στατικα ζυγοσταθμισμενο το ελικακι μας.
για να το ζυγοσταθμισουμε λοιπον ριχνουμε κυανοακριλικη στο κομενο τοση οση χρειαζεται ωστε να ισσοροπισει....στατικα .
εαν ομως το περιστρεψουμε,θα δουμε οτι οι οι ΡΟΠΕΣ δηλαδη τα αποτελεσματα των 2 ζυγαριων τωρα θα ειναι διαφορετικα και μαλιστα οσο πιο γρηγορα γυρνα τοσο πιο μεγαλες οι διαφορες τους και οι κρανδασμοι....και μαλιστα τωρα μπορουμε να το ζυγοσταθμισουμε στατικα αλλα θα χανει δυναμικα η να το φτιαξουμε δυναμικα εαν ας πουμε ειχαμε βουλκανιζατερ αλλα να χανει στατικα.....και το χειρωτερο ειναι οτι μπορουμε να το ζυγοσταθμισουμε δυναμικα μονο για καποιες ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ στροφες ας πουμε 100 η 120 η 133 η 500 κτλ αλλα οχι για ολο το ευρος λειτουργειας του, ας πουμε 2500 εως 12500 ...
δηλαδη εαν η ελικα που αγορασαμε χανει.....εχουμε μπλεξει οσο και αν νομιζουμε οτι.........
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
.........αυτό το βίντεο τί σας λέει Σίγουρα το έχουμε δεί όλοι
πειραματισμός και φυσικά δεν προτείνεται
http://www.youtube.com/watch?v=wxY9snBbAAw
το ίδιο και στο ουραίο
http://www.youtube.com/watch?v=qk-gjCmt-vU&feature=relmfu
και αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=buMlFzMhcKc&feature=relmfu
πειραματισμός και φυσικά δεν προτείνεται
http://www.youtube.com/watch?v=wxY9snBbAAw
το ίδιο και στο ουραίο
http://www.youtube.com/watch?v=qk-gjCmt-vU&feature=relmfu
και αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=buMlFzMhcKc&feature=relmfu
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
.jpg)
και αυτοι το κανουν αλλα εχει μπολικους κρανδασμους. αυτο φαινεται και απο τα βιντεο. εαν θελαν μια διφυλη ελικα θα επρεπε να πληρωσουν πιο πολλα λεφτα... για μεγαλυτερο μοτοανεμοπτερο...
.jpg)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
......... εδώ έχει να κάνει με τον χώρο όταν κλείνει ο πυλώνας
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Γνωρίζετε κάποια αξιόπιστη συσκευή για ζύγισμα προπέλας που να κάνει και για spinner?
Ίσως το ακόλουθο; Σημαντικό είναι να κάνει και για spinner.
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=3313
Ίσως το ακόλουθο; Σημαντικό είναι να κάνει και για spinner.
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=3313
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Λιτος και απέριττος. Thanks.
Κάνα eshop στην ευρώπη για ταχύτερη αποστολή ξέρεις;
Επίσης το Dubro Tru-Spin Prop Balancer θα ζυγίζει μικρές προπέλες της τάξης 5χ5?
Κάνα eshop στην ευρώπη για ταχύτερη αποστολή ξέρεις;
Επίσης το Dubro Tru-Spin Prop Balancer θα ζυγίζει μικρές προπέλες της τάξης 5χ5?
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
ζυγίζει και μικρές προπέλες ..προσωπικά , μοντέλα με κινητήρα μικρότερο των 60 glow δεν ασχολούμαι καν με το κεντροβαρισμα και τα πετάω έτσι.
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=14670
http://www.der-schweighofer.at/artikel/100296/?query=dubro%20
και ένα μαγνητικό
http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=4925
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=14670
http://www.der-schweighofer.at/artikel/100296/?query=dubro%20
και ένα μαγνητικό
http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=4925