Σελίδα 2 από 3
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 31, 2011 1:18 pm
από Dell Gatto Grande
αγόρασε ένα βερνίκι διάφανο έτοιμο σε σπρέι από τα χρωματοπωλεία αυτοκινήτων για να βαρύνεις το ελαφρύ φτερό.και μερικές σταγόνες CA αρκούν συνήθως να βαρύνεις το ελαφρύ hub.
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 31, 2011 1:24 pm
από archery
Οκ ευχαριστώ.
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 01, 2011 9:52 am
από v_tolias
FYI..
Πρόσεξε μόνο στα χρωματοπωλεία αυτοκινητων μην σου δώσουν σπρευ 2 συστατικών(παει κάποιος να σε πιάσει "κότσο").. Αυτό έχει μια αμπούλα μέσα με καταλύτη, τραβάς μια περόνη, χύνεται η αμπούλα στο σπρευ και το σπρευ πήζει μέσα σε 1 ώρα(σαν την εποξική περίπου). Είναι το βερνίκι που περνάνε τα αυτοκίνητα μετά το βάψιμο αλλά σε σπρευ.. Δεν θες τέτοιο γιατί όταν πήξει πάνω στην έλικα, σημάινει ότι έχει πήξει και μέσα στο δοχείο..
Θα πρέπει να πάρεις απλό σπρευ που στεγνώνει μόνο του.. Το βρίσκεις και σε απλό μαγαζι με χρωματα και σιδηρικά..Η διαφορά τους είναι γύρω στα 10(~5 το απλό και ~15 το δύο συστατικών)!
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 01, 2011 10:02 am
από archery
Ναι το γνωρίζω αυτό και καλά που το είπες, να το μάθουν και άλλοι που ίσως να μην ξέρουν. ;;)
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 01, 2011 10:09 am
από Αντώνης Κριτζάς
Πολλές φορές κατά την διάρκεια μία πτήσης μπορεί να κτυπήσει λίγο η προπέλα
Κανονικά θα χρειαστεί άμεση αλλαγή
Μερικές όμως φορές στο πεδίο τρίβουμε η λιμάρουμε την άλλη στην άκρη για να έχουμε κάποιο κεντροβάρισμα και πετάμε με τη ίδια
Σε αυτή την περίπτωση έχουμε ζυγισμένη προπέλα αλλά με παραποιημένα άκρα
Ποιά είναι η άποψη σας πάνω σε αυτό?
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 01, 2011 11:46 am
από Dell Gatto Grande
Αντώνη πάντα είναι θέμα ασφαλειας:o)
έως και 46 glow μέγεθος/δύναμης κινητήρων(και οι αντίστοιχοι ηλεκτρικοί)οι αντοχές ξύλινων και πλαστικών δε θα προκαλέσουν κάποιο ατύχημα από τυχόν μικροζημιές που μπορούν να πάθουν στην άκρη.Άρα δε τα παρατάμε και πετάμε.Αν η ζημια δεν είναι μεγάλη και την χρησιμοποιούμε σε μικρά μοντέλα,ελέγχουμε το "κεντροβαρισμα" και την "ισιμετρικι" φθορά όταν γυρίσουμε στο εργαστήριο και την κρατάμε,.... αν δε μας ενδιαφέρουν οι επιδόσεις.
Σε μεγαλύτερους κινητήρες η και μικρότερους πολυστρόφους καλο είναι να μην μπαίνουμε στον πειρασμόRu@%
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 02, 2011 11:18 pm
από xristos
η λεγομενη στατικη ζυγοσταθμιση ειναι μια καλη φθηνη λυση γιατι δεν εχουμε αλλην.
ομως η πλεον καταλληλη για κατασκευες που δεν αντεχουν μεγαλες ροπες μαλλον οπως οι κινητηρες μοντελισμου, ειναι η δυναμικη ζυγοσταθμιση...
οσο και να ζυγοσταθμιζουμε εμεις κρανδασμοι συνεχιζουν να υπαρχουν εαν δεν ειναι δυναμικα ζυγοσταθμισμενη οπως δηλαδη ας πουμε οι ροδες αυτοκινητου
παραδειγμα.....
ας πουμε οτι πιανουμε απο την μεση ενα χαρακακι 100 εκατοστα
το πιανουμε απο το κεντρο, και αυτο τοτε ειναι στατικα και δυναμικα ζυγοσταθμισμενο, για αυτο μπορουμε να το βαλουμε σε αναν αξονα και να το γυρισουμε οπως μια ελικα γυρω γυρω...και επιβεβαιωνουμε οτι ειναι δυναμικα ζυγοσταθμισμενο γιατι στο κεντρο που καναμε την τρυπα βαλαμε σε καθε "φτερο " απο μια μικρη ζυγαρια ελατηριωτη, η οποια τα ενωνει με τον αξονα, και οταν γυρνα αυτο το συστημα ας πουμε με 100 στροφες βλεπουμε οτι η καθε ζυγαρια γραφει το ιδιο βαρος ας πουμε 1 κιλο
τωρα κοβουμε το ενα φτερο ας πουμε στο μισο, και ειναι σαφες οτι αφου το αλλο ειναι πιο βαρυ δεν ειναι στατικα ζυγοσταθμισμενο το ελικακι μας.
για να το ζυγοσταθμισουμε λοιπον ριχνουμε κυανοακριλικη στο κομενο τοση οση χρειαζεται ωστε να ισσοροπισει....στατικα .
εαν ομως το περιστρεψουμε,θα δουμε οτι οι οι ΡΟΠΕΣ δηλαδη τα αποτελεσματα των 2 ζυγαριων τωρα θα ειναι διαφορετικα και μαλιστα οσο πιο γρηγορα γυρνα τοσο πιο μεγαλες οι διαφορες τους και οι κρανδασμοι....και μαλιστα τωρα μπορουμε να το ζυγοσταθμισουμε στατικα αλλα θα χανει δυναμικα η να το φτιαξουμε δυναμικα εαν ας πουμε ειχαμε βουλκανιζατερ αλλα να χανει στατικα.....και το χειρωτερο ειναι οτι μπορουμε να το ζυγοσταθμισουμε δυναμικα μονο για καποιες ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ στροφες ας πουμε 100 η 120 η 133 η 500 κτλ αλλα οχι για ολο το ευρος λειτουργειας του, ας πουμε 2500 εως 12500 ...
δηλαδη εαν η ελικα που αγορασαμε χανει.....εχουμε μπλεξει οσο και αν νομιζουμε οτι.........
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 03, 2011 10:25 am
από Αντώνης Κριτζάς
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 03, 2011 2:08 pm
από Dell Gatto Grande
..................`M`
.
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 03, 2011 4:19 pm
από xristos
και αυτοι το κανουν αλλα εχει μπολικους κρανδασμους. αυτο φαινεται και απο τα βιντεο. εαν θελαν μια διφυλη ελικα θα επρεπε να πληρωσουν πιο πολλα λεφτα... για μεγαλυτερο μοτοανεμοπτερο...
.jpg)
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 03, 2011 10:07 pm
από Αντώνης Κριτζάς
......... εδώ έχει να κάνει με τον χώρο όταν κλείνει ο πυλώνας
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 29, 2012 12:32 am
από nickboul
Γνωρίζετε κάποια αξιόπιστη συσκευή για ζύγισμα προπέλας που να κάνει και για spinner?
Ίσως το ακόλουθο; Σημαντικό είναι να κάνει και για spinner.
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=3313
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 29, 2012 7:00 am
από Dell Gatto Grande
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 29, 2012 8:34 am
από nickboul
Λιτος και απέριττος. Thanks.
Κάνα eshop στην ευρώπη για ταχύτερη αποστολή ξέρεις;
Επίσης το Dubro Tru-Spin Prop Balancer θα ζυγίζει μικρές προπέλες της τάξης 5χ5?
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 29, 2012 1:14 pm
από Dell Gatto Grande