Σελίδα 12 από 14
Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 19, 2014 4:40 pm
από Red
Μετα προχωρησα σε πιο πρακτικα θεματα...την τοποθετηση των σερβο.Digital στα 4,5 kgr και με μεγεθος που χωρανε ακριβως..ενα για καθε πηδαλιο...στο συνολο 5. Υπαρχει και ενα HS81 για την απορριψη της Ντολυ..
Στη συνεχεια ρυθμισα τις ντιζες και τα σερβο.

Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 19, 2014 4:49 pm
από Red
Τελος τοποθετησα το μοτερ, το καλυμα και το σπινερ με την προπελλα. Αναδιπλουμενη 9X5. Το συστημα μοτερ θα το συμπληρωσει ενας SC στα 70Α.Η μπαταρια θα ειναι 3800 τεσσερα στοιχεια. Εαν τα νουμερα ειναι σωστα μπορει να δωσει Thrust 2050 γραμμαρια.
Αρα με βαρος μοντελου 2000 γραμμαρια θα ειναι πολυ δυνατο σεταρισμα.
με την τοποθετηση της προπελλας ειχα προβλημα διοτι υπηρχε περιπτωση λογω μεγεθους να βρισκει και να μπλοκαρει στο αριστερο τμημα της καλυπτρας.
Το προβλημα λυθηκε με την τοποθετηση ενος καμπυλου ελασματος (ντιζα 1 χιλιοστου)οπως φαινεται στην εικονα...

Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 19, 2014 4:53 pm
από Red
Δεν εχουν μεινει και πολλα να γινουν...Να διαμορφωθει η κλινη της μπαταριας, και φυσικα το ζυγισμα που στο συγκεκριμενο μοντελο εχει καποιες ιδιαιτεροτητες τις οποιες θα αναφερω....
μετα ο δρομος για τις πρωτες τροχιοδρομησεις και μετα για την παρθενικη ειναι πλεον ανοιχτος...
Τα λεμε συντομα
Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 20, 2014 7:29 am
από w1ndsurfer
Ομορφιά <++>
Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 20, 2014 8:13 am
από sukhoi.su29
Πραγματικά έγινε πανέμορφο...με το καλό να πετάξει....
και να δούμε και να βιντεάκι....
Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 20, 2014 9:55 am
από Αντώνης Κριτζάς
Τι βιντεάκι Πρέπει να το ζήσουμε απο κοντά!!!!!!!!!
Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 20, 2014 10:52 am
από Mogolos
Έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι ο πιλότος του αεροσκάφους βρέθηκε σε πεδίο αποπροσγειώσεων για έλεγχο του χόρτου, εεεε, του χώρου...
Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 20, 2014 4:13 pm
από Red
ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Σας ευχαριστώ όλους... Ο κύβος ερρίφθη
Η παρθενική θα γίνει στον ΕΡΜΗ.....ελπίζω μόνο να μην ειναι αναδρομος...
Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 20, 2014 5:36 pm
από ankon
Πολύ καλή δουλειά Βασίλη. Ελπίζω να δω την παρθενική απο κοντά !!
Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 20, 2014 7:18 pm
από Red
Ευχαριστω πολυ.
Θα τα πουμε οταν ερθει η ωρα.
Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 21, 2014 6:44 pm
από Red
Συνεχιζω με το ζυγισμα... πολυ σημαντικο για οτι πεταει..Το σχεδιο οριζει το κεντρο βαρους περιπου στα στα 14,2 εκατοστα απο τη νουμερο 2 αεροτομη.Με μια πρωτη ματια φαινεται πολυ πισω. Αναφορες απο το διαδυκτιο λενε οτι το κεντρο βαρους ειναι πολυ πισω για το συγκεκριμενο μοντελο. Ολοι χωρις εξαιρεση εσπασαν το μοντελο κατα την απογειωση και αμεσως μετα την επελευθερωση της ντολυ, με την ανυψωση της κεφαλης σχεδον καθετα, πτωση ταχυτητας και stall.Βλεποντας παλι το σχεδιο, βλεπουμε οτι το σημειο αγκιστρωσης της Ντολλυ ειναι περιπου 2,5 εκατοστα εμπρος απο το κεντρο βαρους. Ετσι μετα το ξεκολλημα και την απορριψη το μοντελο ειναι ελαφρυτερο κατα 190 γραμμαρια σε1-2 δευτερολεπτα.Αυτο απο μονο του ειναι αρκετο για να κανει το μοντελο να "πηδηξει σαν αχυρο". Περα απο αυτο μετατοπιζει το κεντρο βαρους αποτομα πισω. Αυτο σε συνδιασμο με την αποκλιση των πηδαλιων που ειναι αρκετη μιας και μιλαμε για tailess αεροπλανο (αρα και το pitch authority φτωχο) δινει το pitch up.
Επιπλεον εβαλα ολα τα στοιχεια της πτερυγας σε προγραμμα για CG και η θεση το κεντρου βαρους ειναι πιο μπροστα(122 χιλιοστα)....εκει που το εχουν βαλει σχεδον ολοι ....μετα το σπασιμο....
Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 21, 2014 6:59 pm
από Red
Σκοπος μου ειναι να ζυγισω το μοντελο μονο με την μετακινηση της μπαταριας. Περιμενοντας τις κανονικες να ερθουν χρησιμοποιησα μια τριων στοιχειων και προσθετοντας βαρος και κοματια μπαλσας την εφερα στις διαστασεις και το βαρος της κανονικης. Με αυτη λοιπον ζυγισα. Εχοντας δυο περιοχες διαθεσιμες για την τοποθετηση της κλινης της μπαταριας , δοκιμασα και τελικα το μοντελο ζυγιζει ακριβως με την τοποθετηση της μπαταριας στην πισω περιοχη(φωτο 1) χωρις εξτρα βαρος εμπρος η πισω. Σειρα εχει λοιπον η κατασκευη και τοποθετηση της κλινης. Χρησιμοποιησα μπαλσα 3 χιλιοστων καθως και δυο δοκαρακια μπαλσας1χ1 και 1χ 0.5 εκατοστα. Φυσικα ετσι δεν αντεχουν το βαρος 420 γραμμαριων της μπαταριας που θα ειναι πολλαπλο στην φορτιση απο τους ελιγμους. Ετσι χρησιμοποιησα carbon.....
Carbon εβαλα και στα σημεια στηριξης της κλινης πανω στην ατρακτο.

Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 21, 2014 7:09 pm
από Red
Τελος και ενω περιμενουν ολα να στεγνωσουν ρυθμισα τα πηδαλια. Εχω δυο διαφορετικες μνημες...θα διαλεξω αργοτερα.
Μια με το σεταρισμα οπως του σχεδιου....τα εξωτερικα ως ailerons, και τα εσωτερικα ως elevators.
Η δευτερη οπως το κανονικο αεροπλανο...Τα εσωτερικα σαν trim flaps, και ολα μαζι σαν elevons....
Κλεινω πιο πολυ στο δευτερο ..
Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 22, 2014 12:19 pm
από Red
Καλημερα
Συνεχιζω με την τοποθετηση της κλινης της μπαταριας.
Εγινε ενα σχετικο συμαζεμα των καλωδιων, και τοποθετηθηκε και ο SC.
Ο δεκτης εχει τοποθετηθει εμπρος απο την μπαταρια αλλα μαλλον θα παει πισω που υπαρχει χωρος και θα ειναι σε καλη αποσταση απο τον SC

Απάντηση: Me 163 Komet
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 22, 2014 12:33 pm
από Red
Καπου εδω και μετα απο δεκα μηνες η κατασκευη τελειωνει. Το πραγματικο διαστημα της κατασκευης το υπολογιζω 4-5 μηνες βγαζοντας τις καθυστερησεις λογω δουλειας κλπ...
Ηταν μια κατασκευη μεταξυ scratch και kit που την απολαυσα αρκετα.Εγινε μεσα σε μετακομησεις , αρχισε στο Μιλανο και τελειωσε στην Αθηνα. Δοκιμασα καποια νεα υλικα για μενα τουλαχιστον και καποιες νεες παλι για εμενα τεχνικες. Σε γενικες γραμμες πηγε καλα, αν και υπαρχουν πραγματα που τωρα θα τα εκανα διαφορετικα... Ηταν η πρωτη φορα που κατασκευασα απο σχεδια του Brian Taylor και τα βρηκα πολυ καλα!
Το τελικο βαρος του μοντελου κατα την απογειωση ειναι μολις 40 γραμμαρια λιγοτερο απο το θεωρητικο του σχεδιου....
Παραθετοντας καποιες τελευταιες φωτογραφιες σας ευχαριστω ολους για την παρεα κατα την κατασκευη και ιδιαιτερα το petame για την φιλοξενια!!!
Me 163 Komet τελος....
Τα λεμε στην γραμμη των πτησεων...