Γιατί μπαμπά?
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δεν έχασε τίποτα. Απλά δεν ηξερε πώς να το βγάλει
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
νομιζω οτι επιτηδες το ριχνει σε περιδινηση αλλα περιμενε οτι με ενα
up elevator θα το εβγαζε αλλα δε του βγηκε...κατι πηγε να κανει γιατι ακουσα
να ανεβαζει γκαζι και να το κοβει παλι αλλα μαλλον αυτο εγινε απο την απεγνωσμενη του προσπαθεια να δωσει ραντερ.
εγω δυο φορες που εχω προσπαθησει να κανω το ιδιο το γλυτωσα
με φουλ γκαζι και μετα με up.....
up elevator θα το εβγαζε αλλα δε του βγηκε...κατι πηγε να κανει γιατι ακουσα
να ανεβαζει γκαζι και να το κοβει παλι αλλα μαλλον αυτο εγινε απο την απεγνωσμενη του προσπαθεια να δωσει ραντερ.
εγω δυο φορες που εχω προσπαθησει να κανω το ιδιο το γλυτωσα
με φουλ γκαζι και μετα με up.....
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Καλησπερα και απο εμενα.
Πολυ ενδιαφερον το βιντεο μιας και βγαινουν πολλα συμπερασματα κατα την γνωμη μου.
1) Το μοντελο φαινεται να εχει μπει σε πληρως εξελιγμενη περιδινηση(φαινεται οτι ο βαθμος καθοδου και η περιστροφη ειναι σταθερα), ως αποτελεσμα πληρους απωλειας στηριξης και ταυτοχρονης εκτροπης ως προς το yaw.
2) Εαν ο τιτλος του βιντεο ειναι σωστος , προκειται για παρθενικη πτηση. Σε τετοιου ειδους πτησεις απλα δε κανεις τοσο προχωρημενα πραγματα. Ο σκοπος σου ειναι να δεις πως πετα γενικα το μοντελο σου, να κανεις καποιους ελεγχους(πηδαλια, κεντρο βαρους, κιντηρας κλπ) και μετα να προσγειωθεις με σκοπο να γινει ενας ελεγχος γενικος στο μοντελο.Οι κραδασμοι της πτησεως μπορει να εχουν χαλαρωσει βιδες μεντεσεδες και οτι αλλο μπορει να φανταστει καποιος.
Στη συνεχεια σταδιακα προχωρας σε τετοιους ελιγμους.
Οσο αφορα το spin ανεξαρτητα ποσο ευκολα η δυσκολα βγαινει, μια καλη τεχνικη ειναι η παρακατω που εφαρμοζεται με αυτη την σειρα ακριβως:
Η πρωτη ομαδα α,β εχουν σκοπο να σταθεροποιησουν την κατασταση
Η δευτερη ομαδα γ,δ σκοπευει στο να σταματησει την περιστροφη και να ελλατωσει την γωνια προσβολης.
Η τελευταια ε,στ εχει σκοπο την εξοδο προς μια ομαλη τροχια .
α) Ελαττωση ισχυως στο Idle(αυξημενες στροφες κανουν την περιδινηση πιο αγρια δινοντας μια πιο επιπεδη μορφη, ενω ταυτοχρονα αυξανουν τον ρυθμο περιστροφης.
β) Ailerons NEUTRAL ( Προσπαθεια μειωσης της περιστροφης με αντιθετο aileron ουσιαστικα ριχνει την χαμηλη πτερυγα σε βαθυτερο stall, κανοντας την εξοδο δυσκολοτερη.
γ) Τελειως αντιθετο Rudder της φορας περιστροφης.( ουσιαστικα ειναι το μονο πηδαλιο που δουλευει σωστα σε αυτη την κατασταση και βοηθα να σταματησει η περιστροφη.
δ) Το πηδαλιο υψους βαθους εμπρος απο την ουδετερη θεση, εως και εντελως εμπρος. Σκοπος ειναι η ελαττωση της γωνιας προσβολης οσο ειναι δυνατον.Σε αυτην την φαση δεν ειναι και τοσο αποτελεσματικο, μιας και η ταχυτητα ειναι μικρη, αλλα βοηθα αρκετα.
ε) Rudder neutral μολις σταματησει η περιστροφη
στ) Με την αυξηση της ταχυτητας σταδιακα ελκουμε πισω για εξοδο απο την βυθιση. Προσοχη γιατι αν γινει πολυ γρηγορα θα εχουμε νεα απωλεια στηριξης και πιθανα νεα περιδινηση.
Σιγουρα καποια μοντελα βγαινουν ευκολα μολις αφησουμε τα πηδαλια σε ουδετερη θεση, αλλα καποια αλλα οχι.
Οπως ειπα και στην αρχη ειναι απλα η προσωπικη μου αποψη.
Πολυ ενδιαφερον το βιντεο μιας και βγαινουν πολλα συμπερασματα κατα την γνωμη μου.
1) Το μοντελο φαινεται να εχει μπει σε πληρως εξελιγμενη περιδινηση(φαινεται οτι ο βαθμος καθοδου και η περιστροφη ειναι σταθερα), ως αποτελεσμα πληρους απωλειας στηριξης και ταυτοχρονης εκτροπης ως προς το yaw.
2) Εαν ο τιτλος του βιντεο ειναι σωστος , προκειται για παρθενικη πτηση. Σε τετοιου ειδους πτησεις απλα δε κανεις τοσο προχωρημενα πραγματα. Ο σκοπος σου ειναι να δεις πως πετα γενικα το μοντελο σου, να κανεις καποιους ελεγχους(πηδαλια, κεντρο βαρους, κιντηρας κλπ) και μετα να προσγειωθεις με σκοπο να γινει ενας ελεγχος γενικος στο μοντελο.Οι κραδασμοι της πτησεως μπορει να εχουν χαλαρωσει βιδες μεντεσεδες και οτι αλλο μπορει να φανταστει καποιος.
Στη συνεχεια σταδιακα προχωρας σε τετοιους ελιγμους.
Οσο αφορα το spin ανεξαρτητα ποσο ευκολα η δυσκολα βγαινει, μια καλη τεχνικη ειναι η παρακατω που εφαρμοζεται με αυτη την σειρα ακριβως:
Η πρωτη ομαδα α,β εχουν σκοπο να σταθεροποιησουν την κατασταση
Η δευτερη ομαδα γ,δ σκοπευει στο να σταματησει την περιστροφη και να ελλατωσει την γωνια προσβολης.
Η τελευταια ε,στ εχει σκοπο την εξοδο προς μια ομαλη τροχια .
α) Ελαττωση ισχυως στο Idle(αυξημενες στροφες κανουν την περιδινηση πιο αγρια δινοντας μια πιο επιπεδη μορφη, ενω ταυτοχρονα αυξανουν τον ρυθμο περιστροφης.
β) Ailerons NEUTRAL ( Προσπαθεια μειωσης της περιστροφης με αντιθετο aileron ουσιαστικα ριχνει την χαμηλη πτερυγα σε βαθυτερο stall, κανοντας την εξοδο δυσκολοτερη.
γ) Τελειως αντιθετο Rudder της φορας περιστροφης.( ουσιαστικα ειναι το μονο πηδαλιο που δουλευει σωστα σε αυτη την κατασταση και βοηθα να σταματησει η περιστροφη.
δ) Το πηδαλιο υψους βαθους εμπρος απο την ουδετερη θεση, εως και εντελως εμπρος. Σκοπος ειναι η ελαττωση της γωνιας προσβολης οσο ειναι δυνατον.Σε αυτην την φαση δεν ειναι και τοσο αποτελεσματικο, μιας και η ταχυτητα ειναι μικρη, αλλα βοηθα αρκετα.
ε) Rudder neutral μολις σταματησει η περιστροφη
στ) Με την αυξηση της ταχυτητας σταδιακα ελκουμε πισω για εξοδο απο την βυθιση. Προσοχη γιατι αν γινει πολυ γρηγορα θα εχουμε νεα απωλεια στηριξης και πιθανα νεα περιδινηση.
Σιγουρα καποια μοντελα βγαινουν ευκολα μολις αφησουμε τα πηδαλια σε ουδετερη θεση, αλλα καποια αλλα οχι.
Οπως ειπα και στην αρχη ειναι απλα η προσωπικη μου αποψη.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Me 163 final and " landing"...δικο σας.....
http://www.youtube.com/watch?v=JhAsWszZYFQ
https://www.youtube.com/watch?v=JhAsWszZYFQ&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=JhAsWszZYFQ
https://www.youtube.com/watch?v=JhAsWszZYFQ&feature=youtu.be
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Γιατί Βασίλη??? `M`
Ευτυχώς η ζημιά ήταν αμελητέα
Ευτυχώς η ζημιά ήταν αμελητέα
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3556
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Βασίλη -κατ' αρχάς - συγχαρητήρια για την ολοκλήρωση αυτού του πράγματι πρωτοποριακού project που , σου πήρε δυο ολόκληρα χρόνια .
Έχω δεί το βίντεο πολλές φορές , και πράγματι το μοντέλο πέταξε πανέμορφα και σταθερά όπως ήδη περιέγραψες .
Νομίζω ότι θα συμφωνήσω μαζί σου για την αιτία της τουμπίτσας...και όπως ακούγεται να λέει και ο Χρήστος στο βίντεο (..πιο μαλακά) μάλλον αν έδινες το γκαζάκι λιγότερο απότομα , να μην το τράβαγε η ροπή απότομα αριστερά...
Όμως , κάθε μοντέλο έχει τις ιδιαιτερότητές του και τα δικά του flight characteristics που κανένας δεν μπορεί να ξέρει από πρίν και αν δεν τα δοκιμάσει στην Πτήση.Πόσο μάλλον αυτό το τόσο ιδιόμορφο και παράξενα σχεδιασμένο αεροπλάνο. Οπότε με αυτό το σκεπτικό - και λαμβάνοντας υπ' όψιν ότι η ζημιά του είναι μηδαμινή - κατ' εμέ , όλη του η Πτήση ήταν επιτυχής.
Με το καλό γρήγορα ξανά στον αέρα....κι ελπίζω να είμαι παρόν να το θαυμάσω από κοντά.
Έχω δεί το βίντεο πολλές φορές , και πράγματι το μοντέλο πέταξε πανέμορφα και σταθερά όπως ήδη περιέγραψες .
Νομίζω ότι θα συμφωνήσω μαζί σου για την αιτία της τουμπίτσας...και όπως ακούγεται να λέει και ο Χρήστος στο βίντεο (..πιο μαλακά) μάλλον αν έδινες το γκαζάκι λιγότερο απότομα , να μην το τράβαγε η ροπή απότομα αριστερά...
Όμως , κάθε μοντέλο έχει τις ιδιαιτερότητές του και τα δικά του flight characteristics που κανένας δεν μπορεί να ξέρει από πρίν και αν δεν τα δοκιμάσει στην Πτήση.Πόσο μάλλον αυτό το τόσο ιδιόμορφο και παράξενα σχεδιασμένο αεροπλάνο. Οπότε με αυτό το σκεπτικό - και λαμβάνοντας υπ' όψιν ότι η ζημιά του είναι μηδαμινή - κατ' εμέ , όλη του η Πτήση ήταν επιτυχής.
Με το καλό γρήγορα ξανά στον αέρα....κι ελπίζω να είμαι παρόν να το θαυμάσω από κοντά.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Καλημερα Νικο.
Περιπου στο ιδιο συμπερασμα καταληγω και εγω.
Θεωρω οτι το αρχικο σφαλμα ηταν η πολυ "positive"επαφη, η οποια μου ξεφυγε. Αυτη εδωσε την αναπηδηση ....Μετα θεωρωντας οτι δεν θα εχω nose authority
για να το ακουμπησω μαλακα( το ενιωθα λιγο βαρυ ως προς το elevator,παρα του οτι τα trim flaps ηταν σε θεση για προσγειωση) εφυγα για για αλλον ενα κυκλο.
Μονο που δεν περιμενα τετοια εκτροπη μιας και στον προηγουμενο κυκλο συμπεριφερθηκε μια χαρα οταν αυξησα τις στροφες.
Επεισης η ταχυτητα προσεγγισης θα μπορουσε να ειναι λιγο μικροτερη....
Οπως και να εχει ηταν λαθος μου.
Θεωρω επεισης οτι το κεντρο βαρους πρεπει να ερθει λιγο πισω...περιπου 5 χιλιοστα.
Περα απο αυτα βγαζω το καπελο στην σχεδιαση του Brian Taylor που δινει τοσο ελαφρα αλλα και δομικα δυνατα μοντελα με πολυ ομορφα πτητικα χαρακτηριστικα.
Η ζημια εσωτερικα(πολυ μικρη) εγινε απλα απο την μετατοπιση της μπαταριας.
Αυτα .... Me 163 πολυ συντομα στην γραμμη των πτησεων!!!
Περιπου στο ιδιο συμπερασμα καταληγω και εγω.
Θεωρω οτι το αρχικο σφαλμα ηταν η πολυ "positive"επαφη, η οποια μου ξεφυγε. Αυτη εδωσε την αναπηδηση ....Μετα θεωρωντας οτι δεν θα εχω nose authority
για να το ακουμπησω μαλακα( το ενιωθα λιγο βαρυ ως προς το elevator,παρα του οτι τα trim flaps ηταν σε θεση για προσγειωση) εφυγα για για αλλον ενα κυκλο.
Μονο που δεν περιμενα τετοια εκτροπη μιας και στον προηγουμενο κυκλο συμπεριφερθηκε μια χαρα οταν αυξησα τις στροφες.
Επεισης η ταχυτητα προσεγγισης θα μπορουσε να ειναι λιγο μικροτερη....
Οπως και να εχει ηταν λαθος μου.
Θεωρω επεισης οτι το κεντρο βαρους πρεπει να ερθει λιγο πισω...περιπου 5 χιλιοστα.
Περα απο αυτα βγαζω το καπελο στην σχεδιαση του Brian Taylor που δινει τοσο ελαφρα αλλα και δομικα δυνατα μοντελα με πολυ ομορφα πτητικα χαρακτηριστικα.
Η ζημια εσωτερικα(πολυ μικρη) εγινε απλα απο την μετατοπιση της μπαταριας.
Αυτα .... Me 163 πολυ συντομα στην γραμμη των πτησεων!!!
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Από τα λεγόμενα σου Βασίλη και το video, μετά την πρώτη αναπήδηση το μοντέλο βασικά δεν "πέταγε" με το φτερό αλλά λόγω της κινητικής ενέργειας μετά την προσγείωση/πρόσκρουση.
Γι' αυτό και η ροπή του μοτερ το γύρισε έτσι. Κλασσική συμπεριφορά "γρήγορων" μοντέλων με υψηλόστροφη μικρή προπέλλα.
Δεν είμαι σίγουρος αν με πιο σταδιακό ανέβασμα των στροφών θα συνέχιζε η πτήση αφού μάλλον δεν θα μπορούσε το μοντέλο να ανεβάση ταχύτητα αρκετά γρήγορα για να αποφύγεις το στολάρισμα.
Για να μην έχεις το άγχος στην κάθε προσγείωση, η πρόταση μου είναι να αυξήσεις το μέγεθος της προπέλλας και να πέσεις στα βολτ της μπαταρίας η στα kv του μοτερ.
Γι' αυτό και η ροπή του μοτερ το γύρισε έτσι. Κλασσική συμπεριφορά "γρήγορων" μοντέλων με υψηλόστροφη μικρή προπέλλα.
Δεν είμαι σίγουρος αν με πιο σταδιακό ανέβασμα των στροφών θα συνέχιζε η πτήση αφού μάλλον δεν θα μπορούσε το μοντέλο να ανεβάση ταχύτητα αρκετά γρήγορα για να αποφύγεις το στολάρισμα.
Για να μην έχεις το άγχος στην κάθε προσγείωση, η πρόταση μου είναι να αυξήσεις το μέγεθος της προπέλλας και να πέσεις στα βολτ της μπαταρίας η στα kv του μοτερ.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3556
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Εύκολο.
Η λύση δίνεται στην αρχή του video αλλά φαίνεται καθαρά η απώλεια του stabilizer (αριστερό μισό και αμέσως δεξί μισό) και στη συνέχεια του elevator. Το κραπάου είναι αναπόφευκτο.
Απίστευτο μου φαίνεται οτι ένα μοντέλο τέτοιας κατηγορίας δεν είχε τις απαραίτητες ενισχύσεις στο stabilizer.`M`
Η λύση δίνεται στην αρχή του video αλλά φαίνεται καθαρά η απώλεια του stabilizer (αριστερό μισό και αμέσως δεξί μισό) και στη συνέχεια του elevator. Το κραπάου είναι αναπόφευκτο.
Απίστευτο μου φαίνεται οτι ένα μοντέλο τέτοιας κατηγορίας δεν είχε τις απαραίτητες ενισχύσεις στο stabilizer.`M`
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3556
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Μετά το γκελ το ιδιαίτερο φτερό του spit δεν μπόρεσε να κρατηθεί σε τόσο χαμηλή ταχύτητα και έπεσε σε απώλεια στήριξης
Άτυχη στιγμή του χειριστή θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα (και συμβαίνουν πολλά)
Ευτυχώς η ζημιά είναι μικρή για το πολύ όμορφο μοντέλο
PS Μα καλά...τι μοντελοδρόμιο είναι αυτό τόσο κοντά σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ???
PS 2 Ο τύπος με την camera εκανε πολύ ωραία λήψη και χωρίς να ξενετάρει ποτέ !!!!
Άτυχη στιγμή του χειριστή θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα (και συμβαίνουν πολλά)
Ευτυχώς η ζημιά είναι μικρή για το πολύ όμορφο μοντέλο
PS Μα καλά...τι μοντελοδρόμιο είναι αυτό τόσο κοντά σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ???
PS 2 Ο τύπος με την camera εκανε πολύ ωραία λήψη και χωρίς να ξενετάρει ποτέ !!!!
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
κριμα και παλι κριμα whttps://www.youtube.com/watch?v=5_hFSzOKTD8