Μείωση στροφών κινητήρα

Απάντηση
vasilisp
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: Τρί Οκτ 11, 2011 12:57 pm

Μείωση στροφών κινητήρα

Δημοσίευση από vasilisp »

Καλημέρα
Έχω μια ερωτησούλα για το forum.

Σε ένα 4χρονο magnum 52XL παρατηρώ ότι όταν αφαιρώ την μπουζόπιπα πέφτουν οι στροφές του κινητήρα. Είναι φυσιολογικό ή πρέπει να το ψάξω ?

Ευχαριστώ
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Μείωση στροφών κινητήρα

Δημοσίευση από Mogolos »

se γενικές γραμμες ειναι ΟΚ.
Εαν ομως πεφτουν πολύ, μαλον πας για μπουζί
GeorgeC
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 14, 2008 11:25 pm

Απάντηση: Μείωση στροφών κινητήρα

Δημοσίευση από GeorgeC »

Κλεισε 5' τη βελονα των χαμηλων στροφων και δες. Αυτη η συμπεριφορα μπορει να σημαινει οτι εισε πολυ "πλουσιος" χαμηλα. Εννοειται οτι ψηλα εχεις ηδη ρυθμισει και εισαι οκ απο πριν.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Μείωση στροφών κινητήρα

Δημοσίευση από Mogolos »

:>)................
vasilisp
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: Τρί Οκτ 11, 2011 12:57 pm

Απάντηση: Μείωση στροφών κινητήρα

Δημοσίευση από vasilisp »

Ευχαριστώ παιδιά.
Θα το τσεκαρω. Πιθανόν να φταίει το πλούσιο μείγμα γιατί σε απότομο άνοιγμα κομπιάζει.
engexpert
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Δευ Φεβ 07, 2011 9:01 pm

Απάντηση: Μείωση στροφών κινητήρα

Δημοσίευση από engexpert »

vasilisp έγραψε: Ευχαριστώ παιδιά.
Θα το τσεκαρω. Πιθανόν να φταίει το πλούσιο μείγμα γιατί σε απότομο άνοιγμα κομπιάζει.


Φιλε μ ολα τα πραγματα εχουν μια λογικη, διαβασε παρακατω κ θα καταλαβεις.

Κομπιασμα στο ανοιγμα = εχεις θεμα με την χαμηλη
Ακολουθησε βημα προς βημα τις οδηγιες παρακατω για να το αντιμετωπισεις όπως πρεπει.

Βημα 1 Κλεινεις βελονες
Βημα 2 Ανοιγεις υψηλη 4 στροφες από τελειως κλειστη. Αυτό είναι ένα σημειο αναφορας γοτι η υψηλη δεν περιοριζει το καυσιμο προς το καρμπυρατερ για να ρυθμισεις την χαμηλη.
Βημα 3 Παιρνεις ένα σωληνακι tube το βαζεις στην παροχη του καρμπυρατερ και φυσας με το στομα.
Ανοιγεις καρμπυρατερ 1/5 από τελειως κλειστη θεση.
Βημα 4 Φυσας με το σωληνακι ενώ ταυτοχρονα ανοιγεις την χαμηλη. Σταματας να γυριζεις την χαμηλη μολις νιωσεις τον αερα να πηγαινει στο καρμπυρατερ από το στομα σουή ακουσεις τον ηχο του αερα προς το καρμπυρατερ. Η ροη πρεπει να είναι περιοριτικη κ πολύ μικρη. Θελουμε μικρη παροχη καυσιμου να πηγαινει με 1/5 ανοιγμα καρμπυτρατερ. Αυτή η ρυθμιση της χαμηλης είναι αρκετη για να παρει μπροστα το μοτερ σου, μπορει να χρειζονται περαοιτερψ ρυθμισεις της χαμηλης. Αυτό είναι απλα ένα σημειο αναφορας

Βημα 5 Κλεινεις υψηλη και ανοιγεις τελειως το καρμπυρατερ. Φυσας από το σωληνακι και ι ταυτοχρονα ανοιγεις την υψηλη μεχρι να νιωσεις Ελευθεση τη ροη αερα προς το καρμπυρατερ. Δεν θα πρεπει να νιωσεις τοσο μεγαλη αντισταση στην πιεση του αερα όπως με την χαμηλη. Η υψηλη πρεπει να είναι ανοιχτη μεταξυ 2-5 στροφες. Παντα εξαρτααι από τι καρμπυρατερ εχεις πιλοταρες.

Αυτή η διαδικασια εγγυωμαι ότι δεν θα εχεις μπλοκαρισμενο το καρμπυρατερ ή τελειςω κλειστες βελονες για την χαμηλη ή υψηλη.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”