Το εργαστήρι του petame.gr

mastoras

Το εργαστήρι του petame.gr

Δημοσίευση από mastoras »

Κατι διαφορετικό !!!!!!!!:)

Θα ήθελα κάποτε να στήσουμε ένα διαδυκτιακό εργαστήρι. :confused:

Ο καθένας από το σπίτι του, στον πάγκο του, και δίπλα από τον υπολογιστή του, να προχωράνε όλοι μαζί βήμα βήμα, ένα προκαθορισμένο projekt ενός αερομοντέλου.

Θα χρειαστούμε έναν εθελοντή γνώστη των κατασκευών που θα παρέχει οδηγίες, έναν ακόμα που θα τροφοδοτήσει με υλικά και παρελκόμενα τα οποία θα χρειαστούν για την κατασκευή, που θα τα προμηθευτούμε από ελληνικά καταστήματα, με ειδική τιμή, με αντάλλαγμα την προβολή της επιχείρησης.

Και έναν ακόμη εθελοντή που θα αναλάβει τον συντονισμό, όλης της οργάνωσης, στο φορουμ.

Φυσικά απαιτούνται συμμετοχές, και ενδιαφέρον από αρκετούς αερομοντελιστες που έχουν την διάθεση να μπουν στον χώρο των κατασκευών. B Τι λέτε αξίζει τίποτα αυτή η πρόταση ? :cool: Η ο μόνος που θα δηλώσει συμμετοχή θα είμαι εγώ :D
tanfoglio
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 01, 2008 8:03 am

Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση

Δημοσίευση από tanfoglio »

Δημήτρη απαντώντας σοβαρά, η πρόταση είναι μεν ενδιαφέρουσα, αλλά έχω την αίσθηση δύσκολη στην εφαρμογή, απαιτώντας λίγο πολύ ελεύθερο χρόνο από όλους που θα συμετάχουν και στο ίδιο χρονικό διάστημα, μιας που η κατασκευή θα έπρεπε να προχωράει ταυτόχρονα. Είναι εύκολο άραγε αυτό σήμερα? Με τους ρυθμούς που δουλεύουμε???

Ίσως από τα νεότερα παιδιά...Ίσως...

Γιώργος
mastoras

Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση

Δημοσίευση από mastoras »

Μα φυσικά βρε Γιώργο για τα νέα τα παιδιά, και για όλους τους μεγάλους (συμπεριλαμβανομένου και εμένα) έχει κατατεθεί αυτή η πρόταση :)

Σκοπός ειναι να γίνει μια αρχή, για να περνάμε σιγά σιγά στην διαδικασία της κατασκευής.;)

Εσεις που γνωρίζετε απλώς θα μας παρακολουθείτε δίνοντας μας όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε !!!!!
platoc8
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:04 pm

Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση

Δημοσίευση από platoc8 »

Προσωπικά θα μου άρεσε πολύ να ήμουν σε μια τέτοια παραγωγική ομάδα !

Αν και δεν έχω κατασκευάσει κάτι από το μηδέν (οπότε δεν ξέρω τον πραγματικό βαθμό δυσκολίας ) ξέρω πως τα χέρια μου πιάνουν …

Και αν τελικά δημιουργηθεί ένα τέτοιο project με όνομα, επαρχεί κάποιος γενικός συντονιστής με υπομονή και διάθεση και ξεκινήσουμε από τον χειμώνα επίσημα και να πούμε πως το καλοκαιράκι θα βρεθούμε να το συναρμολογήσομε, τελειώσομε και το πετάξομε ...

Τότε mastora για την παρέα, τη διάθεση, και το έργο , (και αν κρίνετε πως θα μπορέσω)

υπολόγισε με ...

Φιλικά
Πλάτων
Wizard
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2008 7:47 pm

Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση

Δημοσίευση από Wizard »

mastoras έγραψε:
Κατι διαφορετικό !!!!!!!!:)

Θα ήθελα κάποτε να στήσουμε ένα διαδυκτιακό εργαστήρι. :confused:

Ο καθένας από το σπίτι του, στον πάγκο του, και δίπλα από τον υπολογιστή του, να προχωράνε όλοι μαζί βήμα βήμα, ένα προκαθορισμένο projekt ενός αερομοντέλου.

Θα χρειαστούμε έναν εθελοντή γνώστη των κατασκευών που θα παρέχει οδηγίες, έναν ακόμα που θα τροφοδοτήσει με υλικά και παρελκόμενα τα οποία θα χρειαστούν για την κατασκευή, που θα τα προμηθευτούμε από ελληνικά καταστήματα, με ειδική τιμή, με αντάλλαγμα την προβολή της επιχείρησης.

Και έναν ακόμη εθελοντή που θα αναλάβει τον συντονισμό, όλης της οργάνωσης, στο φορουμ.

Φυσικά απαιτούνται συμμετοχές, και ενδιαφέρον από αρκετούς αερομοντελιστες που έχουν την διάθεση να μπουν στον χώρο των κατασκευών. B Τι λέτε αξίζει τίποτα αυτή η πρόταση ? :cool: Η ο μόνος που θα δηλώσει συμμετοχή θα είμαι εγώ



:/)-:/)-:/)- :>)
ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ

Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση

Δημοσίευση από ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ »

Δημήτρη να υπολογίζεις και εμένα σε αυτήν τη καινούργια προσπάθεια
Αξίζει ο κόπος, είναι ότι το καλύτερο να πετάμε ένα μοντέλο που το έχουμε φτιάξει από το μηδέν
ΥΓ μπράβο και πάλι μπράβο Δημήτρη V:))V:))
mastoras

Το εργαστήρι του petame.gr

Δημοσίευση από mastoras »

Λόγω το ότι η ιδέα μας πρόκειται να γίνει πραγματικότητα, μεταφέρουμε εδώ τα μηνύματα που είχαν δημοσιευθεί σε άλλο θέμα !!!!

petame ακόμα μια φορά λοιπόν @P@
ankon
Δημοσιεύσεις: 1572
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: Το εργαστήρι του petame.gr

Δημοσίευση από ankon »

Παιδια οτι θελετε κατασκευαστικο μπορω να βοηθησω......
Αγγελος
pappy
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 3:54 pm

Απάντηση: Το εργαστήρι του petame.gr

Δημοσίευση από pappy »

Ρε παιδιά και 'γω μέσα είμαι αλλά για ποιό μοντέλο συζητάμε?
Εχει παρθεί η απόφαση?
mastoras

Απάντηση: Το εργαστήρι του petame.gr

Δημοσίευση από mastoras »

Δεν έχει παρθεί καμιά απόφαση για τίποτα. Το σημαντικότερο όλων ειναι το χαμηλό κοστος για την αγορά, που προφανώς θα ειναι ένα κιτ κάποιας εταιρίας για αρχή.

Ίσως ένα scale εύκολο σχετικά στην κατασκευή μοντέλο, θα ήταν η ιδανική περίπτωση που θα αρέσει σε όλους.

Οι ενδιαφερόμενοι ας καταθέσουν την γνώμη τους !!!! Και εάν καποιο κατάστημα μας βλέπει, μπορεί να κάνει μια προσφορά ;;)
pappy
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 3:54 pm

Απάντηση: Το εργαστήρι του petame.gr

Δημοσίευση από pappy »

Αφού μαζευτούν αρκετοί και παρθεί η απόφαση νομίζω ότι είναι φρόνιμο να διαλέξουμε ένα μοντέλο από τα σχέδια. Στην συνέχεια να μοιραστούν τα σχέδια στους επιμέρους συνεργάτες και να δοθούν τα deadline για να προχωρήσει το project! Έτσι θα μας έρθει πιο φθηνά και ο καθένας θα κόψει τα ξύλα του θα τα κολλήσει και ότι ετοιμάζεται θα αποστέλλεται σε αυτόν που θα αναλάβει να τα μοντάρει. Μόλις τελειώσει το μοντάρισμα σε αυτόν που θα μοντάρει μηχανές, στην συνέχεια μονοκοτάρισμα κοκ!!!
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1729
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Το εργαστήρι του petame.gr

Δημοσίευση από CARAPIS »

@P@ !@/-=}{{ @P@

..., κι εγωωωωω μεσα παιδιααααα,....!!!=B=
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1427
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: Το εργαστήρι του petame.gr

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Αγαπητέ μου φίλε Δημήτρη (mastoras),

Πολύ ωραία και παραγωγική η ιδέα σου, αλλά με πολλά φυσικά εμπόδια για την ολοκλήρωση του έργου. Υποθέτω οτι εννοείς την αποστολή των ιδίων σχεδίων (φωτοκόπιες) σε όσους αναλάβουν τα καθήκοντα της κατασκευής καθώς και την αποστολή σε αυτούς της επιμέρους ξυλείας για την κατασκευή του αεροπλάνου διαλύοντας ένα κιτ, σε επιμέρους κομμάτια που θα αποσταλλούν σε διάφορα (πιθανώς) σημεία στην επικράτεια.
Επέτρεψέ μου να σου επισημάνω μερικά απο τα εμπόδια που θα αντιμετωπίσεις στην υλοποίηση της πολύ ωραίας - αλλά δύσκολα πραγματοποιήσιμης ιδέας σου μιας και εγώ προέρχομαι απο μια εποχή που για να είσαι μοντελιστής έπρεπε οπωσδήποτε να χτίσεις μιας και δεν υπήρχαν ARF πρίν 25 χρόνια που ξεκίνησα τον αερομοντελισμό....

1ον Εάν αποφασίσετε να πάρετε 1 κιτ, ανοίγοντας το κουτί με την ξυλεία θα δείτε οτι τα πηχάκια είναι ολόκληρα, και χρησιμοποιούνται σε πολλά σημεία κατά την κατασκευή των φτερών και της ατράκτου. Αν αποφασίσετε να διαχωρίσετε την κατασκευή θα δείτε οτι αν κόψετε τα πηχάκια στο τέλος θα βρεθείτε "κοντοί " ως προς την κατασκευή μιας και ο κατασκευαστής του κιτ την ξυλεία την έχει "ίσα -ίσα" για την κατασκευή.

2ον Ο κάθε κατασκευαστής έχει τον δικό του τρόπο αντίληψης κατασκευής και χρήσεως των υπομέρους συνδετικών υλικών (π.χ. κόλα..κτλ) και θα είναι δύσκολο όταν η άτρακτος φερ' ειπείν φτάσει στο στάδιο της ολοκλήρωσης και θα χρειάζεται το κεντρικό φτερό να είναι σε απόλυτη εφαρμογή του (στη σέλα πχ)... Ή όταν θα χρειαστεί να φτιαχτεί το στάμπ, και το φίν, θα πρέπει να γίνονται "ταιριάγματα" κατά την φάση της κατασκευής, και όχι στην φάση της ολοκλήρωσης. Πώς θα ταιριάζει κάποιος τα κομμάτια όταν πχ το ένα θα είναι στην Αθήνα και το άλλο στη Θεσσαλονίκη;; (ειδικά σε ένα scale αεροπλάνο για να φτιάξεις φερ' ειπείν τα φιλέτα στην βάση της ατράκτου -εκεί που κάθεται το φτερό, θέλεις οποσδήποτε και το φτερό σε όλη την φάση της κατασκευής των φιλέτων αυτών στην σέλα του φτερού...)

3ον Όταν ξεπεραστούν τα προηγούμενα 2 θα πρέπει το αεροπλάνο να φτάσει στην φάση της ολοκλήρωσής του..... Θα είναι σωστά ζυγισμένο ή κατασκευασμένο (χωρίς ατέλειες, αεροδυναμικές ή μή..) απο την στιγμή που το κάθε μέρος του (πχ φτερό, ουρά, άτρακτος κτλ) θα έχει φτιαχτεί απο διαφορετικούς μοντελιστές με διαφορετική εμπειρεία και άποψη;;;;;

Θα μπορούσα να σας αναφέρω και άλλα χίλια δυο μικροπροβλήματα που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν επίσης αλλά η ουσία είναι οτι μάλλον το πρότζεκτ θα είναι η κατασκευή ενός "στατικού" μοντέλου μιας και αν τελικά θα πετάξει ο πιλότος θα πρέπει να λύσει στο τέλος πολλά μικροπροβληματάκια όσων αφορά τα ταιριάγματα και τα "λαθάκια" στην κατασκευή ενός απαιτητικού Scale αεροπλάνου.

Θα ήταν ίσως πιο καλό να επιλέξετε μια πιο "συμβατική" κατασκευή μιας και αυτό θα σας σώσει απο πολλά προβλήματα στο στάδιο της εφαρμογής των επιμέρους κατασκευών (φτερό άτρακτος, ουρά κτλ.) μιας και τα ταιριάγματα θα είναι σαφώς πιο εύκολα τότε.

Εγώ θα είμαι μαζί σας ανεξαρτήτως επιλογής μιας και η επιλογή είναι αυτού που έχει και το copyright της ιδέας και αυτός είσαι ΕΣΥ αγαπητέ μου mastoras..!

Με φιλικούς και αερομοντελιστικούς χαιρετισμούς
Τρύφωνας

ΥΓ Αν επιλέξετε μοντέλο σκράτς εκεί τα πράγματα είναι πιο δύσκολα μιας και η κοπή των ξύλων και η κατασκευή τους θα προέρχονται απο ανθρώπους με διαφορετικό επίπεδο εμπειρείας και το τελικό στάδιο της εφαρμογής θα αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα (μέχρι και δομικές ανωμαλίες. Όλα αυτά πάντα μιλώντας για ένα απαιτιτικό scale αεροπλάνο και όχι για ένα απλό σχέδιο....)
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1729
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Το εργαστήρι του petame.gr

Δημοσίευση από CARAPIS »

Τρύφωνας έγραψε: Αγαπητέ μου φίλε Δημήτρη (mastoras),

Πολύ ωραία και παραγωγική η ιδέα σου, αλλά με πολλά φυσικά εμπόδια για την ολοκλήρωση του έργου. Υποθέτω οτι εννοείς την αποστολή των ιδίων σχεδίων (φωτοκόπιες) σε όσους αναλάβουν τα καθήκοντα της κατασκευής καθώς και την αποστολή σε αυτούς της επιμέρους ξυλείας για την κατασκευή του αεροπλάνου διαλύοντας ένα κιτ, σε επιμέρους κομμάτια που θα αποσταλλούν σε διάφορα (πιθανώς) σημεία στην επικράτεια.
Επέτρεψέ μου να σου επισημάνω μερικά απο τα εμπόδια που θα αντιμετωπίσεις στην υλοποίηση της πολύ ωραίας - αλλά δύσκολα πραγματοποιήσιμης ιδέας σου μιας και εγώ προέρχομαι απο μια εποχή που για να είσαι μοντελιστής έπρεπε οπωσδήποτε να χτίσεις μιας και δεν υπήρχαν ARF πρίν 25 χρόνια που ξεκίνησα τον αερομοντελισμό....

1ον Εάν αποφασίσετε να πάρετε 1 κιτ, ανοίγοντας το κουτί με την ξυλεία θα δείτε οτι τα πηχάκια είναι ολόκληρα, και χρησιμοποιούνται σε πολλά σημεία κατά την κατασκευή των φτερών και της ατράκτου. Αν αποφασίσετε να διαχωρίσετε την κατασκευή θα δείτε οτι αν κόψετε τα πηχάκια στο τέλος θα βρεθείτε "κοντοί " ως προς την κατασκευή μιας και ο κατασκευαστής του κιτ την ξυλεία την έχει "ίσα -ίσα" για την κατασκευή.

2ον Ο κάθε κατασκευαστής έχει τον δικό του τρόπο αντίληψης κατασκευής και χρήσεως των υπομέρους συνδετικών υλικών (π.χ. κόλα..κτλ) και θα είναι δύσκολο όταν η άτρακτος φερ' ειπείν φτάσει στο στάδιο της ολοκλήρωσης και θα χρειάζεται το κεντρικό φτερό να είναι σε απόλυτη εφαρμογή του (στη σέλα πχ)... Ή όταν θα χρειαστεί να φτιαχτεί το στάμπ, και το φίν, θα πρέπει να γίνονται "ταιριάγματα" κατά την φάση της κατασκευής, και όχι στην φάση της ολοκλήρωσης. Πώς θα ταιριάζει κάποιος τα κομμάτια όταν πχ το ένα θα είναι στην Αθήνα και το άλλο στη Θεσσαλονίκη;; (ειδικά σε ένα scale αεροπλάνο για να φτιάξεις φερ' ειπείν τα φιλέτα στην βάση της ατράκτου -εκεί που κάθεται το φτερό, θέλεις οποσδήποτε και το φτερό σε όλη την φάση της κατασκευής των φιλέτων αυτών στην σέλα του φτερού...)

3ον Όταν ξεπεραστούν τα προηγούμενα 2 θα πρέπει το αεροπλάνο να φτάσει στην φάση της ολοκλήρωσής του..... Θα είναι σωστά ζυγισμένο ή κατασκευασμένο (χωρίς ατέλειες, αεροδυναμικές ή μή..) απο την στιγμή που το κάθε μέρος του (πχ φτερό, ουρά, άτρακτος κτλ) θα έχει φτιαχτεί απο διαφορετικούς μοντελιστές με διαφορετική εμπειρεία και άποψη;;;;;

Θα μπορούσα να σας αναφέρω και άλλα χίλια δυο μικροπροβλήματα που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν επίσης αλλά η ουσία είναι οτι μάλλον το πρότζεκτ θα είναι η κατασκευή ενός "στατικού" μοντέλου μιας και αν τελικά θα πετάξει ο πιλότος θα πρέπει να λύσει στο τέλος πολλά μικροπροβληματάκια όσων αφορά τα ταιριάγματα και τα "λαθάκια" στην κατασκευή ενός απαιτητικού Scale αεροπλάνου.

Θα ήταν ίσως πιο καλό να επιλέξετε μια πιο "συμβατική" κατασκευή μιας και αυτό θα σας σώσει απο πολλά προβλήματα στο στάδιο της εφαρμογής των επιμέρους κατασκευών (φτερό άτρακτος, ουρά κτλ.) μιας και τα ταιριάγματα θα είναι σαφώς πιο εύκολα τότε.

Εγώ θα είμαι μαζί σας ανεξαρτήτως επιλογής μιας και η επιλογή είναι αυτού που έχει και το copyright της ιδέας και αυτός είσαι ΕΣΥ αγαπητέ μου mastoras..!

Με φιλικούς και αερομοντελιστικούς χαιρετισμούς
Τρύφωνας

ΥΓ Αν επιλέξετε μοντέλο σκράτς εκεί τα πράγματα είναι πιο δύσκολα μιας και η κοπή των ξύλων και η κατασκευή τους θα προέρχονται απο ανθρώπους με διαφορετικό επίπεδο εμπειρείας και το τελικό στάδιο της εφαρμογής θα αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα (μέχρι και δομικές ανωμαλίες. Όλα αυτά πάντα μιλώντας για ένα απαιτιτικό scale αεροπλάνο και όχι για ένα απλό σχέδιο....)


..., παρα πολυ σωσταααααα & κατατοπιστικα οοοολα τα παραπανω απο τον Τρυφωνα, για αλλη μια φορα:,)...!!!

Παιδιααααα το ξαναβαζω με την παραθεση γιαααα να το ξαναδιαβασουν-με ...!!!, ΟΜΩΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ !!!
Μεσα απο αυτο το επιχειρημα, εαν γινει τελικα, θα τααααα λεμε καλλιτερα , αν μη τι αλλο, βαζωντας το μυαλο μας να δουλεψει προς την ιδια κατευθηνση..... και αυτο δεν ειναι λιγο !, ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΟΥΟΥΟΥΥΥΥΥ ^hola^

@P@ '' ... και ΠΕΤΑΜΕ και ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΥΜΕ και ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΜΕ καιιαιαιαιαιαι ... χαλαμε-σπαμε ...!!! ''@P@
gxaid
Δημοσιεύσεις: 496
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2008 4:26 pm

Απάντηση: Το εργαστήρι του petame.gr

Δημοσίευση από gxaid »

Μήπως να κυκλοφορήσει για αρχή ένα - σχετικά απλό σχέδιο - που θα το υλοποιήσει εξ' ολοκλήρου ο καθένας μόνος του, με την "forumική" εποπτεία ενός ή δύο έμπειρων συντονιστών σε ρόλο συμβουλευτικό???

Οι συντονιστές θα μπορούν να παρέχουν στους συμμετέχοντες γενικές κατευθυντήριες γραμμές - προδιαγραφές αν θέλετε - αφήνοντας έτσι το περιθώριο στους τελευταίους να προβληματιστούν και να αποφασίσουν ως προς τα κόστη των κατασκευαστικών υλικών και τους εξοπλισμούς των κατασκευών τους - όπως ακριβώς και στη "πραγματικότητα".
Με το τρόπο αυτό "η διοργάνωση" σέβεται την όποια - μικρότερη ή μεγαλύτερη - διάθεση για μάθηση και ενασχόληση του κάθε κατασκευαστή, το δικαίωμα επιλογής του ως προς τη πηγή προμήθειας των υλικών και τέλος την οικονομική του δυνατότητα.

Για να διατηρηθεί μια σχετική συνοχή ως προς τους χρόνους κατασκευής θα μπορούσε αυτή να χωριστεί σε φάσεις ολοκλήρωσης που θα υποδείξουν οι συντονιστές και να εφαρμοστεί κάποιο - όχι απαραίτητα ιδιαίτερα αυστηρό - χρονοδιάγραμμα. Έτσι μπορεί υποθέτω να συνδυαστεί η ομαδική πρόοδος με τις εξατομικευμένες ανάγκες σε χρόνο.

Στο τέλος κάθε κατασκευαστικής φάσης οι συμμετέχοντες θα πρέπει να στείλουν με ΠΜ στο συντονιστή φωτογραφίες του μοντέλου για του λόγου το αληθές.

Προτείνω με ΠΜ διότι: θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον ο κάθε ένας να αναπτύξει το project με τις δικές του δυνάμεις και έρευνα, αποφεύγοντας copy paste ενέργειες. Φυσικά η συνεργασία δεν μπορεί να αποκλειστεί αλλα είμαι σίγουρος πως θα είχε εκπληκτικό ενδιαφέρον στο τέλος της ιστορίας με 10 π.χ. συμμετέχοντες, να δούμε 10 ιδιαίτερες, διαφορετικές εφαρμογές ;;)

Το τέλος της ιστορίας θα μπορούσε να είναι μια ωραία συγκέντρωση-γνωριμία όλων των συμμετεχόντων και συντονιστών για να πετάξουν όλοι τις κατασκευές τους και να συζητηθούν οι λύσεις που έδωσε ο καθένας. @P@

Προφανώς η όλη σκέψη θα βρεί μεγαλύτερη εφαρμογή σε αρχάριους μοντελιστές αλλά θα δωθεί μια καλή ευκαιρία να βουτήξουν στις ομορφιές της κατασκευής, χωρίς να αγχωθούν για το όποιο τους επίπεδο εμπειρίας αλλά και να αποκομίσουν σημαντικές γνώσεις και πολλές χαρές αφου θα έχουν τη συνολική ευθύνη για το τελικό ιπτάμενο αποτέλεσμα : )))

Φιλικά
Γιώργος - gxaid
Απάντηση

Επιστροφή στο “Εργαστήρια & πρόσωπα - Χώροι κατασκευών”