Σελίδα 1 από 2
Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 08, 2011 11:39 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Δεν θα κάνω παρουσίαση του εν λόγω 2μετρου ανεμόπτερου αν και μερικά στοιχεία μπορούμε να δούμε
http://www.modellhobby.de/Models/Modelplanes/Electric-glider/SPIRIT-V-with-power-drive-2-0m.htm?shop=k_staufenb_e&SessionId=&a=article&ProdNr=0314062&t=3&c=31&p=31
Δεν ξέρω πως σκέφτηκε ο Γερμανός και έκανε γαλάζιο ανεμόπτερο αλλά στον Ελληνικό ουρανό δεν το έβλεπα καλά παρά τις κίτρινες ρίγες στα φτερά
Με αφορμή κάποιες διορθώσεις από κτυπήματα αποφάσισα να του αλλάξω χρώμα
Στήν φώτο όπως ήταν στην αρχή..........
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=26356&d=1312835918
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 08, 2011 11:45 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Η επιλογή των χρωμάτων πρέπει να έχει έντονο contrast και μάλιστα σε μεγάλες επιφάνειες
Η κάτω πλευρά δεν είναι τόσο σημαντική γι αυτό δύο σκουρες λουρίδες κοντά στην άτρακτο είναι αρκετές
Η μεγαλη διαφορά είναι στην πάνω επιφάνεια του φτερού για να το βλέπουμε όταν στριβει και όταν "τινάζει" φτερό με το που θα "δεί" θερμικό
..........και εδώ με το νέο του ρουχαλάκι
Ενημερωτικά το υλικό είναι oracover (ανθεκτικότερο απο monocote και απαιτεί περισότερη θερμοκρασία )
με το φώς της ημέρας είναι ποιο λαμπερο Κάποια στιγμή θα βάλω φώτο και βίντεο
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=26358&d=1312836326
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 09, 2011 9:15 am
από nasa
...Αντώνη όπως πάντα οι 'μεταμορφώσεις' σου είναι μερακλήδικες...το θέμα όμως είναι ότι δεν ξέρω τι μου αρέσει πιο πολύ...το Spirit-V, ή, το site που επισύναψες προηγουμένως..?...πάλι μου μπαίνουν ιδέες...πάλι κόλλησα...^%^
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 09, 2011 11:54 am
από HAR28
Αντώνη πολύ όμορφο το ανεμόπτερο στο χρώμα που το έκανες, πολύ καλή δουλειά μπράβο!!! Καμία σχέση με το μπλέ
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 09, 2011 1:08 pm
από King Kostas
Το κίτρινο είναι το καλύτερο χρώμα για ανεμόπτερα.
ωραία δουλειά Αντώνη.
Το oracover από που το πήρες;....έχω ένα μερεμέτι....
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 09, 2011 1:40 pm
από Αντώνης Κριτζάς
ευχαριστώ παιδιά ...........
Κώστα το πήρα απο το fasma models Δεν είναι ακριβως κίτρινο ........κάνει λίγο προς το πορτοκαλί και είναι μία απόχρωση κατάληλη για καλή ορατότητα και η επιλογή του μπορντό για αντίθεση έγινε μετά απο αρκετές δοκιμές σε sim
Μία πρωινή φώτο (αν και θαμπή) θα σε βοηθείσει να καταλάβεις καλύτερα το χρώμα
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 09, 2011 5:16 pm
από nasa
King Kostas έγραψε: ↑Το κίτρινο είναι το καλύτερο χρώμα για ανεμόπτερα.
ωραία δουλειά Αντώνη.
Το oracover από που το πήρες;....έχω ένα μερεμέτι....
...Κώστα...αν θέλεις κοίτα και εδώ...
http://www.rigasmodels.gr/catalog/index.php?manufacturers_id=26&osCsid=24bec67eaa9dae218d0000c246f075c7 ...
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 09, 2011 5:17 pm
από Δημήτρης Άρτα
Cub yellow......!
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 09, 2011 7:49 pm
από King Kostas
Να 'στε καλά παίδες.
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 09, 2011 8:26 pm
από hkousoulos
Koυκλα εγινε Αντωνη....και σιγουρα θα φαινετε απο πολυ μακρυα...
Καλοπεταχτο φιλε....
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 11, 2011 11:41 am
από coolvag
Μπράβο Αντώνη πανέμορφο , κουκλα +(*)
μας ενδιαφέρει η πάνω επιφάνεια του φτερού να ειναι μονοκόματο ενα χρώμα εντονο για να το βλέπουμε όταν στριβει με αλλο χρωμα σκοτεινο στα ακρα για την διαφορά, αυτο ομως που λές Αντώνη ""και όταν "τινάζει" φτερό με το που θα "δεί" θερμικό "" δεν συμφωνώ διοτι θα πρεπει να εχει πολυ μεγάλη διεδρο το φτερό και να κάνει μεγάλη κλιση το φτερο, ή πολυεδρικό να είναι αλλα και παλι θέλει κλιση μεγάλη το μοντέλο για να δεις το τιπ του, και επίσης για να δείς το ενα επάνω του μέρος πρεπει να φαει δυνατή σφαλιάρα που σημαίνει εντονη , στενή δυνατη στηλη θερμικού, οποτε οπως καταλαβαίνεις αυτο ειναι το πιο ευκολο πράγμα να αντιληφθείς με το μοντέλο σου, διοτι το μοντέλο βιώνει μια σφαλιάρα δυνατη, οποτε δεν χρειαζεται να δεις την ακρη του φτερού ενω θα σου εχει κουνηθεί ολο το μοντέλο και φυσικα εννοω αλλαγη πορείας.
Επίσης να προσθέσω, οτι και οι κατω γραμμες χρειάζονται, διοτι με αυτόν τον τρόπο καταλαβαίνεις λιγο και το υψος με το μάτι, με τις λουρίδες χρώματος απο κάτω, κανεις καλυτερη εστίαση, και εαν οι λουρίδες ειναι και διαφορετικου πάχους το ματι καταλαβαίνει και το υψος που βρισκεται το ανεμοπλανο καλυτερα.
Το κίτρινο ειναι ολα τα λεφτα στο ανεμοπλανο, και εαν είχες ακόμα πιο φωτεινο εντονο κίτρινο θα ηταν ακόμα καλλυτερα!!!!
Καλές πτήσεις Αντώνη +(*)
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 11, 2011 12:33 pm
από King Kostas
coolvag έγραψε: ↑Μπράβο Αντώνη πανέμορφο , κουκλα +(*)
μας ενδιαφέρει η πάνω επιφάνεια του φτερού να ειναι μονοκόματο ενα χρώμα εντονο για να το βλέπουμε όταν στριβει με αλλο χρωμα σκοτεινο στα ακρα για την διαφορά, αυτο ομως που λές Αντώνη ""και όταν "τινάζει" φτερό με το που θα "δεί" θερμικό "" δεν συμφωνώ διοτι θα πρεπει να εχει πολυ μεγάλη διεδρο το φτερό και να κάνει μεγάλη κλιση το φτερο, ή πολυεδρικό να είναι αλλα και παλι θέλει κλιση μεγάλη το μοντέλο για να δεις το τιπ του, και επίσης για να δείς το ενα επάνω του μέρος πρεπει να φαει δυνατή σφαλιάρα που σημαίνει εντονη , στενή δυνατη στηλη θερμικού, οποτε οπως καταλαβαίνεις αυτο ειναι το πιο ευκολο πράγμα να αντιληφθείς με το μοντέλο σου, διοτι το μοντέλο βιώνει μια σφαλιάρα δυνατη, οποτε δεν χρειαζεται να δεις την ακρη του φτερού ενω θα σου εχει κουνηθεί ολο το μοντέλο και φυσικα εννοω αλλαγη πορείας.
Επίσης να προσθέσω, οτι και οι κατω γραμμες χρειάζονται, διοτι με αυτόν τον τρόπο καταλαβαίνεις λιγο και το υψος με το μάτι, με τις λουρίδες χρώματος απο κάτω, κανεις καλυτερη εστίαση, και εαν οι λουρίδες ειναι και διαφορετικου πάχους το ματι καταλαβαίνει και το υψος που βρισκεται το ανεμοπλανο καλυτερα.
Το κίτρινο ειναι ολα τα λεφτα στο ανεμοπλανο, και εαν είχες ακόμα πιο φωτεινο εντονο κίτρινο θα ηταν ακόμα καλλυτερα!!!!
+1 και άλλα τόσα.....
ΟΜΩΣ....
Κάντε BAN στο Βαγγέλη!@/-=}{{....θα σας κολλήσει όλους "ανεμοπτερίτιδα".....είναι κακή συναναστροφή.....:D
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 11, 2011 12:36 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Βαγγέλη σε ευχαριστώ για την συμετοχή Το κίτρινό είναι αρκετά ποιο φωτεινό απο την φώτο Ελπίζω συντομα να πεταξουμε παρέα για να το δείς απο κοντά
Εχω παρατηρίσει αρκετες φορές το ανεμόπτερο να βρίσκει το θερμικό την ώρα που στρίβω και παρατήρισα οτι τότε βλέπεις πολύ καλύτερα το φτερό όταν έχει αντίθεση απο πάνω να τινάζει Σίγουρα έχει σημασία η γωνία όρασης Για αυτό και φρόντισα να έχω μονόπλευρες διαφορές που πράγματι βοηθούν το μάτι περισότερο απο την ομοιομορφία Ακόμη και στο V είναι διαφορετικη η όψη Η κάτω πλευρά έχει μία λουρίδα στο ενα φτερό ενώ το άλλο έχει δύο κε κάποια απόσταση
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 11, 2011 12:43 pm
από Αντώνης Κριτζάς
κάθε μορφή πτήσης έχει τα δικά της καλά Εγώ εστιάζω πάντα στην καλή παρέα όπου και να πετάω ........και ο Βαγγέλης είναι καλή παρέα (αν και σπάνια) και πάντα οι γνώσεις και οι παρατηρήσεις του εποικοδομητικές γλυψ! γλυψ!(2f)
Απάντηση: Spirit-V
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 11, 2011 12:48 pm
από King Kostas
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑κάθε μορφή πτήσης έχει τα δικά της καλά Εγώ εστιάζω πάντα στην καλή παρέα όπου και να πετάω ........και ο Βαγγέλης είναι καλή παρέα (αν και σπάνια) και πάντα οι γνώσεις και οι παρατηρήσεις του εποικοδομητικές γλυψ! γλυψ!(2f)
μπλιάχ.....σαλιάρης.....
Βαγγεληηηηη......πάρε παντόφλες αντιολισθητικές......:D