Σελίδα 1 από 1
Προβλημα με OS.46 κινητηρα: Σβήνει και μετά από ρύθμιση
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 28, 2012 7:10 pm
από Skywalker
Καλησπέρα παίδες! Λοιπόν ο ασθενής είναι ένας κινητήρας OS .46 FX. Έχει βάλει πτήσεις άρα δεν είναι στα ξεκινήματα του. Ενώ στην αρχή ήταν εντάξει εδώ και 2 εβδομάδες δεν λέει να στρώσει όσο ρύθμιση και να πέσει και στις 2 βελόνες.
Αποτέλεσμα είναι κάπου 6-7 dead stick landings ως τώρα. Στον αέρα την ώρα που πέταγε τελευταια φορά ακούγαμε σαν διακοπές στην μηχανή σαν να έμπαινε αέρας ή κάτι τέτοιο. Δεν έκανε σταθερό βζουυυυμ. ^%^
Ακομα και μετά από ρύθμιση στο έδαφος τα ψιλοχάνει και δεν λέει να κάτσει σταθερός.
Υποψιαζόμαστε ότι περνάει αέρας από κάπου. Θα κοιτάξω να αλλάξω σωληνάκια, και να δω αν χάνει το ντεπόζιτο από τα βυσματάκια του(τα οποία σε αυτό το ντεπόζιτο είναι πλαστικά) ή από το καπάκι μπας και δεν το είχα βιδώσει καλά κτλ.
Καμία ιδέα άλλη κανείς για το τι μπορεί να φταίει για να το κοιτάξω και αυτό?
Να καθάριζα τίποτα στον κινητήρα?
Απάντηση: Προβλημα με OS.46 κινητηρα: Σβήνει και μετά από ρύθμιση
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 28, 2012 8:15 pm
από Skropi
Αν τυχον και εχει καμια σχεση με αυτοκινητιστικους glow κινητηρες(λεω εαν), μιας και δεν ειναι καινουριος,δεν θε εκανες και ασχημα να τον ελυνες να εριχνες και μια ματια στο εμβολοχιτωνιο για τυχον γρατζουνιες.Δεν νομιζω,αλλα δεν αποκλειεται να ειναι και ρημαδι εκει μεσα,αν και το ποιο πιθανο οπως τα λες ειναι να εχεις καπου διαρροη αερα και να χανεις πιεση(δεδομενου οτι τον ρυθμιζεις σωστα παντα).
Απάντηση: Προβλημα με OS.46 κινητηρα: Σβήνει και μετά από ρύθμιση
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 28, 2012 8:37 pm
από ankon
Χαιρετώ τα παιδιά απο τα ξένα !!!
Σίγουρα να αλλαξεις τα σωληνάκια του καυσίμου ΟΛΑ ! Αν δεν χρησιμοποιείς φίλτρο καυσίμου να βάλεις και να καθαρίσεις το καρμπυρατέρ καλά με αέρα . Αν ο κινητήρας είναι παλιός να κοιτάξεις το λαστιχάκι που δένει το καρμπυρατέρ με τον κινητήρα,πρέπει να είναι αεροστεγές εκεί.Αυτά τα ολίγα και μας λες ξανά.
Φιλικά
Άγγελος
Απάντηση: Προβλημα με OS.46 κινητηρα: Σβήνει και μετά από ρύθμιση
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 28, 2012 10:56 pm
από King Kostas
ankon έγραψε: ↑
1. Σίγουρα να αλλαξεις τα σωληνάκια του καυσίμου ΟΛΑ !
2. Αν δεν χρησιμοποιείς φίλτρο καυσίμου να βάλεις.
3. Nα καθαρίσεις το καρμπυρατέρ καλά με αέρα .
4. Nα κοιτάξεις το λαστιχάκι που δένει το καρμπυρατέρ με τον κινητήρα...
5. Έλεγξε την εξάτμιση και το καζανάκι.
6. Έλεγξε εάν για κάποιο λόγο υπερθερμαίνεται.
7. Έλεγξε το μπουζί και τον χάλκινο δακτύλιο.
Το πιο πιθανό για μένα είναι ότι κάτι πάει στραβά με το ρεζερβουάρ, το βοσκό και τις λοιπές σιλικόνες.
Όμως επειδή μου έχει τύχει, θα σου έλεγα να δοκιμάσεις να αλλάξεις πρώτα το servo του γκαζιού και αν το πρόβλημα συνεχίσει δοκίμασε να αλλάξεις το Rx.
Τα όσα περιγράφεις τα είχα και με OS52FS και με OS25FΧ.
O OS52FS έσβηνε μετά τα πρώτα 2 λεπτά της πτύσεις. Το μοτέρ δούλευε μια χαρά και ξαφνικά έσβηνε…τελικά το πρόβλημα το είχε το κανάλι του γκαζιού του δέκτη της παλιάς JR μου FM 40.850. Όταν άλλαξα Rx όλα τελείωσαν. ήταν το servo του γκαζιού που την είχε ακούσει.
Ο OS25FΧ (τον είχα πάνω στο P47 0.25 της Great Planes) ρυθμιζόταν μια χαρά, το μοντέλο απογειωνόταν μια χαρά, έκανε και 2 με 3 στροφές και ξαφνικά ΤΕΛΟΣ….στο MarVal μας είχε πεθάνει…οι μισές πτήσεις αυτού του μοντέλου κατέληγαν σε προσγείωση dead-stick….μετά από αλλαγές ντεπόζιτου, βοσκών, σιλικόνων, θέση μοτέρ, καλύτερης ψύξης και χιλίων άλλων μετατροπών δεν είχα καταφέρει τίποτα. Ένα βράδυ όλο τυχαία, έχω ξεμείνει από servo και το μόνο που ταίριαζα από όσα είχα περασμένα σε μοντέλα ήταν αυτό του γκαζιού του P47. Κάνω την τράμπα και το βάζω σε ένα εκπαιδευτικό φίλου, και όλος τυχαίος, το βάζουμε να κουνά την ντίζα του γκαζιού….πάμε να πετάξουμε, (το μοτέρ είχε πετάξει ήδη σε άλλα τρία μοντέλα ποιο πριν) κάνουμε μια μικρο-ρύθμιση, και όλες τις δοκιμές, ίσιο στο έδαφος, σηκωμένο προς τα πάνω…όλα μια χαρά. Απογειώνομαι, κάνω 3 στροφές και ξαφνικά…σβήνει…εκείνη την στιγμή κατάλαβα ότι το servo ήταν ο επέτειος…
Μετά από δοκιμές στο έδαφος, καταφέραμε να επαναλάβουμε το σφάλμα. Το servo την άκουγε όταν το stick του throttle ήταν στα 3/4….έκανε ένα πετάρισμα και πήγαινε στην θέση Off, και με το μου σταματούσε το bizzάρησμα από το μοτέρ, λειτουργούσε σαν να μην συνέβαινα τίποτα. Όταν άνοιξα το μοτέρ, παρατήρησα ότι όλα τα γρανάζια είχαν έναν ελαφρύ τζόγο ο οποίος λογικά μεγάλωνε όταν λειτουργούσε το μοτέρ.
Απάντηση: Προβλημα με OS.46 κινητηρα: Σβήνει και μετά από ρύθμιση
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 29, 2012 2:46 am
από Skywalker
Κ. Άγγελε, Skropi και Κώστα ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! +(*)
Την Πέμπτη θα ξεκινήσω την "επιχείρηση", αν μου γεννηθεί καποια απορία θα γράψω.
Κώστα θα πάρω και ένα σέρβο καλού κακού όπως είπες για να το αλλάξω. Και να μην είναι το σέρβο η αιτία, καλύτερα να δώσω μερικές λίρες παρά να κλαίμε το μοντέλο σε καμία ανεπιτυχή προσγείωση. Γιατί... μια του dead stick, δυο του dead stick, τρεις και θα πάει για dead-στουκάρισμα... ^%^
Απάντηση: Προβλημα με OS.46 κινητηρα: Σβήνει και μετά από ρύθμιση
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 02, 2012 8:37 pm
από Skywalker
Λοιπόν έβγαλα το ντεπόζιτο και τον κινητήρα από το μοντέλο.
Έβαλα το ντεπόζιτο μέσα σε νερό. Τα 2 βύσματα τα σωλήνωσα μεταξύ τους και στο τρίτο έβαλα σωληνάκι με τάπα. Το πίεσα και παρατήρηση ότι ξεκίνησε να βγάζει φυσαλίδες στο σημείο που ήταν η βίδα που σφίγγει το καπάκι του ντεπόζιτου.
Οπότε αγόρασα νέο και τοποθέτησα βαρίδι-φίλτρο du-bro.
Επίσης έβγαλα την μεγάλη βελόνα και φύσηξα με πεπιεσμένο αέρα και το ίδιο έκανα με το καρμπιτατερ.
Τα 2 μέρη της εξάτμισης είναι σφιχτά το ένα πάνω στο άλλο.
Έβαλα και ένα νέο σέρβο στο γκάζι και άνοιξα το παλιό να δω μήπως και είχε τίποτα. Δεν μου φάνηκε να είχε φαγωθεί κάποιο γρανάζι.
Πιο πολύ με τον κινητήρα δεν ασχολήθηκα γιατί δεν είχα ποτέ μου ιδιαίτερη επαφή με κινητήρες (όλων των κατηγοριών) και φοβάμαι μήπως τον ανοίξω και του πετάξω μετά τα μάτια έξω...
Δεν νομίζω ότι μένει και κάτι άλλο να κάνω εκτός από το να το δω εν δράση. _Β_Ο
Αν μπορώ να του κάνω και τίποτα άλλο πείτε μου να το κοιτάξω!
Ευχαριστώ και πάλι παιδιά! +(*)
Απάντηση: Προβλημα με OS.46 κινητηρα: Σβήνει και μετά από ρύθμιση
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 02, 2012 9:58 pm
από Skropi
Αφου σου εβγαλε φυσαλιδες μαλλον αυοτ ηταν,ελεγξε το παλι και κανε αλλη επεμβαση αμα χρειαστει μονο(ποσες φορες με καταραστηκα γιατι δεν το εκανα πραξη...). Αλλη μια ερωτηση γιατι ξεχασα να ρωτησω πριν. Πριν σου σβησει,ο κινητηρας ανεβαζει στροφες η απλα ψοφαει?
Απάντηση: Προβλημα με OS.46 κινητηρα: Σβήνει και μετά από ρύθμιση
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 02, 2012 11:18 pm
από Skywalker
Είχε τύχει να σβήσει και στο έδαφος όταν το γκαζώναμε ή το χαλαρώναμε, δηλαδή όταν παίζαμε εμείς το stick, άλλες φορές έσβηνε μόνο του. Να ανεβάσει στροφές νομίζω δεν το έκανε.
Απάντηση: Προβλημα με OS.46 κινητηρα: Σβήνει και μετά από ρύθμιση
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2012 2:07 am
από Skywalker
Σήμερα Σάββατο δεν πετάξαμε καθόλου λόγω δυνατού αέρα αν και με αρκετό ήλιο. Απ'΄ότι φαίνεται και αύριο πάλι δυνατό αέρα θα έχει και βροχή.
Οπότε η δοκιμή της μηχανής αναβάλλεται -ελπίζω μόνο- για μια εβδομάδα... >:(
Απάντηση: Προβλημα με OS.46 κινητηρα: Σβήνει και μετά από ρύθμιση
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2012 4:28 am
από Skropi
Tο ξερω το συναισθημα... Εχω ενα προαισθημα οτι θα δουλεψει παντως.
Απάντηση: Προβλημα με OS.46 κινητηρα: Σβήνει και μετά από ρύθμιση
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 11, 2012 5:54 pm
από Skywalker
Και όπως πολύ σωστά το περίμενες φίλε μου, δούλεψε!!!
Η πτήση έγινε χτες με σχετικά μέτριο αέρα. Μετά από την σχετική ρύθμιση γιατί είχα βγάλει την βελόνα όταν το καθάριζα, η μηχανή επιτέλους στο έδαφος λειτούργησε χωρίς διακοπές... H()
Το ίδιο έγινε και στην πτήση, η μηχανή ακουγόταν ρολόι! Οπότε τέλος καλό όλα καλά.
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά για την βοήθεια! +(*)