Προσοχη στις μπαταριες Fromeco Li-Ion!!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 13, 2008 7:35 pm
Υστερα απο την ατυχια του φιλου μας του Σωτηρη και μετα απο την διορθωση οτι η μπαταρια του ηταν Li-Ion και ουχι Lipo πρεπει να αναφερω το εξης.
Φιλος που ασχολειται με ελικοπτερα εδω και δεκα χρονια, ειχε τρεις απανωτες ατυχιες τον τελευταιο μηνα. Ολες οφειλονταν σε δυσλειτουργιες και απουσια ελεγχου. Ειχε μολις εφοδιασει το ελικοπτερο του με Fromeco Arizona regulator και Fromeco Li-Ion στοιχεια. Τον ειδα σημερα και μου ανεφερε οτι τελικα ολα οφειλονταν στις μπαταριες οι οποιες ενω σε ηρεμια εδειχναν φορτισμενες, οταν χρειαζοταν να δωσουν ρευμα, η ταση επεφτε στο μισο (δλδ 3,6 βολτ αντι για 7,2), προφανως λογω αστοχιας ενος στοιχειου η αδυναμιας του εκ κατασκευης.
Σας ενημερωνω εαν εχετε τετοια στοιχεια να τους ριξετε μια ματια. Εγω εχω μια συστοιχια 2 στοιχειων της συγκεκριμενης εταιριας για να δινει ρευμα στην ηλεκτρονικη της DA50 που εχω στο Somenzini Yak54, αλλα η συγκεκριμενη εφαρμογη δεν εχει μεγαλες απαιτησεις σε ρευματα.
You have been warned!
Φιλος που ασχολειται με ελικοπτερα εδω και δεκα χρονια, ειχε τρεις απανωτες ατυχιες τον τελευταιο μηνα. Ολες οφειλονταν σε δυσλειτουργιες και απουσια ελεγχου. Ειχε μολις εφοδιασει το ελικοπτερο του με Fromeco Arizona regulator και Fromeco Li-Ion στοιχεια. Τον ειδα σημερα και μου ανεφερε οτι τελικα ολα οφειλονταν στις μπαταριες οι οποιες ενω σε ηρεμια εδειχναν φορτισμενες, οταν χρειαζοταν να δωσουν ρευμα, η ταση επεφτε στο μισο (δλδ 3,6 βολτ αντι για 7,2), προφανως λογω αστοχιας ενος στοιχειου η αδυναμιας του εκ κατασκευης.
Σας ενημερωνω εαν εχετε τετοια στοιχεια να τους ριξετε μια ματια. Εγω εχω μια συστοιχια 2 στοιχειων της συγκεκριμενης εταιριας για να δινει ρευμα στην ηλεκτρονικη της DA50 που εχω στο Somenzini Yak54, αλλα η συγκεκριμενη εφαρμογη δεν εχει μεγαλες απαιτησεις σε ρευματα.
You have been warned!