Mini Motor Test
Mini Motor Test
Βρήκα λίγο χρόνο οπότε πήρα το Wattmeter το στροφόμετρο αρκετές προπέλες και μπόλικη διάθεση για μετρήσεις που τις έβαλα στο Drive calculator
για να δώ το Efficency + την Ώση και στο Thrust hp
για να δω την ταχύτητα .
Το Thrust Hp ΔΕΝ προτιμήθηκε για την εύρεση της ώσης καθώς σε αντίθεση με το Drive Calculator δεν βάζει στον υπολογισμό το Pitch, Aν και ειναι και αυτό είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα.
Έτσι σας παρουσιάζω τα αποτελέσματα , σε όλες τις περιπτώσεις χρησιμοποιήθηκε μία μεγάλη μπαταρία 3s 3300 30 C Κινέζικης καταγωγής ώστε να μήν ελέγχουμε (όσο γίνεται ) τη μπαταρία , πράγμα που μάλλον αποδείχτηκε λάθος καθώς κράτησε σχεδόν 12 V με το μικρό μοτέρ. Περισσότερα δηλαδή από όσα θα κράταγε και η καλλίτερη lipo, την στιγμή που γραφόταν αυτές οι γραμμές
όλα τα Moter είναι τοποθετημένα σε μοντέλα οπότε δεν μπορώ να τα ζυγίσω και σας παραθέτω τα στοιχεία του κατασκευαστή
Ξεκινάω με το μικρό της παρέας όπου είναι τοποθετημένο σε ένα Dornier do 27 της BMI
Αναλυτικότερα για το αεροπλάνο μπορείτε να διαβάσετε εδώ
για να δώ το Efficency + την Ώση και στο Thrust hp
για να δω την ταχύτητα .
Το Thrust Hp ΔΕΝ προτιμήθηκε για την εύρεση της ώσης καθώς σε αντίθεση με το Drive Calculator δεν βάζει στον υπολογισμό το Pitch, Aν και ειναι και αυτό είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα.
Έτσι σας παρουσιάζω τα αποτελέσματα , σε όλες τις περιπτώσεις χρησιμοποιήθηκε μία μεγάλη μπαταρία 3s 3300 30 C Κινέζικης καταγωγής ώστε να μήν ελέγχουμε (όσο γίνεται ) τη μπαταρία , πράγμα που μάλλον αποδείχτηκε λάθος καθώς κράτησε σχεδόν 12 V με το μικρό μοτέρ. Περισσότερα δηλαδή από όσα θα κράταγε και η καλλίτερη lipo, την στιγμή που γραφόταν αυτές οι γραμμές
όλα τα Moter είναι τοποθετημένα σε μοντέλα οπότε δεν μπορώ να τα ζυγίσω και σας παραθέτω τα στοιχεία του κατασκευαστή
Ξεκινάω με το μικρό της παρέας όπου είναι τοποθετημένο σε ένα Dornier do 27 της BMI
Αναλυτικότερα για το αεροπλάνο μπορείτε να διαβάσετε εδώ
- Συνημμένα
-
- 11796.JPG (19.28 KiB) Προβλήθηκε 122 φορές
Απ: Mini Motor Test
Ακολουθεί Photo και μετρήσεις αλλά και τα χαρακτηριστικά του μοτέρ
Kv: 1050rpm/v
Operating Current: 6A ~ 15A
Peak Current: 19A
Weight: 59g
Dimensions: 27.6 x 32mm
Shaft Size: 3.175mm
Kv: 1050rpm/v
Operating Current: 6A ~ 15A
Peak Current: 19A
Weight: 59g
Dimensions: 27.6 x 32mm
Shaft Size: 3.175mm
- Συνημμένα
-
- TR2213.jpg (29.3 KiB) Προβλήθηκε 122 φορές
Απ: Mini Motor Test
Μετρήσεις σε PDF και σε JPG
- Συνημμένα
-
[Η επέκταση pdf έχει απενεργοποιηθεί και δεν μπορεί πλέον να εμφανιστεί.]
-
- motors.jpg (33.51 KiB) Προβλήθηκε 122 φορές
Απ: Mini Motor Test
Το αρθρό συνεχίζεται με το μεσαίο Moter της παρέας Turnigy 35-30C 1100kv Brushless Outrunner (Eq AXi 2808)
Απ: Mini Motor Test
Το αρθρό συνεχίζεται με το μεσαίο Moter της παρέας Turnigy 35-30C 1100kv Brushless Outrunner (Eq AXi 2808) Πού είναι τοποθετημένο σε ενα Ultimate 3D της Great Planes
- Συνημμένα
-
- ultimate.jpg (34.25 KiB) Προβλήθηκε 122 φορές
Απ: Mini Motor Test
b)Turnigy 35-30C 1100kv Brushless Outrunner (Eq AXi 2808)
- Συνημμένα
-
- turnigy2808.jpg (12.59 KiB) Προβλήθηκε 122 φορές
Απ: Mini Motor Test
όπως υποσχέθηκα οι σχετικές μετρήσεις
- Συνημμένα
-
- 2808.JPG (118.78 KiB) Προβλήθηκε 122 φορές
Απ: Mini Motor Test
Συνεχίζω με το μεγαλύτερο μοτέρ απο αυτά που έχω (μέχρι στιγμης )
Turnigy TR35-48-A
Dimensions : 35mm X 55mm / 1.38in X 2.17in
Shaft diameter : 4mm / 0.16in
Weight with cables : 163g / 5.75oz
Number of poles/magnets : 14
Recommended model weight : 800~2000g
Stator Dimentions: 28x26mm
Turnigy TR35-48-A
Dimensions : 35mm X 55mm / 1.38in X 2.17in
Shaft diameter : 4mm / 0.16in
Weight with cables : 163g / 5.75oz
Number of poles/magnets : 14
Recommended model weight : 800~2000g
Stator Dimentions: 28x26mm
- Συνημμένα
-
- 3548.jpg (36.5 KiB) Προβλήθηκε 122 φορές
Απάντηση: Mini Motor Test
Επιστρέφω με ενα ακόμα μοτερ και ως συνηθιζω ακομα μεγαλλιτερο :) =B=
Το μυνημα γραφτικε αρχικά με σκοπω να παραπονεθω και οχι για παρουσιαση αλλα εχει και καποιες μετρισεις οποτε το παραθετω εδω ;) .
Turnigy 42-50 650kv MOTOR
Γενικά
Αγόρασα αυτό το μοτέρ με σκοπό να το τοποθετήσω στο καινούργιο μου “Hyperion extra 260” με 5s 3700 mha μπαταρία
Χρησιμοποίησα αποστάτες 8 mm καθώς και την βάση (Backmount) Για το Μοτέρ της Hyperion 4020 και ολα ταίριαξαν άψογα και σε συνδυασμό με το άψογο φινίρισμα του μοτέρ ήμουν ευτυχισμένος με το νέο μου απόκτημα .
Η δόκιμη
Καθώς δεν είχα 5s χρησιμοποίησα 2 μπαταρίες 3s ώστε να φτιάξω μια 6s , καθως βέβαια ήταν 6s έπρεπε να χρησιμοποιήσω μικρότερη προπέλα (ενοειτε στο ξενο δεν είναι βλακες ) οπότε ξεκίνησα με μια Turnigy chery 13/7 και ενα 60 αμπέρ Turnigy plush ESC (Electronic speed controller) .
Δοκίμασα με Low Timing μετα με medium αλλα και με High Timing οπως επισης και την δυνατότητα του ESC για Soft Ultra soft εκκινήσει αλλα και Normal , στο τέλος έκανα όλους τους πιθανούς συνδυασμούς αλλά μάταια , το μοτέρ μόλις ξεκίναγε για λίγο έκοβε και ξανά ξεκίναγε . Όταν δε έδωσα λίγο παραπάνω γκάζι έμοιαζε οτι εξαφανίσθηκε αλλά οταν έφτασα στην μέση του γκαζιού αν και δεν μπορούσες να δεις το πρόβλημα από τον ήχο καταλάβαινες οτι το πρόβλημα ήταν ακόμα εκεί .
Θεωρώντας οτι το πρόβλημα είναι στον ESC ( δεν διαβάζει σωστά το μοτέρ) το αγνοώ προσωρινά και δίνω τέρμα γκάζι και βλέπω 68 Αμπέρ και λεω Θεε μου θα καούνε όλα . Αλλάζω προπέλα με μικρότερη αυτή τι φορά βαζω μια Cherry 12/6 και δοκιμάζω ξανά οπότε βλέπω σχεδόν 50 αμπέρ και 1100 W στο Wattmeter και μετράω 10900 στροφές για περίπου 15 δευτερόλεπτα όπου το χαμόγελο της ευτυχίας εμφανίζετε και πάλι αλλα δεν κράτησε για πολύ Ο ήχος του μοτέρ άλλαξε και έκανε σα να εχει χαλάσει κάποιο ρουλεμάν ετσι σταμάτησα αμέσως το τεστ. Εκείνη την στιγμή συνειδητοποίησα οτι 2 μαγνήτες είχαν φύγει από την θέσει τους καθώς μπορούσα να τους δω L κρίμα και τα πήγαινε τόσο καλά οσο δούλευε .
Είχα πολλά Tunrigy μοτέρ και αυτό ήταν το πρώτο που χάλασε αλλά επίσης είναι και το ακριβότερο που είχα ποτέ .
Τελικά το άνοιξα (ξεβίδωσα) και ανακάλυψα οτι οι αποκολλημένοι μαγνήτες ηταν 4 και ένα πηνίο κομμένο ναι δουλεύει ακόμα όπως δούλευέ οπότε δεν το χάλασα εγώ, όπως νόμιζα στην αρχή. Έτσι παράγγειλα ενα 4260-500 KV για να το αντικαταστήσω και μια 6s 3300 mha μπαταρία αντί για 5s 3700 που σχεδίαζα καθως φοβάμαι να ξαναγοράσω ενα ομοιo .
Συντομα νεα απο το μεγαλλιτερο :) .
PS την στιγμη που γραφωταν αυτες οι γραμμες δεν βρηκα το μοτερ αυτο Ελλαδα και ειμαι πολυ περιεργος στο θεμα αυτο αν θέλω 500 kv πχ και 510 κω δε μου κανει
Το μυνημα γραφτικε αρχικά με σκοπω να παραπονεθω και οχι για παρουσιαση αλλα εχει και καποιες μετρισεις οποτε το παραθετω εδω ;) .
Turnigy 42-50 650kv MOTOR
Γενικά
Αγόρασα αυτό το μοτέρ με σκοπό να το τοποθετήσω στο καινούργιο μου “Hyperion extra 260” με 5s 3700 mha μπαταρία
Χρησιμοποίησα αποστάτες 8 mm καθώς και την βάση (Backmount) Για το Μοτέρ της Hyperion 4020 και ολα ταίριαξαν άψογα και σε συνδυασμό με το άψογο φινίρισμα του μοτέρ ήμουν ευτυχισμένος με το νέο μου απόκτημα .
Η δόκιμη
Καθώς δεν είχα 5s χρησιμοποίησα 2 μπαταρίες 3s ώστε να φτιάξω μια 6s , καθως βέβαια ήταν 6s έπρεπε να χρησιμοποιήσω μικρότερη προπέλα (ενοειτε στο ξενο δεν είναι βλακες ) οπότε ξεκίνησα με μια Turnigy chery 13/7 και ενα 60 αμπέρ Turnigy plush ESC (Electronic speed controller) .
Δοκίμασα με Low Timing μετα με medium αλλα και με High Timing οπως επισης και την δυνατότητα του ESC για Soft Ultra soft εκκινήσει αλλα και Normal , στο τέλος έκανα όλους τους πιθανούς συνδυασμούς αλλά μάταια , το μοτέρ μόλις ξεκίναγε για λίγο έκοβε και ξανά ξεκίναγε . Όταν δε έδωσα λίγο παραπάνω γκάζι έμοιαζε οτι εξαφανίσθηκε αλλά οταν έφτασα στην μέση του γκαζιού αν και δεν μπορούσες να δεις το πρόβλημα από τον ήχο καταλάβαινες οτι το πρόβλημα ήταν ακόμα εκεί .
Θεωρώντας οτι το πρόβλημα είναι στον ESC ( δεν διαβάζει σωστά το μοτέρ) το αγνοώ προσωρινά και δίνω τέρμα γκάζι και βλέπω 68 Αμπέρ και λεω Θεε μου θα καούνε όλα . Αλλάζω προπέλα με μικρότερη αυτή τι φορά βαζω μια Cherry 12/6 και δοκιμάζω ξανά οπότε βλέπω σχεδόν 50 αμπέρ και 1100 W στο Wattmeter και μετράω 10900 στροφές για περίπου 15 δευτερόλεπτα όπου το χαμόγελο της ευτυχίας εμφανίζετε και πάλι αλλα δεν κράτησε για πολύ Ο ήχος του μοτέρ άλλαξε και έκανε σα να εχει χαλάσει κάποιο ρουλεμάν ετσι σταμάτησα αμέσως το τεστ. Εκείνη την στιγμή συνειδητοποίησα οτι 2 μαγνήτες είχαν φύγει από την θέσει τους καθώς μπορούσα να τους δω L κρίμα και τα πήγαινε τόσο καλά οσο δούλευε .
Είχα πολλά Tunrigy μοτέρ και αυτό ήταν το πρώτο που χάλασε αλλά επίσης είναι και το ακριβότερο που είχα ποτέ .
Τελικά το άνοιξα (ξεβίδωσα) και ανακάλυψα οτι οι αποκολλημένοι μαγνήτες ηταν 4 και ένα πηνίο κομμένο ναι δουλεύει ακόμα όπως δούλευέ οπότε δεν το χάλασα εγώ, όπως νόμιζα στην αρχή. Έτσι παράγγειλα ενα 4260-500 KV για να το αντικαταστήσω και μια 6s 3300 mha μπαταρία αντί για 5s 3700 που σχεδίαζα καθως φοβάμαι να ξαναγοράσω ενα ομοιo .
Συντομα νεα απο το μεγαλλιτερο :) .
PS την στιγμη που γραφωταν αυτες οι γραμμες δεν βρηκα το μοτερ αυτο Ελλαδα και ειμαι πολυ περιεργος στο θεμα αυτο αν θέλω 500 kv πχ και 510 κω δε μου κανει