Ηλεκτρικό ανεμόπτερο μέχρι 2,6 Μ
Ηλεκτρικό ανεμόπτερο μέχρι 2,6 Μ
Σαν μικρό και άτακτο παιδί που είμαι και εγώ αποφασισα να μπω στον μαγικό κοσμο των ανεμοπτέρων .
Τα ερωτήματα όμως που τριγυρνάνε στο μυαλό μου, ατελείωτα.
Πολύ οικονομικό ή ακριβό? κινεζικό μεγάλο ή γερμανικό μικρό? Foam , elapor ή balsa – fiberglass ? και αν τελικά δεν μου αρέσει το κυνήγι των θερμικών και έχω χαλάσει μια μικρή περιούσια για ενα καλό Competition Glider .
Η εμπειρία μου απο τα ελικόπτερα μου λεει οχι μικρό καλύτερα “κινέζικο” παρά μικρό ισχύει όμως το ίδιο στα ανεμόπτερα ?
Εδώ βάζω μια μικρή ερευνά αγοράς που εχω κάνει και περιμένω την βοήθεια του κοινού ;) .
Jamara DG 1000 / EP / Deluxe
Άνοιγμα φτερών 2600 mm
Άτρακτος 1130 mm
Wing area : 28,5 dm²
Βάρος 950 g (leer) RC: 3 Kanal / 4 Servos
Αεροτομή HQ 3012
Εχει και μια ανασυρόμενη ρόδα - είναι scale .
Siren Της Great Planes
Άνοιγμα φτερών 2000 mm
Άτρακτος 980 mm
Wing Area : 31.8 dm²
Βάρος 920 g
Αεροτομή Αγνωστο αλλα ειναι Great planes
Multiplex Cularis
Άνοιγμα φτερών (102in (2.59m)
Άτρακτος 49 inch (1.244 m )
Wing area : 852 sq. in.
Βαρος 1670 g
Αεροτομη Αγνωστη
Κινέζικο Αφρολεξ (Jumpo Τζαμπα :P )
Wing Span: 2000mm
Length: 880mm
Wing Area: 21dm2
Wing Loading: 24.7g/dm2
Flying Weight : 520g
Power system : Brushless motor,1000mAh 7.4V Li-Po
Radio: 4 channel, 4 servos.
Tangent Alpina2501 Electric
Wingspan: 2.501 mm
Fuselage length: 1.070 mm
Wing area: 32,1 qdm
Weight: approx. 900g
Take-off Weight - glider: approx. 1.400g
Take-off Weight - e-glider: approx. 1.600g
Wing loading: approx. 43,2 g/qdm Wing Profile: TA 029 Strak
Functions: Rudder, Elevator, Flaps, Aileron (Butterfly), Motor or Aero-tow Release
Ευχαριστώ
Τα ερωτήματα όμως που τριγυρνάνε στο μυαλό μου, ατελείωτα.
Πολύ οικονομικό ή ακριβό? κινεζικό μεγάλο ή γερμανικό μικρό? Foam , elapor ή balsa – fiberglass ? και αν τελικά δεν μου αρέσει το κυνήγι των θερμικών και έχω χαλάσει μια μικρή περιούσια για ενα καλό Competition Glider .
Η εμπειρία μου απο τα ελικόπτερα μου λεει οχι μικρό καλύτερα “κινέζικο” παρά μικρό ισχύει όμως το ίδιο στα ανεμόπτερα ?
Εδώ βάζω μια μικρή ερευνά αγοράς που εχω κάνει και περιμένω την βοήθεια του κοινού ;) .
Jamara DG 1000 / EP / Deluxe
Άνοιγμα φτερών 2600 mm
Άτρακτος 1130 mm
Wing area : 28,5 dm²
Βάρος 950 g (leer) RC: 3 Kanal / 4 Servos
Αεροτομή HQ 3012
Εχει και μια ανασυρόμενη ρόδα - είναι scale .
Siren Της Great Planes
Άνοιγμα φτερών 2000 mm
Άτρακτος 980 mm
Wing Area : 31.8 dm²
Βάρος 920 g
Αεροτομή Αγνωστο αλλα ειναι Great planes
Multiplex Cularis
Άνοιγμα φτερών (102in (2.59m)
Άτρακτος 49 inch (1.244 m )
Wing area : 852 sq. in.
Βαρος 1670 g
Αεροτομη Αγνωστη
Κινέζικο Αφρολεξ (Jumpo Τζαμπα :P )
Wing Span: 2000mm
Length: 880mm
Wing Area: 21dm2
Wing Loading: 24.7g/dm2
Flying Weight : 520g
Power system : Brushless motor,1000mAh 7.4V Li-Po
Radio: 4 channel, 4 servos.
Tangent Alpina2501 Electric
Wingspan: 2.501 mm
Fuselage length: 1.070 mm
Wing area: 32,1 qdm
Weight: approx. 900g
Take-off Weight - glider: approx. 1.400g
Take-off Weight - e-glider: approx. 1.600g
Wing loading: approx. 43,2 g/qdm Wing Profile: TA 029 Strak
Functions: Rudder, Elevator, Flaps, Aileron (Butterfly), Motor or Aero-tow Release
Ευχαριστώ
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόμετρο μέχρι 2,6 Μ
Καλημέρα mrkaza .
Ίσως να ακούγομαι μονότονος αλλά μιάς και ο καθένας μπορεί να λέει την άποψή του ελεύθερα ... Πάρε κάτι απλό και φθηνό για αρχή ... !
Η πτέρυγα Αετός που φτιάχνουμε έχει 68 ευρώ (ARF) , και αρκετή επιφάνεια για το 1,5 μέτρο της .
Δέν έχει τις επιδόσεις ενός καλύτερου ανεμοπτέρου συμβατικού με ουρά έστω και άν είναι φελιζολένιο .
Μπορείς να την πετάξεις άνετα σε πλαγιές με πέτρες - όχι προσγείωση - χωρίς να το πολυσκέφτεσαι .
Με 2 σερβάκια των 20 ευρώ + Δέκτη των 25 ευρώ + 4 στοιχεία Νικελίου , έχεις Ανεμόπτερο ... Άν θέλεις να έχει Ηλεκτροκίνηση ανεβαίνει λίγο βέβαια ...
Το μέγεθος ΠΑΙΖΕΙ ρόλο στο ανεμόπτερο . Για το Cularis της Multiplex μπορώ επίσης να πώ ότι πετάει Πολύ Καλά για τα λεφτά του . Δέν ξέρω για τα υπόλοιπα που είμαι σίγουρος ότι Δέν θα είναι καθόλου άσχημα .
Για το Cularis (~220 ευρώ) Μπορώ να σε υποστηρίξω Πλήρως .
Άν βρείς και στα άλλα Υποστήριξη , σκέψου και πρός τα κεί ... ;)
Φιλικά Πάντα ,
Απόστολος
Ίσως να ακούγομαι μονότονος αλλά μιάς και ο καθένας μπορεί να λέει την άποψή του ελεύθερα ... Πάρε κάτι απλό και φθηνό για αρχή ... !
Η πτέρυγα Αετός που φτιάχνουμε έχει 68 ευρώ (ARF) , και αρκετή επιφάνεια για το 1,5 μέτρο της .
Δέν έχει τις επιδόσεις ενός καλύτερου ανεμοπτέρου συμβατικού με ουρά έστω και άν είναι φελιζολένιο .
Μπορείς να την πετάξεις άνετα σε πλαγιές με πέτρες - όχι προσγείωση - χωρίς να το πολυσκέφτεσαι .
Με 2 σερβάκια των 20 ευρώ + Δέκτη των 25 ευρώ + 4 στοιχεία Νικελίου , έχεις Ανεμόπτερο ... Άν θέλεις να έχει Ηλεκτροκίνηση ανεβαίνει λίγο βέβαια ...
Το μέγεθος ΠΑΙΖΕΙ ρόλο στο ανεμόπτερο . Για το Cularis της Multiplex μπορώ επίσης να πώ ότι πετάει Πολύ Καλά για τα λεφτά του . Δέν ξέρω για τα υπόλοιπα που είμαι σίγουρος ότι Δέν θα είναι καθόλου άσχημα .
Για το Cularis (~220 ευρώ) Μπορώ να σε υποστηρίξω Πλήρως .
Άν βρείς και στα άλλα Υποστήριξη , σκέψου και πρός τα κεί ... ;)
Φιλικά Πάντα ,
Απόστολος
-
- Δημοσιεύσεις: 561
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόμετρο μέχρι 2,6 Μ
Παναγιωτη κανεις πολυ καλα που ανοιγεις τον δρομο σου στην καθαρη''ενεργειακη''πτηση.Θα ταν καλο να απευθυνθεις στους αρχεγονους μαιστορες της ανεμοπτερικης τεχνης Παναγιωτη Σοφο και Κωστα Παπαδοπουλο.Αν καταφερεις και ελθεις σε επαφη μαζι τους θα εχεις μοναχα να αποκτησεις τα διαμαντενια δωρα της γνωσης και εμπειριας τους.
Με τιμη και φιλικη αγαπη
Στεφανος.
Με τιμη και φιλικη αγαπη
Στεφανος.
-
- Δημοσιεύσεις: 561
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόμετρο μέχρι 2,6 Μ
Ξεχασα τον Αποστολο..... ειμαι λιγο...κουφιοκεφαλακης..Ο Γαδετσακης εχει πολλα''απιθανα''σκαφη βουνου και για αγωνιστικες και για''σκληροτραχηλες'' διαθεσεις!!::)
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόμετρο μέχρι 2,6 Μ
Παναγιώτη πάρε το Multiplex Easy Glider Pro από τον Απόστολο και πάμε να οργανώσουμε φιλικούς αγώνες στο Σχοινιά και στην Πεντέλη (κάποιο τύπο "ενιαίου" όπου όλοι χρησιμοποιούν το ίδιο μοντέλο - σε αντιστοιχία με τους αγώνες αυτικινήτου με την επωνυμία "Ενιαίο".
Δεν είναι καλύτερο από το Cularis, είναι όμως φτηνότερο και ποιο εύκολα μεταφερόμενο.
Βαγγέλης
Δεν είναι καλύτερο από το Cularis, είναι όμως φτηνότερο και ποιο εύκολα μεταφερόμενο.
Βαγγέλης
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόμετρο μέχρι 2,6 Μ
Αν και αυτό που θα ποστάρω δεν εχει να κανει ακριβως με το θέμα ειναι σχετικο οπότε το βάζω εδω :) .
Εδώ και 3 μέρες καταναλώνω απειρες ώρες στο εξομοιωτή σε ανεμόπτερο πετοντας στο Thermal park του Real flight οποί εχει βέλη με το που ειναι τα θερμικα κτλ κτλ .
Έτσι οπως καθόμουν μου ήρθε μια ιδεα που στον εξομοιωτή επιασε η ερώτηση μου είναι αν πιάνει και στην πραγματικότητα:) .
απογειώνω το T-rex και κάνω αργή πτήση βασανίστηκα αργή προς το θερμικό κανοντας αιώρηση οταν το ελικόπτερο μπει στο θερμικό αρχηζη να κερδιζη ύψος οπως το ανεμόπτερο(ενα περιεργο Ground effect) και φεύγοντας απο αυτο να χάνει υψος ελαφρά και μετά να μένει σε σταθερό υψος οπότε μηπως θα μπορούσε το ελικόπτερο να κάνει 1-2 πτήσης διερεύνησης θερμικών ώστε να ξέρω περίπου που να το στείλω?? θα πιάσει ή άδικα θα παιδευτώ ?
Εδώ και 3 μέρες καταναλώνω απειρες ώρες στο εξομοιωτή σε ανεμόπτερο πετοντας στο Thermal park του Real flight οποί εχει βέλη με το που ειναι τα θερμικα κτλ κτλ .
Έτσι οπως καθόμουν μου ήρθε μια ιδεα που στον εξομοιωτή επιασε η ερώτηση μου είναι αν πιάνει και στην πραγματικότητα:) .
απογειώνω το T-rex και κάνω αργή πτήση βασανίστηκα αργή προς το θερμικό κανοντας αιώρηση οταν το ελικόπτερο μπει στο θερμικό αρχηζη να κερδιζη ύψος οπως το ανεμόπτερο(ενα περιεργο Ground effect) και φεύγοντας απο αυτο να χάνει υψος ελαφρά και μετά να μένει σε σταθερό υψος οπότε μηπως θα μπορούσε το ελικόπτερο να κάνει 1-2 πτήσης διερεύνησης θερμικών ώστε να ξέρω περίπου που να το στείλω?? θα πιάσει ή άδικα θα παιδευτώ ?
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόμετρο μέχρι 2,6 Μ
Θα μπορούσε υπο την προϋπόθεση πως ο αέρας είναι τελείως ακίνητος - 0 Bf - πράγμα σχετικά απίθανο.
Στην πραγματικότητα μπορείς να θεωρήσεις ότι ο αέρας είναι ένα ποτάμι που κινείται. Ετσι ένα θερμικό που την μια στιγμή είναι σε ένα σημείο, λίγο αργότερα βρίσκεται παρακάτω, στην πορεία κίνησης του "ποταμού".
Αντί να χρησιμοποιήσεις το ελικόπτερό σου, "σαρώνεις" τον αέρα ψάχνοντας για το θερμικό και μόλις το εντοπίσεις και καταλάβεις το χώρο που καταλαμβάνει αρχίζεις μια σπειροειδή κίνηση μέσα του κερδίζοντας ύψος.
Ε, αυτή ακριβώς είναι και η μαγεία της θερμικής πτήσης, που θα την ζήσεις αν πραγματώσεις την "απειλή" σου και αποκτήσεις το ανεμόπτερο...
Βαγγέλης
Στην πραγματικότητα μπορείς να θεωρήσεις ότι ο αέρας είναι ένα ποτάμι που κινείται. Ετσι ένα θερμικό που την μια στιγμή είναι σε ένα σημείο, λίγο αργότερα βρίσκεται παρακάτω, στην πορεία κίνησης του "ποταμού".
Αντί να χρησιμοποιήσεις το ελικόπτερό σου, "σαρώνεις" τον αέρα ψάχνοντας για το θερμικό και μόλις το εντοπίσεις και καταλάβεις το χώρο που καταλαμβάνει αρχίζεις μια σπειροειδή κίνηση μέσα του κερδίζοντας ύψος.
Ε, αυτή ακριβώς είναι και η μαγεία της θερμικής πτήσης, που θα την ζήσεις αν πραγματώσεις την "απειλή" σου και αποκτήσεις το ανεμόπτερο...
Βαγγέλης
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόπτερο μέχρι 2,6 Μ
Το μόνο που μένει ειναι μια μέρα με καλό καιρο και να ειμαστε και οι 2 κατω ωστε μολις βρώ κατι να το δοκιμασεις σχετικα αμεσα ;)
Προβλεπω Thermal hunting μεχρι τελικης πτωσεως απο τον βενζινα :P
Επισης ξαναρωταω την εταιρια Tagent
την ξέρει κανεις ?
Προβλεπω Thermal hunting μεχρι τελικης πτωσεως απο τον βενζινα :P
Επισης ξαναρωταω την εταιρια Tagent
την ξέρει κανεις ?
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόπτερο μέχρι 2,6 Μ
Οποιαδήποτε πτητική μηχανή μπορεί να 'καταλάβει' την ύπαρξη Ανοδικού , είτε αυτό είναι Θερμικό είτε κύμα απο πλαγιά ή άλλη ανατάραξη .
Η Μαγεία όμως του ανεμοπτέρου είναι αυτή ακριβώς ...
Να προσπαθείς να κυνηγάς τα ανοδικά ρεύματα . Αυτό παλεύεις να κάνεις συνέχεια γιαυτό και σου δίνει ένα Λόγο να πετάς . Για να κρατηθείς κιόλας και να ανέβεις σε αντίθεση με τα ενεργειοφάγα υπόλοιπα που απλά κουνάς τη μανέτα ισχύος ...
Αυτή την ένταση λοιπόν πρέπει να κυνηγάμε να ζήσουμε με το ανεμοπτεράκι μας , γιαυτό πάρτε ένα φθηνό και αρχίστε να Απολαμβάνετε !!
Η Μαγεία όμως του ανεμοπτέρου είναι αυτή ακριβώς ...
Να προσπαθείς να κυνηγάς τα ανοδικά ρεύματα . Αυτό παλεύεις να κάνεις συνέχεια γιαυτό και σου δίνει ένα Λόγο να πετάς . Για να κρατηθείς κιόλας και να ανέβεις σε αντίθεση με τα ενεργειοφάγα υπόλοιπα που απλά κουνάς τη μανέτα ισχύος ...
Αυτή την ένταση λοιπόν πρέπει να κυνηγάμε να ζήσουμε με το ανεμοπτεράκι μας , γιαυτό πάρτε ένα φθηνό και αρχίστε να Απολαμβάνετε !!
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόπτερο μέχρι 2,6 Μ
Τα μοντέλα της Tangent είναι Υπέροχα , αλλά ...
ξεφεύγουμε ξανά απ'την ιδέα του Απλού - Φθηνού για να γίνει η αρχή στη Βραχώδη Ελλάδα ...
Μήν τρελαίνεστε με το Internet και ψάχνετε συνέχεια και αναλώνετε το χρόνο σας . Πάρτε κάτι και ξεκινήστε ... ΕΚΕΙ είναι η μαγεία του μοντελισμού !
ξεφεύγουμε ξανά απ'την ιδέα του Απλού - Φθηνού για να γίνει η αρχή στη Βραχώδη Ελλάδα ...
Μήν τρελαίνεστε με το Internet και ψάχνετε συνέχεια και αναλώνετε το χρόνο σας . Πάρτε κάτι και ξεκινήστε ... ΕΚΕΙ είναι η μαγεία του μοντελισμού !
-
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 3:41 pm
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόπτερο μέχρι 2,6 Μ
Καλησπέρα mrkaza,
Αδικα θα παιδευτείς για ένα και απλό λόγο. Μέχρι να προσγειώσεις το ελικόπτερο και να φέρεις το ανεμόπτερο στην ίδια θέση καλώς εχόντων των πραγμάτων το θερμικό θα είναι αλλού.
Δυστυχώς με το θερμικό δεν κλείνεις ραντεβού.......
Επίσης είναι πολύ αμφίβολο αν με το ελικόπτερο καταλάβεις την ύπαρξη θερμικού. Αλλο στο simulator που έχεις βελάκια όπως λές και άλλο έξω στο χώρο που πετάς.
Σε ένα ανεμόπτερο όταν πετάς καταλαβαίνεις οτι μπαίνεις ή βγαίνεις από θερμικό με διάφορους τρόπους πχ βλέπεις να κουνάνε τα φτερά κλπ.
Στο ελικόπτερο που δεν έχει σταθερή πτέρυγα που να παράγει από μόνη της άντωση, αλλά περιστρεφόμενη (τα στροφεία) δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να καταλάβεις την ύπαρξη θερμικού αν κάνεις πτήση ειδικά γιαυτό τον σκοπό.
Αφού καταλήξεις τι θα πάρεις τότε τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.
Θα σου πρότεινα μόνο αν θες να ευχαριστηθείς πραγματικά την πτήση με θερμικά το ανεμόπτερο να έχει και ailerons.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Αδικα θα παιδευτείς για ένα και απλό λόγο. Μέχρι να προσγειώσεις το ελικόπτερο και να φέρεις το ανεμόπτερο στην ίδια θέση καλώς εχόντων των πραγμάτων το θερμικό θα είναι αλλού.
Δυστυχώς με το θερμικό δεν κλείνεις ραντεβού.......
Επίσης είναι πολύ αμφίβολο αν με το ελικόπτερο καταλάβεις την ύπαρξη θερμικού. Αλλο στο simulator που έχεις βελάκια όπως λές και άλλο έξω στο χώρο που πετάς.
Σε ένα ανεμόπτερο όταν πετάς καταλαβαίνεις οτι μπαίνεις ή βγαίνεις από θερμικό με διάφορους τρόπους πχ βλέπεις να κουνάνε τα φτερά κλπ.
Στο ελικόπτερο που δεν έχει σταθερή πτέρυγα που να παράγει από μόνη της άντωση, αλλά περιστρεφόμενη (τα στροφεία) δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να καταλάβεις την ύπαρξη θερμικού αν κάνεις πτήση ειδικά γιαυτό τον σκοπό.
Αφού καταλήξεις τι θα πάρεις τότε τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.
Θα σου πρότεινα μόνο αν θες να ευχαριστηθείς πραγματικά την πτήση με θερμικά το ανεμόπτερο να έχει και ailerons.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόπτερο μέχρι 2,6 Μ
Βασικά μετά και απο την απάντηση του πλέων ειδικού στα ανεμόπτερα ειμαι σιγουρος οτι δεν θα δουλεψει , παρολα αυτα ομως θα προσπαθισω να δω αν μπορεις να τα βρεις με το ελικοπτερο :) .
Κριμα γιατι νομιζα οτι βρηκα λυση :(
Κριμα γιατι νομιζα οτι βρηκα λυση :(
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόπτερο μέχρι 2,6 Μ
Διαβασα το θεμα σας και πυρωσε το ενδιαφερον μου για τα ανεμοπτερα. Πως μπορει κανεις να μαθει κανεις, περισσοτερα για αυτα ?
Δεν καταλαβα και πολλα, ελικοπτερο-ανεμοπτερο αλλα μου φαινεται ενδιαφερον. το ανεμοπτερο εννοω. :p
Δεν καταλαβα και πολλα, ελικοπτερο-ανεμοπτερο αλλα μου φαινεται ενδιαφερον. το ανεμοπτερο εννοω. :p
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόπτερο μέχρι 2,6 Μ
Αυτό με το ελικόπτερο ...ηταν μια ιδέα μου ως ελικοπτερας, ωστε να Χρησιμοποιήσω το "εύκολο" (για εμένα) ελικόπτερο με σκοπό να κάνω πιο εύκολη την εύρεση θερμικων για το ανεμόπτερο! Δυστηχως δε γίνεται :(
Απάντηση: Ηλεκτρικό ανεμόπτερο μέχρι 2,6 Μ
Όταν με το καλό ανοίξει ο καιρός , θα κάνουμε συναντήσεις και πτήσεις με φίλους και μάλιστα αρκετές στην πλαγιά . Θα ανακοινώνονται και όποιοι θέλουν μπορούν να το απολαύσουν εκεί ...
Επίσης Κάθε Χρόνο γίνεται η ΣΤΑΜΠ στα μέρη μου , συνάντηση για πτήση Πλαγιάς , η μοναδική στην Ελλάδα απο όσο γνωρίζω ... Και Εκεί θα ήταν καλό να έρθετε ...
Ανεμόπτερο = Φυσιολατρεία = Μετεωρολογία = Μοντελισμός = Όχι internet .
Είναι σάν να πηγαίνεις Μόνο με τη χρήση του ανέμου σε Ιστιοφόρο στη θάλασσα ... Η Πεμπτουσία !
Επίσης Κάθε Χρόνο γίνεται η ΣΤΑΜΠ στα μέρη μου , συνάντηση για πτήση Πλαγιάς , η μοναδική στην Ελλάδα απο όσο γνωρίζω ... Και Εκεί θα ήταν καλό να έρθετε ...
Ανεμόπτερο = Φυσιολατρεία = Μετεωρολογία = Μοντελισμός = Όχι internet .
Είναι σάν να πηγαίνεις Μόνο με τη χρήση του ανέμου σε Ιστιοφόρο στη θάλασσα ... Η Πεμπτουσία !