Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
Σαν αερομοντελιστές όλοι μας, έχουμε μέσα μας την αγάπη για τα πραγματικά αεροσκάφη.
Πόσοι όμως από εμάς πετάξαμε με αυτά; Με ποιους τύπους αεροπλάνων η ελικοπτέρων είχαμε την χαρά να πετάξουμε;
Έχετε πετάξει με ένα σύγχρονο μαχητικό; Με κάποιο jumbo jet; Μήπως με κάποιο Antonov, με ένα Piper, Cessna; Διπλανό; Μαχητικό του β Π.Π; Dacota;
Όσοι "τυχεροί" πετάξατε μοιραστείτε μαζί μας σε αυτό το θέμα, τις εμπειρίες, καλές η κακές από τις πτήσεις σας !!!
Και φώτο δεκτές!!! <:-)>>
Πόσοι όμως από εμάς πετάξαμε με αυτά; Με ποιους τύπους αεροπλάνων η ελικοπτέρων είχαμε την χαρά να πετάξουμε;
Έχετε πετάξει με ένα σύγχρονο μαχητικό; Με κάποιο jumbo jet; Μήπως με κάποιο Antonov, με ένα Piper, Cessna; Διπλανό; Μαχητικό του β Π.Π; Dacota;
Όσοι "τυχεροί" πετάξατε μοιραστείτε μαζί μας σε αυτό το θέμα, τις εμπειρίες, καλές η κακές από τις πτήσεις σας !!!
Και φώτο δεκτές!!! <:-)>>
Απάντηση: Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
Η δικές μου εμπειρίες με τα πραγματικά αεροπλάνα είναι οι εξής:
Πρώτη μου φορά, και συγκλονιστική μπορώ να πω, ήταν σαν φανταράκος στην πρώτη μου άδεια, πήγα στην Αθήνα με την Ολυμπιακή, με αεροσκάφος που δεν θυμάμαι πιο ήταν. :D Καινούργιο jet δικινητήριο, με 3 η 4 σειρές καθισμάτων στο κέντρο, και δύο στις άκρες.
Φυσικά σε όλη την διαδρομή ήμουν όρθιος από την χαρά μου, πηγαίνοντας πάνω κάτω στον διάδρομο, τουαλέτες, κτλ, και κοιτάζοντας συνεχώς από τα παράθυρα, και ας ήταν νύχτα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν στην προσγείωση που κάναμε, ανοίξανε τα μισά ντουλάπια του αεροπλάνου που βρίσκονται πάνω από τα κεφάλια των επιβατών.
Δεν ήξερα και πολλά τότε, και φαντάστηκα ότι αυτό είναι φυσιολογικό.
Έκτοτε έχω κάνει αρκετά ταξίδια (χωρίς να ανοιγουν τα ντουλάπια στην προσγείωση) :D, κυρίως με Airbus Α 300, και μερικά με Boeing 737-200, 300 όπου σε ένα από αυτά τα ταξίδια, γνώρισα τι θα πεί φόβος, γιατί στην προσγείωση με φοβερό αέρα και απίστευτα τραντάγματα, κοιτάζοντας απο το παράθυρο, διαπίστωσα ότι το αεροπλάνο ήταν κάθετα στον διάδρομο, μερικά μέτρα πριν ακουμπήσει σε αυτόν.
Φυσικά δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας, γιατί προσγειωθήκαμε τελείως ομαλά, και ευθεία στο διάδρομο.
Την πιο καταπληκτική πτήση, την έχω κάνει σε ένα δρομολόγιο για Ηράκλειο, με ένα δικινητήριο ελικοφόρο της Aegean όπου στο μισό του ταξιδιού την "έβγαλα" στο πιλοτήριο, αφού παρακάλεσα τους πιλότους να με αφήσουν να χαζεύω την πτήση.
Αυτά με τα πολιτικά αεροσκάφη !!!!!
Πρώτη μου φορά, και συγκλονιστική μπορώ να πω, ήταν σαν φανταράκος στην πρώτη μου άδεια, πήγα στην Αθήνα με την Ολυμπιακή, με αεροσκάφος που δεν θυμάμαι πιο ήταν. :D Καινούργιο jet δικινητήριο, με 3 η 4 σειρές καθισμάτων στο κέντρο, και δύο στις άκρες.
Φυσικά σε όλη την διαδρομή ήμουν όρθιος από την χαρά μου, πηγαίνοντας πάνω κάτω στον διάδρομο, τουαλέτες, κτλ, και κοιτάζοντας συνεχώς από τα παράθυρα, και ας ήταν νύχτα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν στην προσγείωση που κάναμε, ανοίξανε τα μισά ντουλάπια του αεροπλάνου που βρίσκονται πάνω από τα κεφάλια των επιβατών.
Δεν ήξερα και πολλά τότε, και φαντάστηκα ότι αυτό είναι φυσιολογικό.
Έκτοτε έχω κάνει αρκετά ταξίδια (χωρίς να ανοιγουν τα ντουλάπια στην προσγείωση) :D, κυρίως με Airbus Α 300, και μερικά με Boeing 737-200, 300 όπου σε ένα από αυτά τα ταξίδια, γνώρισα τι θα πεί φόβος, γιατί στην προσγείωση με φοβερό αέρα και απίστευτα τραντάγματα, κοιτάζοντας απο το παράθυρο, διαπίστωσα ότι το αεροπλάνο ήταν κάθετα στον διάδρομο, μερικά μέτρα πριν ακουμπήσει σε αυτόν.
Φυσικά δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας, γιατί προσγειωθήκαμε τελείως ομαλά, και ευθεία στο διάδρομο.
Την πιο καταπληκτική πτήση, την έχω κάνει σε ένα δρομολόγιο για Ηράκλειο, με ένα δικινητήριο ελικοφόρο της Aegean όπου στο μισό του ταξιδιού την "έβγαλα" στο πιλοτήριο, αφού παρακάλεσα τους πιλότους να με αφήσουν να χαζεύω την πτήση.
Αυτά με τα πολιτικά αεροσκάφη !!!!!
Απάντηση: Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
Έχω πετάξει με Cessna 180 και Sting Carbon (ultralight) όπου και απολάμβανω το νησί μου από ψηλά σε τοπικές πτήσεις, με ελικοφόρα της Ολυμπιακής από Λήμνο-Βενιζέλο (φαντάρος γαρ) και πρόσφατα με το whisperjet RJ-100 της Aegean για Μυτιλήνη όπου και πραγματικά δεν ήθελα να κατεβώ από το αεροπλάνο..
Συνεχίζω τις πτήσεις με το υπερέλαφρο (Sting) και εύχομαι σύντομα να μπορέσω να βγάλω το πτυχίο για το υπερέλαφρο..
http://www.syros.gr/siros/forum/index.php/topic,2497.0.html
Φωτογραφίες στο link
Συνεχίζω τις πτήσεις με το υπερέλαφρο (Sting) και εύχομαι σύντομα να μπορέσω να βγάλω το πτυχίο για το υπερέλαφρο..
http://www.syros.gr/siros/forum/index.php/topic,2497.0.html
Φωτογραφίες στο link
Απάντηση: Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
Εγω εχω πεταξει δυο φορες.Μια απο Ηρακλειο για Θεσσαλονικη βραδυ οταν γυρνουσαμε απο πενταημερη εκδρομη με το Λυκειο το 1995 και δευτερη φορα το 2005 σε ενα ταξιδι μου στην Ιορδανια.Την πρωτη φορα μας αφησανε και μπηκαμε στο πιλοτηριο και χαζευαμε.Ουτε κουνηματα ουτε τιποτα με τελεια πρωσγειωση.Την δευτερη φορα για Ιορδανια ειχα γινει πανι απο τον φοβο μου.Φταινε κατα πολυ τα ντοκιμαντερ στο Μακεδονια TV τα γνωστα MAYDAY και λιγο το οτι πλεον αρχισα να καταλαβαινω περι πτησης κτλ οποτε καπου στα 37000 ποδια αρχισανε τα κουνηματα και φυσικα η δυσκολη πρωσγειωση στο Ελευθεριος Βενιζελος οπου παντα κουναει.Φευγοντας απο την Ιορδανια δε η πτηση ειναι τοσο ομαλη που δεν καταλαβαινεις τιποτα.Το αεροπλανο δεν χρειαζετε να παρει αποτομα υψος μιας και εκει δεν εχουν βουνα οποτε ειναι πολυ γλυκια η ανοδος.Παντως οσο μπορω τα αποφευγω τα αεροπλανα ασχετα απο την αγαπη που τα εχω.
Απάντηση: Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
..., Ειδικες Δυναμεις, Αλεξιπτωτα, Lockheed C-130 Hercules, Boeing CH-47 Chinook,..., δεκαδες αλματα και πτησεις, εκατονταδες ωρες 'χαζεματος' στα πιλοτηρια και των δυο.
Αρκετες πτησεις με πολιτικα α/φ, εσωτερικο και εξωτερικο, εως την αποκορυφωση, με φιλο, την πτηση απο Τατοι με Cessna της Αερολεσχης Αθηνων, πανω απο την Υλικη με εμενα τριμαρω και να πιλοταρω το α/φ στα περασματα πανω απο την λιμνη, με αργες στροφες να μαζευω εικονες απο 'κατω' και τα λογια του φιλου να αντοιχουν ακομη στα αυτια μου σαν να'νε τωρα, ..., βλεπω τοοοο 'κατεχεις' το αθλημα, δεεεν εχει και μεγαλες διαφορες απο τα μοντελα, ορολογια και τροπους πτησεις, καλα πας..., κανε κανα δυο στροφουλες ακομη και να γυρισουμε γιατι εαν σε αφησω θα με πετας μεχρι να τελειωσουν τα καυσιμα...γελια και απο τους δυο μας, μααααα εγω ηξερα πως ηταν αληθεια, ακομη εκει θα'μασταν να... ΠΕΤΑΜΕΕΕΕΕΕΕ !!! @P@
Αρκετες πτησεις με πολιτικα α/φ, εσωτερικο και εξωτερικο, εως την αποκορυφωση, με φιλο, την πτηση απο Τατοι με Cessna της Αερολεσχης Αθηνων, πανω απο την Υλικη με εμενα τριμαρω και να πιλοταρω το α/φ στα περασματα πανω απο την λιμνη, με αργες στροφες να μαζευω εικονες απο 'κατω' και τα λογια του φιλου να αντοιχουν ακομη στα αυτια μου σαν να'νε τωρα, ..., βλεπω τοοοο 'κατεχεις' το αθλημα, δεεεν εχει και μεγαλες διαφορες απο τα μοντελα, ορολογια και τροπους πτησεις, καλα πας..., κανε κανα δυο στροφουλες ακομη και να γυρισουμε γιατι εαν σε αφησω θα με πετας μεχρι να τελειωσουν τα καυσιμα...γελια και απο τους δυο μας, μααααα εγω ηξερα πως ηταν αληθεια, ακομη εκει θα'μασταν να... ΠΕΤΑΜΕΕΕΕΕΕΕ !!! @P@
Απάντηση: Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
Δυστυχώς εγώ δεν έχω καταφέρει ακόμα να πιλοτάρω κανονικό αεροσκάφος. Ξέρω όμως ότι έφτασε ο καιρός. Πριν 3-4 χρόνια η γυναίκα μου, που γνωρίζει καλά την αρρώστια μου για τα αεροπλάνα, ήθελε να μου κάνει δώρο-εκπληξη την εκπαίδευση για πτυχίο στην αερολέσχη Αθηνών. Όταν άκουσε όμως το κόστος το ξανασκέφτηκε. Τελικά μου πήρε ένα αερομοντέλο :D (πριν μερικούς μήνες το έμαθα αυτό).
Πέρα από αυτό έχω πετάξει πολλές φορές με αεροσκάφη διαφόρων εταιρειών ως επιβάτης εντός και εκτός Ελλάδος, και όσες φορές και να πετάξω αισθάνομαι πάντα σαν μικρό παιδί. Τώρα πια που πετάω και online μπορώ να καταλάβω πολλές λεπτομέρειες που πριν περνούσαν απαρατήρητηες.
Για παράδειγμα, την προηγούμενη Πέμπτη πέταξα για Ηράκλειο από Βενιζέλο και επέστρεψα το αυθημερόν το βράδυ. Την πτήση αυτή την έχω κάνει ως εικονικός πιλότος πολλές φορές. Ήξερα όταν το 4-κινητήριο Avron της Aegean τροχοδρομούσε ότι πήγαινε στον 21L παρά το γεγονός ότι είχε Βοριά. Μπορούσα επίσης να μαντέψω τις αλλαγές πορείας που έκανε ο πιλότος πριν τις κάνει, ενώ τέλος από την διαδρομή αν και βράδυ κατάλαβα ότι τελικά ότι το Boeing 737-400 της Aegean προσγειωθήκε στον 03R κατά την επιστροφή. Όλα αυτά απλά ήταν λεπτομέρειες πριν ξεκινήσω να πετάω εικονικά @P@
Πέρα από αυτό έχω πετάξει πολλές φορές με αεροσκάφη διαφόρων εταιρειών ως επιβάτης εντός και εκτός Ελλάδος, και όσες φορές και να πετάξω αισθάνομαι πάντα σαν μικρό παιδί. Τώρα πια που πετάω και online μπορώ να καταλάβω πολλές λεπτομέρειες που πριν περνούσαν απαρατήρητηες.
Για παράδειγμα, την προηγούμενη Πέμπτη πέταξα για Ηράκλειο από Βενιζέλο και επέστρεψα το αυθημερόν το βράδυ. Την πτήση αυτή την έχω κάνει ως εικονικός πιλότος πολλές φορές. Ήξερα όταν το 4-κινητήριο Avron της Aegean τροχοδρομούσε ότι πήγαινε στον 21L παρά το γεγονός ότι είχε Βοριά. Μπορούσα επίσης να μαντέψω τις αλλαγές πορείας που έκανε ο πιλότος πριν τις κάνει, ενώ τέλος από την διαδρομή αν και βράδυ κατάλαβα ότι τελικά ότι το Boeing 737-400 της Aegean προσγειωθήκε στον 03R κατά την επιστροφή. Όλα αυτά απλά ήταν λεπτομέρειες πριν ξεκινήσω να πετάω εικονικά @P@
Απάντηση: Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
Με πολιτικά αεροσκάφη έχω πετάξει αρκετές φορές … είναι αξέχαστη η πρώτη φορά που επιτέλους μπήκα σε ένα !Από όλα που έτυχε να μπω, τα ελικοφόρα ήταν τα απολαυστικότερα ….
Πέραν όμως των πολιτικών αερογραμμών φέτος είχα από καλύτερες εμπειρίες ζωής … να κάνω πτήση με ένα Cessna 172 και με ένα Robinson R-22 … σε μια αερολέσχη με πολύ καλή φήμη στην Αττική …
Μια εμπειρία που με βάζει πραγματικά σε πολύ δυνατές σκέψεις απόκτησης πτυχίου … για να δούμε …
http://www.imageshack.gr/files/ofpkvvbhoq21qyk20001.jpg
http://www.imageshack.gr/files/626klvgrz0ncwgp23b1g.jpg
Σύντομα θα φροντίσω να ανεβάσω και clip-ακια από τις πτήσεις …
B
Πέραν όμως των πολιτικών αερογραμμών φέτος είχα από καλύτερες εμπειρίες ζωής … να κάνω πτήση με ένα Cessna 172 και με ένα Robinson R-22 … σε μια αερολέσχη με πολύ καλή φήμη στην Αττική …
Μια εμπειρία που με βάζει πραγματικά σε πολύ δυνατές σκέψεις απόκτησης πτυχίου … για να δούμε …
Σύντομα θα φροντίσω να ανεβάσω και clip-ακια από τις πτήσεις …
B
Απάντηση: Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
Να 'μαι και εγω ξανα!!
Φανταρος στην αγχιαλο και λογο θεσης βοηθου αξιωματικου επιχειρησεων,
C-130 μεχρι κρητη,DC-3 μεχρι θεσσαλονικη (αργα και χαμηλα :D) και το κορυφαιο στην πισω θεση απο F-16D block30 με τον αρχιμηχανικο μπροστα δεμενο με το hook και τακους και να το βαζει μπρος μεχρι περιπου το μεσο της μανετας για να δοκιμασει κατι οργανα :D
Και σαν κερασακι πριν απολυθω μπηκα στον simulator και εκανα πτηση μεχρι πελλοπονησο,κατεριψα 3 κακους που ερχονταν επανω μου (χωρις ελιγμους "σαν προβατα") και το καρφωσα στην προσγειωση απο stall 200 μετρα απο τον διαδρομο (ημουν και λιγο λοξα :p).
Εμπειριες που δεν θα ξεχασω ποτε!!!!
Φανταρος στην αγχιαλο και λογο θεσης βοηθου αξιωματικου επιχειρησεων,
C-130 μεχρι κρητη,DC-3 μεχρι θεσσαλονικη (αργα και χαμηλα :D) και το κορυφαιο στην πισω θεση απο F-16D block30 με τον αρχιμηχανικο μπροστα δεμενο με το hook και τακους και να το βαζει μπρος μεχρι περιπου το μεσο της μανετας για να δοκιμασει κατι οργανα :D
Και σαν κερασακι πριν απολυθω μπηκα στον simulator και εκανα πτηση μεχρι πελλοπονησο,κατεριψα 3 κακους που ερχονταν επανω μου (χωρις ελιγμους "σαν προβατα") και το καρφωσα στην προσγειωση απο stall 200 μετρα απο τον διαδρομο (ημουν και λιγο λοξα :p).
Εμπειριες που δεν θα ξεχασω ποτε!!!!
Απάντηση: Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
Σε κάθε ευκαιρία...
Πολλά 737, Α320 και ακόμα περισσότερα RJ100.
Η λίστα περιλαμβάνει επίσης 717, Α300, Α340, Α321, Α319, MD-82, DASH 8 και ΑΤR-72.
Αρκετά παλαιότερα: 727 και 747 για H.Π.Α. όπως επίσης κάποιες ρυμούλκες με J-3 Piper Cub.
Highlight: Αθήνα - Ηράκλειο στο πιλοτήριο RJ100.
Αγαπημένο Top 3:
1/ Avro RJ100
2/ Boeing 717
3/ Airbus A321
Eυσεβείς πόθοι/στόχοι:
1/ Ju52/3 της Lufthansa που εκτελεί "τουριστικές" βόλτες στο παρελθόν της αεροπλοϊας :,)
2/ Sightseeing tour με ελικόπτερο στο Manhattan
3/ Πτήση μεταξύ Ευρωπαϊκών altiports
Πολλά 737, Α320 και ακόμα περισσότερα RJ100.
Η λίστα περιλαμβάνει επίσης 717, Α300, Α340, Α321, Α319, MD-82, DASH 8 και ΑΤR-72.
Αρκετά παλαιότερα: 727 και 747 για H.Π.Α. όπως επίσης κάποιες ρυμούλκες με J-3 Piper Cub.
Highlight: Αθήνα - Ηράκλειο στο πιλοτήριο RJ100.
Αγαπημένο Top 3:
1/ Avro RJ100
2/ Boeing 717
3/ Airbus A321
Eυσεβείς πόθοι/στόχοι:
1/ Ju52/3 της Lufthansa που εκτελεί "τουριστικές" βόλτες στο παρελθόν της αεροπλοϊας :,)
2/ Sightseeing tour με ελικόπτερο στο Manhattan
3/ Πτήση μεταξύ Ευρωπαϊκών altiports
Απάντηση: Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
χεχε!!
Λοιπόόόόν....
747 μετά από τις 10 πτήσεις ανυπομονείς να κάτσεις και να κοιμηθείς.
737 Το ίδιο
707 TCA (Training Cargo Aircraft
ATR (και τους δύο τύπους)
DC-3
CHINOOK
CL-215 κάμποσες ώρες
CL-415 πολλές ώρες
AirCrane (Αμερικάνικο Πυροσβεστικό ελικόπτερο Sikorsky)
Mil Mi 26 (Ρώσικο Βαρέως τύπου ελικόπτερο)
C-130 (κάτι σαν ΚΤΕΛ ας πούμε)
C-27
C-47 DACOTA
Antonov μετατροπή σε Training Cargo Aircraft (TCA) και το top of the top για μένα .....
KC-135 Air Tanker (περίμενα στη λίστα 1 χρόνο για να πετάξω αλλά αξιζε τον κόπο)
NE-3A AWACS (BOEING 707) πολλές πραγματικές ώρες σαν πλήρωμα (Communication Operator)
Επίσης μερικά Ultra light από τα οποία ξεχώρισα το Coyote του Σάκη Σάντα στη Λευκάδα
Λοιπόόόόν....
747 μετά από τις 10 πτήσεις ανυπομονείς να κάτσεις και να κοιμηθείς.
737 Το ίδιο
707 TCA (Training Cargo Aircraft
ATR (και τους δύο τύπους)
DC-3
CHINOOK
CL-215 κάμποσες ώρες
CL-415 πολλές ώρες
AirCrane (Αμερικάνικο Πυροσβεστικό ελικόπτερο Sikorsky)
Mil Mi 26 (Ρώσικο Βαρέως τύπου ελικόπτερο)
C-130 (κάτι σαν ΚΤΕΛ ας πούμε)
C-27
C-47 DACOTA
Antonov μετατροπή σε Training Cargo Aircraft (TCA) και το top of the top για μένα .....
KC-135 Air Tanker (περίμενα στη λίστα 1 χρόνο για να πετάξω αλλά αξιζε τον κόπο)
NE-3A AWACS (BOEING 707) πολλές πραγματικές ώρες σαν πλήρωμα (Communication Operator)
Επίσης μερικά Ultra light από τα οποία ξεχώρισα το Coyote του Σάκη Σάντα στη Λευκάδα
Απάντηση: Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
Φίλε pappy ;;) βλέποντας αυτό το ποστ σου, δεν έχω πάρα να βάλω τα κλάματα :'( η να το καλαμπουρίσω !!!!
Προφανώς με το μόνο που δεν έχεις πετάξει είναι με λαστιχοκίνητο :D βρε καλέ μου θείε, πάρε με μαζί σου σε καμιά πτήση.......
Σοβαρά τώρα.
1) Προφανώς έχεις σχέση με το ιπτάμενο προσωπικό, ποια όμως είναι αυτή ?
2) Μετά από τόση μεγάλη εμπειρία με πραγματικά αεροσκάφη, τι είναι αυτό που σε κάνει να ασχολείσαι με τον αερομοντελισμό ?
Προφανώς με το μόνο που δεν έχεις πετάξει είναι με λαστιχοκίνητο :D βρε καλέ μου θείε, πάρε με μαζί σου σε καμιά πτήση.......
Σοβαρά τώρα.
1) Προφανώς έχεις σχέση με το ιπτάμενο προσωπικό, ποια όμως είναι αυτή ?
2) Μετά από τόση μεγάλη εμπειρία με πραγματικά αεροσκάφη, τι είναι αυτό που σε κάνει να ασχολείσαι με τον αερομοντελισμό ?
Απάντηση: Έχετε πετάξει με πραγματικό αεροσκάφος
Από τα γραφόμενα μπορεί να καταλάβει κανείς με τι ασχολούμαι.
Η σχέση μου με το ιπτάμενο προσωπικό δεν είναι άμεση αλλά έμμεση.
Δεν είμαι ιπτάμενος αλλά Τεχνικός Τηλεπικοινωνιών. Ότι έχει σχέση με τηλεπικοινωνίες και ηλεκτρονικά περνάει από τα χέρια μου στον εκάστοτε τύπο αεροσκάφους που δουλεύω. Από ηλεκτρονικά όργανα ενδείξεων, συστήματα Ναυτιλίας, Αυτόματο πιλότο, Ασύρματοι, INS, Radar καιρού, Radar Επιφανείας κλπ κλπ κλπ. Λόγω της φύσης της εργασίας μου και λόγω συχνών μετασταθμεύσεων ιδιαίτερα τα καλοκαίρια με τα canadair αλλά και παλιότερα που δούλεψα σε άλλους τύπους αεροσκαφών μου δώθηκε η δυνατότητα να πετάξω είτε για εκπαίδευση είτε για μετακίνηση είτε για δοκιμή με αρκετούς τύπους αεροπλάνων. Κορυφαία στιγμή η περίοδος από το 96 έως το 2005 που δουλεύοντας στα AWACS έβαλα ουκ ολίγες πραγματικές ώρες.
Ωστόσο λόγος που ασχολήθηκα με το μοντελισμό είναι ακριβώς αυτό το μεράκι. Αφού φτιάχνω τα επιμέρους συστήματα ενός αεροσκάφους ....γιατί να μην φτιάξω και ένα ολόκληρο αεροπλάνο μόνος μου.
Μπορώ να πώ ότι σε αυτες τις ιδέες συνετέλεσε και μία ταινί απου είχα δει πιτσιρικάς που αν δεν κάνω λάθος λέγεται "Η πτήση του Φοίνικα".
Από το nick μου φυσικά φαίνονται και οι επιροές μου από την παλιά τηλεοπτική σειρά με ήρωα τον Pappy
Boyington.
Η σχέση μου με το ιπτάμενο προσωπικό δεν είναι άμεση αλλά έμμεση.
Δεν είμαι ιπτάμενος αλλά Τεχνικός Τηλεπικοινωνιών. Ότι έχει σχέση με τηλεπικοινωνίες και ηλεκτρονικά περνάει από τα χέρια μου στον εκάστοτε τύπο αεροσκάφους που δουλεύω. Από ηλεκτρονικά όργανα ενδείξεων, συστήματα Ναυτιλίας, Αυτόματο πιλότο, Ασύρματοι, INS, Radar καιρού, Radar Επιφανείας κλπ κλπ κλπ. Λόγω της φύσης της εργασίας μου και λόγω συχνών μετασταθμεύσεων ιδιαίτερα τα καλοκαίρια με τα canadair αλλά και παλιότερα που δούλεψα σε άλλους τύπους αεροσκαφών μου δώθηκε η δυνατότητα να πετάξω είτε για εκπαίδευση είτε για μετακίνηση είτε για δοκιμή με αρκετούς τύπους αεροπλάνων. Κορυφαία στιγμή η περίοδος από το 96 έως το 2005 που δουλεύοντας στα AWACS έβαλα ουκ ολίγες πραγματικές ώρες.
Ωστόσο λόγος που ασχολήθηκα με το μοντελισμό είναι ακριβώς αυτό το μεράκι. Αφού φτιάχνω τα επιμέρους συστήματα ενός αεροσκάφους ....γιατί να μην φτιάξω και ένα ολόκληρο αεροπλάνο μόνος μου.
Μπορώ να πώ ότι σε αυτες τις ιδέες συνετέλεσε και μία ταινί απου είχα δει πιτσιρικάς που αν δεν κάνω λάθος λέγεται "Η πτήση του Φοίνικα".
Από το nick μου φυσικά φαίνονται και οι επιροές μου από την παλιά τηλεοπτική σειρά με ήρωα τον Pappy
Boyington.