V tail glider
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
V tail glider
γεια σας
θέλω να μάθω για τα vtail gliders
_Β_Ο
έχω στα χέρια μου ένα JP 2.5 μέτρα bluebird-100 το οποίο έχει πηδάλια μόνο πίσω και δεν ξέρω πια είναι η συμπεριφορά του και ποιές μίξεις είναι οι κατάλληλες για αυτού του τύπου ανεμόπτερα ούτε πως γίνονται
Ακόμη δεν ξέρω αν θα ήταν σωστό να κάνω μετατροπή για ailerons_P_P
http://www.jperkinsdistribution.co.uk/detail.php?JPNO=5500274&activepage=1&Navmain=Aircraft
- ARTF&subcatname=ARTF - JP
θέλω να μάθω για τα vtail gliders
_Β_Ο
έχω στα χέρια μου ένα JP 2.5 μέτρα bluebird-100 το οποίο έχει πηδάλια μόνο πίσω και δεν ξέρω πια είναι η συμπεριφορά του και ποιές μίξεις είναι οι κατάλληλες για αυτού του τύπου ανεμόπτερα ούτε πως γίνονται
Ακόμη δεν ξέρω αν θα ήταν σωστό να κάνω μετατροπή για ailerons_P_P
http://www.jperkinsdistribution.co.uk/detail.php?JPNO=5500274&activepage=1&Navmain=Aircraft
- ARTF&subcatname=ARTF - JP
- Συνημμένα
-
- 5500274.jpg (33.94 KiB) Προβλήθηκε 190 φορές
-
- 5500274c.jpg (26.42 KiB) Προβλήθηκε 190 φορές
-
- 5500274b.jpg (21.59 KiB) Προβλήθηκε 190 φορές
-
- 5500274a.jpg (23.02 KiB) Προβλήθηκε 190 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: V tail glider
Εχεις..π.μ-ια,2 το συνολο Αντωνιε.!
Απάντηση: V tail glider
Αντουαν καλημερα,
Η τ/κ σου εχει ουρα V-tail;
Αν ναι την ενεργοποιεις και βαζεις το ενα σερβο στο rudder και το αλλο στο elevator. (Δεξι στο elevator).
Ετοιμος!
Αν δεν εχει aileron δεν θα βαλεις.
Παω πεταξει τωρα...
Η τ/κ σου εχει ουρα V-tail;
Αν ναι την ενεργοποιεις και βαζεις το ενα σερβο στο rudder και το αλλο στο elevator. (Δεξι στο elevator).
Ετοιμος!
Αν δεν εχει aileron δεν θα βαλεις.
Παω πεταξει τωρα...
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: V tail glider
καλημέρα Νίκο και Χρόνια πολλά
spectrum dx6i και έχει v-tail αλλά πρόσεξα ότι δίνει μόνο την μισή κίνηση όταν ενεργοποιηθεί .......είναι λογικό η πρέπει να πάω κάπου να ρυθμίσω
πρέπει να πω ακόμη ότι δοκίμασα μόνο το ένα πηδάλιο για τι το άλλο δεν το έβαλα ruder αλλά auχ και οι κίνηση γινόταν μόνο στο ένα
κάτι που με απασχολεί ακόμη είναι ότι έχει μοτέρ speed 550 type turbo-fan με 8-4 προπέλα που είναι υπερβολικά βαρύ (1.44 kgr όλο) και θα ήθελα εναλλακτική πρόταση
spectrum dx6i και έχει v-tail αλλά πρόσεξα ότι δίνει μόνο την μισή κίνηση όταν ενεργοποιηθεί .......είναι λογικό η πρέπει να πάω κάπου να ρυθμίσω
πρέπει να πω ακόμη ότι δοκίμασα μόνο το ένα πηδάλιο για τι το άλλο δεν το έβαλα ruder αλλά auχ και οι κίνηση γινόταν μόνο στο ένα
κάτι που με απασχολεί ακόμη είναι ότι έχει μοτέρ speed 550 type turbo-fan με 8-4 προπέλα που είναι υπερβολικά βαρύ (1.44 kgr όλο) και θα ήθελα εναλλακτική πρόταση
Απάντηση: V tail glider
Aν θυμάμαι καλά (από το predator), βάζεις τα δύο καναλια στα aileron & elevator.
Βαζεις v-tail και τα βλέπει. Αν κάνει "αναποδα" τις κινήσεις, αλλαξε τα καναλια (οχι revers γιατί πάλι αναποδα θα στα κάνει).
Αντε να το δούμε και στον αερα
Βαζεις v-tail και τα βλέπει. Αν κάνει "αναποδα" τις κινήσεις, αλλαξε τα καναλια (οχι revers γιατί πάλι αναποδα θα στα κάνει).
Αντε να το δούμε και στον αερα
Απάντηση: V tail glider
Οσο αφορά για μετατροπή στα ailerons, την εκανα στο predator...
...ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΩΣΤΑ. Το σκάφος δεν μπορούσε να ακολουθήσει και φτερά λίγο θελαν για να χτυπήσουν παλαμακια!!!
Τελικά τα εβγαλα και πεταξε μια χαρά (μεχρι να πεθανει)
χαχαχαχα
...ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΩΣΤΑ. Το σκάφος δεν μπορούσε να ακολουθήσει και φτερά λίγο θελαν για να χτυπήσουν παλαμακια!!!
Τελικά τα εβγαλα και πεταξε μια χαρά (μεχρι να πεθανει)
χαχαχαχα
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: V tail glider
Ακολούθησα τις συμβουλές σας και έβγαλα κάποια άκρη............................ με v-tail στην tc θέλει τα βύσματα στο elev και rud
Το ίδιο κάνει όμως και στην περίπτωση που βάλουμε την tc ως elevon και τα βύσματα στο elev και ailer
Οι δύο αυτές θέσεις δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα και στην δική μου περίπτωση που δεν έχω aileron καλύτερα με βόλεψε το elevon για κίνηση μόνο στο δεξί stck
Παραμένουν όμως οι απορίες μου για την συμπεριφορά του v-tail σε ότι αφορά τις κινήσεις του ανεμόπτερου κάτι που θα καταλάβω μόνος αμέσως μετά την πρώτη πτήση που θα γίνει σύντομα οπότε και θα καταθέσω τις εντυπώσεις μου
Tώρα για μοίρες,υπέρ και κατά του v-tail, κατακευαστικές λεπτομέρειες η σεταρίσματα .......περιμένω γενικότερες προτάσεις
Το ίδιο κάνει όμως και στην περίπτωση που βάλουμε την tc ως elevon και τα βύσματα στο elev και ailer
Οι δύο αυτές θέσεις δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα και στην δική μου περίπτωση που δεν έχω aileron καλύτερα με βόλεψε το elevon για κίνηση μόνο στο δεξί stck
Παραμένουν όμως οι απορίες μου για την συμπεριφορά του v-tail σε ότι αφορά τις κινήσεις του ανεμόπτερου κάτι που θα καταλάβω μόνος αμέσως μετά την πρώτη πτήση που θα γίνει σύντομα οπότε και θα καταθέσω τις εντυπώσεις μου
Tώρα για μοίρες,υπέρ και κατά του v-tail, κατακευαστικές λεπτομέρειες η σεταρίσματα .......περιμένω γενικότερες προτάσεις
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: V tail glider
V-tail η butterfly tail η Ruddervators
εφευρέθηκε από τoν Πολωνό μηχανικό jerzy Rubliski το 1930, και η πρώτη δοκιμή έγινε σε ένα τροποποιημένο Hanriot H 28
βασικό πλεονέκτημα έναντι της κλασικής ουράς είναι η μικρότερη επιφάνεια που παράγει λιγότερο drag και φυσικά έχει λιγότερο βάρος 33%.!!!!!!!!
Ένα δεύτερο πλεονέκτημα αλλά αρκετά σημαντικό είναι ότι δεν βρίσκει κάτω κατά την προσγείωση με αποτέλεσμα λιγότερες ζημιές
Προσοχή απαιτείται στην κατασκευή, διότι το είδος αυτής της ουράς καταπονεί πολύ περισσότερο το πίσω μέρος της ατράκτου.
Από τα πρώτα στοιχεία που έχω, το ανεμόπτερο με v-tail ουρά έχει ταχύτερη απόκριση σε σχέση με κάποιο που διαθέτει μόνο απλό ruder (αυτό θα το δούμε).
ps ο μέγας Σόφος τί άποψη έχει για το v-tail
εφευρέθηκε από τoν Πολωνό μηχανικό jerzy Rubliski το 1930, και η πρώτη δοκιμή έγινε σε ένα τροποποιημένο Hanriot H 28
βασικό πλεονέκτημα έναντι της κλασικής ουράς είναι η μικρότερη επιφάνεια που παράγει λιγότερο drag και φυσικά έχει λιγότερο βάρος 33%.!!!!!!!!
Ένα δεύτερο πλεονέκτημα αλλά αρκετά σημαντικό είναι ότι δεν βρίσκει κάτω κατά την προσγείωση με αποτέλεσμα λιγότερες ζημιές
Προσοχή απαιτείται στην κατασκευή, διότι το είδος αυτής της ουράς καταπονεί πολύ περισσότερο το πίσω μέρος της ατράκτου.
Από τα πρώτα στοιχεία που έχω, το ανεμόπτερο με v-tail ουρά έχει ταχύτερη απόκριση σε σχέση με κάποιο που διαθέτει μόνο απλό ruder (αυτό θα το δούμε).
ps ο μέγας Σόφος τί άποψη έχει για το v-tail
Απάντηση: V tail glider
Να σου πώ εγώ δεν καταλαβα και τρομερή διαφορά. Μια χαρά πεταγε. Ηταν λιιιιιγο πιο αργό αλλα ανταποκρινόταν σωστά. (Μεσα μου δεν περίμενα να πεταξει καν!!)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: V tail glider
μπρέ πότε έγινες ο Σοφός (όνομα και πράμα) εσύ !!!!!!
Απάντηση: V tail glider
Καλημερα Αντωνη και στην παρεα. Θα προσθεσω και εγω δυο λογακια, απο αυτα που ξερω.
CROSS TAIL
Υπερ
Υπερ
Υπερ
CROSS TAIL
Υπερ
- Το ιδανικοτερο για τα περισσοτερα αεροπλανα.
- Στηριζεται ευκολα στην ατρακτο.
- Ειναι κοντα στο αξονα του σκαφους και δε δημιουργει ροπες.
- Δεν χρειαζεται μιξεις.
- Αναλογα με τη θεση του δημιουργει δινες στο rudder.
- Στα ανεμοπτερα, στην προσγειωση μαζευει πετρες και αγκαθια.
Υπερ
- Λιγοτερες επιφανειες, και βαρος, που στηριζονται στην ατρακτο.
- Δε δημιουγει δινες. Μαζευει λιγα χορτα και ελαχιστες πετρες.
- Δημιουργει καποια ροπη, αναλογα την γωνια του και τη θεση, ως προς τον αξονα του σκαφους.
- Χρειαζεται μιξεις, πραγμα δυσκολο παλαιοτερα, αλλά ευκολο σημερα.
Υπερ
- Εχει καθιερωθει σχεδον σε ολα τα ανεμοπτερα, μικρα και μεγαλα διοτι δε μαζευει καθολου χορτα. Ουτε πετρες ουτε αγκαθια.
- Εχει ελαχιστες δινες, και δεν επηρεαζεται απο την πτερυγα, ετσι μπορει να μειωθει η επιφανεια του stab, αρα και το βαρος του.
- Δεν χρειαζεται μιξεις.
- Δημιουγει μεγαλη ροπη.
- Ενισχυμενη κατασκευη του fin για να δεχθει επανω του το stab. χωρις ταλαντωσεις.
- Χρειαζεται καλη γωνιακη μεταδοση της κινησης για το elevator. Πραγμα ευκολο σημερα, με τα μικρα και δυνατα servos.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: V tail glider
Επιτέλους μετά από μακρά αναμονή έγινε η πρώτη πτήση του blue bird με την πολύτιμη βοήθεια του Παναγιώτη Σοφού
Η πρώτη πτήση έδειξε αμέσως ότι δεν πρόκειται για ανεμόπτερο ιδιαιτέρα εύκολο με τάση να ρίχνει φτερό στην κλειστή
Η πρόβλεψη μου για μεγαλύτερες κινήσεις επιβεβαιώθηκε και από τον κυρ Παναγιώτη και έγιναν οι κατάλληλες ενέργειες
Το δεύτερο βήμα ήταν να αλλάξουμε την γωνία των winglets τα όποια και ευτυχώς είχαν κατασκευαστεί από ψιλό αλουμίνιο και έτσι ήταν άμεσες και επιτόπιες μετατροπές
Με περισσότερες λοιπόν μοίρες και μια μικρή καμπύλη στην άκρη έγινε η επόμενη πτήση με εμφανώς καλύτερα αποτελέσματα (θα μπει και η ανάλογη φωτο)
Αυτό που εν τέλει κατάλαβα είναι ότι σαν μοντέλο απαιτεί από τον χρήστη περισσότερη ταχύτητα και μεγάλες στροφές (κάτι που στην αναζήτηση θερμικών είναι δύσκολο πρακτικά)
Το επόμενο βήμα είναι να δοκιμαστεί με το δεύτερο set φτερών με διπλή δίεδρο αφού πρώτα λυθεί ένα θεματάκι με το φρένο του μοτέρ
Η πρώτη πτήση έδειξε αμέσως ότι δεν πρόκειται για ανεμόπτερο ιδιαιτέρα εύκολο με τάση να ρίχνει φτερό στην κλειστή
Η πρόβλεψη μου για μεγαλύτερες κινήσεις επιβεβαιώθηκε και από τον κυρ Παναγιώτη και έγιναν οι κατάλληλες ενέργειες
Το δεύτερο βήμα ήταν να αλλάξουμε την γωνία των winglets τα όποια και ευτυχώς είχαν κατασκευαστεί από ψιλό αλουμίνιο και έτσι ήταν άμεσες και επιτόπιες μετατροπές
Με περισσότερες λοιπόν μοίρες και μια μικρή καμπύλη στην άκρη έγινε η επόμενη πτήση με εμφανώς καλύτερα αποτελέσματα (θα μπει και η ανάλογη φωτο)
Αυτό που εν τέλει κατάλαβα είναι ότι σαν μοντέλο απαιτεί από τον χρήστη περισσότερη ταχύτητα και μεγάλες στροφές (κάτι που στην αναζήτηση θερμικών είναι δύσκολο πρακτικά)
Το επόμενο βήμα είναι να δοκιμαστεί με το δεύτερο set φτερών με διπλή δίεδρο αφού πρώτα λυθεί ένα θεματάκι με το φρένο του μοτέρ