http://www.youtube.com/watch?v=NUgBXaZ-Acc
Μηχανή από τον Παναγιώτη Σοφό!
Απάντηση: Μηχανή από τον Παναγιώτη Σοφό!
Πολυ ωραια δουλεια παναγιωτη. Δεν ειχα ξαναακουσει για αυτο το ειδος μηχανης.
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Μηχανή από τον Παναγιώτη Σοφό!
http://youtu.be/7p_1QO1iG9M
Kαι αυτη ειναι η αρχη που λειτουργει...
Υπαρχουν παρα πολλα ειδη μηχανων που για ευνοητους λογους καποιοι δεν της βαζουν απλα σε λειτουργια....!@/-=}{{
Kαι αυτη ειναι η αρχη που λειτουργει...
Υπαρχουν παρα πολλα ειδη μηχανων που για ευνοητους λογους καποιοι δεν της βαζουν απλα σε λειτουργια....!@/-=}{{
Απάντηση: Μηχανή από τον Παναγιώτη Σοφό!
...η διπλωματική μου ήταν πάνω στον κύκλο των μηχανών 'Stirling'...μηχανές με πολλά πλεονεκτήματα όπως πιό καθαρά καυσαέρια συγκρινόμενα με εκείνα μίας μηχανής του κύκλου Carnot, μεγαλύτερη ποικιλία καύσιμου υλικού (ξύλο, κάρβουνο κλπ πέραν των άλλων πτητικών ρευστών όπως gasoline...), χαμηλότερη στάθμη θορύβου και θεωρητικά σχετικά υψηλή θερμική αποδοτικότητα (~80% του κύκλου Carnot)...
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 730
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Μηχανή από τον Παναγιώτη Σοφό!
nasa έγραψε: ↑... πιό καθαρά καυσαέρια συγκρινόμενα με εκείνα μίας μηχανής του κύκλου Carnot...
Υποθέτω ότι θέλεις να πεις "κύκλου Οττο" .
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Μηχανή από τον Παναγιώτη Σοφό!
Κώστα...φυσικά ο κύκλος Carnot είναι μεν τέλειος αλλά θεωρητικός, στην πράξη δεν υπάρχει η 'μηχανή Carnot'...
...τώρα όταν μιλάμε για 'μηχανές Stirling' εννοούμε 'external combustion engines' ,η, αν θέλεις 'heat engines' και όχι 'internal combustion engines' (βλ. κύκλος Otto)...τέλος πάντων...μεγάλο θέμα ανοίγουμε...
Φιλικά
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 730
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Μηχανή από τον Παναγιώτη Σοφό!
Α, τώρα κατάλαβα τι εννοείς. Οτι η Stirling προσεγγίζει περισσότερο τη θερμοδυναμική απόδοση μιας μηχανής που θα ακλουθούσε τον κύκλο Καρνώ δηλαδή την ιδανική θερμική μηχανή ,άρα θα έχει μικρότερη κατανάλωση για το ίδιο παραγόμενο μηχανικό έργο και συνεπώς λιγότερα καυσαέρια.
Απλά ,όπως το είδα, νόμισα ότι εννοούσες ότι η Stirling έχει πιο καθαρά καυσαέρια από την Καρνώ ,πράγμα που δεν μπορεί να ισχύει γιατί ο κύκλος Καρνώ ως γνωστό είναι ο ιδανικός θερμοδυναμικός κύκλος που μπορεί να ακολουθεί μια θερμική μηχανή μεταξύ δύο θερμοκρασιών και φυσικά στην πράξη κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. Γιαυτό απόρησα και υπέθεσα ότι κάνεις σύγκριση με τον κύκλο Οττο ,που ακολουθούν οι συνηθισμένες εμβολοφόρες βενζινομηχανές. Οκ αποσαφηνίστηκε το θέμα. :--)!!
Φιλικά Κώστας.
Απλά ,όπως το είδα, νόμισα ότι εννοούσες ότι η Stirling έχει πιο καθαρά καυσαέρια από την Καρνώ ,πράγμα που δεν μπορεί να ισχύει γιατί ο κύκλος Καρνώ ως γνωστό είναι ο ιδανικός θερμοδυναμικός κύκλος που μπορεί να ακολουθεί μια θερμική μηχανή μεταξύ δύο θερμοκρασιών και φυσικά στην πράξη κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. Γιαυτό απόρησα και υπέθεσα ότι κάνεις σύγκριση με τον κύκλο Οττο ,που ακολουθούν οι συνηθισμένες εμβολοφόρες βενζινομηχανές. Οκ αποσαφηνίστηκε το θέμα. :--)!!
Φιλικά Κώστας.