Decathlon Seagull Models
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Decathlon Seagull Models
Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά
Ξέρει καποιος από τη φορουμοπαρέα τι γωνία προσβολής πρέπει να έχει το stabilizer το μοντελου DECATHLON 46 της SEAGULL MODELS;Ή τουλάχιστον ποιά η θέση του (γωνία) ως προς τη χορδή της κυρίας πτέρυγας;
Ξέρει καποιος από τη φορουμοπαρέα τι γωνία προσβολής πρέπει να έχει το stabilizer το μοντελου DECATHLON 46 της SEAGULL MODELS;Ή τουλάχιστον ποιά η θέση του (γωνία) ως προς τη χορδή της κυρίας πτέρυγας;
Απάντηση: DECATHLON SEAGULL MODELS
Η γωνία πρόσπτωσης των πτερύγων εξαρτάται απο την αεροτομή και την γωνία όφσετ του κινητήρα.
Δηλαδή ανάλογα με το πως θέλουμε να πετάει το αεροπλάνο επιλέγουμε να δώσουμε γωνία πρόσπτωσης στο κεντρικό φτερό ή στο stabilizer ανάλογα βέβαια με την γωνία όφσετ (down thrust) που έχει ο κινητήρας μας.
Το σύνηθες είναι 2μοίρες όφσετ (downthrust ) στον κινητήρα, 2 μόιρες οφσετ δεξιά (right thrust) και 1-2 μοίρες θετική γωνία πρόσπτωσης για το κεντρικό φτερό. Την ουρά δεν την πειράζουμε και την αφήνουμε ουδέτερη σε 0 μοίρες.
Η γωνία προσβολής είναι η γωνία που δημιουργείται απο εμάς στην πτέρυγα μάς κινούμενη αυξητικά στον σχετικό άνεμο. Λέω αυξητικά γιατί απο το σημείο 0 και κάτω λέγεται γωνία κατολίσθησης. Πάντως είναι μια κατάσταση που ελέγχουμε εμείς κατά την διάρκεια της πτήσης μας οπότε μεταβάλλεται συνέχεια. Θεωρητικά όσο αυξάνεται η γωνία προσβολής τόσο αυξάνεται και η ταχύτητα μιας και οι δύο αυτές σταθερές είναι ανάλογες. Δηλαδή όσο αυξάνουμε την γωνία προσβολής χωρίς να αυξήσουμε την ταχύτητα τόσο αυξάνουμε την πιθανότητα του στόλ. Μάλλον λοιπόν εννοείς την γωνία πρόσπτωσης μιας και η γωνία προσβολής είναι μεταβαλλόμενη και πλήρως ελεγχόμενη απο εμάς κατά την διάρκεια της πτήσης.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Καλό Πάσχα.
Τρύφωνας
Δηλαδή ανάλογα με το πως θέλουμε να πετάει το αεροπλάνο επιλέγουμε να δώσουμε γωνία πρόσπτωσης στο κεντρικό φτερό ή στο stabilizer ανάλογα βέβαια με την γωνία όφσετ (down thrust) που έχει ο κινητήρας μας.
Το σύνηθες είναι 2μοίρες όφσετ (downthrust ) στον κινητήρα, 2 μόιρες οφσετ δεξιά (right thrust) και 1-2 μοίρες θετική γωνία πρόσπτωσης για το κεντρικό φτερό. Την ουρά δεν την πειράζουμε και την αφήνουμε ουδέτερη σε 0 μοίρες.
Η γωνία προσβολής είναι η γωνία που δημιουργείται απο εμάς στην πτέρυγα μάς κινούμενη αυξητικά στον σχετικό άνεμο. Λέω αυξητικά γιατί απο το σημείο 0 και κάτω λέγεται γωνία κατολίσθησης. Πάντως είναι μια κατάσταση που ελέγχουμε εμείς κατά την διάρκεια της πτήσης μας οπότε μεταβάλλεται συνέχεια. Θεωρητικά όσο αυξάνεται η γωνία προσβολής τόσο αυξάνεται και η ταχύτητα μιας και οι δύο αυτές σταθερές είναι ανάλογες. Δηλαδή όσο αυξάνουμε την γωνία προσβολής χωρίς να αυξήσουμε την ταχύτητα τόσο αυξάνουμε την πιθανότητα του στόλ. Μάλλον λοιπόν εννοείς την γωνία πρόσπτωσης μιας και η γωνία προσβολής είναι μεταβαλλόμενη και πλήρως ελεγχόμενη απο εμάς κατά την διάρκεια της πτήσης.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Καλό Πάσχα.
Τρύφωνας
Απάντηση: DECATHLON SEAGULL MODELS
Ροδόλφος Μπάκας έγραψε: ↑Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά
Ξέρει καποιος από τη φορουμοπαρέα τι γωνία προσβολής πρέπει να έχει το stabilizer το μοντελου DECATHLON 46 της SEAGULL MODELS;Ή τουλάχιστον ποιά η θέση του (γωνία) ως προς τη χορδή της κυρίας πτέρυγας;
Καλημέρα και Χριστός Ανέστη.
Εάν δεν κάνω λάθος μιλάς για έτοιμο μοντέλο.
Τότε εάν δεν σου δίνει κάποια συγκεκριμένη γωνία στο εγχειρίδιο, _Β_Ο
τότε,_P_P
τοποθετείς κανονικά το οριζόντιο σταμπιλάιζερ, κοιτώντας να τοποθετηθεί σωστά (δηλαδή παράλληλα ) ώς προς τον διαμήκη άξονα του ά/φους.
Επίσης να σχηματίζεται ορθή γωνία 90' μεταξύ του οριζοντίου και καθέτου πτερύγιου της ουράς.
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: DECATHLON SEAGULL MODELS
Τέλειο άρθρο,μπράβο παιδιά.
Αφού έγινε μια μικρή εγχείρηση για ενίσχυση του stabilizer προς αποφυγήν του πετσικαρίσματος λόγω του ότι το μοντέλο υπέφερε στο σημείο (γι αυτό είχε παροπλιστεί),κάνω μια καινούρια αρχή ,με καινούργια ASP 52 με όλες τις βίδες της πασαλειμένες με μπλε thred locker,προς αποφυγήν απρόβλεπτων καταστάσεων.Παραθέτω κάποιες φωτό...
Αφού έγινε μια μικρή εγχείρηση για ενίσχυση του stabilizer προς αποφυγήν του πετσικαρίσματος λόγω του ότι το μοντέλο υπέφερε στο σημείο (γι αυτό είχε παροπλιστεί),κάνω μια καινούρια αρχή ,με καινούργια ASP 52 με όλες τις βίδες της πασαλειμένες με μπλε thred locker,προς αποφυγήν απρόβλεπτων καταστάσεων.Παραθέτω κάποιες φωτό...
- Συνημμένα
-
- DSC00147.jpg (67.51 KiB) Προβλήθηκε 94 φορές
-
- DSC00144 - Αντίγραφο.jpg (56.37 KiB) Προβλήθηκε 94 φορές
-
- DSC00131.JPG (92.84 KiB) Προβλήθηκε 94 φορές
-
- DSC00130.JPG (88.52 KiB) Προβλήθηκε 94 φορές
-
- DSC00129.JPG (73.92 KiB) Προβλήθηκε 94 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: DECATHLON SEAGULL MODELS
Δύο ακόμα...
- Συνημμένα
-
- DSC00147.jpg (67.51 KiB) Προβλήθηκε 94 φορές
-
- DSC00146.JPG (81.22 KiB) Προβλήθηκε 94 φορές
Απάντηση: Decathlon Seagull Models
Πολύ ωραίο μοντέλο. Καλοπέταχτο....
Έχω ένα το ίδιο της Thander Tiger (το 2ο κατά σειρά Decathlon) και έχει εξαιρετικά πτητικά χαρακτηριστικά. Ήταν το πρώτο μου μοντέλο και την παρθενική του πτήση την έκανε ο αγαπητός Βασίλης, γιος του Παράσχου, στην Ανάβυσσο το 2004. :>)
Έχω ένα το ίδιο της Thander Tiger (το 2ο κατά σειρά Decathlon) και έχει εξαιρετικά πτητικά χαρακτηριστικά. Ήταν το πρώτο μου μοντέλο και την παρθενική του πτήση την έκανε ο αγαπητός Βασίλης, γιος του Παράσχου, στην Ανάβυσσο το 2004. :>)
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: Decathlon Seagull Models
Σε ευχαριστώ πολύ.
Εύχομαι και σε σενα καλή επιτυχία σε αυτό το όμορφο αθλημα που καταπιάνεσαι.Κάποια στιγμή θα σου πω γιατί συμπαθώ ιδιαίτερα τους τοξοβόλους...
Εύχομαι και σε σενα καλή επιτυχία σε αυτό το όμορφο αθλημα που καταπιάνεσαι.Κάποια στιγμή θα σου πω γιατί συμπαθώ ιδιαίτερα τους τοξοβόλους...