Δεν ξέρω πως σκέφτηκε ο Γερμανός και έκανε γαλάζιο ανεμόπτερο αλλά στον Ελληνικό ουρανό δεν το έβλεπα καλά παρά τις κίτρινες ρίγες στα φτερά Με αφορμή κάποιες διορθώσεις από κτυπήματα αποφάσισα να του αλλάξω χρώμα
Η επιλογή των χρωμάτων πρέπει να έχει έντονο contrast και μάλιστα σε μεγάλες επιφάνειες
Η κάτω πλευρά δεν είναι τόσο σημαντική γι αυτό δύο σκουρες λουρίδες κοντά στην άτρακτο είναι αρκετές
Η μεγαλη διαφορά είναι στην πάνω επιφάνεια του φτερού για να το βλέπουμε όταν στριβει και όταν "τινάζει" φτερό με το που θα "δεί" θερμικό
..........και εδώ με το νέο του ρουχαλάκι
Ενημερωτικά το υλικό είναι oracover (ανθεκτικότερο απο monocote και απαιτεί περισότερη θερμοκρασία )
με το φώς της ημέρας είναι ποιο λαμπερο Κάποια στιγμή θα βάλω φώτο και βίντεο
...Αντώνη όπως πάντα οι 'μεταμορφώσεις' σου είναι μερακλήδικες...το θέμα όμως είναι ότι δεν ξέρω τι μου αρέσει πιο πολύ...το Spirit-V, ή, το site που επισύναψες προηγουμένως..?...πάλι μου μπαίνουν ιδέες...πάλι κόλλησα...^%^
ευχαριστώ παιδιά ...........
Κώστα το πήρα απο το fasma models Δεν είναι ακριβως κίτρινο ........κάνει λίγο προς το πορτοκαλί και είναι μία απόχρωση κατάληλη για καλή ορατότητα και η επιλογή του μπορντό για αντίθεση έγινε μετά απο αρκετές δοκιμές σε sim
Μία πρωινή φώτο (αν και θαμπή) θα σε βοηθείσει να καταλάβεις καλύτερα το χρώμα
Συνημμένα
P080811_07.59.jpg (91.45 KiB) Προβλήθηκε 232 φορές
μας ενδιαφέρει η πάνω επιφάνεια του φτερού να ειναι μονοκόματο ενα χρώμα εντονο για να το βλέπουμε όταν στριβει με αλλο χρωμα σκοτεινο στα ακρα για την διαφορά, αυτο ομως που λές Αντώνη ""και όταν "τινάζει" φτερό με το που θα "δεί" θερμικό "" δεν συμφωνώ διοτι θα πρεπει να εχει πολυ μεγάλη διεδρο το φτερό και να κάνει μεγάλη κλιση το φτερο, ή πολυεδρικό να είναι αλλα και παλι θέλει κλιση μεγάλη το μοντέλο για να δεις το τιπ του, και επίσης για να δείς το ενα επάνω του μέρος πρεπει να φαει δυνατή σφαλιάρα που σημαίνει εντονη , στενή δυνατη στηλη θερμικού, οποτε οπως καταλαβαίνεις αυτο ειναι το πιο ευκολο πράγμα να αντιληφθείς με το μοντέλο σου, διοτι το μοντέλο βιώνει μια σφαλιάρα δυνατη, οποτε δεν χρειαζεται να δεις την ακρη του φτερού ενω θα σου εχει κουνηθεί ολο το μοντέλο και φυσικα εννοω αλλαγη πορείας.
Επίσης να προσθέσω, οτι και οι κατω γραμμες χρειάζονται, διοτι με αυτόν τον τρόπο καταλαβαίνεις λιγο και το υψος με το μάτι, με τις λουρίδες χρώματος απο κάτω, κανεις καλυτερη εστίαση, και εαν οι λουρίδες ειναι και διαφορετικου πάχους το ματι καταλαβαίνει και το υψος που βρισκεται το ανεμοπλανο καλυτερα.
Το κίτρινο ειναι ολα τα λεφτα στο ανεμοπλανο, και εαν είχες ακόμα πιο φωτεινο εντονο κίτρινο θα ηταν ακόμα καλλυτερα!!!!
μας ενδιαφέρει η πάνω επιφάνεια του φτερού να ειναι μονοκόματο ενα χρώμα εντονο για να το βλέπουμε όταν στριβει με αλλο χρωμα σκοτεινο στα ακρα για την διαφορά, αυτο ομως που λές Αντώνη ""και όταν "τινάζει" φτερό με το που θα "δεί" θερμικό "" δεν συμφωνώ διοτι θα πρεπει να εχει πολυ μεγάλη διεδρο το φτερό και να κάνει μεγάλη κλιση το φτερο, ή πολυεδρικό να είναι αλλα και παλι θέλει κλιση μεγάλη το μοντέλο για να δεις το τιπ του, και επίσης για να δείς το ενα επάνω του μέρος πρεπει να φαει δυνατή σφαλιάρα που σημαίνει εντονη , στενή δυνατη στηλη θερμικού, οποτε οπως καταλαβαίνεις αυτο ειναι το πιο ευκολο πράγμα να αντιληφθείς με το μοντέλο σου, διοτι το μοντέλο βιώνει μια σφαλιάρα δυνατη, οποτε δεν χρειαζεται να δεις την ακρη του φτερού ενω θα σου εχει κουνηθεί ολο το μοντέλο και φυσικα εννοω αλλαγη πορείας.
Επίσης να προσθέσω, οτι και οι κατω γραμμες χρειάζονται, διοτι με αυτόν τον τρόπο καταλαβαίνεις λιγο και το υψος με το μάτι, με τις λουρίδες χρώματος απο κάτω, κανεις καλυτερη εστίαση, και εαν οι λουρίδες ειναι και διαφορετικου πάχους το ματι καταλαβαίνει και το υψος που βρισκεται το ανεμοπλανο καλυτερα.
Το κίτρινο ειναι ολα τα λεφτα στο ανεμοπλανο, και εαν είχες ακόμα πιο φωτεινο εντονο κίτρινο θα ηταν ακόμα καλλυτερα!!!!
+1 και άλλα τόσα.....
ΟΜΩΣ....
Κάντε BAN στο Βαγγέλη!@/-=}{{....θα σας κολλήσει όλους "ανεμοπτερίτιδα".....είναι κακή συναναστροφή.....:D
Βαγγέλη σε ευχαριστώ για την συμετοχή Το κίτρινό είναι αρκετά ποιο φωτεινό απο την φώτο Ελπίζω συντομα να πεταξουμε παρέα για να το δείς απο κοντά
Εχω παρατηρίσει αρκετες φορές το ανεμόπτερο να βρίσκει το θερμικό την ώρα που στρίβω και παρατήρισα οτι τότε βλέπεις πολύ καλύτερα το φτερό όταν έχει αντίθεση απο πάνω να τινάζει Σίγουρα έχει σημασία η γωνία όρασης Για αυτό και φρόντισα να έχω μονόπλευρες διαφορές που πράγματι βοηθούν το μάτι περισότερο απο την ομοιομορφία Ακόμη και στο V είναι διαφορετικη η όψη Η κάτω πλευρά έχει μία λουρίδα στο ενα φτερό ενώ το άλλο έχει δύο κε κάποια απόσταση
κάθε μορφή πτήσης έχει τα δικά της καλά Εγώ εστιάζω πάντα στην καλή παρέα όπου και να πετάω ........και ο Βαγγέλης είναι καλή παρέα (αν και σπάνια) και πάντα οι γνώσεις και οι παρατηρήσεις του εποικοδομητικές γλυψ! γλυψ!(2f)
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑κάθε μορφή πτήσης έχει τα δικά της καλά Εγώ εστιάζω πάντα στην καλή παρέα όπου και να πετάω ........και ο Βαγγέλης είναι καλή παρέα (αν και σπάνια) και πάντα οι γνώσεις και οι παρατηρήσεις του εποικοδομητικές γλυψ! γλυψ!(2f)