2012 Doom's Day
2012 Doom's Day
Εχουμε τα φτερά από αλλο σκάφος (fpv), που εσπασε.
Τι κάνουμε?
Τα πετάμε?
ΠΟΤΕ!
Τα κάνουμε ανεμόπτερο!!
Να και μερικές φωτό από την κατασκευή...
Τι κάνουμε?
Τα πετάμε?
ΠΟΤΕ!
Τα κάνουμε ανεμόπτερο!!
Να και μερικές φωτό από την κατασκευή...
Απάντηση: 2012 Doom's Day
Αρχίζουμε με την κατασκευή της ουράς. Stabilizer, elevator & rader
- Συνημμένα
-
- 05.jpg (90.61 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 04.jpg (89.09 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 03.jpg (77.87 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 02.jpg (90.24 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 01.jpg (89.29 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
Απάντηση: 2012 Doom's Day
Κατασκευή ουρας συνέχεια...
Στο τέλος ανοίξαμε αρκετές τρύπες ώστε να γίνει ολη η ουρά ελαφρήτερη.
Το ξύλο ειναι μπάλσα.
Στο τέλος ανοίξαμε αρκετές τρύπες ώστε να γίνει ολη η ουρά ελαφρήτερη.
Το ξύλο ειναι μπάλσα.
- Συνημμένα
-
- 10.jpg (88.52 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 09.jpg (86.37 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 08.jpg (87.18 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 07.jpg (87.14 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 06.jpg (91.4 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
Απάντηση: 2012 Doom's Day
Επόμενο βημα ειναι το σώμα...
Αρχικά αντιγράφουμε την αεροτομή του φτερού, και φτιάχνουμε την "σέλα" από κοντρα πλακέ 3mm.
Στην συνέχεια υπολογίζουμε το μήκος του σώματος και ετοιμάζουμε τα στηρίγματα της ουράς.
Αρχικά αντιγράφουμε την αεροτομή του φτερού, και φτιάχνουμε την "σέλα" από κοντρα πλακέ 3mm.
Στην συνέχεια υπολογίζουμε το μήκος του σώματος και ετοιμάζουμε τα στηρίγματα της ουράς.
- Συνημμένα
-
- 15.jpg (84.71 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 14.jpg (84.5 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 13.jpg (92.52 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 12.jpg (88.13 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 11.jpg (89.77 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
Απάντηση: 2012 Doom's Day
Κόβουμε τα πλαϊνά του σώματος, και τοποθετούμε την βάση της ουράς και το firewall.
Στην συνέχεια κολλάμε εσωτερικά την "σελα¨που ειχαμε φτιάξει πρίν, και τοποθετούμε τα στηρίγματα όπου θα δέσει το φτερο. Από κοντρα πλακέ φυσικά, με πανί από κάτω.
Τοποθετούμε το φτερό και ανοίγουμε τις τρύπες για τις βιδες.
Θαυμάζουμε το εργο μας :p
Στην συνέχεια κολλάμε εσωτερικά την "σελα¨που ειχαμε φτιάξει πρίν, και τοποθετούμε τα στηρίγματα όπου θα δέσει το φτερο. Από κοντρα πλακέ φυσικά, με πανί από κάτω.
Τοποθετούμε το φτερό και ανοίγουμε τις τρύπες για τις βιδες.
Θαυμάζουμε το εργο μας :p
- Συνημμένα
-
- 20.jpg (94.23 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 19.jpg (91.06 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 18.jpg (88.97 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 17.jpg (91.18 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 16.jpg (85.28 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
Απάντηση: 2012 Doom's Day
Κόβουμε και ετοιμάζουμε τις θύκες για τα σερβο.
Βάζουμε δοκαράκια στο σώμα ώστε να "δέσει" και το "κλείνουμε" από κάτω.
Βάζουμε δοκαράκια στο σώμα ώστε να "δέσει" και το "κλείνουμε" από κάτω.
- Συνημμένα
-
- 25.jpg (101.5 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 24.jpg (96.23 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 23.jpg (94.36 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 22.jpg (93.66 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 21.jpg (89.89 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
Απάντηση: 2012 Doom's Day
Τοποθετούμε τα σέρβο, και τα ηλεκτρονικά. Φτιάχνουμε βαση για την μπαταρία, βάζουμε το μοτέρ, κλείνουμε από πάνω, και ετοιμάζουμε το καπάκι με μαγνήτες.
Του ρίχνουμε και ενα χεράκι κίτρινο και ειμαστε ετοιμοι για την πλαγιά
Ερε γλέντιαααα πέταξεεεεεε!!!! +(*)
http://www.youtube.com/watch?v=jmOTSk7LRKo&feature=player_embedded
Του ρίχνουμε και ενα χεράκι κίτρινο και ειμαστε ετοιμοι για την πλαγιά
Ερε γλέντιαααα πέταξεεεεεε!!!! +(*)
http://www.youtube.com/watch?v=jmOTSk7LRKo&feature=player_embedded
- Συνημμένα
-
- 30.jpg (98.28 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 29.jpg (91.71 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 28.jpg (92.5 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 27.jpg (95.52 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
-
- 26.jpg (93.78 KiB) Προβλήθηκε 147 φορές
Απάντηση: 2012 Doom's Day
Μμμμμμ... πολύ ωραία δουλειά παιδιά ! Είναι αυτό που είδαμε να πετάει στην πίσω πλευρά της Πεντέλης σωστά?
Τελικά φίλε mogolos, τί λές? Πετάει ότι ΔΕΝ έχει πολυβόλα... ? :)
Θα μας πείτε μερικά στοιχεία ακόμη? Εκπέτασμα, αεροτομές, μήκος χορδής, μήκος ακροπτερυγίου, Κ.Β., Τελικό Βάρος... ?
Τί χρησιμοποιείτε για ένωση (joiner) φτερού?
Με παραξενεύει και λίγο ο τίτλος του θέματος... Έτσι το έχετε ονομάσει? Doom's Day?
Τελικά φίλε mogolos, τί λές? Πετάει ότι ΔΕΝ έχει πολυβόλα... ? :)
Θα μας πείτε μερικά στοιχεία ακόμη? Εκπέτασμα, αεροτομές, μήκος χορδής, μήκος ακροπτερυγίου, Κ.Β., Τελικό Βάρος... ?
Τί χρησιμοποιείτε για ένωση (joiner) φτερού?
Με παραξενεύει και λίγο ο τίτλος του θέματος... Έτσι το έχετε ονομάσει? Doom's Day?
Απάντηση: 2012 Doom's Day
Ναι αυτό ειναι.
250 ανοιγμα φτερων, με καμπερ αεροτομή. Τα φτερά ενωνονται με βεργα αλουμηνίου, και ¨δενουν¨με τεσσερεις βιδες πάνω στο σώμα.
Το συνολικό βαρος με μπαταρια, μοτερ κλπ ειναι 1730 γρ.
Χρειάστηκε να του βαλουμε 230 γραμμαρια βαρος για την πλαγιά.
Κεντρο βαρους στα 8 cm
Φαρδος φτερού 28 cm μεγιστο, 15,7 cm ελαχιστο.
Οσο αφορά τον τίτλο, αυτό το ονομα του δώσαμε, μιας και δεν ξεραμε εαν θα πετάξει... :D
ps: Για τα πολυβόλα δεν απαντώ...
ps2: Αντώνηηηη, ετοιμασε πολυβόλα
250 ανοιγμα φτερων, με καμπερ αεροτομή. Τα φτερά ενωνονται με βεργα αλουμηνίου, και ¨δενουν¨με τεσσερεις βιδες πάνω στο σώμα.
Το συνολικό βαρος με μπαταρια, μοτερ κλπ ειναι 1730 γρ.
Χρειάστηκε να του βαλουμε 230 γραμμαρια βαρος για την πλαγιά.
Κεντρο βαρους στα 8 cm
Φαρδος φτερού 28 cm μεγιστο, 15,7 cm ελαχιστο.
Οσο αφορά τον τίτλο, αυτό το ονομα του δώσαμε, μιας και δεν ξεραμε εαν θα πετάξει... :D
ps: Για τα πολυβόλα δεν απαντώ...
ps2: Αντώνηηηη, ετοιμασε πολυβόλα
-
- Δημοσιεύσεις: 5671
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: 2012 Doom's Day
Σήμερα καλώς εχόντων των πραγμάτων θα γίνει και δοκιμαστική στην πεδιάδα
Δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί τόσο βάρος μπροστά όταν δεν έχει πολύ αέρα
Απόστολε μήπως βλέπεις υπερβολικά μεγάλα τα stabilizer και fin Κάνω σκέψη να τα μικρύνουμε για να μειώσουμε το βάρος πίσω και τις αντιστάσεις στην ουρά
Δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί τόσο βάρος μπροστά όταν δεν έχει πολύ αέρα
Απόστολε μήπως βλέπεις υπερβολικά μεγάλα τα stabilizer και fin Κάνω σκέψη να τα μικρύνουμε για να μειώσουμε το βάρος πίσω και τις αντιστάσεις στην ουρά
Απάντηση: 2012 Doom's Day
Χαιρετω τους κατασκευαστες και την ωραια δουλεια που εκαναν για να πεταξουν τα φτερα που απεμειναν. Αντωνη λιγο το καθετο σταθερο θα ελεγα οτι πρεπει να ειναι λιγο μικροτερο ...αλλα αν πετα καλα αφηστε το οπως εχει.
Απάντηση: 2012 Doom's Day
...μπράβο παιδιά...εξαιρετική δουλειά...το δε 'Doom's Day 2012' το θαύμασα προχθές στην δοκιμαστική του στην Πεντέλη...
...θα ήθελα όμως να επισημάνω κάποια 'λαθάκια' τα οποία πρόσεξα διαβάζοντας για την κατασκευή αυτή...οπότε έχουμε και λέμε :
...θα ήθελα όμως να επισημάνω κάποια 'λαθάκια' τα οποία πρόσεξα διαβάζοντας για την κατασκευή αυτή...οπότε έχουμε και λέμε :
- rader = rudder :p
- ελαφρήτερη = ελαφρύτερη :p
- θύκες = θήκες :p
- αλουμηνίου = αλουμινίου :p
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 5671
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: 2012 Doom's Day
..........έλα βρε Νίκο μή τον πειράζεις :D:D:D
Απάντηση: 2012 Doom's Day
Ωραία δουλειά παιδιά μπράβο!
Τίποτα να μην πηγαίνει χαμένο, καλοπέταχτο!
Τίποτα να μην πηγαίνει χαμένο, καλοπέταχτο!
Απάντηση: 2012 Doom's Day
Καλημέρα σας Κύριοι.
Σίγουρα η προσπάθειά σας είναι Αξιολογέστατη. Όπως είπε και ο φίλος Yankos, μακάρι να έκαναν έτσι όλοι οι μοντελιστές με τμήματα τα οποία κάθε μέρα πάνε χαμένα...
Ερωτηθείς λοιπόν για το εμβαδόν των επιφανειών της ουράς, θα απαντήσω ότι είναι σημαντικότερο να υπάρχει αεροδυναμική σωστή στις επιφάνειες εκεί, παρά οτιδήποτε άλλο όπως επιφάνεια ή ακόμη και βάρος. Δηλαδή, μιά ουρά με αεροτομή σωστή και χαμηλό "ίχνος", θα αποδίδει καλύτερα απο κάτι ελαφρύτερο ή μικρότερο. Στην αεροδυναμική πρέπει να εντρυφήσουμε κάθε φορά και λιγότερο στα υπόλοιπα σαν ερασιτέχνες...
Επίσης, έχοντας μεγαλύτερα πηδάλια και άκαμπτες, στιβαρές ντίζες, θα ωφελήσει περισσότερο νομίζω, ποσοστιαία, στο Ακριβές τριμάρισμα ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα Αυτοταλάντωσης (Oscillations), παρά στο Drag που θα κερδίσει κάποιος απ' τη μικρή μείωση της επιφάνειας...
Ακόμη ένας λόγος για την ύπαρξη μεγάλου Rudder, είναι πως στον κάμπο, θα στρίβετε περισσότερο με τη χρήση αυτού του πηδαλίου παρά με τα Ailerons άν θέλετε να έχετε καλή επίδοση, πιό "ανεμοπορική" στροφή και ταχύτερη άνοδο, οπότε χρειάζεται η επιφάνειά του...
Προτείνω λοιπόν να το αφήσετε όπως έχει και να κοιτάξετε να έχετε άκαμπτες και ακρίβειας ντίζες και φυσικά, σέρβος που κεντράρουν γιατί διαφορετικά όλα είναι άχρηστα απο εκεί και έπειτα... ;)
Στο βίντεο είδα επίσης και ελαφρά συμπτώματα Yawing και μάλιστα με αέρα πολύ, που σημαίνει τρία πράγματα... Χρειάζεται Differential στα Ailerons, χρειάζεται ίσως σταθεροποιητάκια Fins στα ακροπτερύγια, ή/καί βαριά φτερά προς τις άκρες, που δέν νομίζω να ισχύει... Βέβαια το Yawing μπορεί να οφείλεται και σε άλλα πράματα που δέν γνωρίζω, όπως το undercamber της αεροτομής στις άκρες που μπορεί να προκαλεί αποκολλήσεις, αλλά λέμε για αυτά που μπορούμε εύκολα να κάνουμε και να λύσουμε...
Πείτε μας και δυό λόγια για τα Φρένα... βλέπω ότι είναι τύπου "κλαπέτο" ή αλλιώς σάν Spoilers, που ανορθώνονται κάθετα στο αερόρευμα σωστά? Επιφάνεια σε σχέση με το φτερό? Τρόπος-σέρβο ανύψωσης?
Περιμένουμε να το δούμε σε λοφάκια χαμηλότερα με λιγότερο αέρα ή/καί στον κάμπο σε κυνήγι θερμικών...
Μιά πιό... υπεύθυνη, ώριμη έκδοση των αεροπορικών εαυτών μας, θα έλεγε "ΌΧΙ" στην πτήση του DD (Doom's Day) με τόσο αέρα όπως βλέπουμε στο παραπάνω βίντεο πάνω στο βουνό. Σίγουρα δέν ήταν για εκεί, εκείνη τη στιγμή, αλλά... όλοι μας καταλαβαίνουμε τη δίψα του Κατασκευαστή... ;)
Σίγουρα η προσπάθειά σας είναι Αξιολογέστατη. Όπως είπε και ο φίλος Yankos, μακάρι να έκαναν έτσι όλοι οι μοντελιστές με τμήματα τα οποία κάθε μέρα πάνε χαμένα...
Ερωτηθείς λοιπόν για το εμβαδόν των επιφανειών της ουράς, θα απαντήσω ότι είναι σημαντικότερο να υπάρχει αεροδυναμική σωστή στις επιφάνειες εκεί, παρά οτιδήποτε άλλο όπως επιφάνεια ή ακόμη και βάρος. Δηλαδή, μιά ουρά με αεροτομή σωστή και χαμηλό "ίχνος", θα αποδίδει καλύτερα απο κάτι ελαφρύτερο ή μικρότερο. Στην αεροδυναμική πρέπει να εντρυφήσουμε κάθε φορά και λιγότερο στα υπόλοιπα σαν ερασιτέχνες...
Επίσης, έχοντας μεγαλύτερα πηδάλια και άκαμπτες, στιβαρές ντίζες, θα ωφελήσει περισσότερο νομίζω, ποσοστιαία, στο Ακριβές τριμάρισμα ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα Αυτοταλάντωσης (Oscillations), παρά στο Drag που θα κερδίσει κάποιος απ' τη μικρή μείωση της επιφάνειας...
Ακόμη ένας λόγος για την ύπαρξη μεγάλου Rudder, είναι πως στον κάμπο, θα στρίβετε περισσότερο με τη χρήση αυτού του πηδαλίου παρά με τα Ailerons άν θέλετε να έχετε καλή επίδοση, πιό "ανεμοπορική" στροφή και ταχύτερη άνοδο, οπότε χρειάζεται η επιφάνειά του...
Προτείνω λοιπόν να το αφήσετε όπως έχει και να κοιτάξετε να έχετε άκαμπτες και ακρίβειας ντίζες και φυσικά, σέρβος που κεντράρουν γιατί διαφορετικά όλα είναι άχρηστα απο εκεί και έπειτα... ;)
Στο βίντεο είδα επίσης και ελαφρά συμπτώματα Yawing και μάλιστα με αέρα πολύ, που σημαίνει τρία πράγματα... Χρειάζεται Differential στα Ailerons, χρειάζεται ίσως σταθεροποιητάκια Fins στα ακροπτερύγια, ή/καί βαριά φτερά προς τις άκρες, που δέν νομίζω να ισχύει... Βέβαια το Yawing μπορεί να οφείλεται και σε άλλα πράματα που δέν γνωρίζω, όπως το undercamber της αεροτομής στις άκρες που μπορεί να προκαλεί αποκολλήσεις, αλλά λέμε για αυτά που μπορούμε εύκολα να κάνουμε και να λύσουμε...
Πείτε μας και δυό λόγια για τα Φρένα... βλέπω ότι είναι τύπου "κλαπέτο" ή αλλιώς σάν Spoilers, που ανορθώνονται κάθετα στο αερόρευμα σωστά? Επιφάνεια σε σχέση με το φτερό? Τρόπος-σέρβο ανύψωσης?
Περιμένουμε να το δούμε σε λοφάκια χαμηλότερα με λιγότερο αέρα ή/καί στον κάμπο σε κυνήγι θερμικών...
Μιά πιό... υπεύθυνη, ώριμη έκδοση των αεροπορικών εαυτών μας, θα έλεγε "ΌΧΙ" στην πτήση του DD (Doom's Day) με τόσο αέρα όπως βλέπουμε στο παραπάνω βίντεο πάνω στο βουνό. Σίγουρα δέν ήταν για εκεί, εκείνη τη στιγμή, αλλά... όλοι μας καταλαβαίνουμε τη δίψα του Κατασκευαστή... ;)