Gas Fuel Tank και CG σε Υak 54 30cc
Gas Fuel Tank και CG σε Υak 54 30cc
Εχω το εξης θεμα και θα ηθελα τη γνωμη σας.....
Η προταση του κατασκευαστη για την τοποθετηση το τεποζιτου στο α/π μου ειναι οπως στη φωτο δηλ το πισω μερος του τεποζιτου ξεκινα καμια 10 αρια ποντους μπροστα απο το CG.
Στα περισσοτερα α/π τετοιου τυπου βλεπω πως το tank ξεκινα αμεσως μετα το CG και αναρωτιεμαι αν θα εχω θεμα στην πτηση και ποσο θα την επηρεαζει?
Αξιζει τον κοπο να κανω προσθηκη κομματιου κοντρα πλακε (γιατι δεν εχει βαση το α/π να το βαλω εκει που θελω) και να τραβήξω το τεποζιτο κοντυτερα στο CG η να το αφήσω όπως ειναι?
Η προταση του κατασκευαστη για την τοποθετηση το τεποζιτου στο α/π μου ειναι οπως στη φωτο δηλ το πισω μερος του τεποζιτου ξεκινα καμια 10 αρια ποντους μπροστα απο το CG.
Στα περισσοτερα α/π τετοιου τυπου βλεπω πως το tank ξεκινα αμεσως μετα το CG και αναρωτιεμαι αν θα εχω θεμα στην πτηση και ποσο θα την επηρεαζει?
Αξιζει τον κοπο να κανω προσθηκη κομματιου κοντρα πλακε (γιατι δεν εχει βαση το α/π να το βαλω εκει που θελω) και να τραβήξω το τεποζιτο κοντυτερα στο CG η να το αφήσω όπως ειναι?
- Συνημμένα
-
- IMG_01661.jpg (73.01 KiB) Προβλήθηκε 165 φορές
Απάντηση: Gas Fuel Tank και CG σε Υak 54 30cc
Κανε την μικροκατασκευη ωστε το tank να ερθει κατα το δυνατον στο CG. Αξιζει τον κοπο!
-
- Δημοσιεύσεις: 5671
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Gas Fuel Tank και CG σε Υak 54 30cc
Άραγε γιατί ο κατασκευαστής το τοποθέτησε σε αυτή τη θέση; Μήπως με την μεταφορά δεν μπορείς να ζυγίσεις? Αν νομίζεις ότι μπορείς να ζυγίσεις σωστά τότε να κάνεις την μεταφορά γιατί όσο ποιο κοντά στο cg είναι τα σημαντικά βάρη τόσο καλύτερη και ακριβέστερη πτήση 3D θα έχεις αφού μειώνονται οι δυνάμεις στρέψης του μοντέλου πάνω στους άξονες του
Απάντηση: Gas Fuel Tank και CG σε Υak 54 30cc
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Άραγε γιατί ο κατασκευαστής το τοποθέτησε σε αυτή τη θέση; Μήπως με την μεταφορά δεν μπορείς να ζυγίσεις? Αν νομίζεις ότι μπορείς να ζυγίσεις σωστά τότε να κάνεις την μεταφορά γιατί όσο ποιο κοντά στο cg είναι τα σημαντικά βάρη τόσο καλύτερη και ακριβέστερη πτήση 3D θα έχεις αφού μειώνονται οι δυνάμεις στρέψης του μοντέλου πάνω στους άξονες του
Φιλε αντωνη ο κατασκευαστης εχει κανει αρκετα πισωβαρο το μοντελο και αν προσεξεις που εχω τοποθετησει τις μπαταριες (3 life 2300mah απο 160 gr η καθεμια ) ειναι για να προσπαθησω να το ζυγισω. Παρολα αυτα οπως το βλεπεις τωρα θελει καμια 50αρια γραμμαρια ακομα μπροστα για να ζυγισει εκει που λεει ο κινεζος.
Εχω μπερδευτει γιατι για να το φερω πισω το τεποζιτο πρεπει να κανω πατεντα στηριξης γιατι εχει πολυ λιγο ψωμι απο ξυλα για να κολλησω πανω τη βαση κοντρα πλακε που θα φτιαξω
-
- Δημοσιεύσεις: 5671
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Gas Fuel Tank και CG σε Υak 54 30cc
Τότε δεν νόημα να μεταφέρεις πίσω το τεπόζιτο και να βάλεις μπροστά περισσότερο βάρος Μπορεί να σκευτείς πολύ σωστά οτι το βάρος των καυσίμων μεταβάλεται ......αλλα και πάλι δεν είναι σωστό να προσθέτεις βάρος στο μοντέλο
Απάντηση: Gas Fuel Tank και CG σε Υak 54 30cc
Καλημερα κι απο εμενα...
..., για πες μας ποιου κατασκευαστη ειναι το μοντελο να δουμε τι feedback υπαρχει σε περιπτωση που και καποιος αλλος εχει 'στησει' το μοντελο & να τα ξαναπουμε...!@/-=}{{
Φιλικα
Χρησταρας
..., για πες μας ποιου κατασκευαστη ειναι το μοντελο να δουμε τι feedback υπαρχει σε περιπτωση που και καποιος αλλος εχει 'στησει' το μοντελο & να τα ξαναπουμε...!@/-=}{{
Φιλικα
Χρησταρας
Απάντηση: Gas Fuel Tank και CG σε Υak 54 30cc
Αν ζυγίζεις στο έδαφος και δεν έχεις πετάξει ακόμη,
θα πρότεινα να πετάξεις να δεις τι γίνεται με το πραγματικό ζύγισμα
και μετά να σκεφτείς τι θα κάνεις. Όταν ζύγισες φορούσες cowl και έλικα;
Μήπως μ' αυτά δε θα βγει τόσο πισώβαρο;
Προσωπικά σε όλα τα μοντέλα τέτοιου είδους με βενζίνη, φέρνω το τανκ
όσο πιο κοντά στο κέντρο βάρους μπορώ. Χρησιμοποιώ κόντρα πλακέ λεύκας 3χιλ που είναι ελαφρύ και το βρίσκεις και σε αποθήκες ξυλείας.
Με μια κατασκευή 10γρ ή και λιγότερων, θα είσαι οκ, μην κάνεις υπερβολές.
Τώρα γιατί ο κατασκευαστής επέλεξε αυτήν τη θέση.
Γιατί δεν ξέρει τι μοτέρ θα μπει στο μοντέλο.
Αν μπει glow μηχανή, θα υπάρχει πρόβλημα τροφοδοσίας με απομακρυσμένο τανκ και θα χρειαστεί αντλία. Ο κινητήρας βενζίνης δεν έχει τέτοια προβλήματα αφού έχει αντλία, οπότε γιατί να μην φέρουμε το τανκ πιο πίσω.
Μόνη περίπτωση για να μην το φέρεις πιο πίσω, είναι αν είσαι στο αέρα τόσο πισώβαρος, που με τίποτα δεν διορθώνεται και πρέπει το τανκ να μείνει μπροστά. Πέτα λοιπόν και θα δείξει.
θα πρότεινα να πετάξεις να δεις τι γίνεται με το πραγματικό ζύγισμα
και μετά να σκεφτείς τι θα κάνεις. Όταν ζύγισες φορούσες cowl και έλικα;
Μήπως μ' αυτά δε θα βγει τόσο πισώβαρο;
Προσωπικά σε όλα τα μοντέλα τέτοιου είδους με βενζίνη, φέρνω το τανκ
όσο πιο κοντά στο κέντρο βάρους μπορώ. Χρησιμοποιώ κόντρα πλακέ λεύκας 3χιλ που είναι ελαφρύ και το βρίσκεις και σε αποθήκες ξυλείας.
Με μια κατασκευή 10γρ ή και λιγότερων, θα είσαι οκ, μην κάνεις υπερβολές.
Τώρα γιατί ο κατασκευαστής επέλεξε αυτήν τη θέση.
Γιατί δεν ξέρει τι μοτέρ θα μπει στο μοντέλο.
Αν μπει glow μηχανή, θα υπάρχει πρόβλημα τροφοδοσίας με απομακρυσμένο τανκ και θα χρειαστεί αντλία. Ο κινητήρας βενζίνης δεν έχει τέτοια προβλήματα αφού έχει αντλία, οπότε γιατί να μην φέρουμε το τανκ πιο πίσω.
Μόνη περίπτωση για να μην το φέρεις πιο πίσω, είναι αν είσαι στο αέρα τόσο πισώβαρος, που με τίποτα δεν διορθώνεται και πρέπει το τανκ να μείνει μπροστά. Πέτα λοιπόν και θα δείξει.
Απάντηση: Gas Fuel Tank και CG σε Υak 54 30cc
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Τότε δεν νόημα να μεταφέρεις πίσω το τεπόζιτο και να βάλεις μπροστά περισσότερο βάρος Μπορεί να σκευτείς πολύ σωστά οτι το βάρος των καυσίμων μεταβάλεται ......αλλα και πάλι δεν είναι σωστό να προσθέτεις βάρος στο μοντέλο
Μα η μεταθεση δεν θα χρειαστει εξτρα βαρος εκτος αυτου που προανεφερα γιατι θα παω λιγο πισω το τεποζιτο που ειναι αδειο και πολυ ελαφρυ (syllivan μαλακο)......
Απλα το καυσιμο εχει βαρος 360 γραμμαρια και φοβαμαι οταν το γεμισω θα ειναι λιγο μπροστοβαρο το α/π
Λες θα πεταει καλα?......γιατι ειμαι και νεος απο εμπειρια σε τετοια α/π
-
- Δημοσιεύσεις: 5671
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Gas Fuel Tank και CG σε Υak 54 30cc
Με άδειο το ντεπόζιτο ζυγίσες?
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1714
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Gas Fuel Tank και CG σε Υak 54 30cc
Το τεπόζιτο πρέπει να μπαίνει όσο πιο κοντά Στο κέντρο βάρους γίνετε. εκεί που είναι στην φωτό ,θα σου αλλάζουν συμπεριφορά και "τριμαρισματα" κατά την διάρκεια της πτήσης όταν το καύσιμο αυξομειώνεται.σκέφτηκες Πολύ σωστά.Τοποθέτησε το μπροστά Από τον σωλήνα των φτερών.τελειωσε το αεροπλάνο και πρόσθεσε όσο βάρος θέλει για να "κεντροβαρισι" Με άδειο το ντεπόζιτο πάντα(Ή γεμάτο αν πρέπει να το βάλουμε πίσω Από το κέντρο βάρους)
Απάντηση: Gas Fuel Tank και CG σε Υak 54 30cc
Ναι με αδειοΑντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Με άδειο το ντεπόζιτο ζυγίσες?