Καλημέρα και Χρόνια Πολλά,
μου έχει συμβεί κάποιες φορές να ξεκινήσει ο δίχρονος θερμικός κινητήρας, με ανάποδη περιστροφή.Έχει συμβεί κατά την εκκίνηση,τόσο σε κρύα όσο και σε ζεστή μηχανή και σε ξεκίνημα με το χέρι και σε κινητήρα αμαξιού αλλά και αεροπορικό,με καύσιμο περιεκτικότητας νίτρου 15-20%.
Από όσο γνωρίζω, κάποτε στους συμβατικούς,χωρίς ηλεκτρονικά,κινητήρες, των κανονικών αυτοκινήτων αυτό μπορούσε να συμβεί λόγω υπερθέρμανσης ή/και ακατάλληλων μπουζί.
Αν το μπουζί και το μείγμα είναι σωστά σε ποιους παράγοντες,μπορεί να οφείλονται οι ανάποδες στροφές?
Μπορεί να οφείλεται στην ποιότητα του καυσίμου?
Ανάποδες στροφές
Απάντηση: Ανάποδες στροφές
φιλε μου και εμενα μου συμβαινει συνεχεια σχεδον στον αεροπορικο μου και η μονη λυση που εχω βρει ειναι να χτυπαω αναποδα την ελικα για να παρει κανονικα.Απο οτι εχω διαβασει ομως σε ξενα φορυμ αυτο οφειλεται πιο πολυ στο μπουζι αλλα ασ μας πει καποιος που ξερει καλυτερα.
-
- Δημοσιεύσεις: 731
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Ανάποδες στροφές
Τα αίτια που μια μηχανή παίρνει ανάποδες είναι συνήθως πολύ θερμό μπουζί, καύσιμο με πολύ νίτρο, υπερβολική συμπίεση και μπουκωμένη ρύθμιση του ραλαντί.
Τέτοιο πρόβλημα είχα με τον 50άρη τον hyper στον τιρέξουλα όταν ήταν καινούριος και τον είχα αρκετά πλούσιον. Στην πτήση δεν είχε κανένα θέμα αλλά σε ενδεχόμενη απότομη επιτάχυνση από το ραλαντί, ξαφνικά κλώτσαγε και μαρσάριζε ανάποδες. Ιδίως όταν ήταν κρύος. Η λύση ήταν φυσικά η ρύθμιση της μηχανής στο σωστό (πιο φτωχό) μίγμα έστω κι αν δεν μου χρειαζόταν η επιπλέον δύναμη.
Φιλικά Κώστας.
Τέτοιο πρόβλημα είχα με τον 50άρη τον hyper στον τιρέξουλα όταν ήταν καινούριος και τον είχα αρκετά πλούσιον. Στην πτήση δεν είχε κανένα θέμα αλλά σε ενδεχόμενη απότομη επιτάχυνση από το ραλαντί, ξαφνικά κλώτσαγε και μαρσάριζε ανάποδες. Ιδίως όταν ήταν κρύος. Η λύση ήταν φυσικά η ρύθμιση της μηχανής στο σωστό (πιο φτωχό) μίγμα έστω κι αν δεν μου χρειαζόταν η επιπλέον δύναμη.
Φιλικά Κώστας.