Οι καρέκλες είναι ένα ζήτημα που το έχω αντιμετωπίσει σε πολλά θέματα στην ζωή μου και πάντα με χαλάνε
Από την πολιτική την θρησκεία τα hobby μου
........μεγάλη η απογοήτευση !!!!!
Ασε τους λοιπόν να κάθονται και να βαυκαλίζονται πως προσφέρουν
Στο ΥΓ θα απαντήσω ότι η πολιτεία έχει ένα μικρό μέρος της ευθύνης αλλά εμείς πρέπει να κοιτάξουμε τι θα κάνουμε γι αυτό που αγαπάμε
Αυτός και ο λόγος που αναφέρω σαν φως στο τούνελ τις νέες πρωτοβουλίες .......Θα δείξει σύντομα αν έχω δίκιο η άδικο
ΠΩΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟ
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
-
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΠΩΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟ
(Η άποψη μου Γιώργο είναι να βλέπουμε πως λειτουργούν στις υπόλοιπες χώρες να φιλτράρουμε και να προσαρμόζουμε τα δεδομένα στις δικές μας ιδιαιτερότητες σαν χώρα (κάτι παρόμοιο με αυτό που λές και εσύ)
Αυτό που έχω αποκομίσει από τους μέχρι στιγμής φορείς δεν είναι ότι καλύτερο και ίσως δεν βγάζω την καλύτερη αύρα όταν αναφέρομαι σε αυτούς (πολύ καρέκλα βρε παιδί μου)
Η σχετικά πρόσφατη επίθεση (έτσι την χαρακτηρίζω) ενάντια στους μοντελιστές με πρόφαση τον κανονισμό μου δείχνει να καταλάβω πόσο πρόχειρα και εγωκεντρικά βλέπουν το όλο θέμα)
Το πως φανταζόμαστε (ιδανικά) τον Ελληνικό Αερομοντελισμό -και μιας και δεν υπάρχει ασφαλώς "ορισμός" για κάτι τέτοιο- είναι βέβαια θέμα κάπως υποκειμενικό και έχει να κάνει με την στάση που ο καθένας κρατάει -και την πλευρά στην οποία έχει τοποθετηθεί- ως προς αυτό το θέμα.
Π.χ. οι υποστηρικτές της ΕΛΑΟ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ) μπορεί να το κρίνουν αυτό -μια υπόθεση κάνω απλώς- σε σχέση με τους αγώνες που γίνονται κάθε χρόνο και τις συμμετοχές σε αυτούς -και να είναι ευχαριστημένοι.
Ο απλός χομπίστας ίσως να το κρίνει αυτό σε σχέση με τους διαθέσιμους χώρους που υπάρχουν για να ασκεί το χόμπυ του και με τις συνολικές αερομοντελιστικές εκδηλώσεις -και να είναι δυσαρεστημένος.
Ακριβώς σε αυτό το σημείο πιστεύω ότι είναι χρήσιμο να δούμε τι γίνεται και σε άλλες χώρες, πιο "προοδευμένες" αερομοντελιστικά, αν και η "πρόοδος" ίσως έχει και αυτή τον χαρακτήρα του υποκειμενικού.
Όσο για τον πρόσφατο Νόμο για τον αερομοντελισμό, για τον οποίο εξανέστη το μεγάλο πλήθος των αερομοντελιστών (και για να είμαι ειλικρινής-από τους πρώτους ήμουν και εγώ) ίσως δεν θα έπρεπε να είμαστε τόσο βιαστικοί στην καταδίκη του.
Δεν θα είχα αντίρρηση να τον σχολιάσουμε και να τον αναλύσουμε-σφού σίγουρα επηρεάζει τον Αερομοντελισμό στην χώρα μας- υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι αυτό θα γίνει ανεκτό από τους διαχειριστές του FORUM, οι κανόνες του οποίου FORUM άλλωστε -όπως τουλάχιστον τους διαβάζω στους ιδρυτικούς κανονισμούς του κ. Γ. Ζαφείρη, του ιδρυτού του FORUM- δεν αντιβαίνουν σε μια τέτοια συζήτηση.
Υποθέτω ότι μηνύματα θα πρέπει να διαγράφονται όταν αντιβαίνουν στους κανονισμούς του FORUM και όχι αν απλώς δεν βρίσκουν σύμφωνους τους διαχειριστές.
Γενικά πάντως θα ήθελα να επισημάνω πως οτιδήποτε αφορά την ανθρώπινη ασφάλεια, είτε αυτοκίνητο είναι αυτό, είτε ποδήλατο, είτε αεροπλανάκι, πρέπει να υπόκειται σε κάποιους Κανονισμούς και κάποιους Νόμους και η Ελλάδα είχε την Παγκόσμια (μεταξύ άλλων) πρωτοτυπία, να μην έχει νομοθετήσει στο συγκεκριμένο θέμα.
Εγώ θα μπορούσα να δημοσιεύσω αν θέλετε και την Νομοθεσία άλλων χωρών πάνω στον Αερομοντελισμό, ώστε να κάνουμε και τις απαραίτητες συγκρίσεις.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Γιώργος Καρασούλας
Αυτό που έχω αποκομίσει από τους μέχρι στιγμής φορείς δεν είναι ότι καλύτερο και ίσως δεν βγάζω την καλύτερη αύρα όταν αναφέρομαι σε αυτούς (πολύ καρέκλα βρε παιδί μου)
Η σχετικά πρόσφατη επίθεση (έτσι την χαρακτηρίζω) ενάντια στους μοντελιστές με πρόφαση τον κανονισμό μου δείχνει να καταλάβω πόσο πρόχειρα και εγωκεντρικά βλέπουν το όλο θέμα)
Το πως φανταζόμαστε (ιδανικά) τον Ελληνικό Αερομοντελισμό -και μιας και δεν υπάρχει ασφαλώς "ορισμός" για κάτι τέτοιο- είναι βέβαια θέμα κάπως υποκειμενικό και έχει να κάνει με την στάση που ο καθένας κρατάει -και την πλευρά στην οποία έχει τοποθετηθεί- ως προς αυτό το θέμα.
Π.χ. οι υποστηρικτές της ΕΛΑΟ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ) μπορεί να το κρίνουν αυτό -μια υπόθεση κάνω απλώς- σε σχέση με τους αγώνες που γίνονται κάθε χρόνο και τις συμμετοχές σε αυτούς -και να είναι ευχαριστημένοι.
Ο απλός χομπίστας ίσως να το κρίνει αυτό σε σχέση με τους διαθέσιμους χώρους που υπάρχουν για να ασκεί το χόμπυ του και με τις συνολικές αερομοντελιστικές εκδηλώσεις -και να είναι δυσαρεστημένος.
Ακριβώς σε αυτό το σημείο πιστεύω ότι είναι χρήσιμο να δούμε τι γίνεται και σε άλλες χώρες, πιο "προοδευμένες" αερομοντελιστικά, αν και η "πρόοδος" ίσως έχει και αυτή τον χαρακτήρα του υποκειμενικού.
Όσο για τον πρόσφατο Νόμο για τον αερομοντελισμό, για τον οποίο εξανέστη το μεγάλο πλήθος των αερομοντελιστών (και για να είμαι ειλικρινής-από τους πρώτους ήμουν και εγώ) ίσως δεν θα έπρεπε να είμαστε τόσο βιαστικοί στην καταδίκη του.
Δεν θα είχα αντίρρηση να τον σχολιάσουμε και να τον αναλύσουμε-σφού σίγουρα επηρεάζει τον Αερομοντελισμό στην χώρα μας- υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι αυτό θα γίνει ανεκτό από τους διαχειριστές του FORUM, οι κανόνες του οποίου FORUM άλλωστε -όπως τουλάχιστον τους διαβάζω στους ιδρυτικούς κανονισμούς του κ. Γ. Ζαφείρη, του ιδρυτού του FORUM- δεν αντιβαίνουν σε μια τέτοια συζήτηση.
Υποθέτω ότι μηνύματα θα πρέπει να διαγράφονται όταν αντιβαίνουν στους κανονισμούς του FORUM και όχι αν απλώς δεν βρίσκουν σύμφωνους τους διαχειριστές.
Γενικά πάντως θα ήθελα να επισημάνω πως οτιδήποτε αφορά την ανθρώπινη ασφάλεια, είτε αυτοκίνητο είναι αυτό, είτε ποδήλατο, είτε αεροπλανάκι, πρέπει να υπόκειται σε κάποιους Κανονισμούς και κάποιους Νόμους και η Ελλάδα είχε την Παγκόσμια (μεταξύ άλλων) πρωτοτυπία, να μην έχει νομοθετήσει στο συγκεκριμένο θέμα.
Εγώ θα μπορούσα να δημοσιεύσω αν θέλετε και την Νομοθεσία άλλων χωρών πάνω στον Αερομοντελισμό, ώστε να κάνουμε και τις απαραίτητες συγκρίσεις.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Γιώργος Καρασούλας