Καλημερα φιλαρακια. Εχω το εξεις προβλημα. Μετα απο περιπου 6 μηνες προσπαθησα να βαλω μπροστα ενα Saito τετραχρονο που εχω στο Cub,(οι Μαραθωνητες ξερουν) δεν ειχε καθολου συμπιεση. Τι λετε να τρεχει? Την ακουσε το μοτερ? Τι κανω τωρα?
Thanks
Σταματης
Saito συμπιεση
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: Saito συμπιεση
Άνοιξε τα καπάκια των βαλβίδων. Κατά πάσα πιθανότητα έχει κολλήσει κάποια βαλβίδα ανοιχτή.
-
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 11:53 am
Απάντηση: Saito συμπιεση
Ευχαριστω Παντελη.
-
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: Saito συμπιεση
Μου συνέβη και εμένα δυο φορές εφέτος, σε δυο μηχανές που είχα να τις δουλέψω πολύ καιρό.
Είχε κολλήσει και στις 2 περιπτώσεις η "χούφτα", το "ποτηράκι" που σπρώχνει προς τα πάνω το ωστήριο της βαλβίδας εξαγωγής. Δηλαδή το έκκεντρο σπρώχνει το ωστήριο μέσω μιας χούφτας, η οποία κολλάει στο περίβλημα της.
Ευτυχώς είναι από τις βλάβες που διορθώνεται σχετικά εύκολα στο μοντελοδρόμιο, έστω και με λίγη φασαρία.
Πρέπει να ανοίξουμε το καπάκι των βαλβίδων και το καπάκι των εκκέντρων. Βλέπουμε τη μαγκωμένη χούφτα, που δεν κατεβαίνει και δεν ακουμπάει καθόλου στο έκκεντρο καθώς γυρίζουμε τη μηχανή. Κρατάει λοιπόν, τη βαλβίδα εξαγωγής μονίμως ανοιχτή.
Ρίχνουμε λίγο λαδάκι στη χούφτα, αλλά και από την επάνω πλευρά, στο ωστήριο. Κατόπιν, με ένα κατσαβιδάκι πιέζουμε προσεκτικά το ωστήριο προς τα κάτω, μέχρι να δούμε τη χούφτα να μετακινείται προς τα κάτω. Αν δεν έχουμε λαδάκι συντηρήσεως , ρίχνουμε απλώς καύσιμο.
Σε σπάνιες περιπτώσεις, αν η μηχανή έχει αφεθεί χρόνια χωρίς να δουλέψει, μπορεί η χούφτα να έχει οξειδωθεί και να μην ξεκολλάει. Τότε πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το ειδικό λάδι σε SPRAY.
Όμως μην πιέσεις υπερβολικά το ωστήριο προς τα κάτω για να μην στραβώσει.
Στην εικόνα δείχνω το καπάκι που βρίσκονται τα έκκεντρα που σπρώχνουν τα ωστήρια και πρέπει να ξεβιδωθεί για να φανούν οι χούφτες των ωστηρίων. Προσοχή όμως γιατί έχει μια λεπτή φλάντζα που σε μερικές μηχανές είναι διαφανής, δεν φαίνεται και μπορεί να χαθεί.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Είχε κολλήσει και στις 2 περιπτώσεις η "χούφτα", το "ποτηράκι" που σπρώχνει προς τα πάνω το ωστήριο της βαλβίδας εξαγωγής. Δηλαδή το έκκεντρο σπρώχνει το ωστήριο μέσω μιας χούφτας, η οποία κολλάει στο περίβλημα της.
Ευτυχώς είναι από τις βλάβες που διορθώνεται σχετικά εύκολα στο μοντελοδρόμιο, έστω και με λίγη φασαρία.
Πρέπει να ανοίξουμε το καπάκι των βαλβίδων και το καπάκι των εκκέντρων. Βλέπουμε τη μαγκωμένη χούφτα, που δεν κατεβαίνει και δεν ακουμπάει καθόλου στο έκκεντρο καθώς γυρίζουμε τη μηχανή. Κρατάει λοιπόν, τη βαλβίδα εξαγωγής μονίμως ανοιχτή.
Ρίχνουμε λίγο λαδάκι στη χούφτα, αλλά και από την επάνω πλευρά, στο ωστήριο. Κατόπιν, με ένα κατσαβιδάκι πιέζουμε προσεκτικά το ωστήριο προς τα κάτω, μέχρι να δούμε τη χούφτα να μετακινείται προς τα κάτω. Αν δεν έχουμε λαδάκι συντηρήσεως , ρίχνουμε απλώς καύσιμο.
Σε σπάνιες περιπτώσεις, αν η μηχανή έχει αφεθεί χρόνια χωρίς να δουλέψει, μπορεί η χούφτα να έχει οξειδωθεί και να μην ξεκολλάει. Τότε πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το ειδικό λάδι σε SPRAY.
Όμως μην πιέσεις υπερβολικά το ωστήριο προς τα κάτω για να μην στραβώσει.
Στην εικόνα δείχνω το καπάκι που βρίσκονται τα έκκεντρα που σπρώχνουν τα ωστήρια και πρέπει να ξεβιδωθεί για να φανούν οι χούφτες των ωστηρίων. Προσοχή όμως γιατί έχει μια λεπτή φλάντζα που σε μερικές μηχανές είναι διαφανής, δεν φαίνεται και μπορεί να χαθεί.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
- Συνημμένα
-
- d-1.jpg (28.15 KiB) Προβλήθηκε 132 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 11:53 am
Απάντηση: Saito συμπιεση
Παντελη και Γιωργο. Ευχαριστώ πολυ για την βοηθεια σας. Ειχε κολήσει η μια βαλβιδα. Πλεον δουλευει μια χαρα το μοτερ. Ευχαριστω πολυ.
Σταματης
Σταματης