HANGAR 9 / PIPER CHEROKEE
HANGAR 9 / PIPER CHEROKEE
Αναζητώ πληροφορίες σχετικά το Piper Cherokee της Hangar 9.
Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει σχετικά , να το έχει πετάξει στην καλύτερη ή έστω να το έχει δεί να πετά?
Έχω ήδη κατεβάσει το manual απο το site της Hangar και έχω δεί και τα σχετικά στο youTube και θέλω να ακούσω real time τι ''λέει'' σαν αεροπλάνο γενικότερα.
Σκέφτομαι να το παραγγείλω , να το κάνω ή υπάρχει κάποιος λόγος για να μην το κάνω? Υπάρχει αντιπρόταση άλλης εταιρείας που να είναι δοκιμασμένη και αξιόπιστη με καλά πτητικά χαρακτηριστικά? και άλλα τέτοιου είδους ερωτήματα που δεν έχω ακόμα καταφέρει να βρώ άκρη.
million thanks,
pyrogas
Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει σχετικά , να το έχει πετάξει στην καλύτερη ή έστω να το έχει δεί να πετά?
Έχω ήδη κατεβάσει το manual απο το site της Hangar και έχω δεί και τα σχετικά στο youTube και θέλω να ακούσω real time τι ''λέει'' σαν αεροπλάνο γενικότερα.
Σκέφτομαι να το παραγγείλω , να το κάνω ή υπάρχει κάποιος λόγος για να μην το κάνω? Υπάρχει αντιπρόταση άλλης εταιρείας που να είναι δοκιμασμένη και αξιόπιστη με καλά πτητικά χαρακτηριστικά? και άλλα τέτοιου είδους ερωτήματα που δεν έχω ακόμα καταφέρει να βρώ άκρη.
million thanks,
pyrogas
Απ: HANGAR 9 / PIPER CHEROKEE
Το cherokee της Hangar ήταν το πρώτο μου χαμηλοπτέρυγο.Πετάει θαυμάσια και κάνει με άνεση όλα τα βασικά ακροβατικά (μην περιμένεις knife edge). Προσγειώνεται καταπληκτικά, πραγματικά βεντουζώνει στο διάδρομο, και κάνει απίθανα εύκολα touch and co. Για σαρανταράκι είναι ένα τίμιο μοντέλο αν και θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ποιοτικό (το cowl είναι αστείο). Σαν value for money είναι από τα καλύτερα σαραντάρια της αγοράς. Το δικό μου χάθηκε μια Κυριακή στον Ασπρόπυργο όταν κάποιος "έξυπνος" άνοιξε την τηλεκατεύθυνσή του χωρίς να ρωτήσει συχνότητες. Ήταν και η τελευταία φορά που πέταξα σε αλάνα. Πάντως αν και σήμερα έχω ένα giant piper cherokee arrow βενζινοκίνητο, αγόρασα ξανά το σαρανταράκι της Hangar για ξένοιαστες και χαλαρωτικές πτήσεις. Προσοχή στο κέντρο βάρους. Είναι από τα λίγα μοντέλα που βγαίνει πολύ μπροστόβαρο. θέλει την μπαταρία κάτω από τις βίδες του φτερού και ίσως λίγο μολύβι στην ουρά. ʼν πετάς σε χώμα μην βάλεις τα wheel pants. Τέλος αν πιάνουν τα χέρια σου γδύσε την κάτω επιφάνεια του φτερού, κοψε τα ailerons, βάλε δύο servo για τα aileron, και χρησιμοποίησε το κεντρικό servo του φτερού για flaps. Πετάει σταματημένο.
Απ: HANGAR 9 / PIPER CHEROKEE
:>)Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες.
Και απο άλλες πηγές έμαθα πως είναι πολύ καλό ως χαμηλοπτέρυγο. Μάλλον θα το αγοράσω και πολύ πιθανόν σύντομα.
Tnx a lot,
N.M.
Και απο άλλες πηγές έμαθα πως είναι πολύ καλό ως χαμηλοπτέρυγο. Μάλλον θα το αγοράσω και πολύ πιθανόν σύντομα.
Tnx a lot,
N.M.
:>)έγραψε:
Το cherokee της Hangar ήταν το πρώτο μου χαμηλοπτέρυγο.Πετάει θαυμάσια και κάνει με άνεση όλα τα βασικά ακροβατικά (μην περιμένεις knife edge). Προσγειώνεται καταπληκτικά, πραγματικά βεντουζώνει στο διάδρομο, και κάνει απίθανα εύκολα touch and co. Για σαρανταράκι είναι ένα τίμιο μοντέλο αν και θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ποιοτικό (το cowl είναι αστείο). Σαν value for money είναι από τα καλύτερα σαραντάρια της αγοράς. Το δικό μου χάθηκε μια Κυριακή στον Ασπρόπυργο όταν κάποιος "έξυπνος" άνοιξε την τηλεκατεύθυνσή του χωρίς να ρωτήσει συχνότητες. Ήταν και η τελευταία φορά που πέταξα σε αλάνα. Πάντως αν και σήμερα έχω ένα giant piper cherokee arrow βενζινοκίνητο, αγόρασα ξανά το σαρανταράκι της Hangar για ξένοιαστες και χαλαρωτικές πτήσεις. Προσοχή στο κέντρο βάρους. Είναι από τα λίγα μοντέλα που βγαίνει πολύ μπροστόβαρο. θέλει την μπαταρία κάτω από τις βίδες του φτερού και ίσως λίγο μολύβι στην ουρά. ʼν πετάς σε χώμα μην βάλεις τα wheel pants. Τέλος αν πιάνουν τα χέρια σου γδύσε την κάτω επιφάνεια του φτερού, κοψε τα ailerons, βάλε δύο servo για τα aileron, και χρησιμοποίησε το κεντρικό servo του φτερού για flaps. Πετάει σταματημένο.
Απ: HANGAR 9 / PIPER CHEROKEE
Τί έγινε pyrogas το πήρες τελικά;;
Απ: HANGAR 9 / PIPER CHEROKEE
τις καλημέρες μυο και τα χρόνια πολλά , αν και πολύ καθυστερημένα.
ζητώ συγνώμη για την απουσία μου στο forum αλλά δυστυχώς οι επαγγελματικές και μη υποχρεώσεις με έβγαλαν εντελώς από το πρόγραμμα.
φίλε Τρύφωνα ΟΧΙ δεν το πήρα το σκάφος , έκανα μια άλλη επιλογή και αγόρασα το ready MKII της ARC modelfly. άσχετο μεν αλλά μου άρεσε και είπα να το πάρω. Περί ορέξεως που λέγαν και οι παλαιοί .....! πάντως οι εντυπώσεις απο το Cherokee δεν είναι και οι καλύτερες , περί ποιότητας κατασκευής μιλάμε, απο όσο μπόρεσα να κάνω ένα zapping στα ξένα forum. ΌΜΩΣ βρήκα σχέδιο αυτού και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το κατασκευάσω στο μέλλον.
και πάλι Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους.
ΜΦΧ
Pyrogas.
ζητώ συγνώμη για την απουσία μου στο forum αλλά δυστυχώς οι επαγγελματικές και μη υποχρεώσεις με έβγαλαν εντελώς από το πρόγραμμα.
φίλε Τρύφωνα ΟΧΙ δεν το πήρα το σκάφος , έκανα μια άλλη επιλογή και αγόρασα το ready MKII της ARC modelfly. άσχετο μεν αλλά μου άρεσε και είπα να το πάρω. Περί ορέξεως που λέγαν και οι παλαιοί .....! πάντως οι εντυπώσεις απο το Cherokee δεν είναι και οι καλύτερες , περί ποιότητας κατασκευής μιλάμε, απο όσο μπόρεσα να κάνω ένα zapping στα ξένα forum. ΌΜΩΣ βρήκα σχέδιο αυτού και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το κατασκευάσω στο μέλλον.
και πάλι Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους.
ΜΦΧ
Pyrogas.
έγραψε:
Τί έγινε pyrogas το πήρες τελικά;;
Απ: HANGAR 9 / PIPER CHEROKEE
Hey pyrogas,
Πολύ καλή επιλογή και το Ready. Έτσι είναι ο μοντελισμός φίλε μου. Είναι ένα χόμπι και στο χόμπι πρέπει να έχουμε αν μη τι άλλο την πολυτέλεια της άνεσης στις επιλογές μας. Αν εγκλωβιζόμαστε και σε αυτό όπως στην καθημερινή μας ζωή τότε "κλάφτα Χαράλαμπε"....
Καλή τύχη στην κατασκευή της νέας σου επιλογής.
Τρύφωνας
Πολύ καλή επιλογή και το Ready. Έτσι είναι ο μοντελισμός φίλε μου. Είναι ένα χόμπι και στο χόμπι πρέπει να έχουμε αν μη τι άλλο την πολυτέλεια της άνεσης στις επιλογές μας. Αν εγκλωβιζόμαστε και σε αυτό όπως στην καθημερινή μας ζωή τότε "κλάφτα Χαράλαμπε"....
Καλή τύχη στην κατασκευή της νέας σου επιλογής.
Τρύφωνας
Απ: HANGAR 9 / PIPER CHEROKEE
Αν και δεν θα διαφωνήσω ως προς την σχετικα χαμηλή ποιότητα κατασκευής το Cherokee της Hangar είναι ένα πολύ ωραίο και διασκεδαστικό σαρανταράκι.
Τώρα , όσον αφορά το Ready το έχω και αυτό. Κα-τα-πλη-κτι-κό αεροπλάνο κυρίως λόγω της απίστευτης αντοχής του, άν και λίγο βαρύ. Πραγματικό σκυλί. Κάνει με απίστευτη ευκολία όλα τα βασικά ακροβατικά. Με κοινό σαραντάρη κινητήρα είναι ένα πολύ γρήγορο αεροπλάνο. Με σαρανταεξάρη ρουλεμανάτο και προπέλλα 11Χ6 γίνεται πύραυλος. Τόσο πύραυλος που ξεφεύγει πια από το χαραχτήρα του - εκπαιδευτικό γαρ. Κερδίζει σε ταχύτητα ακόμα και ενενηντάρια warbirds. Κατά τη γνώμη μου δέν είναι αμιγώς εκπαιδευτικό αεροπλάνο παρόλο που πετάει και αργά καλά.
Με το ready έχω κάνει τις πιο καλές ανάποδες πτήσεις και τα πιο ψηλά και επιθετικά stall turns. Πολύ σταθερό αεροπλάνο σε όλες τις ταχύτητες και εντυπωσιακά καλό σε αρκετά μποφώρ. Είναι το καλύτερο αεροπλάνο που έχω πετάξει με συνθήκες αέρα πάνω από 4 μποφώρ (πετάει με ευκολία και στα 5).
Να προσέχεις τις προσεγγίσεις σου στην προσγείωση γιατί στις πολύ αργές ταχύτητες έχει την τάση να ρίξει φτερό.
Μην επιχειρήσεις να βάλεις δύο servo στα aileron και να τα κάνεις flapperon. Θα ρίχνει φτερό πιο εύκολα και απότομα.
Αν δεν είσαι τελείως αρχάριος αύξησε τις κινήσεις στα ailerons κατά 3-4 χιλιοστά από τις προτεινόμενες γιατί η ακτίνα στροφής με αυτές είναι πολύ μεγάλη και το roll τόσο αργό που γίνεται επικίνδυνο.
Οπωσδήποτε κάνε κάτι με το ριναίο σκέλος γιατί στην πρώτη άγαρμπη προσγείωση η βάση του ξεκολάει από το firewall. Εγώ μετά από δύο ξεκολλήματα στον Ασπρόπυργο βίδωσα την βάση του ριναίου στο firewall με τέσσερεις βίδες Μ2 σε αντικατάσταση των λαμαρινόβιδων που σου δίνει στι κιτ. Δεν είναι εύκολο γιατί δεν φτάνει το χέρι να βιδώσει το παξιμάδι πίσω από το firewall αλλά αξίζει την ταλαιπωρία (μου έφαγε ένα απόγευμα αυτή η δουλειά). Επίσης έκανα ένα notch στο ριναίο σκέλος με το dremel, εκεί που βιδώνει η σκουλικόβιδα της λαγουδέρας και έτσι δεν χάνει πια την ευθυγράμμισή του ο ριναίος τροχός.
Το ready είναι ένα αεροπλάνο που θα κρατήσω για πάντα (όσο δεν σπάει) και θα του βάλω πλωτήρες για διασκέδαση στη θάλασσα.
Καλοπέταχτο φίλε . Είναι ένα ωραίο αεροπλάνο που άν είσαι στα πρώτα βήματά σου στον αερομοντελλισμό θα αργήσεις να βαρεθείς.
Τώρα , όσον αφορά το Ready το έχω και αυτό. Κα-τα-πλη-κτι-κό αεροπλάνο κυρίως λόγω της απίστευτης αντοχής του, άν και λίγο βαρύ. Πραγματικό σκυλί. Κάνει με απίστευτη ευκολία όλα τα βασικά ακροβατικά. Με κοινό σαραντάρη κινητήρα είναι ένα πολύ γρήγορο αεροπλάνο. Με σαρανταεξάρη ρουλεμανάτο και προπέλλα 11Χ6 γίνεται πύραυλος. Τόσο πύραυλος που ξεφεύγει πια από το χαραχτήρα του - εκπαιδευτικό γαρ. Κερδίζει σε ταχύτητα ακόμα και ενενηντάρια warbirds. Κατά τη γνώμη μου δέν είναι αμιγώς εκπαιδευτικό αεροπλάνο παρόλο που πετάει και αργά καλά.
Με το ready έχω κάνει τις πιο καλές ανάποδες πτήσεις και τα πιο ψηλά και επιθετικά stall turns. Πολύ σταθερό αεροπλάνο σε όλες τις ταχύτητες και εντυπωσιακά καλό σε αρκετά μποφώρ. Είναι το καλύτερο αεροπλάνο που έχω πετάξει με συνθήκες αέρα πάνω από 4 μποφώρ (πετάει με ευκολία και στα 5).
Να προσέχεις τις προσεγγίσεις σου στην προσγείωση γιατί στις πολύ αργές ταχύτητες έχει την τάση να ρίξει φτερό.
Μην επιχειρήσεις να βάλεις δύο servo στα aileron και να τα κάνεις flapperon. Θα ρίχνει φτερό πιο εύκολα και απότομα.
Αν δεν είσαι τελείως αρχάριος αύξησε τις κινήσεις στα ailerons κατά 3-4 χιλιοστά από τις προτεινόμενες γιατί η ακτίνα στροφής με αυτές είναι πολύ μεγάλη και το roll τόσο αργό που γίνεται επικίνδυνο.
Οπωσδήποτε κάνε κάτι με το ριναίο σκέλος γιατί στην πρώτη άγαρμπη προσγείωση η βάση του ξεκολάει από το firewall. Εγώ μετά από δύο ξεκολλήματα στον Ασπρόπυργο βίδωσα την βάση του ριναίου στο firewall με τέσσερεις βίδες Μ2 σε αντικατάσταση των λαμαρινόβιδων που σου δίνει στι κιτ. Δεν είναι εύκολο γιατί δεν φτάνει το χέρι να βιδώσει το παξιμάδι πίσω από το firewall αλλά αξίζει την ταλαιπωρία (μου έφαγε ένα απόγευμα αυτή η δουλειά). Επίσης έκανα ένα notch στο ριναίο σκέλος με το dremel, εκεί που βιδώνει η σκουλικόβιδα της λαγουδέρας και έτσι δεν χάνει πια την ευθυγράμμισή του ο ριναίος τροχός.
Το ready είναι ένα αεροπλάνο που θα κρατήσω για πάντα (όσο δεν σπάει) και θα του βάλω πλωτήρες για διασκέδαση στη θάλασσα.
Καλοπέταχτο φίλε . Είναι ένα ωραίο αεροπλάνο που άν είσαι στα πρώτα βήματά σου στον αερομοντελλισμό θα αργήσεις να βαρεθείς.
Απ: HANGAR 9 / PIPER CHEROKEE
:>) ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές και τα καλά σου λόγια.
επειδή το εχω (δανεικά) πετάξει είχα μείνει άναυδος απο την ευκολία που σου δίνει σε όλους τους χειρισμούς που κάνεις,καθώς και την σβελτάδα του,βαθιά στο υποσυνειδητο μου το είχα βάλει στόχο. Να όμως που το απεκτησα πιο γρήγορα.
<++>καλές πτήσεις και καλές προσγειώσεις ευχαριστώ,
pyrogas   
(quote thor=pantelis link=topic=174.msg3157#msg3157 date=1210168428)
Αν και δεν θα διαφωνήσω ως προς την σχετικα χαμηλή ποιότητα κατασκευής το Cherokee της Hangar είναι ένα πολύ ωραίο και διασκεδαστικό σαρανταράκι.
επειδή το εχω (δανεικά) πετάξει είχα μείνει άναυδος απο την ευκολία που σου δίνει σε όλους τους χειρισμούς που κάνεις,καθώς και την σβελτάδα του,βαθιά στο υποσυνειδητο μου το είχα βάλει στόχο. Να όμως που το απεκτησα πιο γρήγορα.
<++>καλές πτήσεις και καλές προσγειώσεις ευχαριστώ,
pyrogas   
(quote thor=pantelis link=topic=174.msg3157#msg3157 date=1210168428)
Αν και δεν θα διαφωνήσω ως προς την σχετικα χαμηλή ποιότητα κατασκευής το Cherokee της Hangar είναι ένα πολύ ωραίο και διασκεδαστικό σαρανταράκι.
Απ: HANGAR 9 / PIPER CHEROKEE
Τρύφωνα θα παραθέσω μόνο ένα emoticon @P@και θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ στην λέξη ΧΟΜΠΙ και επέτρεψε μου να προσθέσω και τις λέξεις ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ & ΑΠΟΔΡΑΣΗ.(από την ρουτίνα)
Μόλις αρχίσω και το κατασκευάζω θα ανεβάσω και τις ανάλογες φωτογραφίες.
thanks a lot,
pyrogas.
Μόλις αρχίσω και το κατασκευάζω θα ανεβάσω και τις ανάλογες φωτογραφίες.
thanks a lot,
pyrogas.
έγραψε:
Hey pyrogas,
Πολύ καλή επιλογή και το Ready. Έτσι είναι ο μοντελισμός φίλε μου. Είναι ένα χόμπι και στο χόμπι πρέπει να έχουμε αν μη τι άλλο την πολυτέλεια της άνεσης στις επιλογές μας. Αν εγκλωβιζόμαστε και σε αυτό όπως στην καθημερινή μας ζωή τότε "κλάφτα Χαράλαμπε"....
Καλή τύχη στην κατασκευή της νέας σου επιλογής.
Τρύφωνας