Me 163 Komet
Απάντηση: Me 163 Komet
Αντώνη στο μυαλό μου είσαι. Η καρινα και μόνο θα γλασαριστει για μεγαλύτερη προστασία . Το υπόλοιπο θα περαστεί με balsarite και μετά coverlite
Στη συνέχεια αερογραφος
Στη συνέχεια αερογραφος
Απάντηση: Me 163 Komet
Καλο απογευμα.
Πριν προχωρησω στο τριψιμο του επανω μισου της ατρακτου, κολλησα το καθετο σταθερο στην θεση του.Με τη χρηση νηματος επιβεβαιωθηκε η ορθη τοποθετηση(καθετα, ευθυγραμμισμενο με την ατρακτο). Οταν στεγνωσε μετρηθηκαν κοπηκαν και κολληθηκαν στην βαση του, αριστερα και δεξια τα "φιλετα " μπαλσας που με το τριψιμο θα δωσουν μια αεροδυναμικα καθαρη ενωση μεταξυ ατρακτου και καθετου σταθερου.
Επισης κολληθηκε στην θεση της ο σωληνας της ντιζας του rudder.
Πριν προχωρησω στο τριψιμο του επανω μισου της ατρακτου, κολλησα το καθετο σταθερο στην θεση του.Με τη χρηση νηματος επιβεβαιωθηκε η ορθη τοποθετηση(καθετα, ευθυγραμμισμενο με την ατρακτο). Οταν στεγνωσε μετρηθηκαν κοπηκαν και κολληθηκαν στην βαση του, αριστερα και δεξια τα "φιλετα " μπαλσας που με το τριψιμο θα δωσουν μια αεροδυναμικα καθαρη ενωση μεταξυ ατρακτου και καθετου σταθερου.
Επισης κολληθηκε στην θεση της ο σωληνας της ντιζας του rudder.
- Συνημμένα
-
- DSC00306.jpg (91.59 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
-
- DSC00305.jpg (89.57 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Μετα, απο κομματια μπαλσας διφορων διατομων και με την βοηθεια του σχεδιου, κατασκευαστηκε , τριφτηκε το rudder....το οποιο κατα την τελικη του τοποθετηση θυληκωνει μεσα σε αυλακι τυπου U στο καθετο σταθερο.
- Συνημμένα
-
- DSC00310.jpg (88.48 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
-
- DSC00308.jpg (59.23 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Μιά χαρά πάει η κατασκευή Βασίλη,συνέχισε το έτσι....και θα βγεί τέλειο!!!
Απάντηση: Me 163 Komet
Τελος αρχισα το τριψιμο απο το ουραιο τμημα μιας και αυτο εχει την περισσοτερη δουλεια. Το τριψιμο παει αργα, με το φως της ημερας, και με οδηγους απο χαρτι ωστε να βγουνε σωστα οι καμπυλες.... Να και μια φωτο απο την δουλεια μεχρι τωρα....ειμαι στην μεση περιπου...
Στην αριστερη μερια μπορει κανεις να διακρινει την κατασκευη του "ατρακτιδιου" που φιλοξενουσε τον αξονα κινησης του rudder.....στο μοντελο θα φιλοξενει μια ταπεινη ντιζα.
Στην αριστερη μερια μπορει κανεις να διακρινει την κατασκευη του "ατρακτιδιου" που φιλοξενουσε τον αξονα κινησης του rudder.....στο μοντελο θα φιλοξενει μια ταπεινη ντιζα.
- Συνημμένα
-
- DSC00312.jpg (89.69 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
-
- DSC00311.jpg (83.94 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Ευχαριστω πολυ..ελπιζω να παει καλα
-
- Δημοσιεύσεις: 471
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: Me 163 Komet
Καλή δουλειά.Σου εύχομαι να την ευχαριστηθείς!
Απάντηση: Me 163 Komet
Καλημερα και παλι...
μετα απο αρκετο τριψιμο και σκονη, το τριψιμο της ατρακτου τελειωσε.Η επιφανεια ειναι ετοιμη για το επομενο σταδιο. Μερικες λεπτομερειες θα τελειωσουν λιγο πριν το μονοκοταρισμα. Υπαρχουν μερικες εργασιες ακομη που αφορουν το ανοιγμα των οπων των πολυβολων , τοποθετηση του σωληνα pitot, κωνος εξαγωγης καυσαεριων κλπ , τα οποια θα γινουν αργοτερα.
μετα απο αρκετο τριψιμο και σκονη, το τριψιμο της ατρακτου τελειωσε.Η επιφανεια ειναι ετοιμη για το επομενο σταδιο. Μερικες λεπτομερειες θα τελειωσουν λιγο πριν το μονοκοταρισμα. Υπαρχουν μερικες εργασιες ακομη που αφορουν το ανοιγμα των οπων των πολυβολων , τοποθετηση του σωληνα pitot, κωνος εξαγωγης καυσαεριων κλπ , τα οποια θα γινουν αργοτερα.
- Συνημμένα
-
- DSC00316.jpg (90.78 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
-
- DSC00315.jpg (86.09 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
-
- DSC00314.jpg (87.32 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
-
- DSC00313.jpg (85.97 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Στην συνεχεια κοπηκε η καλυπτρα.... με την αποσπωμενη καμπουρα τοποθετημενη, σημαδευτηκε και κοπηκε.Στην συνεχεια με κοπιδι, αφαιρεθηκε μετος του ξυλου απο το πλαισιο και η καλυπτρα καθησε επανω. Η εφαρμογη ειναι καλη αλλα χρειαζεται λιγο τριμαρισμα..Αυτο θα γινει κατα την κολληση αργοτερα.
Μετα απο ζελατινα 1 χιλιοστου και με τη βοηθεια του πλαισιου, σχεδιαστηκαν και κοπηκαν οι δυο φεγγιτες πισω ακριβως απο το πιλοτηριο. Προσαρμοστηκαν στη θεση τους μετα απο τριψιμο περιφεριακα. Δεν εχουν κολληθει ακομη, απλα στεκονται στη θεση τους μιας και ειναι ελαφρα μεγαλυτεροι απο το ανοιγμα, πραγμα το οποιο εγινε για καλυτερη εφαρμογη. Η τελικη τοποθετηση θα γινει μετα το μονοκοταρισμα του συγκεκριμενου τμηματος της ατρακτου
Μετα απο ζελατινα 1 χιλιοστου και με τη βοηθεια του πλαισιου, σχεδιαστηκαν και κοπηκαν οι δυο φεγγιτες πισω ακριβως απο το πιλοτηριο. Προσαρμοστηκαν στη θεση τους μετα απο τριψιμο περιφεριακα. Δεν εχουν κολληθει ακομη, απλα στεκονται στη θεση τους μιας και ειναι ελαφρα μεγαλυτεροι απο το ανοιγμα, πραγμα το οποιο εγινε για καλυτερη εφαρμογη. Η τελικη τοποθετηση θα γινει μετα το μονοκοταρισμα του συγκεκριμενου τμηματος της ατρακτου
- Συνημμένα
-
- DSC00325.jpg (87.87 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
-
- DSC00318.jpg (89.39 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
-
- DSC00317.jpg (85.37 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Σειρα εχει η τοποθετηση των πηδαλιων , καποια μικρα τριψιματα στην ατρακτο και η τοποθετηση των σερβο....μεχρι τοτε να μερικες φωτογραφιες ακομη.
Τα πηδαλια ειναι απλα στη θεση τους με χαρτοταινια.....
Τα πηδαλια ειναι απλα στη θεση τους με χαρτοταινια.....
- Συνημμένα
-
- DSC00320.jpg (89.66 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
-
- DSC00319.jpg (87.66 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Τελος να και μερικες ακομη με την Ντολυ τοποθετημενη, καθως και με τον ουραιο τροχο....
Τα λεμε συντομα...
Τα λεμε συντομα...
- Συνημμένα
-
- DSC00323.jpg (89.47 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
-
- DSC00322.jpg (88.38 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Μπραβο Βασιλη, εχει γινει πολυ ωραιο, καλη συνεχεια..._Β_Ο
Χρησταρας
Χρησταρας
Απάντηση: Me 163 Komet
Σε ευχαριστώ πολύ Χρήστο
-
- Δημοσιεύσεις: 5671
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Me 163 Komet
Κάπου εδώ κάνεις μία στάση .........αράζεις στον καναπέ και θαυμάζεις την υπέροχη δουλειά που έχεις κάνει
Απάντηση: Me 163 Komet
Καλημερα ...Αντωνη ελπιζω η υπεροχη δουλεια να πεταξει καλα...αλλιως....
Ηταν να πεταξω σημερα αλλα ξεχασα να φορτισω οποτε πισω στην κατασκευη.
Σειρα εχουν τα σερβο και τα πηδαλια. Τα δευτερα ειναι ετοιμα τριμενα. μενει να τοποθετηθουν οι μεντεσεδες, και τα σερβο με τις ντιζες. Διαφοροποιηθηκα λιγο απο το σχεδιο. Ετσι αντι για δυο standard servo στην ατρακτο , τα οποια ελεγχουν 4 επιφανειες ελεγχου, θα βαλω 4 μικροτερα σερβο. Ετσι δεν εχω ντιζες αλλα μονο καλωδια και επιπλεον περισσοτερες επιλογες για τον συνδιασμο πηδαλιων.Τα πηδαλια αρχικα θα τα σεταρω οπως στο σχεδιο.Τα εξωτερικα θα ειναι ailerons και τα εσωτερικα elevators. Μετα τις πρωτες πτησεις(και εφοσον ολα πανε καλα) θα διαμορφωθουν σε elevons & trim flaps , οπως στο πραγματικο 163. Επελεξα τα MKS DS450 , digital, torque:3,1 kg.cm, Speed: 0.12s/4.8V , weight: 10gr. Πολυ μικρα αλλα υποσχονται πολλα.
Εναλλακτικα ειχα τα HS81. Δεδομενου του μεγεθους του μοντελου και του μεγεθους των πηδαλιων πιστευω οτι θα ειναι οκ.
Ηταν να πεταξω σημερα αλλα ξεχασα να φορτισω οποτε πισω στην κατασκευη.
Σειρα εχουν τα σερβο και τα πηδαλια. Τα δευτερα ειναι ετοιμα τριμενα. μενει να τοποθετηθουν οι μεντεσεδες, και τα σερβο με τις ντιζες. Διαφοροποιηθηκα λιγο απο το σχεδιο. Ετσι αντι για δυο standard servo στην ατρακτο , τα οποια ελεγχουν 4 επιφανειες ελεγχου, θα βαλω 4 μικροτερα σερβο. Ετσι δεν εχω ντιζες αλλα μονο καλωδια και επιπλεον περισσοτερες επιλογες για τον συνδιασμο πηδαλιων.Τα πηδαλια αρχικα θα τα σεταρω οπως στο σχεδιο.Τα εξωτερικα θα ειναι ailerons και τα εσωτερικα elevators. Μετα τις πρωτες πτησεις(και εφοσον ολα πανε καλα) θα διαμορφωθουν σε elevons & trim flaps , οπως στο πραγματικο 163. Επελεξα τα MKS DS450 , digital, torque:3,1 kg.cm, Speed: 0.12s/4.8V , weight: 10gr. Πολυ μικρα αλλα υποσχονται πολλα.
Εναλλακτικα ειχα τα HS81. Δεδομενου του μεγεθους του μοντελου και του μεγεθους των πηδαλιων πιστευω οτι θα ειναι οκ.
- Συνημμένα
-
- DSC00329.jpg (92.63 KiB) Προβλήθηκε 177 φορές