Me 163 Komet

Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Βαδιζοντας προς το τελος της καρασκευης ειναι καλο να γινει ενα ζυγισμα ετσι ωστε να δω πως παω απο βαρος.
Μεχρι στιγμης η ατρακτος(καλυπτρα, πηδαλια, μεντεσεδες, μπαρες, σερβο, μοτερ- προπελλα-σπινερ, S.C) ζυγιζει 1350 gr.
Αυτο που απομενει ειναι το μονοκοταρισμα και το βαψιμο. Το υλικο για μονοκοταρισμα ζυγιζει 28 γραμμαρια / τετραγωνικο μετρο, και η βαφη θα ειναι ακριλικη. Οποτε περιμενω να μην ξεπερασω τα 1500 γραμμαρια.
μενει η μπαταρια η οποια θα ειναι περιπου στα 400 γραμμαρια.Αρα θα ειμαι στα 1900 γραμμαρια χωρις την dolly(190 gr), που φευγει αμεσως μετα την απογειωση.
Το σχεδιο δινει βαρος 4,5 lbs/2,2 kgr.
Αρα λογικα θα ειμαι οκ.
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Καλημερα και παλι....
Ηρθε η ωρα του κινητηρα μιας και δεν εχω αποφασισει ακομη για τα σερβο.
Οπως ειχα πει το αεροπλανο θα γινοταν ηλεκτρικο μιας και δε μου αρεσει η ιδεα του θερμικου για αυτο το μοντελο, και ο original walter rocket engine δεν ειναι ετοιμος ακομη......
ετσι επελεξα ενα μοτερ scorpion SII 3020/1110 KV / V2. Ειναι στα 840 watt. Το set up συμπληρωνεται με τεσσερα στοιχεια lipo στα 3000mah, και προπελλα αναδιπλουμενη 9χ5 ισως και 9χ6 , και ESC στα 70 Α. Αυτο μου δινει πολυ ισχυ και ωση απο 2050 - 2180 γραμμαρια και φυσικα ενα αποδεκτο βαρος. Το σπινερ ειναι τυπου turbospinner, με τρυπα στο ρυγχος που επιτρεπει την εισοδο αερα για την ψυξη του μοτερ. Φυσικα θα ανοιχτει και τρυπα στο πισω μερος του ρυγχους με σκοπο την δημιουργια ροης αερα....
Συνημμένα
DSC00361.jpg
DSC00361.jpg (86.66 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Φυσικα εαν το μοτερ πατησει στον καθρεφτη , λογω του μηκους του δεν μπορει συνδιαστει με το συγκεκριμενο σπινερ και cowl(θα πεσει κοντο σχετικα με το μηκος του cowl). Ετσι αφου μετρησα, εκοψα απο κοντρα πλακε 1 εκατοστου παχους, οκτω κομματια που με κολληση μου εδωσαν τεσσερις βασεις παχους 2 εκατοστων. Ανοιχτηκαν οι τρυπες 3 χιλιοστων και κολληθηκαν στον καθρεφτη με εποξικη κολλα. Για να μεινουν στην θεση τους μεχρις οτου στεγνωσει η κολλα , χρησιμοποιησα τις βιδες του κινητηρα και παξιμαδια ασφαλειας με ροδελλες πισω απο τον καθρεπτη. τα εσφιξα και μετα χρησιμοποιησα κολλα για μεταλλο για να κολλησω τα παξιμαδια και τις ροδελλες στη θεση τους ετσι ωστε η τοποθετηση του μοτερ να ειναι ευκολη .
Οταν ολα ειχαν στεγνωσει τοποθετηθηκε δοκιμαστικα το μοτερ για τις υπολοιπες μετρησεις......
Συνημμένα
DSC00363.jpg
DSC00363.jpg (84.85 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
DSC00360.jpg
DSC00360.jpg (87.45 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Στο ενδιαμεσο και με οδηγο το σπιννερ και αφου μαρκαρα το cowl, εκοψα με το νρεμελ το εμπρος μερος δημιουργοντας το ανοιγμα που χρειαζεται για το μοτερ και το σπινερ....
Φυσικα θα διαμορφωθει με περισσοτερη ακριβεια με λιγο τριψιμο....
Συνημμένα
DSC00364.jpg
DSC00364.jpg (83.29 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
DSC00362.jpg
DSC00362.jpg (87.38 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Καλημερα και παλι...
συνεχιζει η δουλεια στο cowl του μοτερ. Κοπηκαν απο σκληρο ξυλο και κολληθηκαν περιμετρικα του καθρεφτη του μοτερ, τα τεσσερα σημεια στηριξης του cowl. Οταν η κολλα στεγνωσε καλα τριφτηκαν και το cowl προσαρμοστηκε πανω του. Στην συνεχεια ανοιξα τις τρυπες για τις βιδες που θα συγκρατουν το cowl πανω στον καθρεφτη.
Τελος στην ωρα εξι του cowl, και με τη βοηθεια του νρεμελ δημιουργησα ενα ανοιγμα για την εξοδο του αερα με σκοπο την ψυξη του μοτερ. Το εμβαδον ειναι 5,5 φορες μεγαλυτερο της εισοδου του αερα(απο το σπινερ)
Τελος το cowl τριφτηκε πολυ ελαφρα και περαστηκε με ενα χερι primer, ετσι ωστε να δημιουργησω μια βαση για τη βαφη...


Συνημμένα
photo 4.JPG
photo 4.JPG (84.22 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
photo 2.JPG
photo 2.JPG (63.28 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
photo 1.JPG
photo 1.JPG (64.87 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
photo 3.JPG
photo 3.JPG (94.93 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
Ροδόλφος Μπάκας
Δημοσιεύσεις: 471
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Ροδόλφος Μπάκας »

Όμορφη δουλειά και προσεγμένη!Μπράβο σου!
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Μιας και το primer ηταν διαθεσιμο, μασκαρισα και περασα ενα χερι τις ζαντες και τα καπακια τους ετσι ωστε να ειναι ετοιμα για τη βαφη αργοτερα..
Συνημμένα
photo 6.JPG
photo 6.JPG (43.31 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Ευχαριστω Ροδολφε...Σιγα σιγα πλησιαζει στο τελος η κατασκευη...
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Καλησπερα και παλι
Λιγα πραγματα μενουν μεχρι να αρχισει το μονοκοταρισμα….
Ενα απο αυτα ειναι η κατασκευη τεσσαρων ατρακτιδιων που βρισκονται κατω απο τα φτερα.Δυο δεξια και δυο αριστερα.Τα δυο στα ακροπτερυγια εχουν το ρολο του σκι για την προστασια του φτερου κατα την προσγειωση σε χαμηλη ταχυτητα.Τα δυο εσωτερικα πιθανοτατα φιλοξενουσαν καποια ειδος actuator για τα flaps. Για την κατασκευη τους χρησιμοποιησα σκληρη μπαλσα.Αφου μετρησα και σημαδεψα τα ξυλα, αρχισα την διαμορφωση της επιφανειας ετσι ωστε πρωτα να δωσω την σωστη καμπυλοτητα στην εσωτερικη επιφανεια που ακουμπα στο φτερο. Στην συνεχεια δουλεψα το υπολοιπο. Οταν ολα ηταν ετοιμα, τους εδωσα δυο στρωσεις ελαφρυ υαλοπανο με ριτινη.Αφου στεγνωσε τριψιμο και στη συνεχεια ψεκασμα με σουλφασερ….


Συνημμένα
photo 4.JPG
photo 4.JPG (30.23 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
photo 3.JPG
photo 3.JPG (29.69 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
photo 1.JPG
photo 1.JPG (32.78 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Περιμενοντας να στεγνωσει το σουλφασερ πανω στα ατρακτιδια, ειπα να αρχισω το μονοκοταρισμα. Οπως εχω γραψει ηδη χρησμοποιω πολυ ελαφρυ υλικο που χρειαζεται ομως balsarite.Ετσι στρωνω το balsarite με ελαφρα μουσκεμενο σφουγγαρι στις δυο επιφανειες(ξυλο και υφασμα), και οταν στεγνωσει καλα σιδερωνω σε σχετικα χαμηλη θερμοκρασια. Η διαδικασια ειναι χρονοβορα…Αρχισα λοπον με το rudder. Στο 163 τα πηδαλια ηταν απο ξυλο και υφασματινη επικαλυψη. Επιπλεον υπηρχαν εξωτερικα "νευρα" μεταλλου για ενισχυση. Για να το αποτυπωσω αυτο οταν τελειωσα το μονοκοταρισμα,εκοψα λωριδες αλουμινοταινιας και τις κολλησα πανω στην επιφανεια, οπως ακριβως στο σχεδιο. Στη συνεχεια ψεκασα ενα πολυ απαλο στρωμα primer… Ο λογος ειναι για να μπορεσει η βαφη αργοτερα να πιασει πανω στην ταινια…κατι αναλογο δηλαδη με αυτο που κανουν στις μεταλλικες φιγουρες…..
Συνημμένα
photo 5 copy.JPG
photo 5 copy.JPG (34.86 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
photo 2.JPG
photo 2.JPG (37.05 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Καλησπερα..
Η συνεχεια στα πηδαλια και παλι. Με τον ιδιο τροπο οπως με το rudder μονοκοταρισα με το coverlite τα trim flaps & elevons. Η επανω επιφανεια με dark green και η κατω aluminium. Οι επιφανεις θα περαστουν με τον αερογραφο ετσι και αλλιως, απλα τα χρωματα που θα πεσουν θα ειναι κοντα στον φοντο. Αρα θα ειναι πιο ευκολο και θα χρειαστει λιγοτερο χρωμα.
Μετα χρησιμοποιησα ταινια μασκαρισματος για να φτιαξω τα "νευρα" απο μεταλλο. Περισσοτερο ειναι μια δοκιμη για να δω εαν θα δουλεψει αντι για αλουμινοταινια(που χρησιμοποιησα στο rudder).
Στο τελος τοποθετησα τα horn .....
Συνημμένα
photo 2.JPG
photo 2.JPG (83.36 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
photo 1.JPG
photo 1.JPG (87.22 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Καλησπερα
Σημερα βαφτηκε το συστημα της dolly.Βαση και απορριπτομενο τμημα). Αρχικα sealer, τριψιμο, primer και τελος δυο χερια χρωμα ...μαυρο ματ.



Συνημμένα
photo 2.JPG
photo 2.JPG (63.43 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
photo 1.JPG
photo 1.JPG (75.64 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Οταν ολα πλεον στεγνωσαν καλα , η βαση τοποθετηθηκε στην θεση της. Με τρυπανι 2 χιλιοστων, ανοιξα οκτω τρυπες και στην συνεχεια η βαση βιδωθηκε πανω στο σκαφος. Ειναι σταθερη και εαν χρειαστει μπορει να βγει αμεσως για οποιονδηποτε λογο.....
Συνημμένα
photo.JPG
photo.JPG (35.32 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Με το ιδιο μαυρο ματ χρωμα ψεκαστηκαν και οι ζαντες των κυριων τροχων....
Τελος ανοιξα με τρυπανι τρεις τρυπες. Δυο συμμετρικες στη ριζα του χειλους προσβολης για τα πολυβολα, και μια μικροτερη στο χειλος προσβολης του αριστερου φτερου για τον σωληνα pitot.
Αυτα για τωρα..τα λεμε συντομα με το μονοκοταρισμα και βαψιμο του μοντελου και την τοποθετηση των σερβο.....

Συνημμένα
photo4.JPG
photo4.JPG (80.17 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
Red
Δημοσιεύσεις: 1223
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: Me 163 Komet

Δημοσίευση από Red »

Καλημερα και παλι.
Ηρθε η ωρα του μονοκοταρισματος..
Ειναι αρκετα χρονοβορα διαδικασια. Αρχικα εγιναν ψιλοστοκαρισματα και τριψιματα για να κλεισουν οι τελευταιες αβαριες απο την κατασκευη. Μετα το μοντελο περαστηκε με balsa rite. περιγραφονται διαφορες τεχνικες ...εγω μετα απο καποιους πειραματισμους βρισκω πιο βολικη την ακολουθη¨...
Χρησιμοποιησα κοντο σκληρο πινελο σχετικα φαρδυ(13). Με γρηγορες κινησεις περναω την επιφανεια με το υλικο. Αντικειμενικος σκοπος η καλυψη ολης της επιφανειας αλλα οχι με πολυ υλικο. Για να ειμαστε σιγουροι οτι δεν θα ξεχασουμε καποιο τμημα, καλο ειναι να σημαδεψουμε την επιφανεια. Επιπλεον επειδη το υλικο εξατμιζεται σχεδον αμεσως καλο ειναι να κραταμε κλειστο το κουτι του balsarite, αλλιως συντομα θα χρειαστουμε καινουργιο. Εαν περασουμε και τις δυο επιφανειες( μοντελο-coverlite), μετα το σιδερωμα δεν ξεκολλανε με τιποτα.περιμενουμε να στεγνωσει καλα και μετα σιδερωνουμε σε μετρια θερμοκρασια.
Αρχικα ξεκηνησα με τις κατω επιφανειες των φτερων...Προτιμησα coverlite στο χρωμα του αλουμινιου ενω οι πανω επιφανειες θα γινουν με cover lite dark green. Αυτο για να με βοηθησει το κοντραστ αργοτερα στο βαψιμο.
Οταν τελειωσα σημαδεψα και περασα λιγο balsa rite στα σημεια που θα γυρισει η επανω επιφανεια...
Στη συνεχεια μετρησα και αφαιρεσα το coverlite στα σημεια που πρεπει να κολληθουν τα τεσσερα ατρακτιδια στην κατω επιφανεια του φτερου.Τα ατρακτιδια κολληθηκαν με εποξικη......



Συνημμένα
DSC00402.JPG
DSC00402.JPG (58.17 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
DSC00401.JPG
DSC00401.JPG (60.21 KiB) Προβλήθηκε 186 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Scale Αεροπλάνα”