Συνεχεια απο... Καλώς ήρθατε στο www.petame.gr

Απάντηση
Defender
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 1:26 pm

Συνεχεια απο... Καλώς ήρθατε στο www.petame.gr

Δημοσίευση από Defender »

Ευχαριστω πολυ αμιγκος για το καλωσορισμα...

Ξεκινησα οπως πολλοι γνωριζετε απ τα ε/π με ενα εκπαιδευτικο διπλου στροφιου "JP Twister Medevac Bell 47 Navy" και ταυτοχρονα εγινα κατοχος της μεγαλης μου αδυναμιας "GAUI Hurricane 550 xes pro se".

Ελα ομως που τα α/π οπως και να το κανουμε εχουν την... αρχοντια τους!!!

Ετσι λοιπον, κι εφοσον κανω καλα καλα τα πρωτα μου βηματα στα ε/π παρηγγειλα το "BMI L-4 Grasshopper" (ηλεκτρικο για να προλαβω να βαλω καποιες ωρες πτησεις) και ταυτοχρονα παλι το "CMPro F6F Hellcat" το οποιο κι εχω λατρεψει (κυριως μεσα απ τα ποστ του Τρυφωνα) πριν ακομα το παραλαβω. Απ΄οτι μου ειπαν απ το Hobbybox θα το χω την προσεχη Τριτη αλλα καθοτι αρχαριος και προχωροντας με μικρα βηματα βλεπω να ειμαι σε θεση να το σηκωσω σε κανενα 2μηνο... κυριως γιατι θελω εμφανισιακα τουλαχιστον να το κανω με οσο περισσοτερες λεπτομερειες μπορεσω...

Φυσικα το simulator εχει παρει φωτια...
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απ: Καλώς ήρθατε στο www.petame.gr

Δημοσίευση από mrkaza »

Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά αν δεν το έχεις απο τη φυση σου, η πτηση ενος Warbird και μάλιστα σε μικρο μοντέλο (κάτω των 1,6 μέτρων) είναι αρκετά δύσκολη. Έτσι, σε 2 μήνες είναι δύσκολο να είναι κανείς έτοιμος. :( .

Βέβαια, αν έχεις άπειρο χρόνο και κάνεις 1-2 ώρες πτήσεις την ημέρα σε θερμικό αεροπλάνο, δεν αποκλείεται να τα καταφέρεις. Κανονικά όμως πρέπει να πας σε εκπαιδευτικό μετα σε εκπαιδευτικό χαμηλοπτέρυγο και μετα σε warbird με αρκετές ωρες πτήσης στο καθένα απο αυτα .

Αν θες να παρακάμψεις το εκπαιδευτικό θερμικό (καθώς το βαριέται κανείς εύκολα), ...αφού λιώσεις το ηλεκτρικούλι μπορείς να πάρεις το "Stick" οπου είναι απο τα δύσκολα ψηλοπτερυγα καθώς δεν εχει δίεδρο και έχει συμμετρικό φτερό. Το Stick είναι λίγο πιο εύκολο απο ενα χαμηλοπτερυγο και μετά απο πολλές ώρες και με κάποιον "scale-ιστα" διπλά σου να επιχειρήσεις να πετάξεις το helcat

Μπορει να τα πει όμως καλύτερα ο Τρύφωνας που ειναι ο τομέας του :>)

Φιλικά Παναγιώτης.
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απ: Συνεχεια απο... Καλώς ήρθατε στο www.petame.gr

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Hey Defender & Kaza

Αγαπητοί φίλοι μου η πτήση ενός μοντέλου αεροπλάνου ή ελικοπτέρου είναι μια τέχνη που απαιτεί δεξιότητα. Τώρα κάποιοι απο εμάς καλώς ή κακώς εμφανίζουμε χαμηλότερη ή υψηλότερη δεξιότητα. Ο χειριστής που είναι πιο επιδέξιος απλά μπορεί να μεταβεί απο μια κατηγορία στην άλλη πιο γρήγορα απο κάποιον άλλο που δεν διαθέτει την απαιτούμενη δεξιότητα.
Δεν είναι λοιπόν "πανάκεια" το 2μηνο ή το 3μηνο ή τα 2χρόνια ή τα 3.
Εγώ π.χ. πέρασα απο το υψηλοπτέρυγο σε χαμηλοπτέρυγο μετά απο διάστημα 1 χρόνου.....Αυτό δείχνει ότι η δεξιότητά μου τότε ήταν κάτω του μετρίου...(Υπήρχαν άλλοι που πέρναγαν σε 2 μήνες)
Αυτά βέβαια πρίν απο 25 χρόνια ......
Αγαπητέ Defender, μην απελπίζεσαι...Όποτε και αν χρειαστείς βοήθεια πάρε τηλέφωνο και το πετάμε παρέα. Χαρά μου θα είναι να μάθεις το συντομότερο και να κάνεις και το 1ο σου σόλο με το F6F..
Kαλές πτήσεις σε όλους
Τρύφωνας
Defender
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 1:26 pm

Απ: Συνεχεια απο... Καλώς ήρθατε στο www.petame.gr

Δημοσίευση από Defender »

Σας ευχαριστω και τους δυο αμιγκος...

Θα προσπαθησω να παω οσο γινεται πιο ομαλα. Εκ των πραγματων, το Hellcat δεν θα ειναι ετοιμο σε συντομο χρονικο διαστημα κυριως διοτι αυτο που με ενδιαφερει, περα απ το καθαρα λειτουργικο, ειναι να το κανω με την μεγαλυτερη δυνατη λεπτομερεια και αισθητικα (υποκειμενικα ή μη) πανεμορφο...!!!

Δεν ξερω αν ειναι ή οχι η ορθη οδος αλλα αφορα ισως περισσοτερο στην ψυχοσυνθεση μου... Αν δεν μου αρεσει αισθητικα η πτητικη μηχανη (α/π ή ε/π) δεν μπορω να ασχοληθω καθολου μαζι της. Ουτε μια βιδα δεν με ενδιαφερει να βαλω πανω της.

Ξερω πως αυτο μπορει να μου στοιχησει τοσο οικονομικα (το λιγοτερο για μενα και οχι γιατι... ειμαι ο Τζιγκερ) οσο και "συναισθηματικα" (βλεπωντας π.χ τις φθορες που θα εχει υποστει μετα απο μια πτωση - μακρια απο μας) μιας και ως αρχαριος ειναι αληθεια πως την κυνηγαω την περιπετεια, προσπαθωντας να περασω κατευθειαν σε κατι που κατα γενικη ομολογια ειναι πιο δυσκολο.

Το θετικο της ολης υποθεσης, θεωρω πως ειναι, περα των οποιων "αισθητικων ιδιοτροπιων μου" το οτι δεν βιαζομαι να ξεπερασω τον εαυτο μου κι εχω επιγνωση της ασχετοσυνης μου οποτε και δεν θα αποτολμησω να κανω τα οποια βηματα χωρις την παρουσια ενος "δασκαλου" διπλα μου.

Θα ηθελα να κανω ομως και μια ερωτηση στο σημειο αυτο.

Γιατι οι εταιρειες δεν βγαζουν "ΟΜΟΡΦΑ" μικρα θερμικα μοντελα α/π για αρχαριους αλλα εξακολουθουν να εμμενουν σε αυτο το αχαρο καλουπι των εντελως τετραγωνοποιημενων ατρακτων? Πολυ πιθανον να ειναι θεμα κοστους μιας και οι "κουρμπες" ισως να ανεβαζουν το κοστος, τη δυσκολια αλλα και τον χρονο κατασκευης τους... Δεν πιστευω ομως πως εχει να κανει με τα παραπανω μιας και στα ε/π πχ μπορει καποιος να βρει πανεμορφα μοντελα τοσο σε μικρες οσο και σε μεγαλυτερες διαστασεις...
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απ: Συνεχεια απο... Καλώς ήρθατε στο www.petame.gr

Δημοσίευση από mrkaza »

Θα πω κάτι που σκέφτηκα, αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Έχω την αίσθηση ότι εκπαιδευτικό σημαίνει αργό, σταθερό και ελαφρί μοντέλο.
Δεν πρέπει να μπαίνει σε διαδικασία stall, όμως να πετάει αργά και άρα να συγχωρει λάθη .

Όταν είναι «ευθεία» η άτρακτος, λειτουργεί σα φτερό , κάνει stall με δυσκολία και παράλληλα είναι στεθρότερο
Από την άλλη, η «κούρμπα» στην άτρακτο δίνει μεν στο μοντέολο μια πιο «αεροδυναμική» αίσθηση, το κάνει περισσό0τερο ευελικτο και απότομα πτητικά, πράγμα που ΔΕΝ επιζητάμε για εκπαίδευση.
ʼσε που για να φτιάξεις κουρμπα χρειάζεσαι παραπάνω ξύλο ...άρα κόστος και βάρος.
Κόστος, βάρος & αποτομο μοντέλο, δεν αποτελούν τη «φιλοσοφία» της εκπαίδευσης
Defender
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 1:26 pm

Απ: Συνεχεια απο... Καλώς ήρθατε στο www.petame.gr

Δημοσίευση από Defender »

Μια διευκρινηση σχετικα με τα μοντελα των α/π που ανεφερα παραπανω το L-4 Grasshopper το οποιο κι επελεξα για να βαλω ωρες ειναι το ακολουθο http://www.bmi-models.com/#en/11800_-_L-4_Grasshopper/6/49
με ανοιγμα φτερων 1380mm

Ενω το Hellcat της CMPro ειναι το γνωστο http://www.cmpairplane.com/warbird/F-6F%20%20120%20Size.html
με ανοιγμα 1776mm.
Defender
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 1:26 pm

Απ: Συνεχεια απο... Καλώς ήρθατε στο www.petame.gr

Δημοσίευση από Defender »

Aυτο βεβαια που ειδα εξαρχης και εντυπωσιαστηκα και με το οποιο ηθελα να ξεκινησω ειναι το FΙ-156 Fieseler Storch (α/π με μεγαλη ιστορια) σε κλιμακα 1/8 με flaps στο μπροστινο μερος των φτερων και με ανοιγμα φτερων επισης στα 1800mm http://www.bmi-models.com/#en/11538_-_FI-156_Fieseler_Storch_-_1-8_Outdoor/6/7
(εχει και βιντεακι στο κατω μερος της σελιδας)

Δυστυχως ομως η εταιρεια επαψε να το βγαζει σε 1/8 κλιμακα και υπαρχει πλεον διαθεσιμο μονο σε 1/14 το οποιο ειναι αρκετα μικρο.

Εχω φαει τον κοσμο να το βρω στη μεγαλη κλιμακα αλλα δυστυχως δεν εχω βρει καποιο site που να το χει σε στοκ. Κριμα
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απ: Συνεχεια απο... Καλώς ήρθατε στο www.petame.gr

Δημοσίευση από ankon »

έγραψε:
Aυτο βεβαια που ειδα εξαρχης και εντυπωσιαστηκα και με το οποιο ηθελα να ξεκινησω ειναι το FΙ-156 Fieseler Storch (α/π με μεγαλη ιστορια) σε κλιμακα 1/8 με flaps στο μπροστινο μερος των φτερων και με ανοιγμα φτερων επισης στα 1800mm http://www.bmi-models.com/#en/11538_-_FI-156_Fieseler_Storch_-_1-8_Outdoor/6/7
(εχει και βιντεακι στο κατω μερος της σελιδας)

Δυστυχως ομως η εταιρεια επαψε να το βγαζει σε 1/8 κλιμακα και υπαρχει πλεον διαθεσιμο μονο σε 1/14 το οποιο ειναι αρκετα μικρο.

Εχω φαει τον κοσμο να το βρω στη μεγαλη κλιμακα αλλα δυστυχως δεν εχω βρει καποιο site που να το χει σε στοκ. Κριμα




Εχω φτιαξει ενα Storch της AVIOMODELLI 1/6 ,αν ψαξεις θα το βρεις!!
Defender
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 1:26 pm

Απ: Συνεχεια απο... Καλώς ήρθατε στο www.petame.gr

Δημοσίευση από Defender »

Ναι ευχαριστω, το εχω δει το συγκεκριμενο και ειναι πολυ ομορφο αλλα αν δεν κανω λαθος ειναι σε κιτ. Δυστυχως ομως ειμαι αρχαριος και θεωρω πως θα δυσκολευτω παρα πολυ να το φτιαξω απ το μηδεν και σωστα. Επισης αν θυμαμαι καλα η διαφορα του σε σχεση με εκεινο της ΒΜΙ ειναι πως τα flaps ειναι κανονικα στο πισω μερος των φτερων διπλα στα aileron.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελεύθερη συζήτηση - Διαγωνισμοί”