Αν και είναι καινούργιος σχετικά ο κινητήρας, ,μόλις θυμήθηκα οτι ψαλίδιζε η ουρά την ημέρα που πέθαναν τα ρουλεμάν στον TT μου .
Βέβαια τότε έκανε πολύ οχι τόσο μικρό ψαλίδισμα, τόσο μεγάλο που όταν έσβησε σχεδόν γύρισε Noise in και μετά AUTO από το μισό μέτρο ευτυχώς .
Οπότε λές ?
Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
έγραψε:
Εχθές ασχοληθήκαμε λίγο παραπάνω και έχω να πώ τα εξής.
1 ότι το Delay είναι στο Μηδέν .
2 μάλλον έχει να κάνει με τον κινητήρα καθώς παρατηρήθηκε μείωση του φαινόμενου σφίγγοντας την μικρή βελόνα .
Δηλαδή μέχρι τότε ο κινητήρας δεν δούλευε στρωτά; Αυτό είναι πρόβλημα αλλά δεν είπα τίποοτα γιατί υπέθεσα οτι το φροντίσατε πριν απ'όλα
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
στρωτά δουλεύει και δούλευε, απλά αφού ειχαμε δοκιμάσει τα πάντα δοκιμάσαμε την τύχη μας .
Ο κινητήρας ακούγετε στρωτά και σταθερά πράγμα που κάνει ακόμα ποιο περίεργο το οτι βελτιώθηκε κλείνοντας την μικρή.
το Servo είναι το 9254
Απλά θυμήθηκα μια παλιά ιστορία :) με τον δικό μου ραπτορά , αλλα αυτός που μας κάνει προβλημα ειναι OS MAX .
Ο κινητήρας ακούγετε στρωτά και σταθερά πράγμα που κάνει ακόμα ποιο περίεργο το οτι βελτιώθηκε κλείνοντας την μικρή.
το Servo είναι το 9254
Απλά θυμήθηκα μια παλιά ιστορία :) με τον δικό μου ραπτορά , αλλα αυτός που μας κάνει προβλημα ειναι OS MAX .
-
- Δημοσιεύσεις: 1495
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Κύριοι καλησπέρα σας και πάλι...
Κοσμά αγαπητέ, όπου ανακατεύεται ο mrkaza ...θα μαθαίνουμε τα μισά '!'!'
Πληροφορήθηκα λοιπόν σήμερα, ότι βρέθηκε η λύση στο πρόβλημα και καλό είναι να αναφερθεί για όσους "ψαχτούν" με παρόμοιο ζήτημα στο μέλλον.
Ο Παναγιώτης μας λοιπόν προχθές (γιατί δεν ήμουν εκεί) "σφύριζε" τον κινητήρα με τον ιδιοκτήτη του, σκεπτόμενοι ότι ίσως ήταν πολύ πλούσιος. Αυτό δεν ήταν κακό ως σκέψη μεν, αλλά εφόσον χειροτερεύε η κατάσταση ...κακό ήταν που δε δοκίμασαν και την ανάποδη!
Τελικώς, ο κινητήρας ήτο πολύ φτωχός! (τώρα εργάζεται άψογα και συν-εργάζεται ακόμη πιό ¨?"άψογα" με το γυροσκόπιο) :-)
Παραδόξως, αν και αναφερόμαστε σε έναν κλασσικό OS 50 Hyper, τώρα δουλεύει σχεδόν στις 2 στροφές η μεγάλη. That was all wow
Τέλος καλό ...όλα καλά!
Κοσμά αγαπητέ, όπου ανακατεύεται ο mrkaza ...θα μαθαίνουμε τα μισά '!'!'
Πληροφορήθηκα λοιπόν σήμερα, ότι βρέθηκε η λύση στο πρόβλημα και καλό είναι να αναφερθεί για όσους "ψαχτούν" με παρόμοιο ζήτημα στο μέλλον.
Ο Παναγιώτης μας λοιπόν προχθές (γιατί δεν ήμουν εκεί) "σφύριζε" τον κινητήρα με τον ιδιοκτήτη του, σκεπτόμενοι ότι ίσως ήταν πολύ πλούσιος. Αυτό δεν ήταν κακό ως σκέψη μεν, αλλά εφόσον χειροτερεύε η κατάσταση ...κακό ήταν που δε δοκίμασαν και την ανάποδη!
Τελικώς, ο κινητήρας ήτο πολύ φτωχός! (τώρα εργάζεται άψογα και συν-εργάζεται ακόμη πιό ¨?"άψογα" με το γυροσκόπιο) :-)
Παραδόξως, αν και αναφερόμαστε σε έναν κλασσικό OS 50 Hyper, τώρα δουλεύει σχεδόν στις 2 στροφές η μεγάλη. That was all wow
Τέλος καλό ...όλα καλά!
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Οσο ήμουν εκεί δεν είχε δουλέψει το Gyro .
Με 1 1/4 στροφή να ειναι os max πλούσιος μου ακουγόταν κάπως .
Σφυρίζαμε μικρή βελόνα οχι γενικότερα τον κινιτήρα καθώς δέν είχε άρπαγμα και η κατάσταση βελτιώνοταν ΔΕΝ χειροτέτευε .
αλλα 2 στροφές ? μου ακούγεται ρεκορ γκινες για OSMAX
Με 1 1/4 στροφή να ειναι os max πλούσιος μου ακουγόταν κάπως .
Σφυρίζαμε μικρή βελόνα οχι γενικότερα τον κινιτήρα καθώς δέν είχε άρπαγμα και η κατάσταση βελτιώνοταν ΔΕΝ χειροτέτευε .
αλλα 2 στροφές ? μου ακούγεται ρεκορ γκινες για OSMAX
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Για ψαξτε για σκουπιδακια...