Παιδιά προσοχή στα κινεζικα μοτερ!
Μπορεί να βγούν "διαμάντια" αλλά και "καρβουνα"
Χτες ηρθε στα χερια μου ενα 91 δυχρονο που εκ πρώτης όψεος ηταν οκ. Το Βαζουμε μποστα και ψιλοχαρχαλεβε. Μετά από πολύωρες προσπάθιες να τον ρυθμίσει ο Τρυφων, διαπιστώνουμε ότι όταν ανέβασε θερμορκασία, εβγαζε καπνούς από την κεφαλή. Η αρχική σκέψη ήταν πως το μοτέρ εχει ρήγμα. Να σημειώσω ότι το μοτέρ ειχε κάψει 5-6 ντεπόζιτα ολο και όλο.
Ψαχνουμε, ψαχνουμε και ρήγμα δεν βρήσκουμε. Ανοίγω την κεφαλή και τι να δώ!!! ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΦΛΑΤΖΑ. ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΚΙΝΕΖΕΕΕΕΕΕΕ
Εφτιαξα επιτόπου μία από κοκα κολα και πλέον το μοτεράκι δουλεύει σχεδόν τέλεια. Το σχεδόν το βάζω, μιας και το "στρώσιμο" έγινε χωρίς φλάτζα με αποτέλεσμα να εχει ψιλοαρπάξει το μοτέρ.
Με λίγα λόγια όταν αγοράζετε μοτερακια αμφιβόλου ποιότητας, να τα ανοιγετε και να τα τσεκάρετε καλά. Επίσεις, να τα στρώνετε με πολύ πλουσιο μύγμα και για πολά ντεπόζητα. Τον ASP που εχω ακόμα τον στρώνω (εχει κάψει τουλάχιστον 150 ντεπόζητα και ακόμα τον έχω "πλούσιο")!! Καίει λίγο παραπάνω, αλλα δουλεύει σαν ραπτομηχανή.
Συμβάντα
Απάντηση: Συμβάντα
καποιο παιδακι που δουλευε στο εργοστασιο στην Κινα, μαλλον την ξεχασε.....
Απάντηση: Αζυγιστη Προπελα
Καλησπερα σε όλους
Πριν μερικές ημερες ημουν στον Μαραθώνα για πτηση ενος 3D με κινητηρα OS 91 τετραχρονο.Παλιο το μοντελο ακομη παλαιοτερος ο κινητηρας που όμως δουλευει ακομη ρολοι. Το μονο καινουργιο ηταν η προπελα μου 13x8 που δεν την είχα ζυγισει...μετά την εκκινηση ο κινητηρας παρουσιασε μια αρυθμια στο idle και σε θεση μανεττας 50% πολυ εντονες δονησεις.
Δεν ειχα καταλάβει τι ηταν στραβο, οσπου ενας φιλος μοντελιστης που δεν θυμαμαι το ονομα του μου εδειξε την χαρακτηριστικη αποκλιση της προπελας μου. Αλλαγη προπελας /ζυγισμενης και όλα οκ....
Καλο είναι τετοια πραγματα να μην ξεχνιουνται μιας και μπορουν να καταστρεψουν το μοντελο και ακομη χειροτερα να τραυματησουν εμας καποιους γυρω μας μιας και τα μοντελα δεν ειναι παιχνιδια.
Ευχαριστω
Πριν μερικές ημερες ημουν στον Μαραθώνα για πτηση ενος 3D με κινητηρα OS 91 τετραχρονο.Παλιο το μοντελο ακομη παλαιοτερος ο κινητηρας που όμως δουλευει ακομη ρολοι. Το μονο καινουργιο ηταν η προπελα μου 13x8 που δεν την είχα ζυγισει...μετά την εκκινηση ο κινητηρας παρουσιασε μια αρυθμια στο idle και σε θεση μανεττας 50% πολυ εντονες δονησεις.
Δεν ειχα καταλάβει τι ηταν στραβο, οσπου ενας φιλος μοντελιστης που δεν θυμαμαι το ονομα του μου εδειξε την χαρακτηριστικη αποκλιση της προπελας μου. Αλλαγη προπελας /ζυγισμενης και όλα οκ....
Καλο είναι τετοια πραγματα να μην ξεχνιουνται μιας και μπορουν να καταστρεψουν το μοντελο και ακομη χειροτερα να τραυματησουν εμας καποιους γυρω μας μιας και τα μοντελα δεν ειναι παιχνιδια.
Ευχαριστω
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Αζυγιστη Προπελα
Respect....RED
Απάντηση: Συμβάντα
Οταν δεν θελει...
1η Αυγούστου και τα μυαλά στα κάγκελα! Το easy ετοιμο πακεταρισμένο και βρουυυυυμ για Χαλκιδική.
Αραχτός στην παραλία το μοντάρω και το "στελνω" στον αερα...
Πετάει υπέροχα, ολα τα πιτσιρίκια της παρέας μέσα στην τρελή χαρά, εως ότου καταλαβαίνω ότι δεν εχω μοτέρ!!!
Ερε την τυχη μου λέω! Πέρνω τηλέφωνο σε 5-6 μοντελομάγαζα της Θεσσαλονίκης. Δεν έβρησκα πουθενά inrunner μοτεράκι! Τι να κάνω τι να κάνω () ευρηκα! Τηλέφωνο στον Δημήτρη (Μαστορα). Ελα μου λέει, από εδώ, να σου δώσω μοτεράκι. Κάνω 180 χλμ και πάω στον Μητσάρα. Φτιαχνουμε το μοτεράκι (κολλησεις κλπ) και το τεστάρουμε. Μια χαρά ολα!!! Αν και το μοτεράκι ηταν μικρό πίστευα πως δεν θα το εκαιγα αμέσως!
Επόμενη μερα στην παραλία, απογείωση πτήση 5-6 λεπτά... τσούφ πάει το μοτερ ξανα!!!! Ερε π... μου!! Αλλα 180 χλμ για θεσσαλονίκη. Αγοράζω τελικά ενα καρβουνιαρικο. Κάνω τις δοκιμές μου μια χαρά! Αρχίζω να κολλάω και απρόσεχτος καίω το esc!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ`M` Τα νεύρα μουυυυυυ
Εχω αρχίσει να πιστεύω ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ.
Τι να κάνω τι να κάνω, τηλέφωνο στον Απόστολο (greece pilot). Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να ξανακανω 180χλμ, μιας και ενας φιλος ερχότανε Χαλκιδική, οπότε περασε από τον Απόστολο και πείρε το esc.
Ξανα δοκιμές με το νεο esc και με το που βάζω ρευμα βλέπω φωτιές από το κυκλωματακι που ειχε πάνω το μοτεράκι. Λέω αυτό ηταν, γινομαι αργότης!>F<
(το μοτερ ειναι 400αρι της graupner και εχει κυκλωματακι επάνω)
Ευτυχώς εκανα πατέντα, "πεταξα" το κυκλωμα από το μοτέρ και τελικά δουλεψε μια χαρά!
Μετα λοιπόν από 7 μερες 500 περίπου εξτρα χλμ, 80 ευρώ σε ανταλακτικά, και αλλα 70 ευρώ σε βενζίνη το EASY STAR ΠΕΤΑΞΕ στον γαλανό ουρανό της Χαλκιδικής.:>):)>)>)
Ο ΕΠΙΜΕΝΟΝ ΝΙΚΑ (?)
Μητσάρα και Απόστολε σας ειμαι υπόχρεος για τον χρόνο σας και την βοήθεια που μου προσφέρατε. Σας ευχαριστώ μεσα από την καρδιά μου
ps: Φυσικά η ιστορία δεν τελειώνει ετσι απλά. Μετά από 2-3 πτησεις, σε απογείωση πάνω από την θαλασσα, εφυγε η προπελα και το ανεμόπτερο εγινε υποβρυχιο. (αλλα 50 ευρω ο δεκτης) χαχαχαχα
1η Αυγούστου και τα μυαλά στα κάγκελα! Το easy ετοιμο πακεταρισμένο και βρουυυυυμ για Χαλκιδική.
Αραχτός στην παραλία το μοντάρω και το "στελνω" στον αερα...
Πετάει υπέροχα, ολα τα πιτσιρίκια της παρέας μέσα στην τρελή χαρά, εως ότου καταλαβαίνω ότι δεν εχω μοτέρ!!!
Ερε την τυχη μου λέω! Πέρνω τηλέφωνο σε 5-6 μοντελομάγαζα της Θεσσαλονίκης. Δεν έβρησκα πουθενά inrunner μοτεράκι! Τι να κάνω τι να κάνω () ευρηκα! Τηλέφωνο στον Δημήτρη (Μαστορα). Ελα μου λέει, από εδώ, να σου δώσω μοτεράκι. Κάνω 180 χλμ και πάω στον Μητσάρα. Φτιαχνουμε το μοτεράκι (κολλησεις κλπ) και το τεστάρουμε. Μια χαρά ολα!!! Αν και το μοτεράκι ηταν μικρό πίστευα πως δεν θα το εκαιγα αμέσως!
Επόμενη μερα στην παραλία, απογείωση πτήση 5-6 λεπτά... τσούφ πάει το μοτερ ξανα!!!! Ερε π... μου!! Αλλα 180 χλμ για θεσσαλονίκη. Αγοράζω τελικά ενα καρβουνιαρικο. Κάνω τις δοκιμές μου μια χαρά! Αρχίζω να κολλάω και απρόσεχτος καίω το esc!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ`M` Τα νεύρα μουυυυυυ
Εχω αρχίσει να πιστεύω ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ.
Τι να κάνω τι να κάνω, τηλέφωνο στον Απόστολο (greece pilot). Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να ξανακανω 180χλμ, μιας και ενας φιλος ερχότανε Χαλκιδική, οπότε περασε από τον Απόστολο και πείρε το esc.
Ξανα δοκιμές με το νεο esc και με το που βάζω ρευμα βλέπω φωτιές από το κυκλωματακι που ειχε πάνω το μοτεράκι. Λέω αυτό ηταν, γινομαι αργότης!>F<
(το μοτερ ειναι 400αρι της graupner και εχει κυκλωματακι επάνω)
Ευτυχώς εκανα πατέντα, "πεταξα" το κυκλωμα από το μοτέρ και τελικά δουλεψε μια χαρά!
Μετα λοιπόν από 7 μερες 500 περίπου εξτρα χλμ, 80 ευρώ σε ανταλακτικά, και αλλα 70 ευρώ σε βενζίνη το EASY STAR ΠΕΤΑΞΕ στον γαλανό ουρανό της Χαλκιδικής.:>):)>)>)
Ο ΕΠΙΜΕΝΟΝ ΝΙΚΑ (?)
Μητσάρα και Απόστολε σας ειμαι υπόχρεος για τον χρόνο σας και την βοήθεια που μου προσφέρατε. Σας ευχαριστώ μεσα από την καρδιά μου
ps: Φυσικά η ιστορία δεν τελειώνει ετσι απλά. Μετά από 2-3 πτησεις, σε απογείωση πάνω από την θαλασσα, εφυγε η προπελα και το ανεμόπτερο εγινε υποβρυχιο. (αλλα 50 ευρω ο δεκτης) χαχαχαχα
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Συμβάντα
............γράφτο σε νουβέλα να πάρεις πίσω τα σπασμένα Χα! χα! Χα!
Γιάννη ξέραμε ότι κααατι δεν πάει καλά από την Αθήνα όταν άρχισε να κάνει κόλπα το μοτέρ
το καλό είναι ότι επειδή και εγώ χεσ.....κα από το πάθημα σου έτρεξα και αγόρασα μοτέρ ..........μη μου κάτσει και εμένα στις διακοπές τέτοια νίλα…..μπρρρρρ….
.......αυτό που έμεινε όμως από όλη την ιστορία Γιάννη είναι η συναδελφικότητα που έδειξαν ο Δημήτρης και ο Απόστολος μπράβο στα παιδιά
Γιάννη ξέραμε ότι κααατι δεν πάει καλά από την Αθήνα όταν άρχισε να κάνει κόλπα το μοτέρ
το καλό είναι ότι επειδή και εγώ χεσ.....κα από το πάθημα σου έτρεξα και αγόρασα μοτέρ ..........μη μου κάτσει και εμένα στις διακοπές τέτοια νίλα…..μπρρρρρ….
.......αυτό που έμεινε όμως από όλη την ιστορία Γιάννη είναι η συναδελφικότητα που έδειξαν ο Δημήτρης και ο Απόστολος μπράβο στα παιδιά
Απάντηση: Συμβάντα
Αν δεν σε θέλει αστα να πάνε.....w