Σελίδα 4 από 6

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 06, 2011 12:31 am
από DjBac
Κώστα σε ευχαριστώ για τις προτάσεις! Το μόνο που φοβάμαι με αυτά είναι μέταλλο με μέταλλο μήπως μεταφέρει θόρυβο από το μοτέρ μέσω ηλεκτρονικής!!

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 06, 2011 1:00 am
από ankon
Γεια σου Αντωνη

Συνηθως βαζω ενα Ball Joint η (Ball Link) με βιδα 2 χιλ.ως προς την μηχανη και το συνδεω με ντιζα η με συρματοσχοινο προς το servo. Η συνδεση με το Ball Joint γινεται κολλοντας το συρματοσχοινο με ενα Threaded coupler.Ειναι η ασφαλεστερη μεθοδος χωρις να παρουσιαζει κανενα παρασιτο απο τριβη μεταλλων ,διοτι δεν υπαρχει κατι τετοιο.Οσο για το δευτερο ελατηριο που αναφερθηκε ,δεν υπαρχει κανενας λογος να το βαλεις .Τo ελατηριo επαναφορας του carburator ειναι πολυ γερο και το ενα ειναι υπεραρκετο.

ΜΦΧ
Αγγελος

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 06, 2011 8:51 am
από DjBac
Καλημέρα Άγγελε!! Μήπως έχεις κάποιο λινκ η φωτογραφία για αυτά που λες?

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 06, 2011 9:28 am
από ankon
Αντωνη απο μια προχειρη φωτο που τραβηξα τωρα απο ενα αεροπλανο που εχω για δοκιμες ,δες τι σου λεω .Δυστυχως η φωτογραφικη μου δεν μπορει να τραβηξει πολυ καλα σε κοντινη αποσταση.Φανταζομαι να καταλαβεις.

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 06, 2011 10:52 am
από King Kostas
Για χαρά Αντώνη, αυτό που περιγράφει ο Άγγελος είναι το πιο safe setup που μπορεί να έχεις σε ότι αφορά στον «ηλεκτρομαγνητικό» ή «επαγωγικό» θόρυβο που μπορεί να προκαλεί το «μπιζάρισμα» μεταλλικών επαφών.

Με την λύση του Threaded coupler δεν θα έχεις κανένα μπιζάρισμα μιας και το coupler με το συρματόσχοινο γίνονται ένα.

Την λύση του Ball Link θα την απέφευγα…..αυτό είναι κάτι προσωπικό βέβαια….Εάν το μοντέλο λόγω χώρου ή σχεδίασης σου επιτρέπει να βγάλεις το συρματόσχοινο «πρόσωπο» με το horn του γκαζιού βάλε ένα απλό πλαστικό ακρόντιζο.

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 06, 2011 12:10 pm
από ankon
Κωστα κανεις λαθος !!Με το πλαστικο ακροντιζο κινδυνευεις μετα απο λιγο καιρο να σου κοπει το πλαστικο αξονακι και να μεινεις χωρις γκαζι.Το Ball Link με την μεταλλικη βιδα ειναι αθανατο.Αυτα...... μετα απο χρονια εμπειρια.

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 06, 2011 8:37 pm
από DjBac
Άγγελε και Κώστα ευχαριστώ πολύ! Κατάλαβα τι εννοείς Άγγελε και θα το δοκιμάσω!

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 06, 2011 8:52 pm
από King Kostas
ankon έγραψε:
Κωστα κανεις λαθος !!Με το πλαστικο ακροντιζο κινδυνευεις μετα απο λιγο καιρο να σου κοπει το πλαστικο αξονακι και να μεινεις χωρις γκαζι.Το Ball Link με την μεταλλικη βιδα ειναι αθανατο.Αυτα...... μετα απο χρονια εμπειρια.


Λογικό ακούγεται….οπότε μάλλον το Ball-Link είναι μονόδρομος.

Δεν έχω εμπειρία από βενζινοκινητήρες_Β_Ο, οπότε δεν μπορώ να προτείνω κάτι παραπάνω.


Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 06, 2011 9:36 pm
από ankon
Φυσικα θα προτεινα καλα υλικα ....οχι κανενα σαπιο Κινεζικο με ανακυκλωμενο πλαστικο και ως γνωστον σε ολους ΠΑΝΤΑ κανουμε εναν καλο ελεγχο πριν την πτηση.

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 7:47 am
από Corsair
ankon έγραψε: Κωστα κανεις λαθος !!Με το πλαστικο ακροντιζο κινδυνευεις μετα απο λιγο καιρο να σου κοπει το πλαστικο αξονακι και να μεινεις χωρις γκαζι.Το Ball Link με την μεταλλικη βιδα ειναι αθανατο.Αυτα...... μετα απο χρονια εμπειρια.

........................................................................................................
Ορθόν.+(*)

Για αυτό λέμε,

ο νέος είναι ωραίος,@P@
αλλά ο παλιός είναι αλλιώς._P_P

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 8:12 am
από KM
2 ακόμη φωτογραφίες που φαίνεται πως είναι ο σωστός τρόπος να μπει το γκάζι σε μία μηχανή βενζίνης. Αντί της ντίζας μπορείς να βάλεις και συρματόσχοινο από φρένο ποδηλάτου που αποροφά τους κραδασμούς. Επίσης το σέρβο πρέπει να είναι στο χαμηλότερο μέρος της μηχανής για να δουλεύει σωστά.
Install the throttle servo in the lower motor box position!

http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=239_299&products_id=2614


Εικόνα

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 11:48 am
από King Kostas
ankon έγραψε:
Φυσικα θα προτεινα καλα υλικα ....οχι κανενα σαπιο Κινεζικο με ανακυκλωμενο πλαστικο


Ποια μάρκα προτείνεις Άγγελε;

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 1:28 pm
από ankon
Εεεεεε τωρα ..λες και δεν ξερεις η DU-ΒRO η SULLIVAN η στο τελος GREAT PLANES.
Μια φορα που δοκιμασα να βαλω κινεζικα (τα δικα του) σε ενα ARTF 50 cc βενζινης διαλυθηκαν ολα στις δοκιμες σε ενα τεταρτο της ωρας.Οποτε μακρια και αλαργα.Δυστυχως οτι πληρωνεις παιρνεις ....οποτε διαθετεις πεντε με δεκα ευρω παραπανω κοστολογιο και δεν χανεις το μοντελο σου.

ΜΦΧ
Αγγελος

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 14, 2011 2:57 pm
από DjBac
Μερικές ακόμα φωτογραφίες!

Μπήκε το cowl και τελείωσα με το εσωτερικό!

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 14, 2011 3:03 pm
από DjBac
Κόλλησα και το φτερό, έβαλα τον πιλότο με Canopy Glue, led για το ignition kill switch, το voltwatch και μετρητή πίεσης για το σύστημα αέρα!

Επίσης στο μοτέρ έβαλα αντάπτορα για να μπαίνουν προπέλλες χωρίς τις 4 περιφερειακές βίδες! Χρειάστηκε να φτιάξω από κόντρα πλακέ έναν μοχλό για να κρατάσει αντίσταση και να μπορέσω να ξεβιδώσω τον άξονα!