P-47D II Thunderbolt της ESM

ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από ankon »

Αντωνη ...
Το οτι ειναι φτιαγμενο ετσι απο την μαμα ...δηλαδη να μπαινει η προπελα με 4 βιδες ειναι πιο ασφαλες.Συνηθως στις μεγαλες μηχανες ετσι γινεται.Αυτο που εκανες γινεται μεχρι το πολυ στα 26cc.Σε παραπανω κυβικα επρεπε να το αφησεις ως εχει. Ναι ειναι δυσκολο να την τρυπησεις την προπελα αλλα αν το κανεις μια φορα θα δεις οτι ειναι παιχνιδι και σιγουρα σου δενει καλυτερα την προπελα.Μην ξεχνας οτι η μηχανη που εχεις ειναι αρκετα δυνατη.Επισης η προπελα που εβαλες δεν κανει για αυτην την μηχανη....αλλαξε την και βαλε μια ξυλινη για βενζινα.
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Άγγελε δε θα διαφωνήσω και ήδη τρύπησα μία προπέλα για δοκιμή και όντως δεν ήταν κάτι το δύσκολο. Διάβασα στα ξένα φόρουμ για τον συγκεκριμένο αντάπτορα και δεν είδα κάτι αρνητικό! Σίγουρα δεν είναι κάτι που θα χρησιμοποιήσω σε πιο δυνατά μοτέρ! Εξάλλου από την μαμά και πιο μεγάλα μοτέρ βγαίνουν έτσι π.χ. οι μονοκύλινδρες zenoah!
stelios1978
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Δευ Φεβ 07, 2011 8:07 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από stelios1978 »

καλοπεταχτο το αεροπλανακι αντωνη.πανεμορφο ειναι το ρ-47 και εμφανιση και ηχο... τι αλλο να θελει καποιος!
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Σε ευχαριστώ πολύ Στέλιο!
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Αφού έγιναν οι απαραίτητες μετρήσεις, έβαλα τις καβίλιες στο φτερό, έγιναν οι τρύπες στην άτρακτο και μπήκαν και τα blind nut.
Μετά κόλλησα με εποξική την κοιλιά και έβαλα και τις πόρτες στα σκέλη!
Συνημμένα
IMG_0466.jpg
IMG_0466.jpg (96.83 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0465.jpg
IMG_0465.jpg (97.76 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0464.jpg
IMG_0464.jpg (94.55 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0463.jpg
IMG_0463.jpg (91.74 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0462.jpg
IMG_0462.jpg (98.42 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Πέρασα ένα χέρι με λεπτό υαλόνημα σε σχήμα κύκλου εσωτερικά το cowl, εκεί που έγιναν οι τρύπες στήριξής του.

Εφόσον το cowl κάλυπτε πλήρως την εξάτμιση, έλανα μία προέκταση με αλουμινοσωλήνα, 4 τρύπες, πριτσίνια και πολλή High Temp RTV μέσα/έξω και στις τρύπες.

Έβαλα και την ντίζα για το throttle, στην αρχή με συρματόσχοινο, αλλά τελικά μετακίνησα λίγο ντεπόζιτο και έβαλα ευθεία ντίζα με ball link!

Έκανα και μία τρύπα με rubber ring για να βγαίνει η αναπνοή από το ντεπόζιτο!
Συνημμένα
IMG_0481.jpg
IMG_0481.jpg (99.41 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0480.jpg
IMG_0480.jpg (95.21 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0475.jpg
IMG_0475.jpg (94.79 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0474.jpg
IMG_0474.jpg (96.36 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0473.jpg
IMG_0473.jpg (98.9 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Έκανα 2 τρύπες στο firewall και blind nut, έφτιαξα μία βάση από κόντρα πλακέ και κόλλησα με εποξική πάνω σε αυτήν τα βάρη. Συνολικά αυτά βγήκαν 402γρ και το σκάφος ζυγίζει ακριβώς στο 1/4 και ΕΛΑΧΙΣΤΑ μπροστόβαρο. Εννοείαι πως οι οδηγίες για το ζύγισμα αγνοήθηκαν, αφού ήταν πίσω από το 1/3.

Άλλαξα τα πλαστικά clevises με της dubro και βάφτηκαν στο χρώμα του σκάφους!
Συνημμένα
IMG_0486.jpg
IMG_0486.jpg (92.96 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0484.jpg
IMG_0484.jpg (91.6 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0478.jpg
IMG_0478.jpg (92.4 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0476.jpg
IMG_0476.jpg (95.13 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Έγιναν οι τελευταίες μικρολεπτομέρειες και το μόνο πλέον που επομένει είναι η κόλληση της καλύπτρας και το Σ/Κ στρώσιμο και παρθενική!!! +(*)+(*)+(*)+(*)
Συνημμένα
IMG_0489.jpg
IMG_0489.jpg (94.75 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0488.jpg
IMG_0488.jpg (94.21 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
IMG_0487.jpg
IMG_0487.jpg (95.02 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
Cameraman
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2011 11:24 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από Cameraman »

Αντώνη έγινε πολύ σούπερ! Καλοπέταχτο! Θα τα πούμε το Σ/Κ.
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο! Τα λέμε από κοντά!
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από ankon »

DjBac έγραψε: Έκανα 2 τρύπες στο firewall και blind nut, έφτιαξα μία βάση από κόντρα πλακέ και κόλλησα με εποξική πάνω σε αυτήν τα βάρη. Συνολικά αυτά βγήκαν 402γρ και το σκάφος ζυγίζει ακριβώς στο 1/4 και ΕΛΑΧΙΣΤΑ μπροστόβαρο. Εννοείαι πως οι οδηγίες για το ζύγισμα αγνοήθηκαν, αφού ήταν πίσω από το 1/3.

Άλλαξα τα πλαστικά clevises με της dubro και βάφτηκαν στο χρώμα του σκάφους!


Αντωνη στην δευτερη φωτο βλεπω ενα φιλτρο το οποιο μου θυμιζει οτι ειναι Glow....Αν ειναι ετσι βγαλτο αμεσως γιατι κινδυνευεις. Τα βαρη θελουν και μηχανικη στηριξη (βιδα) .

ΜΦΧ
Αγγελος
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Άγγελε είναι ακριβώς αυτό που λέει petrol/glow!

http://www.dlenginesaustralia.com/dlshop/index.php?_a=viewProd&productId=64


Δεν έχω κάτι άλλο δυστυχώς! Δεν κάνει πιστεύεις?
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από Mogolos »

τι πλέγμα εχει μεσα? και κλεινει με λαστιχακι σιλικόνης?

Εαν το πλέγμα ειναι μεταλλικό και το λαστιχάκι χαρτινο δεν εχεις πρόβλημα. Εαν ειναι σιλικονάτα θα στα λιώσει η βενζίνη!!!

Πάρε από ανταλακτικά για μηχανακια. Ειναι μικρά διαφανή. Σαν αυτο που εχω στην αντλία μου.
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από KM »

Όσες φορές έβαλα τέτοια φίλτρα (όπως της φωτογραφίας) όλο και κάτι πήγαινε στραβά ακόμη κι αν ήταν για βενζίνη.

Ο πιο συνηθισμένος τρόπος φιλτραρίσματος στις μηχανές βενζίνης (πιστεύω και ο καλύτερος) είναι οι φιλροβοσκοί εντός του τεπόζιτου.

Αυτά...Κ
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από King Kostas »

Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: Όσες φορές έβαλα τέτοια φίλτρα (όπως της φωτογραφίας) όλο και κάτι πήγαινε στραβά ακόμη κι αν ήταν για βενζίνη.

Ο πιο συνηθισμένος τρόπος φιλτραρίσματος στις μηχανές βενζίνης (πιστεύω και ο καλύτερος) είναι οι φιλροβοσκοί εντός του τεπόζιτου.

Αυτά...Κ


Για χαρά Κωστή, ερώτηση, εάν βάλουμε φίλτρο βενζίνης (αυτοκινήτου) στο ντεπόζιτο που αποθηκεύουμε την βενζίνη, και η βενζίνη περνά κάθε φορά που γεμίζουμε το μοντέλο μας από το φίλτρο αυτό, δεν θα είμαστε ΟΚ αν δεν βάλουμε φιλτράκι πάνω στο μοντέλο.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Scale Αεροπλάνα”