P-47D II Thunderbolt της ESM
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
Αντωνη ...
Το οτι ειναι φτιαγμενο ετσι απο την μαμα ...δηλαδη να μπαινει η προπελα με 4 βιδες ειναι πιο ασφαλες.Συνηθως στις μεγαλες μηχανες ετσι γινεται.Αυτο που εκανες γινεται μεχρι το πολυ στα 26cc.Σε παραπανω κυβικα επρεπε να το αφησεις ως εχει. Ναι ειναι δυσκολο να την τρυπησεις την προπελα αλλα αν το κανεις μια φορα θα δεις οτι ειναι παιχνιδι και σιγουρα σου δενει καλυτερα την προπελα.Μην ξεχνας οτι η μηχανη που εχεις ειναι αρκετα δυνατη.Επισης η προπελα που εβαλες δεν κανει για αυτην την μηχανη....αλλαξε την και βαλε μια ξυλινη για βενζινα.
Το οτι ειναι φτιαγμενο ετσι απο την μαμα ...δηλαδη να μπαινει η προπελα με 4 βιδες ειναι πιο ασφαλες.Συνηθως στις μεγαλες μηχανες ετσι γινεται.Αυτο που εκανες γινεται μεχρι το πολυ στα 26cc.Σε παραπανω κυβικα επρεπε να το αφησεις ως εχει. Ναι ειναι δυσκολο να την τρυπησεις την προπελα αλλα αν το κανεις μια φορα θα δεις οτι ειναι παιχνιδι και σιγουρα σου δενει καλυτερα την προπελα.Μην ξεχνας οτι η μηχανη που εχεις ειναι αρκετα δυνατη.Επισης η προπελα που εβαλες δεν κανει για αυτην την μηχανη....αλλαξε την και βαλε μια ξυλινη για βενζινα.
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
Άγγελε δε θα διαφωνήσω και ήδη τρύπησα μία προπέλα για δοκιμή και όντως δεν ήταν κάτι το δύσκολο. Διάβασα στα ξένα φόρουμ για τον συγκεκριμένο αντάπτορα και δεν είδα κάτι αρνητικό! Σίγουρα δεν είναι κάτι που θα χρησιμοποιήσω σε πιο δυνατά μοτέρ! Εξάλλου από την μαμά και πιο μεγάλα μοτέρ βγαίνουν έτσι π.χ. οι μονοκύλινδρες zenoah!
-
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 07, 2011 8:07 pm
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
καλοπεταχτο το αεροπλανακι αντωνη.πανεμορφο ειναι το ρ-47 και εμφανιση και ηχο... τι αλλο να θελει καποιος!
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
Σε ευχαριστώ πολύ Στέλιο!
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
Αφού έγιναν οι απαραίτητες μετρήσεις, έβαλα τις καβίλιες στο φτερό, έγιναν οι τρύπες στην άτρακτο και μπήκαν και τα blind nut.
Μετά κόλλησα με εποξική την κοιλιά και έβαλα και τις πόρτες στα σκέλη!
Μετά κόλλησα με εποξική την κοιλιά και έβαλα και τις πόρτες στα σκέλη!
- Συνημμένα
-
- IMG_0466.jpg (96.83 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0465.jpg (97.76 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0464.jpg (94.55 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0463.jpg (91.74 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0462.jpg (98.42 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
Πέρασα ένα χέρι με λεπτό υαλόνημα σε σχήμα κύκλου εσωτερικά το cowl, εκεί που έγιναν οι τρύπες στήριξής του.
Εφόσον το cowl κάλυπτε πλήρως την εξάτμιση, έλανα μία προέκταση με αλουμινοσωλήνα, 4 τρύπες, πριτσίνια και πολλή High Temp RTV μέσα/έξω και στις τρύπες.
Έβαλα και την ντίζα για το throttle, στην αρχή με συρματόσχοινο, αλλά τελικά μετακίνησα λίγο ντεπόζιτο και έβαλα ευθεία ντίζα με ball link!
Έκανα και μία τρύπα με rubber ring για να βγαίνει η αναπνοή από το ντεπόζιτο!
Εφόσον το cowl κάλυπτε πλήρως την εξάτμιση, έλανα μία προέκταση με αλουμινοσωλήνα, 4 τρύπες, πριτσίνια και πολλή High Temp RTV μέσα/έξω και στις τρύπες.
Έβαλα και την ντίζα για το throttle, στην αρχή με συρματόσχοινο, αλλά τελικά μετακίνησα λίγο ντεπόζιτο και έβαλα ευθεία ντίζα με ball link!
Έκανα και μία τρύπα με rubber ring για να βγαίνει η αναπνοή από το ντεπόζιτο!
- Συνημμένα
-
- IMG_0481.jpg (99.41 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0480.jpg (95.21 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0475.jpg (94.79 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0474.jpg (96.36 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0473.jpg (98.9 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
Έκανα 2 τρύπες στο firewall και blind nut, έφτιαξα μία βάση από κόντρα πλακέ και κόλλησα με εποξική πάνω σε αυτήν τα βάρη. Συνολικά αυτά βγήκαν 402γρ και το σκάφος ζυγίζει ακριβώς στο 1/4 και ΕΛΑΧΙΣΤΑ μπροστόβαρο. Εννοείαι πως οι οδηγίες για το ζύγισμα αγνοήθηκαν, αφού ήταν πίσω από το 1/3.
Άλλαξα τα πλαστικά clevises με της dubro και βάφτηκαν στο χρώμα του σκάφους!
Άλλαξα τα πλαστικά clevises με της dubro και βάφτηκαν στο χρώμα του σκάφους!
- Συνημμένα
-
- IMG_0486.jpg (92.96 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0484.jpg (91.6 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0478.jpg (92.4 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0476.jpg (95.13 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
Έγιναν οι τελευταίες μικρολεπτομέρειες και το μόνο πλέον που επομένει είναι η κόλληση της καλύπτρας και το Σ/Κ στρώσιμο και παρθενική!!! +(*)+(*)+(*)+(*)
- Συνημμένα
-
- IMG_0489.jpg (94.75 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0488.jpg (94.21 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- IMG_0487.jpg (95.02 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
Αντώνη έγινε πολύ σούπερ! Καλοπέταχτο! Θα τα πούμε το Σ/Κ.
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο! Τα λέμε από κοντά!
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
DjBac έγραψε: ↑Έκανα 2 τρύπες στο firewall και blind nut, έφτιαξα μία βάση από κόντρα πλακέ και κόλλησα με εποξική πάνω σε αυτήν τα βάρη. Συνολικά αυτά βγήκαν 402γρ και το σκάφος ζυγίζει ακριβώς στο 1/4 και ΕΛΑΧΙΣΤΑ μπροστόβαρο. Εννοείαι πως οι οδηγίες για το ζύγισμα αγνοήθηκαν, αφού ήταν πίσω από το 1/3.
Άλλαξα τα πλαστικά clevises με της dubro και βάφτηκαν στο χρώμα του σκάφους!
Αντωνη στην δευτερη φωτο βλεπω ενα φιλτρο το οποιο μου θυμιζει οτι ειναι Glow....Αν ειναι ετσι βγαλτο αμεσως γιατι κινδυνευεις. Τα βαρη θελουν και μηχανικη στηριξη (βιδα) .
ΜΦΧ
Αγγελος
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
Άγγελε είναι ακριβώς αυτό που λέει petrol/glow!
http://www.dlenginesaustralia.com/dlshop/index.php?_a=viewProd&productId=64
Δεν έχω κάτι άλλο δυστυχώς! Δεν κάνει πιστεύεις?
http://www.dlenginesaustralia.com/dlshop/index.php?_a=viewProd&productId=64
Δεν έχω κάτι άλλο δυστυχώς! Δεν κάνει πιστεύεις?
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
τι πλέγμα εχει μεσα? και κλεινει με λαστιχακι σιλικόνης?
Εαν το πλέγμα ειναι μεταλλικό και το λαστιχάκι χαρτινο δεν εχεις πρόβλημα. Εαν ειναι σιλικονάτα θα στα λιώσει η βενζίνη!!!
Πάρε από ανταλακτικά για μηχανακια. Ειναι μικρά διαφανή. Σαν αυτο που εχω στην αντλία μου.
Εαν το πλέγμα ειναι μεταλλικό και το λαστιχάκι χαρτινο δεν εχεις πρόβλημα. Εαν ειναι σιλικονάτα θα στα λιώσει η βενζίνη!!!
Πάρε από ανταλακτικά για μηχανακια. Ειναι μικρά διαφανή. Σαν αυτο που εχω στην αντλία μου.
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
Όσες φορές έβαλα τέτοια φίλτρα (όπως της φωτογραφίας) όλο και κάτι πήγαινε στραβά ακόμη κι αν ήταν για βενζίνη.
Ο πιο συνηθισμένος τρόπος φιλτραρίσματος στις μηχανές βενζίνης (πιστεύω και ο καλύτερος) είναι οι φιλροβοσκοί εντός του τεπόζιτου.
Αυτά...Κ
Ο πιο συνηθισμένος τρόπος φιλτραρίσματος στις μηχανές βενζίνης (πιστεύω και ο καλύτερος) είναι οι φιλροβοσκοί εντός του τεπόζιτου.
Αυτά...Κ
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Όσες φορές έβαλα τέτοια φίλτρα (όπως της φωτογραφίας) όλο και κάτι πήγαινε στραβά ακόμη κι αν ήταν για βενζίνη.
Ο πιο συνηθισμένος τρόπος φιλτραρίσματος στις μηχανές βενζίνης (πιστεύω και ο καλύτερος) είναι οι φιλροβοσκοί εντός του τεπόζιτου.
Αυτά...Κ
Για χαρά Κωστή, ερώτηση, εάν βάλουμε φίλτρο βενζίνης (αυτοκινήτου) στο ντεπόζιτο που αποθηκεύουμε την βενζίνη, και η βενζίνη περνά κάθε φορά που γεμίζουμε το μοντέλο μας από το φίλτρο αυτό, δεν θα είμαστε ΟΚ αν δεν βάλουμε φιλτράκι πάνω στο μοντέλο.