ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
Αγαπητοί φίλοι,
Πρόσφατα έγινα κάτοχος ενός NexSTAR σε μορφή κιτ ARF (http://www.hobbiconexstar.com/nexstar-arf/hcaa2025.html
), το οποίο συναρμολόγησα, εγκατέστησα τον κινητήρα (ΟS 46 AX) και όλα τα ηλεκτρικά του, και αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχει ήδη κάνει 6-7 πτήσεις. Θεώρησα λοιπόν καλή ιδέα να αναλύσω σε ένα thread το αερόμοντέλο μου, για τυχών νέους χρήστες που θα ενδιαφερθούν για την αγορά του εν λόγω μοντέλου. Παρακαλώ σημειώστε ότι το κείμενο αυτό ήταν έτοιμο εδώ και δύο εβδομάδες, όμως προσέθεσα μόλις σήμερα κάποια σχόλια (πχ. Tail assembly) μετά από νέες εντυπώσεις για το α/π. Εύχομαι να φανεί χρήσιμο σε υποψήφιους αγοραστές.
Τεχνικά στοιχεία:
SPECIFICATIONS
Stock Number: HCAA2025
Wingspan: 69 in (1745 mm)
Wing Area: 722 sq in (46 dm2)
Weight: 5.5 lb (2500 g)
Wing Loading: 21 oz/ft² (62 g/dm2)
Length: 56 in (1420 mm)
Requires: .46 cu in (7.5 cc) engine, 4-channel radio w/4 servos
Κατ'αρχάς το Hobbico NexSTAR είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εκπαιδευτικά αεροπλάνα παγκοσμίως. ΔΕΝ είναι το καλύτερο κατά την γνώμη μου, όμως ίσως να είναι από τα πρώτα σε πωλήσεις σε όλο το κόσμο. Οι γνώμες διίστανται και έχω ακούσει από τα καλύτερα μέχρι τα χειρότερα. Εγώ προσωπικά είμαι ευχαριστημένος αν και ΔΕΝ έχω εμπειρία με κανένα άλλο αεροπλάνο μέχρι σήμερα για να μπορέσω να το συγκρίνω. Φαντάζομαι όμως θα συμφωνήσετε ότι το εν λόγω μοντέλο απευθύνεται ακριβώς σε αυτό το είδος πελάτη.... τον αρχάριο δηλαδή, και μάλλον έτσι πρέπει να το αναλύσουμε.
Σίγουρα στα δικά μου μάτια, το NexSTAR είναι ένα από τα πιο όμορφα εκπαιδευτικά αεροπλάνα, και αυτός ήταν ίσως και ένας βασικός λόγος για την αγορά του. Ένας άλλος λόγος θα μπορούσε να είναι τα αεροδυναμικά εκπαιδευτικά και βοηθητικά καλούδια που έχει στον βασικό εξοπλισμό του ( http://www.hobbiconexstar.com/nexstar-arf/hcaa2025-features.html#features
). Για πολλούς είναι ένα υπέρ και προκαλούν έστω και ψυχολογική ασφάλεια στην πρώτη τους πτήση. Τέλος το γεγονός ότι το NexSTAR έχει οργανώσει μια πολύ καλή στρατηγική marketing γύρω από αυτό το μοντέλο είναι επίσης ένας βασικός παράγοντας προσέλκυσης του αρχάριου αερομοντελιστή.
Η τιμή του σε κιτ ARF είναι 125 ευρώ στην Ελλάδα, αλλά φαντάζομαι μπορείτε να το βρείτε και φθηνότερα από ΗΠΑ. Ο κινητήρας κοστίζει περίπου 100 ευρώ και τα servos (4) η μπαταρία και ο φορτιστής της, άλλα 100 ευρώ (μην ξεχνάτε απευθυνόμαστε σε ανθρώπους που είναι το πρώτο τους α/π και δεν έχουν τίποτα από όλα αυτά). Σύνολο λοιπόν 300 ευρώ και μένει απλά η τηλεκατεύθυνση η οποία μπορεί να κοστίσει αναλόγως τις απαιτήσεις από 50 ευρώ έως 1000+ ευρώ !!!
Κατασκευασμένο και σχεδιασμένο για τον αρχάριο ακόμα και πτητικά, αφού εκ κατασκευής η συσκευασία περιέχει δύο διάτρητα πτερύγια (flaps) τα οποία μειώνουν αισθητά την ταχύτητα του α/π από την μια, αλλά σταθεροποιούν πολύ την πτήση από την άλλη. Ακόμα στην συσκευασία και μάλιστα τοποθετημένα θα βρείτε και δύο anti-stall πτερύγια (ένα σε κάθε πτερύγιο) των οποίων η χρήση είναι κυρίως για την καλύτερη ισορρόπηση του α/π σε χαμηλές ταχύτητες. Το αρνητικό των εν λόγω πτερυγίων είναι ότι έχουν την τάση να ανεβάζουν αρκετά το α/π (elevator) όσο μεγαλώνει η ταχύτητα του, με αποτέλεσμα να θέλει συνεχώς διορθώσεις. Εγώ αν και δεν είχα ξανά πετάξει ΠΟΤΕ αεροπλάνο, παρά μόνο λίγες ώρες στο Real Flight G4, επέλεξα να μην βάλω τίποτα από τα παραπάνω, αφού εμπιστεύτηκα την συμβουλή του εισαγωγέα της Hobbico στην Ελλάδα.
Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή και το μόνο ψεγάδι που μπορεί να πει κανείς είναι ότι το monokote στις ξεφτίζει μετά από κάποιες πτήσεις, σύμφωνα με τα διεθνή forums, όμως εγώ προσωπικά ακόμα δεν έχω παρατηρήσει τίποτα στο δικό μου μοντέλο.
Η συναρμολόγηση του NeSTAR είναι όσο εύκολή θα έπρεπε για να την ολοκληρώσει ένας παντελώς αρχάριος !!! Δεν θα χρειαστείτε κόλα, ή κοπίδι, απλά ένας ίσιο και ένα στραβόκατσάβιδο και λίγη αγάπη και σε λιγότερο από τρεις ώρες αν έχετε όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ μπορείτε να δείτε το NexSTAR σας να πετάει !!! Ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο δικό μου NexSTAR είναι ότι το stabiliser στο μπροστά του μέρος ήταν λίγο πιο πάνω από ότι έπρεπε, με αποτέλεσμα με ταχύτητες πάνω από το μισό γκάζι ή με ανέμους πλευρικούς να συμπεριφέρεται κάπως περίεργα και να στολάρει. Το συγκεκριμένο θέμα είναι καθαρά δικό μου λάθος στην συναρμολόγηση της ουράς (βλέπε σελίδα 16 και 17 του manual). Μόλις βρω λύση στο πρόβλημα θα επανέλθω με νέο thread. Οι οδηγίες συναρμολόγησης γενικά είναι αναλυτικές αλλά όχι οι καλύτερες του κόσμου, και καλό θα ήταν να διαβάζετε δύο φορές πριν συνεχίσετε στο επόμενο στάδιο συναρμολόγησης.
Πτητικά το NexSTAR είναι τόσο εύκολο που αν ζυγιστεί και ρυθμιστεί σωστά πριν την πρώτη πτήση, απλά είναι σαν να πετάει μόνο του!!! Βέβαια πρέπει να τονίσω ότι αυτό είναι καθαρά η γνώμη μου και σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να κρίνω πτητικά ένα αερομοντέλο. Μπορεί όμως να βγάλει πέρα, αποδειγμένα από προσωπική εμπειρία, ακόμα και γεμάτο τεσσάρι, κάτι που είναι ένα μεγάλο συν για τον αρχάριο πιλότο. Το α/π στρίβει, ανεβαίνει και κατεβαίνει πολύ εύκολα κατά την γνώμη μου και είναι προβλέψιμο στην κάθε του κίνηση, και λόγω της χαμηλής του ταχύτητας αφήνει αρκετό χρόνο σε ένα πρωτάρη πιλότο να σκεφτεί την επόμενη του κίνηση (http://video1.hobbico.com/gallery/hca/slowstablebig.mpg
). Ένα θετικό επίσης είναι ότι το NexSTAR μπορεί να κάνει βασικές ακροβατικές κινήσεις, αν και δεν είναι το στοιχείο του (http://video1.hobbico.com/gallery/hca/mildaerobaticbig.mpg
), όμως μετά τις πρώτες εκπαιδευτικές πτήσεις προσθέτει ενδιαφέρον στον αρχάριο αερομοντελιστή.
Το pdf αρχείο του κινητήρα θα το βρείτε εδώ http://manuals.hobbico.com/osm/46ax-manual.pdf
, ενώ το manual της συναρμολόγησης μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ http://manuals.hobbico.com/hca/hcaa2025-manual.pdf
(Σημείωση: Σελίδα 16 και 17 tail assembly θέλει μεγάλη προσοχή... εκεί είναι το σημείο που την πάτησα εγώ :./>,< )
Φιλικά
Nick1150
Πρόσφατα έγινα κάτοχος ενός NexSTAR σε μορφή κιτ ARF (http://www.hobbiconexstar.com/nexstar-arf/hcaa2025.html
), το οποίο συναρμολόγησα, εγκατέστησα τον κινητήρα (ΟS 46 AX) και όλα τα ηλεκτρικά του, και αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχει ήδη κάνει 6-7 πτήσεις. Θεώρησα λοιπόν καλή ιδέα να αναλύσω σε ένα thread το αερόμοντέλο μου, για τυχών νέους χρήστες που θα ενδιαφερθούν για την αγορά του εν λόγω μοντέλου. Παρακαλώ σημειώστε ότι το κείμενο αυτό ήταν έτοιμο εδώ και δύο εβδομάδες, όμως προσέθεσα μόλις σήμερα κάποια σχόλια (πχ. Tail assembly) μετά από νέες εντυπώσεις για το α/π. Εύχομαι να φανεί χρήσιμο σε υποψήφιους αγοραστές.
Τεχνικά στοιχεία:
SPECIFICATIONS
Stock Number: HCAA2025
Wingspan: 69 in (1745 mm)
Wing Area: 722 sq in (46 dm2)
Weight: 5.5 lb (2500 g)
Wing Loading: 21 oz/ft² (62 g/dm2)
Length: 56 in (1420 mm)
Requires: .46 cu in (7.5 cc) engine, 4-channel radio w/4 servos
Κατ'αρχάς το Hobbico NexSTAR είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εκπαιδευτικά αεροπλάνα παγκοσμίως. ΔΕΝ είναι το καλύτερο κατά την γνώμη μου, όμως ίσως να είναι από τα πρώτα σε πωλήσεις σε όλο το κόσμο. Οι γνώμες διίστανται και έχω ακούσει από τα καλύτερα μέχρι τα χειρότερα. Εγώ προσωπικά είμαι ευχαριστημένος αν και ΔΕΝ έχω εμπειρία με κανένα άλλο αεροπλάνο μέχρι σήμερα για να μπορέσω να το συγκρίνω. Φαντάζομαι όμως θα συμφωνήσετε ότι το εν λόγω μοντέλο απευθύνεται ακριβώς σε αυτό το είδος πελάτη.... τον αρχάριο δηλαδή, και μάλλον έτσι πρέπει να το αναλύσουμε.
Σίγουρα στα δικά μου μάτια, το NexSTAR είναι ένα από τα πιο όμορφα εκπαιδευτικά αεροπλάνα, και αυτός ήταν ίσως και ένας βασικός λόγος για την αγορά του. Ένας άλλος λόγος θα μπορούσε να είναι τα αεροδυναμικά εκπαιδευτικά και βοηθητικά καλούδια που έχει στον βασικό εξοπλισμό του ( http://www.hobbiconexstar.com/nexstar-arf/hcaa2025-features.html#features
). Για πολλούς είναι ένα υπέρ και προκαλούν έστω και ψυχολογική ασφάλεια στην πρώτη τους πτήση. Τέλος το γεγονός ότι το NexSTAR έχει οργανώσει μια πολύ καλή στρατηγική marketing γύρω από αυτό το μοντέλο είναι επίσης ένας βασικός παράγοντας προσέλκυσης του αρχάριου αερομοντελιστή.
Η τιμή του σε κιτ ARF είναι 125 ευρώ στην Ελλάδα, αλλά φαντάζομαι μπορείτε να το βρείτε και φθηνότερα από ΗΠΑ. Ο κινητήρας κοστίζει περίπου 100 ευρώ και τα servos (4) η μπαταρία και ο φορτιστής της, άλλα 100 ευρώ (μην ξεχνάτε απευθυνόμαστε σε ανθρώπους που είναι το πρώτο τους α/π και δεν έχουν τίποτα από όλα αυτά). Σύνολο λοιπόν 300 ευρώ και μένει απλά η τηλεκατεύθυνση η οποία μπορεί να κοστίσει αναλόγως τις απαιτήσεις από 50 ευρώ έως 1000+ ευρώ !!!
Κατασκευασμένο και σχεδιασμένο για τον αρχάριο ακόμα και πτητικά, αφού εκ κατασκευής η συσκευασία περιέχει δύο διάτρητα πτερύγια (flaps) τα οποία μειώνουν αισθητά την ταχύτητα του α/π από την μια, αλλά σταθεροποιούν πολύ την πτήση από την άλλη. Ακόμα στην συσκευασία και μάλιστα τοποθετημένα θα βρείτε και δύο anti-stall πτερύγια (ένα σε κάθε πτερύγιο) των οποίων η χρήση είναι κυρίως για την καλύτερη ισορρόπηση του α/π σε χαμηλές ταχύτητες. Το αρνητικό των εν λόγω πτερυγίων είναι ότι έχουν την τάση να ανεβάζουν αρκετά το α/π (elevator) όσο μεγαλώνει η ταχύτητα του, με αποτέλεσμα να θέλει συνεχώς διορθώσεις. Εγώ αν και δεν είχα ξανά πετάξει ΠΟΤΕ αεροπλάνο, παρά μόνο λίγες ώρες στο Real Flight G4, επέλεξα να μην βάλω τίποτα από τα παραπάνω, αφού εμπιστεύτηκα την συμβουλή του εισαγωγέα της Hobbico στην Ελλάδα.
Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή και το μόνο ψεγάδι που μπορεί να πει κανείς είναι ότι το monokote στις ξεφτίζει μετά από κάποιες πτήσεις, σύμφωνα με τα διεθνή forums, όμως εγώ προσωπικά ακόμα δεν έχω παρατηρήσει τίποτα στο δικό μου μοντέλο.
Η συναρμολόγηση του NeSTAR είναι όσο εύκολή θα έπρεπε για να την ολοκληρώσει ένας παντελώς αρχάριος !!! Δεν θα χρειαστείτε κόλα, ή κοπίδι, απλά ένας ίσιο και ένα στραβόκατσάβιδο και λίγη αγάπη και σε λιγότερο από τρεις ώρες αν έχετε όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ μπορείτε να δείτε το NexSTAR σας να πετάει !!! Ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο δικό μου NexSTAR είναι ότι το stabiliser στο μπροστά του μέρος ήταν λίγο πιο πάνω από ότι έπρεπε, με αποτέλεσμα με ταχύτητες πάνω από το μισό γκάζι ή με ανέμους πλευρικούς να συμπεριφέρεται κάπως περίεργα και να στολάρει. Το συγκεκριμένο θέμα είναι καθαρά δικό μου λάθος στην συναρμολόγηση της ουράς (βλέπε σελίδα 16 και 17 του manual). Μόλις βρω λύση στο πρόβλημα θα επανέλθω με νέο thread. Οι οδηγίες συναρμολόγησης γενικά είναι αναλυτικές αλλά όχι οι καλύτερες του κόσμου, και καλό θα ήταν να διαβάζετε δύο φορές πριν συνεχίσετε στο επόμενο στάδιο συναρμολόγησης.
Πτητικά το NexSTAR είναι τόσο εύκολο που αν ζυγιστεί και ρυθμιστεί σωστά πριν την πρώτη πτήση, απλά είναι σαν να πετάει μόνο του!!! Βέβαια πρέπει να τονίσω ότι αυτό είναι καθαρά η γνώμη μου και σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να κρίνω πτητικά ένα αερομοντέλο. Μπορεί όμως να βγάλει πέρα, αποδειγμένα από προσωπική εμπειρία, ακόμα και γεμάτο τεσσάρι, κάτι που είναι ένα μεγάλο συν για τον αρχάριο πιλότο. Το α/π στρίβει, ανεβαίνει και κατεβαίνει πολύ εύκολα κατά την γνώμη μου και είναι προβλέψιμο στην κάθε του κίνηση, και λόγω της χαμηλής του ταχύτητας αφήνει αρκετό χρόνο σε ένα πρωτάρη πιλότο να σκεφτεί την επόμενη του κίνηση (http://video1.hobbico.com/gallery/hca/slowstablebig.mpg
). Ένα θετικό επίσης είναι ότι το NexSTAR μπορεί να κάνει βασικές ακροβατικές κινήσεις, αν και δεν είναι το στοιχείο του (http://video1.hobbico.com/gallery/hca/mildaerobaticbig.mpg
), όμως μετά τις πρώτες εκπαιδευτικές πτήσεις προσθέτει ενδιαφέρον στον αρχάριο αερομοντελιστή.
Το pdf αρχείο του κινητήρα θα το βρείτε εδώ http://manuals.hobbico.com/osm/46ax-manual.pdf
, ενώ το manual της συναρμολόγησης μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ http://manuals.hobbico.com/hca/hcaa2025-manual.pdf
(Σημείωση: Σελίδα 16 και 17 tail assembly θέλει μεγάλη προσοχή... εκεί είναι το σημείο που την πάτησα εγώ :./>,< )
Φιλικά
Nick1150
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
:)>)>)
- Συνημμένα
-
- NexSTAR-002.jpg (69.3 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
-
- NexSTAR-001.jpg (56.32 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
Και μερικες ακομα φωτος...
- Συνημμένα
-
- a5.jpg (13.01 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
-
- Picture_020.jpg (43.49 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
-
- Picture_058.jpg (42.47 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
-
- a2.jpg (46.19 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
Ευχαριστώ αμίγκο ;;)
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
Να προσθέσω 3 λόγια .
1 Πρέπει να δεις κινέζικο Manual :D
2 Πρέπει να συναρμολογήσεις κινέζικο αεροπλάνο.
3 τα δύο anti-stall πτερύγια να τα βάλεις :) .
Ο λόγος που το Θεωρώ εγώ απο τα καλλίτερα εκπαιδευτικά είναι οτι φτιάχνεται εύκολα και πιο σωστά, μην ξεχνάμε οτι το μεγαλύτερο πρόβλημα σε ένα αερομοντέλο αρχάριου είναι τα κατασκευαστικά λάθη .
όσο ποιο σωστά μονταριστεί και ζυγιστεί ενα μοντέλο τόσο λιγότερο Trim θα χρειαστεί και θα πετάει και καλλίτερα.
απλά θα σου πώ οτι ο "χάρος" που πέταγα την πρωτομαγιά είχε 3 σελίδες manual .
1 Πρέπει να δεις κινέζικο Manual :D
2 Πρέπει να συναρμολογήσεις κινέζικο αεροπλάνο.
3 τα δύο anti-stall πτερύγια να τα βάλεις :) .
Ο λόγος που το Θεωρώ εγώ απο τα καλλίτερα εκπαιδευτικά είναι οτι φτιάχνεται εύκολα και πιο σωστά, μην ξεχνάμε οτι το μεγαλύτερο πρόβλημα σε ένα αερομοντέλο αρχάριου είναι τα κατασκευαστικά λάθη .
όσο ποιο σωστά μονταριστεί και ζυγιστεί ενα μοντέλο τόσο λιγότερο Trim θα χρειαστεί και θα πετάει και καλλίτερα.
απλά θα σου πώ οτι ο "χάρος" που πέταγα την πρωτομαγιά είχε 3 σελίδες manual .
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
Επανέρχομαι στο θέμα αυτό για να διορθώσω τα σχετικά με την συναρμολόγηση της ουράς και του stabiliser....
Το λοιπόν, πριν από 10 ημέρες με την βοήθεια ενός πολύ έμπειρου αερομοντελιστή προσπάθησα να διορθώσω το πρόβλημα αυτό. Τελικά το πρόβλημα δεν ήταν εκεί :./>,< το stab και η ουρά ήταν τοποθετημένα μια χαρά και μάλιστα στο εν λόγω α/π πρέπει να είναι έτσι.
Ήταν ξεκάθαρα θέμα λάθος τοποθέτησης των ντιζών στα aileron. Βλακωδώς με δικό μου λάθος, το ένα aileron έκανε μικρότερη διαδρομή από το άλλο, με αποτέλεσμα με μεγάλες κλήσεις και με πλάγιο άνεμο να χάνει την σταθερότητα του και να στολάρει. Αλλάξαμε τις ντίζες (λίγο πιο μακριές) και μεγαλώσαμε τις διαδρομές του servo και αμέσως το α/π άλλαξε την συμπεριφορά του σε πλάγιους ανέμους !!!
Τώρα πετάει απολαυστικά και θα ήταν κρίμα να μην προσθέσω το σχόλιο αυτό και να μείνει ανεξιχνίαστο το μυστήριο :-)
Καλές πτήσεις
Ζήτω το NexSTAR <++>
Το λοιπόν, πριν από 10 ημέρες με την βοήθεια ενός πολύ έμπειρου αερομοντελιστή προσπάθησα να διορθώσω το πρόβλημα αυτό. Τελικά το πρόβλημα δεν ήταν εκεί :./>,< το stab και η ουρά ήταν τοποθετημένα μια χαρά και μάλιστα στο εν λόγω α/π πρέπει να είναι έτσι.
Ήταν ξεκάθαρα θέμα λάθος τοποθέτησης των ντιζών στα aileron. Βλακωδώς με δικό μου λάθος, το ένα aileron έκανε μικρότερη διαδρομή από το άλλο, με αποτέλεσμα με μεγάλες κλήσεις και με πλάγιο άνεμο να χάνει την σταθερότητα του και να στολάρει. Αλλάξαμε τις ντίζες (λίγο πιο μακριές) και μεγαλώσαμε τις διαδρομές του servo και αμέσως το α/π άλλαξε την συμπεριφορά του σε πλάγιους ανέμους !!!
Τώρα πετάει απολαυστικά και θα ήταν κρίμα να μην προσθέσω το σχόλιο αυτό και να μείνει ανεξιχνίαστο το μυστήριο :-)
Καλές πτήσεις
Ζήτω το NexSTAR <++>
Απάντηση: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
Φίλε μου nick1150, έγινα κι εγώ πρόσφατα κάτοχος ενός Hobbico nexstar 46 ARF και μπορώ να πώ ότι ήταν πανέυκολο να το στήσω. Είμαι κι εγώ αρχάριος και δεν είχα ιδέα από κατασκευές (παρά μόνο σε στατικά πλαστικομοντέλα) και πορώ να πώ ότι δεν δυσκολεύτηκα καθόλου, καταρχήν δεν χρειάστηκε πουθενά κόλλα!!!! Η παρθενική πτήση δεν έχει γίνει ακόμη για να μπορώ να το σχολιάσω και πτητικά, μόλις γίνει θα επανέλθω!!!! Πιστεύω πάντως ότι κατασκευαστικά είναι πολύ ποιοτικό, απ'τα λίγα που ξέρω αλλά και από αυτά που μου λένε οι πιό έμπειροι εδώ στην παρέα
+(*)+(*)+(*)
+(*)+(*)+(*)
Απάντηση: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
HAR28 έγραψε: ↑Φίλε μου nick1150, έγινα κι εγώ πρόσφατα κάτοχος ενός Hobbico nexstar 46 ARF και μπορώ να πώ ότι ήταν πανέυκολο να το στήσω. Είμαι κι εγώ αρχάριος και δεν είχα ιδέα από κατασκευές (παρά μόνο σε στατικά πλαστικομοντέλα) και πορώ να πώ ότι δεν δυσκολεύτηκα καθόλου, καταρχήν δεν χρειάστηκε πουθενά κόλλα!!!! Η παρθενική πτήση δεν έχει γίνει ακόμη για να μπορώ να το σχολιάσω και πτητικά, μόλις γίνει θα επανέλθω!!!! Πιστεύω πάντως ότι κατασκευαστικά είναι πολύ ποιοτικό, απ'τα λίγα που ξέρω αλλά και από αυτά που μου λένε οι πιό έμπειροι εδώ στην παρέα
+(*)+(*)+(*)
Κολλα χρειάζεται μετα την πτηση συνήθως :D
Χιουμορ κάνω φυσικά
Καλοπέταχτα να ειναι
Απάντηση: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
Mogolos έγραψε: ↑Κολλα χρειάζεται μετα την πτηση συνήθως :D
Χιουμορ κάνω φυσικά
Καλοπέταχτα να ειναι
καλό!!!!!!!!!!!! καλόοοοοοοοοοο!!!!:D:D:D
ελπίζω να μην χρειστώ κόλλα!!!!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 5671
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
περιμένουμε νέα και βιντεο!!!!
Απάντηση: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑περιμένουμε νέα και βιντεο!!!!
Με την πρώτη ευκαιρία σίγουρα θα ανεβάσω φωτό και βίντεο!!!
@P@@P@
Απάντηση: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
Να και μερικές φωτό απ'το πρόσφατα κατασκευασμένο ARF Hobbico Nexstar 46 μου, που περιμένει στο υπόγειο για να πετάξει την Κυριακή!!!!! @P@@P@
- Συνημμένα
-
- 03082011117.jpg (83.26 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
-
- 03082011111-1.jpg (70.76 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
-
- 03082011116.jpg (72.21 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
-
- 03082011119.jpg (68.78 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
-
- 03082011118-1.jpg (78.23 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
Απάντηση: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
Να και μερικές ακόμη @P@@P@@P@@P@
- Συνημμένα
-
- 03082011112.jpg (64.34 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
-
- 03082011113.jpg (75.25 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
-
- 03082011115.jpg (67.81 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
-
- 03082011114.jpg (73.18 KiB) Προβλήθηκε 163 φορές
Απάντηση: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
Ομορφο, και το κόκκινο θα είναι αρκετά ορατό στον ουρανό....
Καλοπέταχτο..... Έγινε η πρώτη πτήση;
Καλοπέταχτο..... Έγινε η πρώτη πτήση;
Απάντηση: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Hobbico NexSTAR ARF
ΑνδρεαςΛ έγραψε: ↑Ομορφο, και το κόκκινο θα είναι αρκετά ορατό στον ουρανό....
Καλοπέταχτο..... Έγινε η πρώτη πτήση;
Όχι δεν έγινε ακόμη την Κυριακή θα γίνει και ανυπομονώ. Κανονικά θα το πετούσα την προηγούμενη αλλά λόγω προβληματικών servo δεν το πέταξα!!!