Ετοιμάζεται η καταστροφή του παλαιότερου αεροδρομίου της χώρας

Απάντηση
mastoras

Ετοιμάζεται η καταστροφή του παλαιότερου αεροδρομίου της χώρας

Δημοσίευση από mastoras »

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την καταστροφή στην οποία
οδηγείται ένα από τα παλαιότερα αεροδρόμια της χώρας μας, το
ιστορικό αεροδρόμιο του Σέδες (LGSD)!

Μετά την επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης έκταση
1.000 από τα 1.360 στρέμματα του αεροδρομίου του Σέδες θα
παραχωρηθεί στη Ζώνη Καινοτομίας Θεσσαλονίκης. Η συμφωνία για την
παραχώρηση, μεταξύ των υπουργείων Μακεδονίας-Θράκης και Εθνικής
Άμυνας, αναμένονταν να υλοποιηθεί μέχρι τις 15 Αυγούστου 2008.

Το Α/Δ ΣΕΔΕΣ είναι ο ιστορικός, ο ιερός θα λέγαμε, τόπος της Πολεμικής Αεροπορίας μας αλλά και το μοναδικό και κύριο πολεμικό Αεροδρόμιο της χώρας μας από την απελευθέρωση της Μακεδονίας μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1950.

Η καταστροφή του Α/Δ Σέδες θα αποτελούσε ασέβεια προς την ιστορία της Αεροπορίας μας, της Μακεδονίας και της Πατρίδας μας γενικότερα και δεν πιστεύουμε ότι κανείς θα ήθελε να συνδέσει το όνομα του με την εξαφάνιση ενός τόσο ιστορικού χώρου - μνημείου της Αεροπορίας μας που είναι συνδεδεμένος από το 1914 με το ενδοξότερο μέρος της ιστορίας της Αεροπορίας μας και τη νεότερη ιστορία της Μακεδονίας μας.

Πρόσφατα ενημερωθήκαμε από την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΕΡΟΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ Α/Δ ΣΕΔΕΣ σχετικά με την δημιουργία Ζώνης Καινοτομίας η οποία θα εγκατασταθεί στον χώρο του ιστορικού Αεροδρομίου όπου αργότερα θα εγκατασταθούν και εμπορικές επιχειρήσεις.

Στο αεροδρομίο του Σέδες υπάρχουν εγκαταστημένες ενεργές μονάδες
της Πολεμικής Αεροπορίας, είναι το μοναδικό στην Ευρώπη που διαθέτει
διάδρομο στρωμένο με PSP.
Επίσης εκεί στεγάζονται και λειτουργούν η
Σχολή Υπαξιωματικών Διοικητικών (ΣΥΔ), η 350 Πτέρυγα Κατευθυνόμενων
Βλημάτων (ΠΚΒ) PATRIOT και βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2004 η
κατασκευή κτιρίου για τη μετεγκατάσταση της Σχολής Πολεμικής
Αεροπορίας (ΣΠΑ). Επιπλέον, εδώ και μία εικοσαετία υπάρχει πρόταση
της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας να μεταφερθεί στο Σέδες όλη η
κίνηση των αεροσκαφών γενικής αεροπορίας προκειμένου να
αποσυμφορηθεί το αεροδρόμιο «Μακεδονία» (LGTS).
mastoras

Απάντηση: Ετοιμάζεται η καταστροφή του παλαιότερου αεροδρομίου της χώρας

Δημοσίευση από mastoras »

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΕΔΕΣ
Η Αεροπορική Βάση ΣΕΔΕΣ είναι μια απο τις πιο παλιές και γνωστές, με συμμετοχή σε όλους τους αγώνες της Ελλάδας. Ιδρύεται το 1917 για τις εκπαιδευτικές ανάγκες των συμμάχων κατά τον Α' Π.Π. και τίθεται υπο Γαλλική Διοίκηση. Εδώ εκπαιδεύονται και Ελληνες Αεροπόροι που το 1918 θα επανδρώσουν την 531 Μοίρα Δίωξης, 532 Μοίρα Αναγνώρησης και 533 Μοίρα Βομβαρδισμού που είναι Ελληνικές υπό την γενική αρχηγία των συμμάχων. Εδώ μεταφέρεται και η Αεροπορική Υπηρεσία Στρατού που το 1918 μετονομάζεται σε Σώμα Αεροπορίας Στρατού.

Το 1919 με το τέλος του Α' Π.Π. το αεροδρόμιο ΣΕΔΕΣ περιέρχεται σε ελληνικά χέρια και εκπαιδεύει χειριστές, παρατηρητές, βομβαρδιστές φωτογράφους κ.λ.π. Συγκροτείται η 3η Μοίρα Αναγνώρισης με α/φ HENRY FARMAN. Η Μοίρα το 1920 αναχωρεί για τη Σμύρνη. Σε όλη την διάρκεια του Μικρασιατικού Πολέμου εκπαιδεύονται στο ΣΕΔΕΣ οι αεροπόροι της Αεροπορίας Στρατού. Τα α/φ που χρησιμοποιήθηκαν για εκπαίδευση είναι: CAUDRON G-3, BR-14, DORAND AR-1 και FARMAN.

Το 1922 εγκαθίστανται στο ΣΕΔΕΣ η Β' Μοίρα Αναγώρισης, η Δ' Μοίρα Βομβαρδισμού και η Ε' Μοίρα Δίωξης με τα νεοαποκτηθέντα α/φ HAWKER MARS που κατά ομολογίες των χειριστών τους, αν η Πατρίδα μας τα είχε παραλάβει λίγο νωρίτερα, το αποτέλεσμα του πολέμου στην Μικρασία θα ήταν διαφορετικό. Τα α/φ των άλλων Μοίρων είναι: AR-1, HENRIO, BR-14, MORAN-137, MORAN-147 και MORAN-230. Το 1924 δημιουργείται η Γ' Σμηναρχία που περιλαμβάνει οτι αεροσκάφος έχει απομείνει και το 1927 μετονομάζεται σε Γ' Σύνταγμα Αεροπλάνων.

Το 1925 δημιουργείται ΟΠΛΟ Αεροπορίας Στρατού και η Αεροπορία Ναυτικού εκπαιδεύει εδώ τα στελέχη της. Απο το 1930 χρησιμοποιούνται εκτός των πιο παλιών αεροσκαφών και τα NIEUPORT-80, NIEUPORT-24, SPAD VII και POTEZ-25. Το 1931 δημιουργείται Μοίρα Στρατιωτικής Συνεργασίας με έδρα το ΣΕΔΕΣ. Το 1937 εν όψει του επερχόμενου Β' Π.Π. σταθμεύουν στο ΣΕΔΕΣ μια (1) Μοίρα Καταδιωκτικών, μια (1) Μοίρα Δίωξης που διαθέτουν τα νεοαποκτηθέντα PZL-24 και μια (1) Μοίρα Συνεργασίας με POTEZ-25. Το 1941 με την γερμανική κατοχή το ΣΕΔΕΣ είναι έδρα βομβαρδιστικών STUKAS.

Το 1945 με την απελευθέρωση δημιουργείται στο ΣΕΔΕΣ η 1η ΠΤΕΡΥΓΑ ΜΑΧΗΣ με τις 335 Μ.Δ.Β. και 336 Μ.Δ.Β. Επίσης εδώ σταθμεύει η 337 Αγγλική Μοίρα που αποχωρεί το 1947. Τα α/φ που υπάρχουν τότε στο ΣΕΔΕΣ είναι: HARVARD, SPITFIRE και απο το 1947 τα CURTISS SB2C-5 HELLDIVERS. Το 1954 έρχεται στο ΣΕΔΕΣ η 356 Μοίρα Μεταφορών Αέρος που το 1975 μετονομάζεται σε 355/1ο Σμήνος Τακτικών Μεταφορών με α/φ DOUGLAS DAKOTA C-47D .

Η πολιτική αναστάτωση αποστερεί απο την Αεροπορία το δικαίωμά της να ανανεώσει τον πεπαλαιωμένο αεροστόλο της. Χρησιμοποιούνται αεροσκάφη του 1920 και 1922 τα οποία είναι σε οικτρή κατάσταση, καθώς και λίγο νεώτερα που πλέον έχουν καταστεί επικίνδυνα. Απο το 1932 μέχρι και το 1934 μεσολάβησαν 10 υπουργοί Αεροπορίας με χρόνο θητείας που δεν επέτρεπε την υλοποίηση κανενός προγράμματος. Η τέταρτη σειρά Ικάρων εισάγεται στη σχολή το 1934. Η χρονιά αυτή όμως πρόκειται να οδηγήσει την Αεροπορία στο χαμηλότερο σημείο της ιστορίας της. Γενική αποδιοργάνωση, αποστρατείες, αποτάξεις, μετατάξεις, παραιτήσεις, υπονομεύσεις και κάθε είδους ελλείψεις σε υλικά, δίνουν την εικόνα της Αεροπορίας. Πολεμική εκπαίδευση δεν εγένετο λόγω ελλείψεως μαχητικών α/φ.

Τα πολιτικά προβλήματα συνεχίζουν να υπάρχουν και την 1/3/1935 αρχίζει το κίνημα του Βενιζέλου έχοντας τον Στόλο μαζί του. Η Αεροπορία αναλαμβάνει δράση εναντίον του Στόλου χωρίς σχεδόν κανένα αποτέλεσμα. Μετά τις αποτυχίες, στις 8/3/1935 αποφασίζεται η άμεση (εντός της σήμερον) αγορά 5 καταδιωκτικών τύπου AVIA BH-33E απο την Γιουγκοσλαβία. Επίσης αποφασίζεται η προμήθεια 1300 βομβών, αλεξιπτώτων και φυσιγγίων. Με την λήξη του κινήματος ακολουθούν μαζικές αποστρατείες στην Αεροπορία όλων όσων είχαν χαρακτηρισθεί "Βενιζελικοί". Σαν να μην ήταν αρκετό αυτό οι 3 Σμήναρχοι της Αεροπορίας προάγονται σε Υποστράτηγους (26-3-35). Ετσι η Ελλας διέθεται τότε περί τα 40 α/φ για 3 Στρατηγούς αλλά μαχητική ικανότητα μηδέν. Οι Στρατηγοί διεμαρτυρήθησαν στον πρωθυπουργό ότι ΔΕΝ υπάρχει Αεροπορία ούτε πρόγραμμα προμήθειας υλικού. Καταθέτουν προυπολογισμό 600 εκατομμυρίων αλλά ενεκρίθησαν μόνο τα 250. Τελικά εδώθησαν μόνο τα 125. Με αυτά τα χρήματα αγοράσθηκαν 18-20 νέα εκπαιδευτικά α/φ AVRO 621 TUTOR , διότι το εκπαιδευτικό έργο της σχολής Ικάρων χαροπάλευε. Απο το 1932 μέχρι το 1940 αγοράθηκαν επίσης και 22 α/φ προκεχωρημένης εκπαίδευσης AVRO 626. Ετσι με σχετικά ομαλές συνθήκες εισάγεται η νέα σειρά Ικάρων τον Οκτώβριο του 1935.

Η πολιτική αστάθεια συνεχίζει μέχρι την 4η Αυγούστου 1936. Στις 18 Αυγούστου 1936 δωρίσθηκαν από τον ομογενή κ. Κουταρέλη 2 AVIA B-534 . Μετά την ηρεμία που ακολουθεί, εμφανίζεται η αλήθεια για το στράτευμα. Πλήρης αταξία και ακαταλληλότης του υλικού. Απο τα μέσα Απριλίου ήδη ο Μεταξάς εμπεδώνει την πειθαρχία και αρχίζει τους πολεμικούς σχεδιασμούς. Δημιουργούνται νέα προγράμματα εκπαίδευσης, προγραμματίζεται η προμήθεια πτητικού υλικού και εξοπλισμού εδάφους. Ουσιαστικά οι Ικαροι του 1936-1937 ακολουθούν την πλήρη εφαρμογή του αναθεωρηθέντος και εκμοντερνισθέντος προγράμματος. Το 1937 δημιουργείται στο ΣΕΔΕΣ, Μοίρα Διώξεως με α/φ PZL-P24F/G . Ο Μεταξάς δημιουργεί επιτροπή εράνου για Αεροπορία. Το 1937 ο Αιγυπτιώτης ομογενής Στυλιανός Σαρπάκης, προσφέρει 2 μαχητικά α/φ GLOSTER GLADIATOR MkI , τα καλύτερα της εποχής. Η άνευ προηγουμένου επιτυχία του εράνου δίνει το δικαίωμα για αισιόδοξες σκέψεις. Η Αεροπορία ενισχύεται με 36 Πολωνικά PZL-P24F/G, 9 Γαλλικά BLOCH MB151, 10 Γαλλικά POTEZ 633 GREC , 10 BLENHEIM, 12 Βρεττανικά FAIREY BATTLE B1, 9 Βρεττανικά AVRO ANSON MkI, 12 Γερμανικά DORNIER Do-22kg , 16 Γερμανικά HENSCHEL Hs126A-1. Με αυτά τα α/φ εξοπλίζονται οι μοίρες Διώξης και Βομβαρδισμού καθώς και η Αεροπορία Ναυτικού. Με αυτά τα α/φ η Αεροπορία μπόρεσε να ανταπεξέλθει του πολέμου του 1940.
Rafael
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Παρ Δεκ 26, 2008 5:40 pm

Απάντηση: Ετοιμάζεται η καταστροφή του παλαιότερου αεροδρομίου της χώρας

Δημοσίευση από Rafael »

Είναι με τα καλά τους οι άνθρωποι???:ST++)
Οταν πήγα στην γιορτή των Αρχαγγέλων για να δώ το αεροδρόμιο η αερονομία μας είπε οτι δεν έχει τίποτα να δούμε και μας έστειλαν στην 341Μ Φαίνεται καλά έλεγαν..Καλά για ποιό λόγο να το κάνουν αυτό?Ολα τα αντιαεροπορικά και οι εγκαταστάσεις που εχουν εκει τι θα απογίνουν?Επίσης τι θα γίνει με την Σχολή Υπαξιωματικών Διοικητικών Αεροπορίας (ΣΥΔ).....Εκεί θέλω να σπουδάσω.Ελεος.
mastoras

Απάντηση: Ετοιμάζεται η καταστροφή του παλαιότερου αεροδρομίου της χώρας

Δημοσίευση από mastoras »

Μικρό παιδί θυμάμαι, κρατώντας το χέρι του παππού μου, κάθε χρόνο στην γιορτή της αεροπορίας, κοίταζα με δέος τα ιστορικά και κακοσυντηρημένα αεροσκάφη, και με κάθε ετήσια επίσκεψη,άναβε μέσα μου σιγά σιγά το πάθος για τα αεροπλάνα και την αεροπορική ιστορία του τόπου μου.

Σήμερα περνώντας καθημερινά έξω από το ιστορικό αεροδρόμιο, το βλέμμα μου ψάχνει να δεί την αλάνα, όπου ακόμα περιμένουν καρτερικά τον θάνατο τους, οι ντακότες, τo north atlas, και τα άλλα ιστορικά εκθέματα, που δεν γνωρίζω πλέον εάν υπάρχουν, η κατέληξαν στον παλιατζή.

Ο Δήμος Θέρμης, ένας από τους πλουσιότερους δήμους του νομού Θεσ/νικης, αντί να κάνει κάποιες προσπάθειες, με την συνεργασία της Π.Α να δημιουργήσουν ένα αεροπορικό μουσείο, που να αναδεικνύει την τεράστια ιστορική σημασία του τόπου μας, ακονίζει τα δόντια του και στοχεύει στην εμπορική εκμετάλλευση του χώρου, για την ανάπτυξη και ευημερία της περιοχής.

Τα θερμά μου συλλυπητήρια στους συμπολίτες μου !!!! >:(
pappy
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 3:54 pm

Απάντηση: Ετοιμάζεται η καταστροφή του παλαιότερου αεροδρομίου της χώρας

Δημοσίευση από pappy »

Μετά την μεταφορά της 350ΠΒΚ από την Καισαριανή στην Θεσσαλονίκη η μονάδα από αεροδρόμιο απέκτησε άλλο ρόλο!!
Η μονάδα δεν χρειάζεται πλέον τόση έκταση αφού τα συστήματα που είναι εγκατεστημένα έχουν υπεραρκετό χώρο.
Ο υπόλοιπος χώρος είναι τώρα πια χωράφια και δεν εξυπηρετεί πλέον σε τίποτα. Ωστόσο και όπως ανέφερε και μας ενημέρωσε ο Δημήτρης είναι ιστορικής σημασίας και είναι κρίμα οι Ντακότες που πριν δεκαετίες είχαν γράψει τη δική τους ιστορία πχ στην Κορέα σήμερα να σαπίζουν παρατημένες στο έλεος των καιρικών συνθηκών. Πίστεψέ με επειδή μένω μέσα στο αεροδρόμιο τα βλέπω κάθε μέρα και μου ραγίζει η καρδιά!!!

Πάντως όσο αφορά τώρα τις εκτάσεις που λέει ο Δημήτρης μάλλον χλωμό το βλέπω γιατί είναι φιλέτο και όλοι θέλουν από λίγο. Από ιδιώτες μέχρι και ο Δήμος της Θέρμης. Η ιστορία του Αεροδρομίου του Ελληνικού και των γύρω Δήμων που διεκδικούν κομμάτια μου φαίνεται θα επαναληφθεί ακόμα μία φορά στο Σέδες.

Το σωτήριο όμως στην όλη υπόθεση είναι το εξής που διαφέυγει από πολύ κόσμο.
Λόγω της φύσης της καινούργιας μονάδας δεν νομίζω να είναι εφικτό να χτιστούν εγκαταστάσεις τόσο κοντά
στα οπλικά συστήματα..... και ο νοών νοήτω!!!!!H()H()H()
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1729
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Ετοιμάζεται η καταστροφή του παλαιότερου αεροδρομίου της χώρας

Δημοσίευση από CARAPIS »

..., σωστος και μεεεε απο 'μεσα' εικονα ο Pappy !

Ps
Nα μην ξεχασω να σε συνχαρω θερμα για την τελευταια σου κατασκευη (Canadair CL-415), εξερετικη δουλεια, ΜΠΡΑΒΟ !!!:,)^hola^
Scrat
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 1:21 am

Απάντηση: Ετοιμάζεται η καταστροφή του παλαιότερου αεροδρομίου της χώρας

Δημοσίευση από Scrat »

Δυστυχώς για άλλη μια φορά καταστρέφουμε την ιστορια και τον πολιτισμό μας στο βωμό των εμπορικών επιχειρήσεων και του εύκολου χρήματος..

Αν το εκμεταλλευόταν ο δήμος και έφτιαχνε μουσείο δεν θα προσέλκυε κόσμο?
Αν δίπλα στο μουσείο συντηρούσε το διάδρομο και τον έκανε ενεργό δεν θα είχε επισκέπτες (ίσως και από το εξωτερικό)?
Αν και αν και αν... Πολύ ονειρικά τα βλέπω..
pappy
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 3:54 pm

Απάντηση: Ετοιμάζεται η καταστροφή του παλαιότερου αεροδρομίου της χώρας

Δημοσίευση από pappy »

Χρήστο σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

<:-)>>

@scrat

O πιό κατάλληλος για να μιλήσει για το θέμα είναι ο κ. Μέσκος ο οποίος σε πρόσφατη συνάντηση μου έλεγε για το τι γινόταν πριν από περίπου 25 χρόνια στο αεροδρόμιο. Περιττό να σου πω ότι πριν από 25 χρόνια στο Σέδες είχε έδρα και η λέσχη ανεμοπορίας και μου έλεγε μάλιστα για ανεμόπτερα και πτησεις. Μεχρι το 2002 αν δεν κάνω λάθος η ΕΑΘ είχε πρόσβαση και μπορούσε να πετάει στο αεροδρόμιο.
Ωστόσο η αεροπορία όσο αφορά την είσοδο στους πολίτες την περιορίζει μόνο σε αεροδρόμια στα οποία δεν έρχονται σε επαφή με "ευαίσθητες" περιοχές.
Το αεροδρόμιο ας πούμε του Αγρινίου ή των Ιωαννίνων δεν έχει διαβαθμισμένους χώρους οπότε γι' αυτό και βλέπεις ότι εκεί εδρεύουν λέσχες ανεμοπορίας, .
Το αεροδρόμιο με την σημερινή του μορφή όμως δυστυχώς δεν μπορεί να φιλοξενήσει πλέον ανεμοπόρους ή μοντελιστές γι αυτό πιστεύω και οι φίλοι που πήγαν στην Γιορτή των προστατών της αεροπορίας κοινώς έφαγαν.....πόρτα!!! Τα μέτρα ασφαλείας λόγω της αλλαγής διαβάθμισης του χώρου καθιστούν απαγορευτική την είσοδο στο αεροδρόμιο αφού όλος ο χώρος έχει ανέβει σε διαβάθμιση ασφαλείας.
Εγώ ο ίδιος προσπάθησα πριν μήνες να κάνω νήξη στο Δκτή για να μπορούμε μερικοί από μέσα να πετάμε και ευγενικά και με το χαμόγελο και με πλήρη αιτιολόγηση φυσικά έφαγα και γω την πόρτα μου!!!!w
tanfoglio
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 01, 2008 8:03 am

Απάντηση: Ετοιμάζεται η καταστροφή του παλαιότερου αεροδρομίου της χώρας

Δημοσίευση από tanfoglio »

Θάνο τα είπες όλα!!!
Τα πράγματα άλλαξαν τα τελευταία χρόνια λόγω της νέας μοίρας...Δυστυχώς σαν χώρος θα χαθεί. Τα συμφέροντα είναι πολλά! Μακάρι, αλλά....

Γιώργος
mastoras

Απάντηση: Ετοιμάζεται η καταστροφή του παλαιότερου αεροδρομίου της χώρας

Δημοσίευση από mastoras »

Ονειρεύτηκα εχτές το ιστορικό αεροδρόμιο Σέδες, όπου είδα ότι υπήρχε εκεί, ένα μουσείο διαφορετικό. Μια αναπαράσταση από τις ημέρες του πολέμου, με παρατεταγμένα τα αεροπλάνα στην σειρά, φιγούρες πιλότων και προσωπικού εδάφους σε ώρα εργασίας, τις εγκαταστάσεις τα υλικά όπως ήταν τότε κτλ κτλ.

Παραπέρα, μια σύγχρονη σχολή πιλότων πολιτικής αεροπορίας μικρών αεροσκαφών, με την λέσχη του, τον δικό του διάδρομο, και τα υπόστεγα στέγασης των μικρών ιδιωτικών αεροπλάνων.

Είδα στην άλλη μεριά, ένα μεγάλο μοντελοδρόμιο, με το εντευκτήριο ενος αερομοντελιστικού συλλόγου, και αερομοντελιστές να πηγαινοέρχονται τακτικά, μαζί με πλήθος νέων παιδιών από ένα σχολείο που είχε προγραμματίσει για εκεί την εκδρομή του.

Πηγαίνοντας λίγο πιο ψηλά, στα παλιά κτίρια που σώζονται μέχρι σήμερα, παρατήρησα ότι στο ένα, μεταφέρθηκε το μουσείο των βαλκανικών πολέμων, από άλλη περιοχή που βρίσκεται σήμερα.

Στο διπλανό κτίριο υπήρχε ο στρατώνας των έφεδρων αεροπόρων, που ήταν υπεύθυνοι για την λειτουργία του Αεροπορικού μουσείου Σέδες, που συνεργάζονταν με το πολιτικό προσωπικό του υπουργείου πολιτισμού.

Α !! Ξέχασα είδα και ένα τεράστιο συντριβάνι, μέσα σε έναν πανέμορφο κήπο, και ένα υπέροχο κυλικείο-καφέ με κατι ψητά λουκάνικα μούρλια.

Όπως επίσης και ένα τεράστιο Τόλ, που μέσα υπήρχαν παλιά πολεμικά αεροσκάφη, που τα αναπαλαίωναν εθελοντές πολίτες, για τον εμπλουτισμό του μουσείου. Υπήρχε και ένα ελικόπτερο του στρατού που προορίζονταν, να τοποθετηθεί σε έναν ειδικό χώρο, όπου οι μαθητές των σχολείων θα μάθαιναν από πιλότο του στρατού, πως λειτουργεί, και τι είναι όλα αυτά τα όργανα που έβλεπαν στο πιλοτήριο.

Λένε ότι τα όνειρα μερικές φορές βγαίνουν αληθινά........λέτε ? !@/-=}{{
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελεύθερη συζήτηση - Διαγωνισμοί”