Aξίζει τον κόπο η σύγκριση??...
-
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2010 11:51 am
Aξίζει τον κόπο η σύγκριση??...
Καλημέρα σας κύριοι...(αλήθεια ,υπάρχουν και κυρίες ανάμεσά μας ή είμαστε καθαρά αντρικό forum??)....
Έτυχε πολλές φορές να παρεβρεθώ σε συζήτηση με κύριο θέμα : rc ελικόπτερο ή rc αεροπλάνο...?
Άκουσα πολλά , όπως ότι το ελικόπτερο απαιτεί μεγαλύτερη δεξιοτεχνία άρα οι ασχολούμενοι με αυτό είναι πιο "καλλιτέχνες" από τους αεροπλανάδες...Άκουσα επίσης ότι όλα τα ελικόπτερα έχουν σε γενικές γραμμές το ίδιο παρουσιαστικό ενώ το αεροπλάνο έχει πολλές "φάτσες"....
Οι απόψεις σας?? (εάν γίνει κάποια κουβέντα θα παρακαλούσα χωρίς προσβολές και κακά λόγια..) ...
_P_P
Έτυχε πολλές φορές να παρεβρεθώ σε συζήτηση με κύριο θέμα : rc ελικόπτερο ή rc αεροπλάνο...?
Άκουσα πολλά , όπως ότι το ελικόπτερο απαιτεί μεγαλύτερη δεξιοτεχνία άρα οι ασχολούμενοι με αυτό είναι πιο "καλλιτέχνες" από τους αεροπλανάδες...Άκουσα επίσης ότι όλα τα ελικόπτερα έχουν σε γενικές γραμμές το ίδιο παρουσιαστικό ενώ το αεροπλάνο έχει πολλές "φάτσες"....
Οι απόψεις σας?? (εάν γίνει κάποια κουβέντα θα παρακαλούσα χωρίς προσβολές και κακά λόγια..) ...
_P_P
Απάντηση: Aξίζει τον κόπο η σύγκριση??...
Μπά... μάλλον ανούσια φιλολογία.
Το σημαντικό είναι πως Φρούτα είναι και τα δύο (ιπτάμενες μηχανές) και Βιταμίνες (απόλαυση) μας παρέχουν.
Άλλη χάρη και γεύση η μπανάνα, άλλη το μήλο.
Και τα δύο έχουν δυσκολίες αλλά και τα δύο μαθαίνονται με την ανάλογη εκπαίδευση. Περι ορέξεως.
Προσωπικά βρίσκω ιδιαίτερη γοητεία και στα δύο.
Φιλικά
Γιώργος
Το σημαντικό είναι πως Φρούτα είναι και τα δύο (ιπτάμενες μηχανές) και Βιταμίνες (απόλαυση) μας παρέχουν.
Άλλη χάρη και γεύση η μπανάνα, άλλη το μήλο.
Και τα δύο έχουν δυσκολίες αλλά και τα δύο μαθαίνονται με την ανάλογη εκπαίδευση. Περι ορέξεως.
Προσωπικά βρίσκω ιδιαίτερη γοητεία και στα δύο.
Φιλικά
Γιώργος
-
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2010 11:51 am
Απάντηση: Aξίζει τον κόπο η σύγκριση??...
Γιώργο δεν ξέρω το κατά πόσο είναι ανούσια μια τέτοια σύγκριση για κάποιους..Για μένα προσωπικά είναι ,μιας και ο γενικότερος λόγος που ασχολούμε με τον ιπτάμενο μοντελισμό είναι ο έρωτάς μου για οτιδήποτε χρησιμοποιεί την άντωση και βρίεκται στον ουρανό....Απλά προβληματίστηκα ιδιαίτερα γιατί διέκρινα πολύ φανατισμό μεταξύ 3 συγκεκριμένων ανθρώπων...!!
Απόστολος.
Απόστολος.
Απάντηση: Aξίζει τον κόπο η σύγκριση??...
νομιζω οτι τα αεροπλανα πετανε απο μονα τους, γιατι ειναι ετσι φτιαγμενα ,
ενω τα ελικοπτερα δεν ειναι φτιαγμενα για να πετανε.....ο χειριστης τους τα εξαναγκαζει να πεταξουν....#**κρατωντας τα συνεχως σε ισσοροπια.....
φυσικα ,τα παντα στον κοσμο , εαν θες να τα κανεις σωστα απαιτουν δεξιοτεχνια
ενω τα ελικοπτερα δεν ειναι φτιαγμενα για να πετανε.....ο χειριστης τους τα εξαναγκαζει να πεταξουν....#**κρατωντας τα συνεχως σε ισσοροπια.....
φυσικα ,τα παντα στον κοσμο , εαν θες να τα κανεις σωστα απαιτουν δεξιοτεχνια
-
- Δημοσιεύσεις: 32
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 20, 2010 8:27 am
Απάντηση: Aξίζει τον κόπο η σύγκριση??...
Καθότι νέος στον χώρο!
Νομίζω οτι το καθένα του έχει την ομορφιά του, την τέχνη του και το δικό του κοινό!
Τωρα το τι αρέσει στον καθένα έχει να κάνει με τα προσωπικά του γούστα!
Δεν νομίζω οτι το ένα υπερέχει το άλλου! Μάλλον το ένα αλληλοσυμπληρώνει το άλλο!
Νομίζω οτι το καθένα του έχει την ομορφιά του, την τέχνη του και το δικό του κοινό!
Τωρα το τι αρέσει στον καθένα έχει να κάνει με τα προσωπικά του γούστα!
Δεν νομίζω οτι το ένα υπερέχει το άλλου! Μάλλον το ένα αλληλοσυμπληρώνει το άλλο!
Απάντηση: Aξίζει τον κόπο η σύγκριση??...
Όπως ειπε και ο φιλος μας ο xristos
, τα αεροπλάνα πετανε με τα φτερά τους. Αντίθετα, τα ελικόπτερα δεν ειναι πτητικές μηχανες. Ειναι καθαρά "ανθώπινο" κατασκέυασμα που δεν θελει να πετάξει.
Και τα δύο όμως προσφέρουν συγκηνήσεις στους χειρηστές τους και τους θεατές.
Χειριστηκά το ελικόπτερο απαιτεί μεγαλύτερη συγκέντρωση και δεξιοτεχνία, μιας και δεν συγχωρεί ΠΟΤΕ. Ενα 1'' να χάσεις την συγκέντρωσή σου και χανεις το ελικόπτερο.
Και τα δυο εχουν την ομορφία τους, τα καλά και τα κακά τους.
Ειναι σαν να συγκρίνεις AUTO με MOTO!:p
, τα αεροπλάνα πετανε με τα φτερά τους. Αντίθετα, τα ελικόπτερα δεν ειναι πτητικές μηχανες. Ειναι καθαρά "ανθώπινο" κατασκέυασμα που δεν θελει να πετάξει.
Και τα δύο όμως προσφέρουν συγκηνήσεις στους χειρηστές τους και τους θεατές.
Χειριστηκά το ελικόπτερο απαιτεί μεγαλύτερη συγκέντρωση και δεξιοτεχνία, μιας και δεν συγχωρεί ΠΟΤΕ. Ενα 1'' να χάσεις την συγκέντρωσή σου και χανεις το ελικόπτερο.
Και τα δυο εχουν την ομορφία τους, τα καλά και τα κακά τους.
Ειναι σαν να συγκρίνεις AUTO με MOTO!:p
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Aξίζει τον κόπο η σύγκριση??...
Στο hobby μας πιστεύω πως δεν υπάρχει τίποτα που δεν αξίζει να ασχοληθείς μαζί του έστω και σε επίπεδο γνωριμίας.
Σίγουρα οι διαφορές Α/Φ και Ε/Π είναι τεράστιες όμως και τα δυο είναι πτητικές μηχανές μιας και μπορούν να ολοκληρώσουν ελεγχόμενη πτήση πέρα του ορίου του ground effect.
Αναφορικά να πούμε ότι το Ε/Π είναι ίσως μια από τις μεγαλύτερες μηχανολογικές εφευρέσεις που έκανε ο άνθρωπός του περασμένου αιώνα…και όχι ΜΟΝΟ!!!
Βασικά αυτό που διαφοροποιεί το Ε/Π από το Α/Φ είναι το γεγονός ότι το πρώτο έχει περισσότερα κινούμενα μέρη. Κατά συνέπεια λιπών, έχουμε μεγαλύτερο κόστος συντήρησης, λιγότερες ανοχές, περισσότερες πιθανότητες αστοχίας και φυσικά διαφορετική αντίληψη της πτήσης μιας και το Ε/Π ενώ έχει CG για να πετά θα πρέπει να εκτρέπετε από αυτό σε αντίθεση με το Α/Φ που θα πρέπει να μένει σχεδόν πάντα «μέσα» σε αυτό……το παράδειγμα δεν είναι το πιο αντιπροσωπευτικό, όμως με αυτό τον τρόπο καταλαβαίνουμε την βασικότερη διαφορά τους.
Το Ε/Π πετά καθαρά με βάση το CP (Center of Pressure) και το tracking και balancing (κοινός η ευθυγράμμιση και η ζυγοστάθμιση) των στροφείων του. Αυτό από μόνο του αναγκάζει των χειριστή του να έχει:
Με βάση και μόνο τα παραπάνω, ένας κάτω του μετρίου χειριστής Ε/Π ισοδυναμεί με έναν άνω του μετρίου χειριστή Α/Φους σε ότι αφορά στη συγκέντρωση και την προσήλωση.
Από εκεί και πέρα, το κάθε πράμα έχει την χάρη του και τις ιδιαιτερότητες του με τα θετικά και τα αρνητικά του…..αλλά το σημαντικότερο που πρέπει να καταλάβουμε στο κομμάτι το καθαρά χειριστικό είναι ότι Pilot εκπαιδεύεσαι και γίνεσαι…..Airman γεννιέσαι…..και επιτυχημένος χειριστής θεωρήσε όταν πάρεις σύνταξη.
Προσωπικά αν και θαυμάζω τα Ε/Π, με αφήνουν παντελώς αδιάφορο…αλλά αυτό είναι κάτι καθαρά προσωπικό.
Σίγουρα οι διαφορές Α/Φ και Ε/Π είναι τεράστιες όμως και τα δυο είναι πτητικές μηχανές μιας και μπορούν να ολοκληρώσουν ελεγχόμενη πτήση πέρα του ορίου του ground effect.
Αναφορικά να πούμε ότι το Ε/Π είναι ίσως μια από τις μεγαλύτερες μηχανολογικές εφευρέσεις που έκανε ο άνθρωπός του περασμένου αιώνα…και όχι ΜΟΝΟ!!!
Βασικά αυτό που διαφοροποιεί το Ε/Π από το Α/Φ είναι το γεγονός ότι το πρώτο έχει περισσότερα κινούμενα μέρη. Κατά συνέπεια λιπών, έχουμε μεγαλύτερο κόστος συντήρησης, λιγότερες ανοχές, περισσότερες πιθανότητες αστοχίας και φυσικά διαφορετική αντίληψη της πτήσης μιας και το Ε/Π ενώ έχει CG για να πετά θα πρέπει να εκτρέπετε από αυτό σε αντίθεση με το Α/Φ που θα πρέπει να μένει σχεδόν πάντα «μέσα» σε αυτό……το παράδειγμα δεν είναι το πιο αντιπροσωπευτικό, όμως με αυτό τον τρόπο καταλαβαίνουμε την βασικότερη διαφορά τους.
Το Ε/Π πετά καθαρά με βάση το CP (Center of Pressure) και το tracking και balancing (κοινός η ευθυγράμμιση και η ζυγοστάθμιση) των στροφείων του. Αυτό από μόνο του αναγκάζει των χειριστή του να έχει:
- Τεταμένη προσοχή.
- Πολύ καλή αίσθηση του χώρου και του χρόνου.
- Να διαβάζει όργανα ακόμα και σε VFR condition (Πτήση δια οράσεως).
- Πολύ καλή αίσθηση των φορτίων στις πτέρυγες….κοινός «χέρια και δάκτυλα».
Με βάση και μόνο τα παραπάνω, ένας κάτω του μετρίου χειριστής Ε/Π ισοδυναμεί με έναν άνω του μετρίου χειριστή Α/Φους σε ότι αφορά στη συγκέντρωση και την προσήλωση.
Από εκεί και πέρα, το κάθε πράμα έχει την χάρη του και τις ιδιαιτερότητες του με τα θετικά και τα αρνητικά του…..αλλά το σημαντικότερο που πρέπει να καταλάβουμε στο κομμάτι το καθαρά χειριστικό είναι ότι Pilot εκπαιδεύεσαι και γίνεσαι…..Airman γεννιέσαι…..και επιτυχημένος χειριστής θεωρήσε όταν πάρεις σύνταξη.
Προσωπικά αν και θαυμάζω τα Ε/Π, με αφήνουν παντελώς αδιάφορο…αλλά αυτό είναι κάτι καθαρά προσωπικό.
-
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2010 11:51 am
Απάντηση: Aξίζει τον κόπο η σύγκριση??...
John Χάλαρης έγραψε: ↑Στο hobby μας πιστεύω πως δεν υπάρχει τίποτα που δεν αξίζει να ασχοληθείς μαζί του έστω και σε επίπεδο γνωριμίας.
Σίγουρα οι διαφορές Α/Φ και Ε/Π είναι τεράστιες όμως και τα δυο είναι πτητικές μηχανές μιας και μπορούν να ολοκληρώσουν ελεγχόμενη πτήση πέρα του ορίου του ground effect.
Αναφορικά να πούμε ότι το Ε/Π είναι ίσως μια από τις μεγαλύτερες μηχανολογικές εφευρέσεις που έκανε ο άνθρωπός του περασμένου αιώνα…και όχι ΜΟΝΟ!!!
Βασικά αυτό που διαφοροποιεί το Ε/Π από το Α/Φ είναι το γεγονός ότι το πρώτο έχει περισσότερα κινούμενα μέρη. Κατά συνέπεια λιπών, έχουμε μεγαλύτερο κόστος συντήρησης, λιγότερες ανοχές, περισσότερες πιθανότητες αστοχίας και φυσικά διαφορετική αντίληψη της πτήσης μιας και το Ε/Π ενώ έχει CG για να πετά θα πρέπει να εκτρέπετε από αυτό σε αντίθεση με το Α/Φ που θα πρέπει να μένει σχεδόν πάντα «μέσα» σε αυτό……το παράδειγμα δεν είναι το πιο αντιπροσωπευτικό, όμως με αυτό τον τρόπο καταλαβαίνουμε την βασικότερη διαφορά τους.
Το Ε/Π πετά καθαρά με βάση το CP (Center of Pressure) και το tracking και balancing (κοινός η ευθυγράμμιση και η ζυγοστάθμιση) των στροφείων του. Αυτό από μόνο του αναγκάζει των χειριστή του να έχει:
- Τεταμένη προσοχή.
- Πολύ καλή αίσθηση του χώρου και του χρόνου.
- Να διαβάζει όργανα ακόμα και σε VFR condition (Πτήση δια οράσεως).
- Πολύ καλή αίσθηση των φορτίων στις πτέρυγες….κοινός «χέρια και δάκτυλα».
Με βάση και μόνο τα παραπάνω, ένας κάτω του μετρίου χειριστής Ε/Π ισοδυναμεί με έναν άνω του μετρίου χειριστή Α/Φους σε ότι αφορά στη συγκέντρωση και την προσήλωση.
Από εκεί και πέρα, το κάθε πράμα έχει την χάρη του και τις ιδιαιτερότητες του με τα θετικά και τα αρνητικά του…..αλλά το σημαντικότερο που πρέπει να καταλάβουμε στο κομμάτι το καθαρά χειριστικό είναι ότι Pilot εκπαιδεύεσαι και γίνεσαι…..Airman γεννιέσαι…..και επιτυχημένος χειριστής θεωρήσε όταν πάρεις σύνταξη.
Προσωπικά αν και θαυμάζω τα Ε/Π, με αφήνουν παντελώς αδιάφορο…αλλά αυτό είναι κάτι καθαρά προσωπικό.
Νομίζω ότι το έθεσες πολύ καλά το όλο θέμα....Προσωπικά εγώ έχω πάρει στοιχεία και από τους δύο τύπους...και στα πραγματικά αλλά και στο μοντελιστικό κομμάτι...Εάν μπορούμε να βγάλουμε ένα συμπέρασμα αυτό θα ήταν ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να κατηγορεί ο ελικοπτεράς τον αεροπλανικό τύπο και το αντίστροφο...Ο καθένας μας ας πετάει με ότι τον γεμίζει ευχαρίστηση^%^
Απάντηση: Aξίζει τον κόπο η σύγκριση??...
Νομίζω ότι για τους μοντελιστες οι διαφορές μεταξύ α/π και ε/π δεν
είναι στην πτήση . Το καθένα έχει την δική του χάρη και ο κάθε μοντελιστης
πετά αυτό του αρέσει περισσότερο
Η μεγαλη διαφορά μεταξύ α/π και ε/π είναι ότι στο αεροπλάνο ο μοντελιστης μπορεί να κατασκευάσει με τα χέρια του τα πάντα ενώ στο ε/π δεν μπορεί να
κατασκευάσει σχεδόν τίποτα .
Πρέπει να πάρει ότι πουλά ο κατασκευαστής και με αυτό να κάνει το χόμπι του
Παράσχος
είναι στην πτήση . Το καθένα έχει την δική του χάρη και ο κάθε μοντελιστης
πετά αυτό του αρέσει περισσότερο
Η μεγαλη διαφορά μεταξύ α/π και ε/π είναι ότι στο αεροπλάνο ο μοντελιστης μπορεί να κατασκευάσει με τα χέρια του τα πάντα ενώ στο ε/π δεν μπορεί να
κατασκευάσει σχεδόν τίποτα .
Πρέπει να πάρει ότι πουλά ο κατασκευαστής και με αυτό να κάνει το χόμπι του
Παράσχος
Απάντηση: Aξίζει τον κόπο η σύγκριση??...
Παρασχος έγραψε: ↑Νομίζω ότι για τους μοντελιστες οι διαφορές μεταξύ α/π και ε/π δεν
είναι στην πτήση . Το καθένα έχει την δική του χάρη και ο κάθε μοντελιστης
πετά αυτό του αρέσει περισσότερο
Η μεγαλη διαφορά μεταξύ α/π και ε/π είναι ότι στο αεροπλάνο ο μοντελιστης μπορεί να κατασκευάσει με τα χέρια του τα πάντα ενώ στο ε/π δεν μπορεί να
κατασκευάσει σχεδόν τίποτα .
Πρέπει να πάρει ότι πουλά ο κατασκευαστής και με αυτό να κάνει το χόμπι του
Παράσχος
...+++1 !!!
-
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2010 11:51 am
Απάντηση: Aξίζει τον κόπο η σύγκριση??...
Παρασχος έγραψε: ↑Νομίζω ότι για τους μοντελιστες οι διαφορές μεταξύ α/π και ε/π δεν
είναι στην πτήση . Το καθένα έχει την δική του χάρη και ο κάθε μοντελιστης
πετά αυτό του αρέσει περισσότερο
Η μεγαλη διαφορά μεταξύ α/π και ε/π είναι ότι στο αεροπλάνο ο μοντελιστης μπορεί να κατασκευάσει με τα χέρια του τα πάντα ενώ στο ε/π δεν μπορεί να
κατασκευάσει σχεδόν τίποτα .
Πρέπει να πάρει ότι πουλά ο κατασκευαστής και με αυτό να κάνει το χόμπι του
Παράσχος
Καλημέρα. Θα κοιτάξω μήπως βρω κάτι βιντεάκια με έναν αμερικανό και θα δεις εάν μπορείς να φτιάξεις κάτι μόνος σου στα ελικόπτερα,χιχιχι.....
Φιλικά πάντα
Απόστολος_P_P