A123 - LiFe

Απάντηση
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

A123 - LiFe

Δημοσίευση από DjBac »

Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω μπαταρίες Α123 σε Ελληνικό κατάστημα?
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: A123 - LiFe

Δημοσίευση από Mogolos »

DjBac έγραψε: Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω μπαταρίες Α123 σε Ελληνικό κατάστημα?


Se Ελληνικό δεν ξερω, αλλα εδώ μπορείς

http://www.rclipos.com/index.htm
asterixx25
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm

Απάντηση: A123 - LiFe

Δημοσίευση από asterixx25 »

DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: A123 - LiFe

Δημοσίευση από DjBac »

Mogolos έγραψε: Se Ελληνικό δεν ξερω, αλλα εδώ μπορείς

http://www.rclipos.com/index.htm


Ευχαριστώ πολύ!!!

Θα τις πρότεινες για Rx χρήση? Θέλω να βάλω 2 μπαταρίες σε ένα scale και θέλω να αποφύγω 2 lipo και πιθανότατα 2-4 regulators!!
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: A123 - LiFe

Δημοσίευση από DjBac »

ΣΤις hyperion τι σημαίνει το flat, air thin και hump?
ο Λακης ο Λωτος

Απάντηση: A123 - LiFe

Δημοσίευση από ο Λακης ο Λωτος »

Απο τις ονομασιες μαλλον ειναι το παχος της εκαστοτε σειρας...φλατ-πλακε και με καμπουρα... ισως λεμε τωρα
asterixx25
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm

Απάντηση: A123 - LiFe

Δημοσίευση από asterixx25 »

DjBac έγραψε: Ευχαριστώ πολύ!!!

Θα τις πρότεινες για Rx χρήση? Θέλω να βάλω 2 μπαταρίες σε ένα scale και θέλω να αποφύγω 2 lipo και πιθανότατα 2-4 regulators!!


Λίγο προσοχή όμως.
Ο δέκτης μπορεί να δουλεύει με 6.6v, τα servo ίσως όχι.

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=10506.0;all
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: A123 - LiFe

Δημοσίευση από DjBac »

Αν είναι να χρησιμοποιήσω regulator θα πάω σε LiPo που έχουν αισθητά λιγότερο βάρος!!

Πάντως διάβασα αρκετά threads στο flyinggiants, δε χρησιμοποιούν regulator και δεν έχουν προβλήματα. Κοίταξα και συγκεκριμένα για τα servoπου θέλω να χρησιμοποιήσω!
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: A123 - LiFe

Δημοσίευση από Mogolos »

DjBac έγραψε: Ευχαριστώ πολύ!!!

Θα τις πρότεινες για Rx χρήση? Θέλω να βάλω 2 μπαταρίες σε ένα scale και θέλω να αποφύγω 2 lipo και πιθανότατα 2-4 regulators!!


Εγώ ακόμα lipo βαζω με 2 παραλληλα μπεκακια (μην κάει κανενα και πάθω καμια ζημια)
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: A123 - LiFe

Δημοσίευση από DjBac »

Βασικά αυτό σκεφτόμουν στην αρχή, αλλά με 2 lipo, μιας κα ιο δέκτης δέχεται 2 μπαταρίες για redundancy, αλλά θα είναι πιο εύκολη η φόρτιση χωρίς balancing συνέχεια και ακόμα λιγότερα ηλεκτρονικά (BEC) συνεπάγεται σε μεγαλύτερη ασφάλεια!
asterixx25
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm

Απάντηση: A123 - LiFe

Δημοσίευση από asterixx25 »


Εγώ ακόμα lipo βαζω με 2 παραλληλα μπεκακια (μην κάει κανενα και πάθω καμια ζημια)


Και πάλι εδώ χρειάζεται προσοχή.

http://www.aeromodelistis.com/smfgr/index.php?topic=5782.0



Σε μεγάλα μοντέλα καλύτερα είναι να μπαίνουν power box.
http://www.powerbox-systems.com/e/start/start/start.php
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 730
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: A123 - LiFe

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αν ΟΛΑ τα σερβό του αεροπλάνου προδιαγράφονται να δουλεύουν και σε εξάβολτο σύστημα ,δεν χρειάζεται κανένα regulator για δίσελη LiFe. Τα σερβό, που είναι να λειτουργούν και με 6 βολτ, υποτίθεται ότι δουλεύουν με μπαταρία ΝΙΜΗ ή καδμίου πέντε στοιχείων ,που ενώ η ονομαστική της τάση ελιναι 6 βολτ, η πραγματική της όταν είναι γεμάτη φτάνει τα 7 βολτ ενώ κατά το μεγαλύτερο μέρος της εκφόρτισης δεν πέφτει κάτω από τα 6.5 Οι τιμές αναφέρονται όταν η μπαταρία τροφοδοτεί το σύστημα . Η LiFe από την άλλη μεριά έχει 7.2 μόλις βγει από το φορτιστή χωρίς φορτίο. Οταν τροφοδοτήσει τα σερβό και το δέκτη φτάνει τα 6.8-6.7 και σύντομα φτάνει την ονομαστική της τιμή στα 6.6-6.7 όπυ παραμένει κατά το 85-90% της εκφόρτισης. Η τάση της λοιπόν είναι συμβατή με αυτή των 6 βολτων σερβό οπότε δεν έχει λόγο ύπαρξης το regulator.
Από την 'αλλη βέβαια ,χρειάζεται και ο κονέκτορας του μπάλανς γιατί και αυτές οι μπαταρίες χρειάζονται εξισορόπιση. Επίσης, θα πρέπει ο φορτιστής να έχει και πρόγραμμα LiFe. Δεν κάνουν οι φορτιστές με λίπο πρόγραμμα μόνο ούτε LiOn γιατί αυτές οι μπαταρίες, παρόλο που έχουν αρκετή συγγένεια με τις LiOn (παρακλάδι τους είναι), θα υπερφορτιστούν αν φορτιστούν με πρόγραμμα LiOn. Χώρια που θα δώσουν έστω και για λίγο μεγάλη σχετικά τάση ,με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να τα κάψουμε όλα. Είπαμε ότι έχουν παρόμοια τάση με πακάκι ΝΙΜΗ 5 στοιχείων αλλά με την προυπόθεση να φορτιστούν σωστά με τον κατάλληλο φορτιστή κι όχι με "αρκουδιές".
Εκεί που χρειάζεται προσοχή είναι σε ορισμένα ψηφιακά σερβό (κυρίως για ουρά ελικοπτέρων) που λειτουργούν μόνο σε 4.8βολτο σύστημα. Σε τέτοια περίπτωση χρειάζεται να παρεμβληθεί μεταξύ δέκτη και γυροσκοπίου ένα μικρό regulator ώστε η αλυσίδα γυροσκόπιο-σερβό ουράς να παίρνει τάση συμβατή με 4.8βολτο σύστημα δηλαδή όχι παραπάνω από 5.6 βολτς.



Φιλικά Κώστας.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φορτιστές - Μπαταρίες - Φόρτιση & Αποφόρτιση”