A123 - LiFe
A123 - LiFe
Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω μπαταρίες Α123 σε Ελληνικό κατάστημα?
Απάντηση: A123 - LiFe
DjBac έγραψε: ↑Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω μπαταρίες Α123 σε Ελληνικό κατάστημα?
Se Ελληνικό δεν ξερω, αλλα εδώ μπορείς
http://www.rclipos.com/index.htm
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: A123 - LiFe
Ευχαριστώ πολύ!!!
Θα τις πρότεινες για Rx χρήση? Θέλω να βάλω 2 μπαταρίες σε ένα scale και θέλω να αποφύγω 2 lipo και πιθανότατα 2-4 regulators!!
Απάντηση: A123 - LiFe
ΣΤις hyperion τι σημαίνει το flat, air thin και hump?
Απάντηση: A123 - LiFe
Απο τις ονομασιες μαλλον ειναι το παχος της εκαστοτε σειρας...φλατ-πλακε και με καμπουρα... ισως λεμε τωρα
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: A123 - LiFe
DjBac έγραψε: ↑Ευχαριστώ πολύ!!!
Θα τις πρότεινες για Rx χρήση? Θέλω να βάλω 2 μπαταρίες σε ένα scale και θέλω να αποφύγω 2 lipo και πιθανότατα 2-4 regulators!!
Λίγο προσοχή όμως.
Ο δέκτης μπορεί να δουλεύει με 6.6v, τα servo ίσως όχι.
http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=10506.0;all
Απάντηση: A123 - LiFe
Αν είναι να χρησιμοποιήσω regulator θα πάω σε LiPo που έχουν αισθητά λιγότερο βάρος!!
Πάντως διάβασα αρκετά threads στο flyinggiants, δε χρησιμοποιούν regulator και δεν έχουν προβλήματα. Κοίταξα και συγκεκριμένα για τα servoπου θέλω να χρησιμοποιήσω!
Πάντως διάβασα αρκετά threads στο flyinggiants, δε χρησιμοποιούν regulator και δεν έχουν προβλήματα. Κοίταξα και συγκεκριμένα για τα servoπου θέλω να χρησιμοποιήσω!
Απάντηση: A123 - LiFe
DjBac έγραψε: ↑Ευχαριστώ πολύ!!!
Θα τις πρότεινες για Rx χρήση? Θέλω να βάλω 2 μπαταρίες σε ένα scale και θέλω να αποφύγω 2 lipo και πιθανότατα 2-4 regulators!!
Εγώ ακόμα lipo βαζω με 2 παραλληλα μπεκακια (μην κάει κανενα και πάθω καμια ζημια)
Απάντηση: A123 - LiFe
Βασικά αυτό σκεφτόμουν στην αρχή, αλλά με 2 lipo, μιας κα ιο δέκτης δέχεται 2 μπαταρίες για redundancy, αλλά θα είναι πιο εύκολη η φόρτιση χωρίς balancing συνέχεια και ακόμα λιγότερα ηλεκτρονικά (BEC) συνεπάγεται σε μεγαλύτερη ασφάλεια!
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: A123 - LiFe
Εγώ ακόμα lipo βαζω με 2 παραλληλα μπεκακια (μην κάει κανενα και πάθω καμια ζημια)
Και πάλι εδώ χρειάζεται προσοχή.
http://www.aeromodelistis.com/smfgr/index.php?topic=5782.0
Σε μεγάλα μοντέλα καλύτερα είναι να μπαίνουν power box.
http://www.powerbox-systems.com/e/start/start/start.php
-
- Δημοσιεύσεις: 730
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: A123 - LiFe
Αν ΟΛΑ τα σερβό του αεροπλάνου προδιαγράφονται να δουλεύουν και σε εξάβολτο σύστημα ,δεν χρειάζεται κανένα regulator για δίσελη LiFe. Τα σερβό, που είναι να λειτουργούν και με 6 βολτ, υποτίθεται ότι δουλεύουν με μπαταρία ΝΙΜΗ ή καδμίου πέντε στοιχείων ,που ενώ η ονομαστική της τάση ελιναι 6 βολτ, η πραγματική της όταν είναι γεμάτη φτάνει τα 7 βολτ ενώ κατά το μεγαλύτερο μέρος της εκφόρτισης δεν πέφτει κάτω από τα 6.5 Οι τιμές αναφέρονται όταν η μπαταρία τροφοδοτεί το σύστημα . Η LiFe από την άλλη μεριά έχει 7.2 μόλις βγει από το φορτιστή χωρίς φορτίο. Οταν τροφοδοτήσει τα σερβό και το δέκτη φτάνει τα 6.8-6.7 και σύντομα φτάνει την ονομαστική της τιμή στα 6.6-6.7 όπυ παραμένει κατά το 85-90% της εκφόρτισης. Η τάση της λοιπόν είναι συμβατή με αυτή των 6 βολτων σερβό οπότε δεν έχει λόγο ύπαρξης το regulator.
Από την 'αλλη βέβαια ,χρειάζεται και ο κονέκτορας του μπάλανς γιατί και αυτές οι μπαταρίες χρειάζονται εξισορόπιση. Επίσης, θα πρέπει ο φορτιστής να έχει και πρόγραμμα LiFe. Δεν κάνουν οι φορτιστές με λίπο πρόγραμμα μόνο ούτε LiOn γιατί αυτές οι μπαταρίες, παρόλο που έχουν αρκετή συγγένεια με τις LiOn (παρακλάδι τους είναι), θα υπερφορτιστούν αν φορτιστούν με πρόγραμμα LiOn. Χώρια που θα δώσουν έστω και για λίγο μεγάλη σχετικά τάση ,με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να τα κάψουμε όλα. Είπαμε ότι έχουν παρόμοια τάση με πακάκι ΝΙΜΗ 5 στοιχείων αλλά με την προυπόθεση να φορτιστούν σωστά με τον κατάλληλο φορτιστή κι όχι με "αρκουδιές".
Εκεί που χρειάζεται προσοχή είναι σε ορισμένα ψηφιακά σερβό (κυρίως για ουρά ελικοπτέρων) που λειτουργούν μόνο σε 4.8βολτο σύστημα. Σε τέτοια περίπτωση χρειάζεται να παρεμβληθεί μεταξύ δέκτη και γυροσκοπίου ένα μικρό regulator ώστε η αλυσίδα γυροσκόπιο-σερβό ουράς να παίρνει τάση συμβατή με 4.8βολτο σύστημα δηλαδή όχι παραπάνω από 5.6 βολτς.
Φιλικά Κώστας.
Από την 'αλλη βέβαια ,χρειάζεται και ο κονέκτορας του μπάλανς γιατί και αυτές οι μπαταρίες χρειάζονται εξισορόπιση. Επίσης, θα πρέπει ο φορτιστής να έχει και πρόγραμμα LiFe. Δεν κάνουν οι φορτιστές με λίπο πρόγραμμα μόνο ούτε LiOn γιατί αυτές οι μπαταρίες, παρόλο που έχουν αρκετή συγγένεια με τις LiOn (παρακλάδι τους είναι), θα υπερφορτιστούν αν φορτιστούν με πρόγραμμα LiOn. Χώρια που θα δώσουν έστω και για λίγο μεγάλη σχετικά τάση ,με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να τα κάψουμε όλα. Είπαμε ότι έχουν παρόμοια τάση με πακάκι ΝΙΜΗ 5 στοιχείων αλλά με την προυπόθεση να φορτιστούν σωστά με τον κατάλληλο φορτιστή κι όχι με "αρκουδιές".
Εκεί που χρειάζεται προσοχή είναι σε ορισμένα ψηφιακά σερβό (κυρίως για ουρά ελικοπτέρων) που λειτουργούν μόνο σε 4.8βολτο σύστημα. Σε τέτοια περίπτωση χρειάζεται να παρεμβληθεί μεταξύ δέκτη και γυροσκοπίου ένα μικρό regulator ώστε η αλυσίδα γυροσκόπιο-σερβό ουράς να παίρνει τάση συμβατή με 4.8βολτο σύστημα δηλαδή όχι παραπάνω από 5.6 βολτς.
Φιλικά Κώστας.