Πρόβλημα με Li-po
Πρόβλημα με Li-po
Καθώς κοίταζα τη διαδικασία φόρτισης μιας Li-po μου, παρατήρησα ότι παρόλο που την είχε δει ο φορτιστής σαν 3σελη, το τελευταίο στοιχείο το έδειχνε 0,00V..
Κατόπιν πρόσεξα ότι ένα καλωδιάκι (όχι από τα 2 μάυρο-κόκκινο που πάνε στο esc) αλλά από τα 4 λεπτά στο άλλο βυσματάκι (δεν ξέρω πως λέγονται!) είναι κομμένο και συγκεκριμένα το κόκκινο.
Οι απορίες μου πολλές!
1) Φορτίζει σαν 3σελη ή σαν 2σελη τώρα πια;
2) Αξίζει να την χρησιμοποιήσω ή την ξεχνάω τελείως;
3) Λογικά δεν θα αποφορτίζεται κατά την διάρκεια της πτήσης σαν 3σελη;
Κατόπιν πρόσεξα ότι ένα καλωδιάκι (όχι από τα 2 μάυρο-κόκκινο που πάνε στο esc) αλλά από τα 4 λεπτά στο άλλο βυσματάκι (δεν ξέρω πως λέγονται!) είναι κομμένο και συγκεκριμένα το κόκκινο.
Οι απορίες μου πολλές!
1) Φορτίζει σαν 3σελη ή σαν 2σελη τώρα πια;
2) Αξίζει να την χρησιμοποιήσω ή την ξεχνάω τελείως;
3) Λογικά δεν θα αποφορτίζεται κατά την διάρκεια της πτήσης σαν 3σελη;
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
απλά το κολλάς...........
αν δεν μπορείς θα σου το κάνω εγώ
Η μπαταρία σου φορτίζει σαν 3σελη αλλά ο φορτιστής δεν ξέρει πότε να σταματήσει το κελί με επικίνδυνες προοπτικές
Αποφορτίζεται κανονικά μια και το ρεύμα το παίρνεις από το άλλο βύσμα
μου κάνει εντύπωση όμως που ο φορτιστής δεν σου γράφει conection brake
αν δεν μπορείς θα σου το κάνω εγώ
Η μπαταρία σου φορτίζει σαν 3σελη αλλά ο φορτιστής δεν ξέρει πότε να σταματήσει το κελί με επικίνδυνες προοπτικές
Αποφορτίζεται κανονικά μια και το ρεύμα το παίρνεις από το άλλο βύσμα
μου κάνει εντύπωση όμως που ο φορτιστής δεν σου γράφει conection brake
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
Μου το είχε εμφανίσει μια φορά το "connection break" αλλά θυμάμαι να ψάχνω να δω τι έγινε χωρίς να το βρίσκω.
Αυτό θα ήταν τελικά... Βέβαια την ξανασυνέδεσα την μπαταρία με τον φορτιστή και την διάβαζε.. Περίεργο...
Οκ, σε ευχαριστώ Αντώνη! Αν δεν τα καταφέρω θα σου πω.
Αυτό θα ήταν τελικά... Βέβαια την ξανασυνέδεσα την μπαταρία με τον φορτιστή και την διάβαζε.. Περίεργο...
Οκ, σε ευχαριστώ Αντώνη! Αν δεν τα καταφέρω θα σου πω.
-
- Δημοσιεύσεις: 730
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
Αν βάλεις την μπαταρία στο απλό πρόγραμμα φόρτισης "lipo charge" τότε, ακόμη και με κομμένα καλωδιάκια στο βυσματάκι του balancer, διαβάζει κανονικά την μπαταρία και δεν "κοιτάει" τι γίνεται με το βυσματάκι του balancer γιατί την "μεταχειρίζεται" σαν μπαταρία που δεν έχει βύσμα balancer ή πιο απλά κάνει απλή φόρτιση χωρίς balancing και συνεπώς δεν τον "ενδιαφέρουν" τα καλωδιάκια. Εσύ βέβαια, στην οθόνη μπορείς να μονιτοράρεις την τάση του κάθε στοιχείου αν έχεις συνδεδεμένο και το βυσματάκι απλά ο φορτιστής το αγνοεί. Και φυσικά ,αφού ένα καλωδιάκι έχει πρόβλημα, βλέπεις στο αντίστοιχο στοιχείο τάση μηδέν χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το στοιχείο όντως έχει πρόβλημα.
Αν όμως επιλέξεις το πρόγραμμα "lipo balance" (που είναι και το ενδεδειγμένο για σωστή φόρτιση) τότε ο φορτιστής παίρνει μέτρηση και από το βυσματάκι και βλέποντας ότι ένα καλωδιάκι είναι ασύνδετο σου βγάζει το "connection break".
Φιλικά Κώστας.
Αν όμως επιλέξεις το πρόγραμμα "lipo balance" (που είναι και το ενδεδειγμένο για σωστή φόρτιση) τότε ο φορτιστής παίρνει μέτρηση και από το βυσματάκι και βλέποντας ότι ένα καλωδιάκι είναι ασύνδετο σου βγάζει το "connection break".
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
Οκ, σε ευχαριστώ Κώστα!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
στην φόρτιση lipo charge που σωστά (φυσικά) περιέγραψε ο Κώστας πρέπει να προσέχεις γιατί ο φορτιστής δεν ξέρει αν κάποιο κελί υπερφορτωθεί η αν κάποιο άλλο δεν φορτίζει
Σταματά μόνο αν το σύνολο των κελιών δείξει φορτισμένη μπαταρία
Αυτό σημαίνει ότι ειδικά σε μια κουρασμένη μπαταρία κάποιο κελί μπορεί και να εκραγεί διότι κάποιο άλλο αργεί η δεν φορτίζει καθόλου
αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι που σου προτείνει lipo balance
Σταματά μόνο αν το σύνολο των κελιών δείξει φορτισμένη μπαταρία
Αυτό σημαίνει ότι ειδικά σε μια κουρασμένη μπαταρία κάποιο κελί μπορεί και να εκραγεί διότι κάποιο άλλο αργεί η δεν φορτίζει καθόλου
αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι που σου προτείνει lipo balance
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑στην φόρτιση lipo charge που σωστά (φυσικά) περιέγραψε ο Κώστας πρέπει να προσέχεις γιατί ο φορτιστής δεν ξέρει αν κάποιο κελί υπερφορτωθεί η αν κάποιο άλλο δεν φορτίζει
Σταματά μόνο αν το σύνολο των κελιών δείξει φορτισμένη μπαταρία
Αυτό σημαίνει ότι ειδικά σε μια κουρασμένη μπαταρία κάποιο κελί μπορεί και να εκραγεί διότι κάποιο άλλο αργεί η δεν φορτίζει καθόλου
αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι που σου προτείνει lipo balance
Επειδη γνωριζεται τα πραγματα (που προφανως δεν γνωριζω εγω) ειναι σωστο 1.να φορτιζουμε τις lipo και να τις αφηνουμε ετσι μεχρι την επομενη πτηση? 2.καθε ποσες φορτισεις κανουμε balance φορτιση στην μπαταρια? 3.ποσες φορτισεις κατα μεσο ορο αντεχουν οι μπαταριες? ευχαριστω κ συγγνωμη αν ειμαι εκτος θεματος τουλαχιστον για μπαταριες ρωταω
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
1. Ναι, δεν υπάρχει πρόβλημα, αρκεί η επόμενη πτήση να είναι σχετικά σύντομα (1-2 βδομάδες). Αν είνα να μείνει παραπάνω, καλύτερα να την βάλεις στο φορτιστή και να επιλέξεις "Store", ώστε να πάει το κάθε cell στα 3.80 Volt αντί για 4.20
2. Κάθε φορά! Αν κάνεις φόρτιση χωρίς balance μειώνεις τη ζωή της μπαταρίας.
3. Οι "καλές" μπαταρίες (thunderpower, κλπ) πρέπει να βγάζουν τουλάχιστο 250-300 φορτίσεις και δεν είνα σπάνιο να ζήσουν και πολύ περισσότερο. Με κάποιες λιγότερο καλές (Turnigy, κλπ), τα πράγματα είναι πιο φλου γιατί δεν υπάρχει καλός ποιοτικός έλεγχος. Κατά κανόνα θα σου βγάλουν 100-150 φορτίσεις, αλλά μπορεί να τύχει να βγάλουν πάνω από 200 ή και να μη βγάλουν ούτε 50. Σε κάθε περίπτωση, τσέκαρε πόσο χρόνο χρειάζεται ο φορτιστής για να κάνει balance: όσο πιο πολυ αργεί, τόσο πιο "στα τελευταία της" είναι η μπαταρία.
Τέλος, αν αγοράζεις γενικά φθηνές μπαταρίες, θα συμβούλευα να πάρεις καλό φορτιστή. Από εμπειρία θα έλεγα ότι π.χ. ένας Hyperion φορτιστής θα αυξήσει τη ζωή της μπαταρίας κατά 10-15% σε σχέση με έναν Turnigy.
2. Κάθε φορά! Αν κάνεις φόρτιση χωρίς balance μειώνεις τη ζωή της μπαταρίας.
3. Οι "καλές" μπαταρίες (thunderpower, κλπ) πρέπει να βγάζουν τουλάχιστο 250-300 φορτίσεις και δεν είνα σπάνιο να ζήσουν και πολύ περισσότερο. Με κάποιες λιγότερο καλές (Turnigy, κλπ), τα πράγματα είναι πιο φλου γιατί δεν υπάρχει καλός ποιοτικός έλεγχος. Κατά κανόνα θα σου βγάλουν 100-150 φορτίσεις, αλλά μπορεί να τύχει να βγάλουν πάνω από 200 ή και να μη βγάλουν ούτε 50. Σε κάθε περίπτωση, τσέκαρε πόσο χρόνο χρειάζεται ο φορτιστής για να κάνει balance: όσο πιο πολυ αργεί, τόσο πιο "στα τελευταία της" είναι η μπαταρία.
Τέλος, αν αγοράζεις γενικά φθηνές μπαταρίες, θα συμβούλευα να πάρεις καλό φορτιστή. Από εμπειρία θα έλεγα ότι π.χ. ένας Hyperion φορτιστής θα αυξήσει τη ζωή της μπαταρίας κατά 10-15% σε σχέση με έναν Turnigy.
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
ditman έγραψε: ↑1. Ναι, δεν υπάρχει πρόβλημα, αρκεί η επόμενη πτήση να είναι σχετικά σύντομα (1-2 βδομάδες). Αν είνα να μείνει παραπάνω, καλύτερα να την βάλεις στο φορτιστή και να επιλέξεις "Store", ώστε να πάει το κάθε cell στα 3.80 Volt αντί για 4.20
2. Κάθε φορά! Αν κάνεις φόρτιση χωρίς balance μειώνεις τη ζωή της μπαταρίας.
3. Οι "καλές" μπαταρίες (thunderpower, κλπ) πρέπει να βγάζουν τουλάχιστο 250-300 φορτίσεις και δεν είνα σπάνιο να ζήσουν και πολύ περισσότερο. Με κάποιες λιγότερο καλές (Turnigy, κλπ), τα πράγματα είναι πιο φλου γιατί δεν υπάρχει καλός ποιοτικός έλεγχος. Κατά κανόνα θα σου βγάλουν 100-150 φορτίσεις, αλλά μπορεί να τύχει να βγάλουν πάνω από 200 ή και να μη βγάλουν ούτε 50. Σε κάθε περίπτωση, τσέκαρε πόσο χρόνο χρειάζεται ο φορτιστής για να κάνει balance: όσο πιο πολυ αργεί, τόσο πιο "στα τελευταία της" είναι η μπαταρία.
Τέλος, αν αγοράζεις γενικά φθηνές μπαταρίες, θα συμβούλευα να πάρεις καλό φορτιστή. Από εμπειρία θα έλεγα ότι π.χ. ένας Hyperion φορτιστής θα αυξήσει τη ζωή της μπαταρίας κατά 10-15% σε σχέση με έναν Turnigy.
Ευχαριστω για τις χρησιμες πληροφοριες ολα λαθος μου τα εχουν πει 1.καθε δεκα φορτισεις μια balance. 2.εχω ενα φτηνο φορτιστη turnigy τον 50 ευρω. Ποιον φορτιστη θεωρεις καλη αγορα κ εννοω συγκεκριμενω μοντελο λαμβανοντας υποψην οτι θα παρω ηλεκτρικο 50αρη κ οι μπαταριες ειναι ακριβες σε αυτα τα μοντελα θελω κατι καλο αλλα οχι να ξεπουληθω κιολας.Ευχαριστω.
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
iliaskak έγραψε: ↑Ευχαριστω για τις χρησιμες πληροφοριες ολα λαθος μου τα εχουν πει 1.καθε δεκα φορτισεις μια balance. 2.εχω ενα φτηνο φορτιστη turnigy τον 50 ευρω. Ποιον φορτιστη θεωρεις καλη αγορα κ εννοω συγκεκριμενω μοντελο λαμβανοντας υποψην οτι θα παρω ηλεκτρικο 50αρη κ οι μπαταριες ειναι ακριβες σε αυτα τα μοντελα θελω κατι καλο αλλα οχι να ξεπουληθω κιολας.Ευχαριστω.
Συμφωνώ απόλυτα με την επιλογή Hyperion. :>)
Πάντοτε balance. Και γιατί όχι άραγε...? :>)
Οι FlightPower τελικά δεν είναι τόσο "hot shots" όσο προβάλονται.
Πραγματικά οι Thunderpower είναι ότι καλύτερο έχω δεί :>)
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
Πηρα πριν απο λιγο καιρο μια dualsky 2250 gts 11.1 3c την φορτισα 1 balance κ 4 φορες απλη φορτιση κ μετα νεκρη,δειχνει φορτισμενη αλλα στο μινι τιταν που την εβαλα απλα γυριζει την ελικα λιγο ζωηρα για πτηση ουτε αστειο.Τι παιζει χαλασε?
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
iliaskak έγραψε: ↑Πηρα πριν απο λιγο καιρο μια dualsky 2250 gts 11.1 3c την φορτισα 1 balance κ 4 φορες απλη φορτιση κ μετα νεκρη,δειχνει φορτισμενη αλλα στο μινι τιταν που την εβαλα απλα γυριζει την ελικα λιγο ζωηρα για πτηση ουτε αστειο.Τι παιζει χαλασε?
1/ Έχει "πρηστεί" καθόλου? Αν φούσκωσε έστω και λίγο καλύτερα η σχέση σας να τελείωσει εδώ...
2/ Τι εννοείς "δείχνει φορτισμένη"? Ποσα Volt δίνει στα άκρα της δηλαδή?
3/ Με πόσα Ampere ρεύμα έκανες τις φορτίσεις? 2.2Α(=1C) ή περισσότερο?
Δώσε μας ΣΩΣΤΑ στοιχεία της μπαταρίας σου. To "3c" που αναφέρεις μπορεί να σημαίνει:
1/ Δυνατότητα φόρτισης 3C=6.6Α
2/ Πως ο δάιμων του τυπογραφείου έφαγε το μηδενικό και το σωστό είναι 30C και αφορά στη δυνατότητα εκφόρτισης της μπαταρίας, δηλαδή μπορεί να τροφοδοτήσει με ρεύμα 30x2.2A= 66A
3/ Πως ο δάιμων του τυπογραφείου άλλαξε το 3S (που σημαίνει 3 cells in Series, σε σειρά δηλαδή) σε 3c για κάποιο προσωπικό του λόγο^%^
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
gxaid έγραψε: ↑1/ Έχει "πρηστεί" καθόλου? Αν φούσκωσε έστω και λίγο καλύτερα η σχέση σας να τελείωσει εδώ...
2/ Τι εννοείς "δείχνει φορτισμένη"? Ποσα Volt δίνει στα άκρα της δηλαδή?
3/ Με πόσα Ampere ρεύμα έκανες τις φορτίσεις? 2.2Α(=1C) ή περισσότερο?
Δώσε μας ΣΩΣΤΑ στοιχεία της μπαταρίας σου. To "3c" που αναφέρεις μπορεί να σημαίνει:
1/ Δυνατότητα φόρτισης 3C=6.6Α
2/ Πως ο δάιμων του τυπογραφείου έφαγε το μηδενικό και το σωστό είναι 30C και αφορά στη δυνατότητα εκφόρτισης της μπαταρίας, δηλαδή μπορεί να τροφοδοτήσει με ρεύμα 30x2.2A= 66A
3/ Πως ο δάιμων του τυπογραφείου άλλαξε το 3S (που σημαίνει 3 cells in Series, σε σειρά δηλαδή) σε 3c για κάποιο προσωπικό του λόγο^%^
Λοιπον δεν φταιει ο δαιμων του τυπογραφειου εφταιγε το προχωρημενο της ωρας.1.Φορτισμενη λεω γιατι ο φορτιστης μου λεει ετσι.2.Δεν εχει φουσκωσει καθολου.3.Η μπαταρια ειναι 3cells, 11.1v, 45c discharge,6 charge.4.Την ειχα φορτισει 2.2Α 1c κ εκανα 15 μερες μεχρι να ξαναπεταξω οταν κ διαπιστωσα το προβλημα._Β_ΟΚαμμια ιδεα τι γινεται? _P_PΕυχαριστω.
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
iliaskak έγραψε: ↑Λοιπον δεν φταιει ο δαιμων του τυπογραφειου εφταιγε το προχωρημενο της ωρας.1.Φορτισμενη λεω γιατι ο φορτιστης μου λεει ετσι.2.Δεν εχει φουσκωσει καθολου.3.Η μπαταρια ειναι 3cells, 11.1v, 45c discharge,6 charge.4.Την ειχα φορτισει 2.2Α 1c κ εκανα 15 μερες μεχρι να ξαναπεταξω οταν κ διαπιστωσα το προβλημα.Καμμια ιδεα τι γινεται? Ευχαριστω.
:-\:-\
Όπως μας τα λές σωστά τα έκανες εσύ. Οι 15 μέρες αποχή σε καμμία περίπτωση δεν δικαιολογεί εκτεταμένη εκφόρτιση εκτός αν η μπαταρία είναι προβληματική. Απο κεί και πέρα δεν ξέρω ο "φτηνός φορτιστής" που προανέφερες τι κάνει ή τι δείχνει. Βy the way δείχνει Volt ή έχει πολύχρωμα ledakia οπότε χαιρέτα μου το πλάτανο...?
Ας το πάμε αλλιώς:
1/ Βάλε μια άλλη μπαταρία στο ελικόπτερο μήπως τελικά την άκουσε το ESC ή το μοτερ. Έτσι περιορίζεις το πρόβλημα γιατί αν δουλέψει σωστά τότε οι υποψίες γυρνάνε στη μπαταρία.
2/ Βρίσκεις κάποιον (μοντελιστή, κατάστημα κλπ) να τη βάλει πάνω σε έναν αξιόπιστο φορτιστή και να σου πεί τάση ανά cell και αν μπορεί να πάρει και άλλα φορτία.
3/ Αν η μπαταρία είναι ΟΚ, συγχαρητήρια είσαι κάτοχος ενός πραγματικού μυστηρίου _P_P
Σε κάθε περίπτωση υψηλό ηθικό και μην απογοητεύεσαι~!!
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
gxaid έγραψε: ↑:-\:-\
Όπως μας τα λές σωστά τα έκανες εσύ. Οι 15 μέρες αποχή σε καμμία περίπτωση δεν δικαιολογεί εκτεταμένη εκφόρτιση εκτός αν η μπαταρία είναι προβληματική. Απο κεί και πέρα δεν ξέρω ο "φτηνός φορτιστής" που προανέφερες τι κάνει ή τι δείχνει. Βy the way δείχνει Volt ή έχει πολύχρωμα ledakia οπότε χαιρέτα μου το πλάτανο...?
Ας το πάμε αλλιώς:
1/ Βάλε μια άλλη μπαταρία στο ελικόπτερο μήπως τελικά την άκουσε το ESC ή το μοτερ. Έτσι περιορίζεις το πρόβλημα γιατί αν δουλέψει σωστά τότε οι υποψίες γυρνάνε στη μπαταρία.
2/ Βρίσκεις κάποιον (μοντελιστή, κατάστημα κλπ) να τη βάλει πάνω σε έναν αξιόπιστο φορτιστή και να σου πεί τάση ανά cell και αν μπορεί να πάρει και άλλα φορτία.
3/ Αν η μπαταρία είναι ΟΚ, συγχαρητήρια είσαι κάτοχος ενός πραγματικού μυστηρίου _P_P
Σε κάθε περίπτωση υψηλό ηθικό και μην απογοητεύεσαι~!!
1.Εχω αλλες 5 μπαταριες που δουλευουν κανονικα. 2.Την εβαλα τωρα να φορτισει κ σε 15 δευτερα εγραψε full.Χωρις να ανεβασει καθολου αmpere εδειχνε 9.01v αλλα αυτο δεν μετραει την μπαταρια.Ελπιζω να μην μιλαω κινεζικα,ο φορτιστης ειναι ψηφιακος.^%^