Σελίδα 1 από 2
Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 17, 2010 12:05 pm
από Mogolos
Πολλοι προβληματίζονται για το πώς θα βαλουν βαλβίδα πλήρωσης στα σκάφη.
Τα πράγματα ειναι απλά. Η βαλβίδα εχει την εξής ιδιότητα: Οταν της εχεις προσαρμόσει το σωληνα για πλήρωση, δεν επιτρέπει στο καυσιμο να πάει προς το καρμπυρατερ, παρά μόνο πρός το ντεπόζιτο. Βγάζοντας την "μανικα" η λειτουργία της βαλβίδας αλλαζει, επιτρέποντας να περάσει καυσιμο πρός το μοτέρ, και εμποδίζοντάς το να βγεί από το σημειο πλήρωσης.
Η συνδεσμολογία φαίνεται παρακάτω.
Προσοχή: Καλό θα ειναι η εξοδος του καυσίμου από το ντεπόζιτο, η βαλβίδα και το καρμπυρατερ να ειναι στο ίδιο υψος.
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 17, 2010 12:11 pm
από nasa
...να ρωτήσω...το φίλτρο καυσίμου μετά την βαλβίδα είναι απαραίτητο...? ...μήπως θα εμποδίζει την απρόσκοπτη ροή καυσίμου...ιδίως εάν τα σωληνάκια (που τυχόν συνδεθούν μπρός-πίσω) δεν είναι της ιδίας ακριβώς διαμέτρου...?
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 17, 2010 12:13 pm
από Mogolos
nasa έγραψε: ↑...να ρωτήσω...το φίλτρο καυσίμου μετά την βαλβίδα είναι απαραίτητο...? ...μήπως θα εμποδίζει την απρόσκοπτη ροή καυσίμου...ιδίως εάν τα σωληνάκια (που τυχόν συνδεθούν μπρός-πίσω) δεν είναι της ιδίας ακριβώς διαμέτρου...?
Το καλλήτερο σημειο για το φιλτρο ειναι στην αντλία πλήρωσης. Με λίγα λόγια να μπαίνει καθαρό καύσιμο και να μην εχεις τα προβλήματα που αναφέρεις (εγώ ως γνησιος Μογγολος, δεν εχω πουθενα φιλτρα :D)
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 17, 2010 12:24 pm
από nasa
...κατάλαβα...ευχαριστώ πολύ...!
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 17, 2010 12:31 pm
από Αντώνης Κριτζάς
φίλτρο είναι καλύτερα να έχεις στον βοσκό και στην αντλία τροφοδοσίας (για να μη βάζεις σκουπιδια )
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 17, 2010 12:38 pm
από nasa
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑φίλτρο είναι καλύτερα να έχεις στον βοσκό και στην αντλία τροφοδοσίας (για να μη βάζεις σκουπιδια )
...λογικά όμως ο 'βοσκός' θα πρέπει να έχει πλέγμα για τα σκουπίδια, η, κάποιον άλλο τρόπο κατακράτησης σωματιδίων απο την κατασκευή του...ναι...!?
...επίσης να ρωτήσω...η βαλβίδα (quick-fill) ευθυγραμμισμένη με το σωληνάκι απο το ντεπόζιτο κ' το καρμπυρατέρ, πρέπει να είναι τοποθετημένη πάνω στο fuselage...η, πάνω στο cowl, η δεν έχει σημασία...?
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 17, 2010 1:13 pm
από Mogolos
Ο βοσκός εχει ενα πλεγμα από κατασκευής
Εισαι σιγουρος ότι θες απάντηση στο β΄σκέλος?
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 17, 2010 1:27 pm
από nasa
Mogolos έγραψε: ↑Ο βοσκός εχει ενα πλεγμα από κατασκευής
Εισαι σιγουρος ότι θες απάντηση στο β΄σκέλος?
...οκ Mog...κατάλαβα...ευχαριστώ...!
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 17, 2010 1:34 pm
από ankon
Καλημερα
Θα ηθελα να πω και γω την γνωμη μου!
Οι βοσκοι δεν εχουν παντα πλεγμα ,οι περισσοτεροι ειναι χωρις και το φιλτρο ειναι παντα απαραιτητο,οσο για την βαλβιδα η γνωμη μου ειναι να μην την χρησιμοποιειτε (ιδιως τις κινεζικες) γιατι κολλανε.
Αγγελος
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 17, 2010 1:37 pm
από ankon
Mogolos έγραψε: ↑Το καλλήτερο σημειο για το φιλτρο ειναι στην αντλία πλήρωσης. Με λίγα λόγια να μπαίνει καθαρό καύσιμο και να μην εχεις τα προβλήματα που αναφέρεις (εγώ ως γνησιος Μογγολος, δεν εχω πουθενα φιλτρα :D)
Εσυ φιλε μου σαν γνησιος Μογγολος θα το φας το κεφαλι σου και αν ειναι για κανενα παρταλι ΟΚ ,αλλα για κανενα καλο αεροπλανο ειναι κριμα!!!!
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 17, 2010 1:47 pm
από Mogolos
ankon έγραψε: ↑Καλημερα
Θα ηθελα να πω και γω την γνωμη μου!
Οι βοσκοι δεν εχουν παντα πλεγμα ,οι περισσοτεροι ειναι χωρις και το φιλτρο ειναι παντα απαραιτητο,οσο για την βαλβιδα η γνωμη μου ειναι να μην την χρησιμοποιειτε (ιδιως τις κινεζικες) γιατι κολλανε.
Αγγελος
Φυσικά ποτέ κινεζικες βαλβίδες.
Εαν θέλετε, πάντως, να βάλετε βαλβίδα χωρίς να φοβάστε τυχόν κόλλημα, υπάρχει και άλλη λύση. Με τρια σωληνακια.
Ενα από την βαλβίδα πρός το ντεπόζιτο (με βοσκο για γεμισμα και αδιασμα)
ενα από την υπερχείληση προς την εξάτμιση
και ενα από το ντεπόζιτο πρός το καρμπυρατερ (με βοσκό φυσικά)
Ετσι ούτε υπάρχει φοβος να κολλησει η βαλβίδα, ουτε χανεις ροή προς το καρμυρατερ και βαζεις την βαλβίδα όπου θες (skale)
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 17, 2010 1:51 pm
από Mogolos
ankon έγραψε: ↑Εσυ φιλε μου σαν γνησιος Μογγολος θα το φας το κεφαλι σου και αν ειναι για κανενα παρταλι ΟΚ ,αλλα για κανενα καλο αεροπλανο ειναι κριμα!!!!
Εχεις δικιο Αγγελε, κακώς δεν εχω. Ειναι κάτι που πρέπει να κανω `M`
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 14, 2011 8:57 pm
από orck
Παρελαβα δυο μεταλικα φιλτρα που σαν υλικο φιλτρανσης εχουν ενα λεπτο πλεγμα. Αυτα τα φιλτρα ειναι καλα η θα χρειαστω κατι αλλο;
Πως ακριβως βαζουμε καυσιμο; Θα τραβαω το σωληνακι του καρμουρατερ;
Η βαλβιδα που αναφερεσαι mogolos (συγνωμη ενω εχουμε μιλησει μια φορα στον Μαραθωνα δεν θυμαμαι ονομα) τι ακριβως ειναι; Απλη ανεπιστροφη; Αυτη κατα την διαρκεια της πτησης ειναι στον αερα η ειναι βιδωμενη καπου στην ατρακτο;
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 14, 2011 9:29 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Να ξεκινήσω με μία επισήμανση για τα φίλτρα τα οποία είναι διαφορετικά για τους κινητήρες βενζίνης από αυτά που είναι για glow
Τα περισσότερα φίλτρα για glow είναι συρμάτινα
Σε ότι αφορά την βαλβίδα ο Γιάννης (mogolos) είναι αναλυτικότατος Η τροφοδοσία γίνεται βάζοντας το καύσιμο με ειδικό επιστόμιο (περιέχεται) στην βαλβίδα
Σε περίπτωση που θέλεις να αποφύγεις την βαλβίδα τότε χρησιμοποιείς το σωληνάκι που πάει στο καρμπυρατέρ η αν δεν έχεις εύκολη πρόσβαση χρησιμοποιείς ένα τρίτο το οποίο και ταπώνεις με μία βίδα μετά από την πλήρωση
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 14, 2011 11:13 pm
από King Kostas
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑
....χρησιμοποιείς ένα τρίτο το οποίο και ταπώνεις με μία βίδα μετά από την πλήρωση
Τελικά, αυτός ο τρόπος είναι ο πιο safe._Β_Ο