Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Πολλοι προβληματίζονται για το πώς θα βαλουν βαλβίδα πλήρωσης στα σκάφη.
Τα πράγματα ειναι απλά. Η βαλβίδα εχει την εξής ιδιότητα: Οταν της εχεις προσαρμόσει το σωληνα για πλήρωση, δεν επιτρέπει στο καυσιμο να πάει προς το καρμπυρατερ, παρά μόνο πρός το ντεπόζιτο. Βγάζοντας την "μανικα" η λειτουργία της βαλβίδας αλλαζει, επιτρέποντας να περάσει καυσιμο πρός το μοτέρ, και εμποδίζοντάς το να βγεί από το σημειο πλήρωσης.
Η συνδεσμολογία φαίνεται παρακάτω.
Προσοχή: Καλό θα ειναι η εξοδος του καυσίμου από το ντεπόζιτο, η βαλβίδα και το καρμπυρατερ να ειναι στο ίδιο υψος.
Τα πράγματα ειναι απλά. Η βαλβίδα εχει την εξής ιδιότητα: Οταν της εχεις προσαρμόσει το σωληνα για πλήρωση, δεν επιτρέπει στο καυσιμο να πάει προς το καρμπυρατερ, παρά μόνο πρός το ντεπόζιτο. Βγάζοντας την "μανικα" η λειτουργία της βαλβίδας αλλαζει, επιτρέποντας να περάσει καυσιμο πρός το μοτέρ, και εμποδίζοντάς το να βγεί από το σημειο πλήρωσης.
Η συνδεσμολογία φαίνεται παρακάτω.
Προσοχή: Καλό θα ειναι η εξοδος του καυσίμου από το ντεπόζιτο, η βαλβίδα και το καρμπυρατερ να ειναι στο ίδιο υψος.
- Συνημμένα
-
- 20101117105331921_0001.jpg (81.6 KiB) Προβλήθηκε 211 φορές
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
...να ρωτήσω...το φίλτρο καυσίμου μετά την βαλβίδα είναι απαραίτητο...? ...μήπως θα εμποδίζει την απρόσκοπτη ροή καυσίμου...ιδίως εάν τα σωληνάκια (που τυχόν συνδεθούν μπρός-πίσω) δεν είναι της ιδίας ακριβώς διαμέτρου...?
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
nasa έγραψε: ↑...να ρωτήσω...το φίλτρο καυσίμου μετά την βαλβίδα είναι απαραίτητο...? ...μήπως θα εμποδίζει την απρόσκοπτη ροή καυσίμου...ιδίως εάν τα σωληνάκια (που τυχόν συνδεθούν μπρός-πίσω) δεν είναι της ιδίας ακριβώς διαμέτρου...?
Το καλλήτερο σημειο για το φιλτρο ειναι στην αντλία πλήρωσης. Με λίγα λόγια να μπαίνει καθαρό καύσιμο και να μην εχεις τα προβλήματα που αναφέρεις (εγώ ως γνησιος Μογγολος, δεν εχω πουθενα φιλτρα :D)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
φίλτρο είναι καλύτερα να έχεις στον βοσκό και στην αντλία τροφοδοσίας (για να μη βάζεις σκουπιδια )
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑φίλτρο είναι καλύτερα να έχεις στον βοσκό και στην αντλία τροφοδοσίας (για να μη βάζεις σκουπιδια )
...λογικά όμως ο 'βοσκός' θα πρέπει να έχει πλέγμα για τα σκουπίδια, η, κάποιον άλλο τρόπο κατακράτησης σωματιδίων απο την κατασκευή του...ναι...!?
...επίσης να ρωτήσω...η βαλβίδα (quick-fill) ευθυγραμμισμένη με το σωληνάκι απο το ντεπόζιτο κ' το καρμπυρατέρ, πρέπει να είναι τοποθετημένη πάνω στο fuselage...η, πάνω στο cowl, η δεν έχει σημασία...?
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Ο βοσκός εχει ενα πλεγμα από κατασκευής
Εισαι σιγουρος ότι θες απάντηση στο β΄σκέλος?
Εισαι σιγουρος ότι θες απάντηση στο β΄σκέλος?
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Mogolos έγραψε: ↑Ο βοσκός εχει ενα πλεγμα από κατασκευής
Εισαι σιγουρος ότι θες απάντηση στο β΄σκέλος?
...οκ Mog...κατάλαβα...ευχαριστώ...!
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Καλημερα
Θα ηθελα να πω και γω την γνωμη μου!
Οι βοσκοι δεν εχουν παντα πλεγμα ,οι περισσοτεροι ειναι χωρις και το φιλτρο ειναι παντα απαραιτητο,οσο για την βαλβιδα η γνωμη μου ειναι να μην την χρησιμοποιειτε (ιδιως τις κινεζικες) γιατι κολλανε.
Αγγελος
Θα ηθελα να πω και γω την γνωμη μου!
Οι βοσκοι δεν εχουν παντα πλεγμα ,οι περισσοτεροι ειναι χωρις και το φιλτρο ειναι παντα απαραιτητο,οσο για την βαλβιδα η γνωμη μου ειναι να μην την χρησιμοποιειτε (ιδιως τις κινεζικες) γιατι κολλανε.
Αγγελος
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Mogolos έγραψε: ↑Το καλλήτερο σημειο για το φιλτρο ειναι στην αντλία πλήρωσης. Με λίγα λόγια να μπαίνει καθαρό καύσιμο και να μην εχεις τα προβλήματα που αναφέρεις (εγώ ως γνησιος Μογγολος, δεν εχω πουθενα φιλτρα :D)
Εσυ φιλε μου σαν γνησιος Μογγολος θα το φας το κεφαλι σου και αν ειναι για κανενα παρταλι ΟΚ ,αλλα για κανενα καλο αεροπλανο ειναι κριμα!!!!
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
ankon έγραψε: ↑Καλημερα
Θα ηθελα να πω και γω την γνωμη μου!
Οι βοσκοι δεν εχουν παντα πλεγμα ,οι περισσοτεροι ειναι χωρις και το φιλτρο ειναι παντα απαραιτητο,οσο για την βαλβιδα η γνωμη μου ειναι να μην την χρησιμοποιειτε (ιδιως τις κινεζικες) γιατι κολλανε.
Αγγελος
Φυσικά ποτέ κινεζικες βαλβίδες.
Εαν θέλετε, πάντως, να βάλετε βαλβίδα χωρίς να φοβάστε τυχόν κόλλημα, υπάρχει και άλλη λύση. Με τρια σωληνακια.
Ενα από την βαλβίδα πρός το ντεπόζιτο (με βοσκο για γεμισμα και αδιασμα)
ενα από την υπερχείληση προς την εξάτμιση
και ενα από το ντεπόζιτο πρός το καρμπυρατερ (με βοσκό φυσικά)
Ετσι ούτε υπάρχει φοβος να κολλησει η βαλβίδα, ουτε χανεις ροή προς το καρμυρατερ και βαζεις την βαλβίδα όπου θες (skale)
- Συνημμένα
-
- 20101117124102813_0001.jpg (85.39 KiB) Προβλήθηκε 211 φορές
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
ankon έγραψε: ↑Εσυ φιλε μου σαν γνησιος Μογγολος θα το φας το κεφαλι σου και αν ειναι για κανενα παρταλι ΟΚ ,αλλα για κανενα καλο αεροπλανο ειναι κριμα!!!!
Εχεις δικιο Αγγελε, κακώς δεν εχω. Ειναι κάτι που πρέπει να κανω `M`
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Παρελαβα δυο μεταλικα φιλτρα που σαν υλικο φιλτρανσης εχουν ενα λεπτο πλεγμα. Αυτα τα φιλτρα ειναι καλα η θα χρειαστω κατι αλλο;
Πως ακριβως βαζουμε καυσιμο; Θα τραβαω το σωληνακι του καρμουρατερ;
Η βαλβιδα που αναφερεσαι mogolos (συγνωμη ενω εχουμε μιλησει μια φορα στον Μαραθωνα δεν θυμαμαι ονομα) τι ακριβως ειναι; Απλη ανεπιστροφη; Αυτη κατα την διαρκεια της πτησης ειναι στον αερα η ειναι βιδωμενη καπου στην ατρακτο;
Πως ακριβως βαζουμε καυσιμο; Θα τραβαω το σωληνακι του καρμουρατερ;
Η βαλβιδα που αναφερεσαι mogolos (συγνωμη ενω εχουμε μιλησει μια φορα στον Μαραθωνα δεν θυμαμαι ονομα) τι ακριβως ειναι; Απλη ανεπιστροφη; Αυτη κατα την διαρκεια της πτησης ειναι στον αερα η ειναι βιδωμενη καπου στην ατρακτο;
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Να ξεκινήσω με μία επισήμανση για τα φίλτρα τα οποία είναι διαφορετικά για τους κινητήρες βενζίνης από αυτά που είναι για glow
Τα περισσότερα φίλτρα για glow είναι συρμάτινα
Σε ότι αφορά την βαλβίδα ο Γιάννης (mogolos) είναι αναλυτικότατος Η τροφοδοσία γίνεται βάζοντας το καύσιμο με ειδικό επιστόμιο (περιέχεται) στην βαλβίδα
Σε περίπτωση που θέλεις να αποφύγεις την βαλβίδα τότε χρησιμοποιείς το σωληνάκι που πάει στο καρμπυρατέρ η αν δεν έχεις εύκολη πρόσβαση χρησιμοποιείς ένα τρίτο το οποίο και ταπώνεις με μία βίδα μετά από την πλήρωση
Τα περισσότερα φίλτρα για glow είναι συρμάτινα
Σε ότι αφορά την βαλβίδα ο Γιάννης (mogolos) είναι αναλυτικότατος Η τροφοδοσία γίνεται βάζοντας το καύσιμο με ειδικό επιστόμιο (περιέχεται) στην βαλβίδα
Σε περίπτωση που θέλεις να αποφύγεις την βαλβίδα τότε χρησιμοποιείς το σωληνάκι που πάει στο καρμπυρατέρ η αν δεν έχεις εύκολη πρόσβαση χρησιμοποιείς ένα τρίτο το οποίο και ταπώνεις με μία βίδα μετά από την πλήρωση
- Συνημμένα
-
- PAAAAANEALPHDICH.jpg (22.29 KiB) Προβλήθηκε 211 φορές
-
- MAG237500-FuelingValve.jpg (13.02 KiB) Προβλήθηκε 211 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Ντεποζιτο - Βαλβιδα - Καρμπυρατερ
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑
....χρησιμοποιείς ένα τρίτο το οποίο και ταπώνεις με μία βίδα μετά από την πλήρωση
Τελικά, αυτός ο τρόπος είναι ο πιο safe._Β_Ο