εκτος από την κίνηση που προορίζονται να δώσουν οι επιφάνειες έχουν πάντα κάποιο ποσοστό αντίστασης drag ?
_Β_Οσε χαμηλές ταχύτητες τα aileron δεν αρκούν να διορθώσουν την πλευρά του φτερού που " πέφτει " κάνοντας τα πράγματα χειρότερα , δηλαδή ενώ δίνουμε aileron προς την αντίθετη φορα το αποτέλεσμα είναι να συμβάλουμε στην πτώση του φτερού πιο πολύ λες και γύρισε ανάποδα η λειτουργία των aileron.
Εκεί πρέπει να διορθώσουμε με rudder το οποιο αυξάνει την ταχύτητα του φτερού που πέφτει μέσα στον αέρα σε σχέση με το φτερό που ανεβαίνει διορθώνοντας την κλίση?
φαινόμενο που εξηγεί γιατί ποτε δεν πρέπει να βάζουμε γυροσκόπια στα aileron_Β_Ο??
enjoy_P_P
τα aileron ξαφνικά κάνουν αντίθετη κίνηση από αυτή που θέλουμε?adverse yaw
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
τα aileron ξαφνικά κάνουν αντίθετη κίνηση από αυτή που θέλουμε?adverse yaw
- Συνημμένα
-
- funny_cat_sleeping[2].jpg (40.13 KiB) Προβλήθηκε 92 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: τα aileron ξαφνικά κάνουν αντίθετη κίνηση από αυτή που θέλουμε?adverse yaw
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑
εκτος από την κίνηση που προορίζονται να δώσουν οι επιφάνειες έχουν πάντα κάποιο ποσοστό αντίστασης drag ?
Πάντα έχουν, άλλωστε από εκεί απορρέει και η συνισταμένη φορά της κίνησης. Μην ξεχνάμε ότι χωρίς drag δεν θα υπήρχε έλεγχος στο αεροσκάφος.
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑
σε χαμηλές ταχύτητες τα aileron δεν αρκούν να διορθώσουν την πλευρά του φτερού που " πέφτει " κάνοντας τα πράγματα χειρότερα , δηλαδή ενώ δίνουμε aileron προς την αντίθετη φορα το αποτέλεσμα είναι να συμβάλουμε στην πτώση του φτερού πιο πολύ λες και γύρισε ανάποδα η λειτουργία των aileron.
Ωραίο θέμα Γιώργη.....και αρκετά πονηρό φίλε.
Το φαινόμενο που αναφέρεις είναι υπαρκτό και έχει στείλει πολύ κόσμο ιδικά με ανεμόπτερα.
Όταν αρχίσουν αυτά τα παιχνίδια το μόνο που θες είναι ταχύτητα. Πρακτικά, μένεις από ενέργεια…..οπότε το πρώτο που θα πέσει είναι το φτερό με την μικρότερη «ενέργεια», η τάσεις που δημιουργούνται θέλουν όλο το σύστημα να αρχίσει να στρίβει γύρο από το πιο αργό σημείο του αεροπλάνου, που σε αυτή την περίπτωση είναι η άκρη του πιο αργού φτερού……δύσκολά τα πράματα…..
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑
Εκεί πρέπει να διορθώσουμε με rudder το οποιο αυξάνει την ταχύτητα του φτερού που πέφτει μέσα στον αέρα σε σχέση με το φτερό που ανεβαίνει διορθώνοντας την κλίση?
Χμμμμ…..αν βάλουμε φτερό αριστερά σίγουρα θα μαζέψουμε πρώτα με δεξί rudder και αφού νιώσουμε ότι κάτι κάνουμε, τότε αρχίζουμε το μάζεμα και με το aileron…..πριν από όλα όμως δίνουμε γκάζι, μήπως και προλάβουμε την κατάσταση και ελαττώσουμε τις αδράνειες……
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑
φαινόμενο που εξηγεί γιατί ποτε δεν πρέπει να βάζουμε γυροσκόπια στα aileron
Πολύ καλή παρατήρηση Γιώργο, αν και σε γενικές γραμμές σε ότι αφορά στα αεροπλάνα (ακόμα και σε 3D setup) δεν έχω καταλάβει γιατί τα φλομώνουν στα gyros…..anyway.
Υ.Γ.: Πιο τεχνικά και εμπεριστατωμένα μπορούμε να τα πούμε και από κοντά.