CMPro F6F Hellcat
CMPro F6F Hellcat
Σημερα παρελαβα το F6F Hellcat της CMPro.
Eιναι το πρωτο μου warbird.
Στιγμη που την περιμενα καιρο.
Γιαυτο και ειμαι πολυ χαρουμενος.
Εχω υπομονη και επιμονη και δεν βιαζομουνα.
Απιστευτη η στιγμη του πρωτου ανοιγματος του κουτιου.
Ανοιγω αυτο το θεμα για να μπορεσω να σας ρωταω τις αποριες μου και να μου υποδεικνυετε τον τροπο για να το κατασκευασω σωστα.
Ζηταω δηλαδη την πολυτιμη βοηθεια σας.
Δεν θα βιαστω καθολου.
Θα παω σιγα και σιγουρα (αφου δεν εχω και πειρα).
Για το πρωτο πραγμα που θελω την βοηθεια σας ειναι τα σερβο.
Μπορειτε να μου προτεινετε συγκεκριμενα σερβο για να χρησιμοποιησω;
Ευχαριστω.
Eιναι το πρωτο μου warbird.
Στιγμη που την περιμενα καιρο.
Γιαυτο και ειμαι πολυ χαρουμενος.
Εχω υπομονη και επιμονη και δεν βιαζομουνα.
Απιστευτη η στιγμη του πρωτου ανοιγματος του κουτιου.
Ανοιγω αυτο το θεμα για να μπορεσω να σας ρωταω τις αποριες μου και να μου υποδεικνυετε τον τροπο για να το κατασκευασω σωστα.
Ζηταω δηλαδη την πολυτιμη βοηθεια σας.
Δεν θα βιαστω καθολου.
Θα παω σιγα και σιγουρα (αφου δεν εχω και πειρα).
Για το πρωτο πραγμα που θελω την βοηθεια σας ειναι τα σερβο.
Μπορειτε να μου προτεινετε συγκεκριμενα σερβο για να χρησιμοποιησω;
Ευχαριστω.
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Καλή αγορά φιλε μου!! Το ειχα και το ειχα λιώσει στις πτήσεις
2-3 συμβουλές λοιπόν.
1. Τα σερβο, απλά αναλογικά 4-6 κιλά ειναι υπέρ αρκετά
2. Διαλέγεις μοτέρ. Εγώ ειχα και το ίδιο θα πρότεινα και σε σενα ενα 26εκ βενζινα. Θα πετάς οικονομικά και ανετα!!
3. Ενισχύσεις στην σελα και στα ρετρακς
αυτα βασικά.
Το σκάφος ειναι ΤΡΕΝΟΟΟΟΟ. Δεν στολάρει δεν χαλάει
μπράβο και πάλι μπράβο για την αγορα σου φιλε μου.
2-3 συμβουλές λοιπόν.
1. Τα σερβο, απλά αναλογικά 4-6 κιλά ειναι υπέρ αρκετά
2. Διαλέγεις μοτέρ. Εγώ ειχα και το ίδιο θα πρότεινα και σε σενα ενα 26εκ βενζινα. Θα πετάς οικονομικά και ανετα!!
3. Ενισχύσεις στην σελα και στα ρετρακς
αυτα βασικά.
Το σκάφος ειναι ΤΡΕΝΟΟΟΟΟ. Δεν στολάρει δεν χαλάει
μπράβο και πάλι μπράβο για την αγορα σου φιλε μου.
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Γιαννη ιδια σερβο (4-6 κιλα) ολα;
Και γκαζι και aileron και elevator και ruder;
Κινητηρα εχω ηδη αγορασει.
Τον ASP 120. Απλα διοτι δεν εχω πειρα στο στρωσιμο και στην ρυθμιση.
Και ηθελα να ξεκινησω με κατι απλο και φθηνο.
Και γκαζι και aileron και elevator και ruder;
Κινητηρα εχω ηδη αγορασει.
Τον ASP 120. Απλα διοτι δεν εχω πειρα στο στρωσιμο και στην ρυθμιση.
Και ηθελα να ξεκινησω με κατι απλο και φθηνο.
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
ναι τα σερβο ειναι αρκετά.
Οσο αφορά το μοτερ επίσεις ειναι μια χαρά. Απλα θα σου πάει περισσότερα λεφτά απ΄ότι με την βενζινα. Καυσιμο-μοτερ
Οσο αφορά το μοτερ επίσεις ειναι μια χαρά. Απλα θα σου πάει περισσότερα λεφτά απ΄ότι με την βενζινα. Καυσιμο-μοτερ
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Με γεια ……….καλή κατασκευή και καλές πτήσεις
Πολύ ωραίο μοντέλο που δεν θα σε δυσκολέψει στην κατασκευή και θα το απολαυσεις στην πτήση
Ξεκίνα και ότι μπορούμε θα κάνουμε για να βγάλεις ένα μοντέλο άρτιο πτητικά και ανθεκτικό κατασκευαστικά
Το μοντέλο αυτό πετά θαυμάσια και με 90 αρι μοτέρ
Όταν το πήρα είχα δίλλημα ανάμεσα σε 90 η 120
Άκουσα τον φίλο μου τον Τρύφωνα και έβαλα 90 Δεν το μετάνιωσα διότι το μοντέλο πετούσε scale, έκανε όλα τα απαραίτητα χωρίς δισταγμό η έλλειψη δύναμης
Ένας λόγος που είχε βοηθήσει την απόφαση μου ήταν το ότι με in cowl εξάτμιση δεν φαινόταν το μοτέρ πουθενά
Αφού όμως εσύ έχεις 120 θα έχεις και το πλεονέκτημα ότι το μοντέλο θα ζυγίσει χωρίς πρόσθεση βάρους
Κατασκευαστικά τώρα πρέπει να ενισχύσεις μερικά τμήματα με πανί όπως το firewall , τις σέλλες και το servo plate Ένα πανί θα χρειαστεί και περιμετρικά (εσωτερικά φυσικά) του cowl στο σημείο που θα γίνουν οι τρύπες για να στερεωθεί με την άτρακτο
Για την πτέρυγα που είναι και το πρώτο με το οποίο θα ασχοληθείς πρέπει να ενισχύσεις πολύ καλά τις φωλιές των ανασυρόμενων και να γεμίσεις με epoxy το χώρο μπροστά από αυτά έως την άκρη του φτερού (θα ανοίξεις τρύπα και θα πλημυρίσεις το χώρο) Πίστεψε με αν δεν το κάνεις αυτό στην πρώτη βαριά θα ξεμπαζώσουν όλα Ακόμη πρέπει να αντικαταστήσεις τους αλουμινένιους πύρους με μεγαλύτερης διαμέτρου ξύλινες καβιλιες
Μη θεωρήσεις τις μετατροπές αυτές υπερβολικές και μη σε προβληματίζει το βάρος διότι είναι απαραίτητες Στην πορεία της κατασκευής θα δούμε και μερικές ακόμη λεπτομέρειες
Αυτά για αρχή και για ότι κάνεις.......... 3 φορές μελέτη και μετά τρυπάς η κολλάς
Πολύ ωραίο μοντέλο που δεν θα σε δυσκολέψει στην κατασκευή και θα το απολαυσεις στην πτήση
Ξεκίνα και ότι μπορούμε θα κάνουμε για να βγάλεις ένα μοντέλο άρτιο πτητικά και ανθεκτικό κατασκευαστικά
Το μοντέλο αυτό πετά θαυμάσια και με 90 αρι μοτέρ
Όταν το πήρα είχα δίλλημα ανάμεσα σε 90 η 120
Άκουσα τον φίλο μου τον Τρύφωνα και έβαλα 90 Δεν το μετάνιωσα διότι το μοντέλο πετούσε scale, έκανε όλα τα απαραίτητα χωρίς δισταγμό η έλλειψη δύναμης
Ένας λόγος που είχε βοηθήσει την απόφαση μου ήταν το ότι με in cowl εξάτμιση δεν φαινόταν το μοτέρ πουθενά
Αφού όμως εσύ έχεις 120 θα έχεις και το πλεονέκτημα ότι το μοντέλο θα ζυγίσει χωρίς πρόσθεση βάρους
Κατασκευαστικά τώρα πρέπει να ενισχύσεις μερικά τμήματα με πανί όπως το firewall , τις σέλλες και το servo plate Ένα πανί θα χρειαστεί και περιμετρικά (εσωτερικά φυσικά) του cowl στο σημείο που θα γίνουν οι τρύπες για να στερεωθεί με την άτρακτο
Για την πτέρυγα που είναι και το πρώτο με το οποίο θα ασχοληθείς πρέπει να ενισχύσεις πολύ καλά τις φωλιές των ανασυρόμενων και να γεμίσεις με epoxy το χώρο μπροστά από αυτά έως την άκρη του φτερού (θα ανοίξεις τρύπα και θα πλημυρίσεις το χώρο) Πίστεψε με αν δεν το κάνεις αυτό στην πρώτη βαριά θα ξεμπαζώσουν όλα Ακόμη πρέπει να αντικαταστήσεις τους αλουμινένιους πύρους με μεγαλύτερης διαμέτρου ξύλινες καβιλιες
Μη θεωρήσεις τις μετατροπές αυτές υπερβολικές και μη σε προβληματίζει το βάρος διότι είναι απαραίτητες Στην πορεία της κατασκευής θα δούμε και μερικές ακόμη λεπτομέρειες
Αυτά για αρχή και για ότι κάνεις.......... 3 φορές μελέτη και μετά τρυπάς η κολλάς
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Ενταξει 4-6 κιλα ειπαμε για τα σερβο.
Αλλα ειδα μεγαλη ποικιλια στα μαγαζια.
Οσον αφορα τις μαρκες;
Αξιζουν τα κινεζικα τυπου turnigy η θα πρεπει να παω σε ποιο αξιοπιστη εταιρια; savox, hitec κ.τ.λ.
Αλλα ειδα μεγαλη ποικιλια στα μαγαζια.
Οσον αφορα τις μαρκες;
Αξιζουν τα κινεζικα τυπου turnigy η θα πρεπει να παω σε ποιο αξιοπιστη εταιρια; savox, hitec κ.τ.λ.
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Πολυ χρησιμες πληροφοριες Αντωνη που τις εχω υποψιν μου και θα τις συζητησουμε στην συνεχεια αφου προχωρησω.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
στο συνολικό κόστος του μοντέλου η διαφορά τιμής των servo είναι μικρή Παρόλο που το μοντέλο δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις αξίζει τον κόπο να βάλει κάτι καλό χωρίς υπερβολές
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
me hitec εισαι μια χαρά
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Δυο ειναι τα σερβο που μου εχουν τραβηξει την προσοχη.
-Hitec HS-485HB 4,8kg 20ευρω
-Futaba S3010 5,2kg 28ευρω
Ποιο θεωρειται σαν καλυτερη επιλογη;
Αν νομιζετε οτι καποιο αλλο ειναι καλυτερο σε αναλογια αξιοπιστια/τιμη προτεινετε μου.
Ευχαριστω.
-Hitec HS-485HB 4,8kg 20ευρω
-Futaba S3010 5,2kg 28ευρω
Ποιο θεωρειται σαν καλυτερη επιλογη;
Αν νομιζετε οτι καποιο αλλο ειναι καλυτερο σε αναλογια αξιοπιστια/τιμη προτεινετε μου.
Ευχαριστω.
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Αγαπητέ Αλέξη,
Και τα 2 μια χαρά είναι. Όποιο απο τα δύο αντέχει η τσέπη σου θα έλεγα εγώ.
Πάρε και μερικές φωτό απο μερικά δικά μου για να σε "ζεστάνω" λίγο (Cmpro F6F).....
Και τα 2 μια χαρά είναι. Όποιο απο τα δύο αντέχει η τσέπη σου θα έλεγα εγώ.
Πάρε και μερικές φωτό απο μερικά δικά μου για να σε "ζεστάνω" λίγο (Cmpro F6F).....
- Συνημμένα
-
- P9130366.jpg (37.88 KiB) Προβλήθηκε 226 φορές
-
- PB230950.jpg (24.87 KiB) Προβλήθηκε 226 φορές
-
- P9130268.jpg (55.25 KiB) Προβλήθηκε 226 φορές
-
- P1111573.jpg (34.12 KiB) Προβλήθηκε 226 φορές
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
...3Φ...αντί για τον Αλέξη...μάλλον 'ζεσταίνεις' εμένα...!:D
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
αντε και 2 ακόμα φωτό .... (Σημείωση πετάνε ακόμη όλα μου τα F6F Hellcat, δεν έχει χαθεί κανένα παρόλο που όπως βλέπεις δεν τα πετάω συμβατικά...)
- Συνημμένα
-
- lg-157080.jpg (32.5 KiB) Προβλήθηκε 226 φορές
-
- lg-157084.jpg (50.26 KiB) Προβλήθηκε 226 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Eλα Τρυφωνα.... βαλε και αλλες μας πορωσες....!@/-=}{{
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Τρύφωνας έγραψε: ↑
Σημείωση πετάνε ακόμη όλα μου τα F6F Hellcat, δεν έχει χαθεί κανένα παρόλο που όπως βλέπεις δεν τα πετάω συμβατικά
Τι είναι τούτος ρε φούστη μου, θα μας στείλεις όλους.....έχουμε τα ΦΕΚ της ΥΠΑ από την μια, τώρα θα έχουμε και τον ΚΟΚ της τροχαίας....
Ρε φίλε μην ανεβάζεις τέτοιες φωτό.....αν πετάς σε τέτοιο ύψος θα σε πιάσει κανένα radar της τροχαίας για υπερβολική ταχύτητα....