ερωτηση γεωμετριας
ερωτηση γεωμετριας
σε ενα μοντελο εαν το μηκος (α,α1) απο το πισω κεντρικο σημειο της ατρακτου
προς στα ακρα των πτερυγων εχει διαφορα (0,5cm) δεν ειναι ισο, τι συμπτωμα
μπορει να παρουσιαζει?
- Συνημμένα
-
- a.JPG (69.08 KiB) Προβλήθηκε 144 φορές
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
Σημασία δεν έχει μόνο πόσο μεγάλη είναι η διαφορά, αλλά και πόσο μεγάλο είναι το μοντέλο. Για τι μέγεθος μοντέλου μιλάμε;
Επίσης σε αργά μοντέλα κάποιες αποκλίσεις στη συμμετρία δεν πολυφαίνονται στον αέρα.
Σε γρήγορα μοντέλα φαίνονται περισσότερο.
Για τι μοντέλο μιλάμε;
Επίσης σε αργά μοντέλα κάποιες αποκλίσεις στη συμμετρία δεν πολυφαίνονται στον αέρα.
Σε γρήγορα μοντέλα φαίνονται περισσότερο.
Για τι μοντέλο μιλάμε;
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
καλησπερα
μιλαμε για ενα hellcat με μηκος πτερυγων 1,10
παρατηρησα κατα τη πτηση οτι γερνει αριστερα και θελει αρκετο τριμ στα alairons να
ερθει στα ισια
μιλαμε για ενα hellcat με μηκος πτερυγων 1,10
παρατηρησα κατα τη πτηση οτι γερνει αριστερα και θελει αρκετο τριμ στα alairons να
ερθει στα ισια
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
Πιστεύω ότι τα 0.5εκ. δεν είναι αμελητέα διαφορά, αφού το μοντέλο είναι σχετικά μικρό, δεν είναι όμως και τραγική διαφορά.
Αν το ζυγίσεις καλά σε όλους του άξονες και αν δεις λίγο τι τριμ θέλει στον αέρα, θα πετάει μια χαρά.
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
Δλδ είναι συχνό φαινόμενο το μοντέλο να είναι στραβό από το εργοστάσιο ή να είναι στραβοκολλημένο από τον μοντελιστή.
Αν το ζυγίσεις καλά σε όλους του άξονες και αν δεις λίγο τι τριμ θέλει στον αέρα, θα πετάει μια χαρά.
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
Δλδ είναι συχνό φαινόμενο το μοντέλο να είναι στραβό από το εργοστάσιο ή να είναι στραβοκολλημένο από τον μοντελιστή.
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
τα φτερα ειναι διαιρουμενα δυο κομματια (οχι κολλητα) και ενωνονται με μια μπαρα βιδωτα πανω σε αυτη
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
Δλδ είναι στραβοφτιαγμένη η άτρακτος;
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
δε νομιζω εκτος απο αυτη τη διαφορα που ειδα ....αλλο κατι δε παρατηρησα ....διoρθωσα
αυτη τη διαφορα στις πτερυγες τωρα οταν κοψει ο αερας θα δοκιμασω να δω αποτελεσματα.... παντως αυτο το φαινομενο το ειχα παρατηρησei και σε μια wilga που μετα απο στουκα το ενα πτερυγιο ειχε ερθει ενα ποντο μπροστα και οταν το διoρθωσα σταματησε και η κλιση γι αυτο εθεσα και αυτο το ερωτημα μηπως εχει συμβει και σε αλλον συνχομπιστα
αυτη τη διαφορα στις πτερυγες τωρα οταν κοψει ο αερας θα δοκιμασω να δω αποτελεσματα.... παντως αυτο το φαινομενο το ειχα παρατηρησei και σε μια wilga που μετα απο στουκα το ενα πτερυγιο ειχε ερθει ενα ποντο μπροστα και οταν το διoρθωσα σταματησε και η κλιση γι αυτο εθεσα και αυτο το ερωτημα μηπως εχει συμβει και σε αλλον συνχομπιστα
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
Έχω ένα μοντέλο όπου η άτρακτος είναι σαν μπανάνα στραβή και είναι αρκετά γρήγορο στον αέρα. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα πετάξει ίσια κι όμως πετάει.
Βέβαια έχω αλλάξει κλίση στον κινητήρα και τριμ στο rudder, αλλά αν δεν σου πουν ότι είναι στραβό, δεν το καταλαβαίνεις στον αέρα.
Βέβαια έχω αλλάξει κλίση στον κινητήρα και τριμ στο rudder, αλλά αν δεν σου πουν ότι είναι στραβό, δεν το καταλαβαίνεις στον αέρα.
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
eolos έγραψε: ↑
σε ενα μοντελο εαν το μηκος (α,α1) απο το πισω κεντρικο σημειο της ατρακτου
προς στα ακρα των πτερυγων εχει διαφορα (0,5cm) δεν ειναι ισο, τι συμπτωμα
μπορει να παρουσιαζει?
Η διαφορά που αναφέρεις δεν μοιάζει να είναι τόσο μεγάλη που να σου παρουσιάσει τόση απόκλιση ώστε να χρειαστεί να τριμάρεις με τα ailerons για να πετάει ευθεία. Φαντάσου ότι παλιότερα σε αεροπλάνα που κράταγαν την πτέρυγα με λάστιχα σταυρωτά δεν υπήρχε πια τόσο πακτωμένη ακούνητη πτέρυγα ως προς την άτρακτο.
Πιό πολύ μου ακούγεται για ρύθμιση right και down thrust.
Επίσης αν έχεις κολλήσει τα ailerons και κατά την τοποθέτηση των Hinges δεν έχεις κεντράρει τις τρύπες σωστά ενδεχόμενα το ένα aileron να μην κάθεται σωστά και να σου παρουσιάζει ασυμμετρία. Φαινομενικά στο trailing edge να είναι τέλεια τριμαρισμένο αλλά στο leading edge του πηδαλίου να μην κεντράρει.
Ωστόσο με την τοποθέτηση ενός κομματιού Μπάλσα πάχους 0.5 στο αντίστοιχο φτερό μπορείς να το φέρεις στα ίσια και να ξαναπετάξεις για να δεις αν αυτό φταίει πραγματικά.
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
πιάσε με το ένα σου χέρι το tip της έλικας και γύρισε την έλικα ώστε να είναι κατακόρυφη (εσύ έχεις πιάσει το πάνω μέρος της έλικας) και με το άλλο σου χέρι βάλε το δάκτυλό σου στο τέλος της ατράκτου στην κάτω μεριά της, ακριβώς πριν το rudder, παρατήρησε εάν γέρνει προς τα αριστερά ή τα δεξιά (φαντάζομαι οτι είναι ηλεκτρικό το αεροπλάνο οπότε δεν έχεις πρόβλημα να μην σου αφήνει η συμπίεση του κινητήρα την έλικα να περιστραφεί ελεύθερα)
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
κατ αρχην να σας ευχαριστησω ολους...
το μοντελο πραγματι ειναι ηλεκτρικο...ειναι αυτο που
παραθετω
τα ailerons ειναι ενταξει δεν εξεχει κατι απο το φτερο ....οσο
αφορα το ζυγισμα το εχω κανει με τον ελικα και οντως γερνει απο τη
πλευρα που εχει τη ταση να κανει roll με τη προσθηκη ενος διλεπτου στην ακρη της πτερυγας ερχεται σε ισσοροπια ...αλλα δε πιστευω οτι ενα δυο γραμμαρια βαρυτερο το ενα φτερο απο το αλλο θα δινει τοση κλιση.......παραθετω οτι αυτο το φαινομενο το ειχα παρατηρησει και στη wilga
υστερα απο μια πτωση που φαινομενικα τα φτερα ηταν αθικτα αλλα ομως
μετρωντας τη μια πτερυγα(ως προς το τελευταιο κεντρικο σημειο της ατρακτου) ειχε αποκλιση σε σχεση με την αλλη ενα ποντο..διωρθονωντας τη γεωμετρια πεταξε σωστα.
το μοντελο πραγματι ειναι ηλεκτρικο...ειναι αυτο που
παραθετω
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__16319__HK_F6F_Hellcat_EPO_WWII_Fighter.html
τα ailerons ειναι ενταξει δεν εξεχει κατι απο το φτερο ....οσο
αφορα το ζυγισμα το εχω κανει με τον ελικα και οντως γερνει απο τη
πλευρα που εχει τη ταση να κανει roll με τη προσθηκη ενος διλεπτου στην ακρη της πτερυγας ερχεται σε ισσοροπια ...αλλα δε πιστευω οτι ενα δυο γραμμαρια βαρυτερο το ενα φτερο απο το αλλο θα δινει τοση κλιση.......παραθετω οτι αυτο το φαινομενο το ειχα παρατηρησει και στη wilga
υστερα απο μια πτωση που φαινομενικα τα φτερα ηταν αθικτα αλλα ομως
μετρωντας τη μια πτερυγα(ως προς το τελευταιο κεντρικο σημειο της ατρακτου) ειχε αποκλιση σε σχεση με την αλλη ενα ποντο..διωρθονωντας τη γεωμετρια πεταξε σωστα.
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
τελικα η συμμετρια δεν επαιξε μεγαλο ρολο στη πρωτη δοκιμη......ομως στη δευτερη δοκιμη με την προσθηκη περιπου 2 γραμμαριων στο ακροπτερυγιο μπορω να πω οτι
σχεδον διορθωθηκε
(πιθανον κατασκευαστικα το ενα φτερο βαρυτερο απο το αλλο???)
μια αλλη παρατηρηση που εκανα ειναι οτι δυσκολευεται στην ανακυκλωση
τερμα το γκαζι αγκομαχα να γυρισει και οταν το κανει ... κανει μαζι και περιστροφη..(`M` μοτερ????)
ευχαριστω ολα τα παιδια για τη βοηθεια..
σχεδον διορθωθηκε
(πιθανον κατασκευαστικα το ενα φτερο βαρυτερο απο το αλλο???)
μια αλλη παρατηρηση που εκανα ειναι οτι δυσκολευεται στην ανακυκλωση
τερμα το γκαζι αγκομαχα να γυρισει και οταν το κανει ... κανει μαζι και περιστροφη..(`M` μοτερ????)
ευχαριστω ολα τα παιδια για τη βοηθεια..
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
Εκτός από το μοτέρ που μάλλον είναι λίγο, μπορεί να φταίει και λάθος τριμ στο rudder ίσως και στα ailerons. Δες προς τα που στρίβει στο loop και τρίμαρε το rudder αντίθετα.
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
eolos έγραψε: ↑τελικα η συμμετρια δεν επαιξε μεγαλο ρολο στη πρωτη δοκιμη......ομως στη δευτερη δοκιμη με την προσθηκη περιπου 2 γραμμαριων στο ακροπτερυγιο μπορω να πω οτι
σχεδον διορθωθηκε
(πιθανον κατασκευαστικα το ενα φτερο βαρυτερο απο το αλλο???)
μια αλλη παρατηρηση που εκανα ειναι οτι δυσκολευεται στην ανακυκλωση
τερμα το γκαζι αγκομαχα να γυρισει και οταν το κανει ... κανει μαζι και περιστροφη..(`M` μοτερ????)
ευχαριστω ολα τα παιδια για τη βοηθεια..
Διάβασε το παρακάτω Link:
http://tankpanzer.com/Joomla/index.php/modelaviation
Εξηγεί με λεπτομέρεια πως τριμάρουμε σωστά ένα αεροπλάνο να πετάει ευθεία και φυσικά τριμάρισμα όχι μόνο με τις επιφάνειες αλλά και με την διόρθωση του CG ή ακόμα και με right ή down thrust.
Απάντηση: ερωτηση γεωμετριας
pappy έγραψε: ↑Διάβασε το παρακάτω Link:
http://tankpanzer.com/Joomla/index.php/modelaviation
Εξηγεί με λεπτομέρεια πως τριμάρουμε σωστά ένα αεροπλάνο να πετάει ευθεία και φυσικά τριμάρισμα όχι μόνο με τις επιφάνειες αλλά και με την διόρθωση του CG ή ακόμα και με right ή down thrust.
παρα πολυ καλο και κατατοπιστηκο
σε ευχαριστω πολυ