Νέο μέλος

Απάντηση
nkarap

Νέο μέλος

Δημοσίευση από nkarap »

Καλημέρα σε όλους και συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά που κάνετε. Είμαι αρχάριος στον χώρο του αερομοντελισμού. Πιο πριν ειχα ένα ελικόπτερο ηλεκτρικό αλλά δεν θεωρώ ότι αποκόμισα ιδιαίτερα πράγματα απο τις λιγοστές πτήσεις.
Ενδιαφέρομαι για το αεροπλάνο και επίσης με ελκύει το πέταγμα υδροπλάνου ίσως γιατι νιώθω περισσότερη ασφάλεια κατα την προσγείωση στη θάλασσα (μπορεί να είναι και λάθος), ίσως και επειδή κατα το πέταγμα δεν απαιτείται να είσαι σε πίστα.
Μου έχουν δώσει μια τηλεκατεύθυνση JR XP7202 με φορτιστή και τίποτα άλλο.
Σας παρακαλώ πάρα πολύ να με καθοδήγήσετε λύνωντας μου κάποιες απορίες
1. Είναι καλή η εν λόγω τηλεκατεύθυνση ; Μπορεί να μετατραπεί σε 2.4 GHz ; Θα ωφελήσει κάπου αν γίνεται;
2. Τι επιπλεον χρειάζετε ώστε να λειτουργήσει;
3. Μπορώ να πετάω με αυτη θερμικά και ηλεκρικά και τι καθορίζει αυτό;
4. Τι χρειάζομαι για πεταγμα ηλεκτρικού και τι για ηλεκτρικο;
5. Βλέπω κατι όρους που δεν καταλαβαίνω τόσο στα ηλεκτρικα όσο και στα θερμικά (μπουζοπιπα, starter, και αντιστοιχα στα ηλεκτρικα διαφορες ορολογίες). Που μπορώ να αποσαφηνίσω τι σημαίνουν;
6. Πως καθορίζω τι μηχανές και τι servo χρειάζομαι κάθε φορά;

Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά έχω τεράστιες απορίες και ψάχνω φίλους με διάθεση να βοηθήσουν, οπότε ευχαριστώ εκ των προτέρων τον όποιον απαντήσει και διαθέσει χρόνο.
Να πω επίσης ότι έχω κατεβάσει και τυπώσει και κάποια σχέδια απλών αεροσκαφών για να μπω στη διαδικασία να φτιάξω ένα και να μάθω σιγά σιγά τι κάνει τι. Οπότε οποιαδήποτε βοήθεια και στο ζήτημα αυτό είναι ευπρόσδεκτη.

Καλώς σας βρήκα και τα λέμε σύντομα
miltides

Απάντηση: Νέο μέλος

Δημοσίευση από miltides »

καλώς ήρθες στο petame
Να είσαι σίγουρος οτι σύντομα θα πάρεις αξιόπιστες απαντήσεις απο τα έμπειρα μέλη του forum
george_karasoulas

Δημοσίευση από george_karasoulas »

Φίλε μου Καλημέρα

ρίξε μια ματιά και στο SITE του κ. Κώστα Μουρατίδη

http://egnatia.ee.auth.gr/~kosmour/index.htm