PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Επειδή πιστεύω οτι το θέμα ενδιαφέρει το ξεκινάω και ο θεός βοηθός.
Από μια αρκετά εμπεριστατωμένη έρευνα που έκανα η οποία περιελάμβανε και test flights σε Βόρειο Ελλάδα και Μέγαρα (προσεκτική διατύπωση για να μη γίνει διαφήμηση λέσχης ή σχολής) έχω να πληροφορήσω για τα ακόλουθα
Α. Πτυχίο Ελαφρών PPL Private Pilot License
Κόστος από περιπου 7000 μέχρι 12 η και 13000. Οι τιμές ποικίλουν πολύ ανάλογα
1. Με τη νεότητα των αεροσκαφών (οχι πάντα... - παράδειγμα σχολή στη βόρειο Ελλάδα με νεώτατα αεροσκάφη αλλά σχετικά χαμηλά δίδακτρα)
2. Με τη σοβαρότητα που αντιμετωπίζουν το ground shcool
3. Mε τις εξτρα παροχές
4. Με το πόσα λείπουν του καθενός.
η Τιμή δεν έχει να κάνει με το αξιόπλοο των αεροσκαφών τα οποία ασχέτως ηλικίας είναι όλα ασφαλή.
Οι υποχρεωτικές ώρες στον αέρα είναι 45 αλλά υπολογίστε περίπου 48 με 50 κατά μέσο όρο.
Τυχόν περισσότερες ώρες θα ανεβάσουν το τελικό κόστος υπολογίζοντας την ώρα ανάλογα με τη σχολή και το αεροσκάφος από 150 μέχρι 200 ευρώ. Οι τιμές αλλάζουν συχνά μια και είναι εντάσεως κόστους καυσίμου.
Τί μπορείτε να κανετε με το πτυχίο που μόλις αποκτήσατε??
1. Να το καδρώσετε
2. Να πετάξετε εσείς και η παρέα σας (με αεροσκάφη του μεγέθους που εχετε εκπαιδευτεί) σε προορισμούς που υπόκεινται σε περιορισμούς (ύψους καιρού κλπ)
3 Να απολαμβάνετε όσο σας το επιτρέπουν τα οικονομικά σας την πτήση....... για την πτήση (μεταξύ μας το καλύτερο).
4. Να συνεχίσετε σε απόκτηση υψηλότερου πτυχίου με στόχο την αεροπορεία ώς επάγγελμα.
Με νεώτερο ποστ θα ενημερώσω για τα υπερεάφρά και θα συμπληρώσω για τα ελαφρά.
Από μια αρκετά εμπεριστατωμένη έρευνα που έκανα η οποία περιελάμβανε και test flights σε Βόρειο Ελλάδα και Μέγαρα (προσεκτική διατύπωση για να μη γίνει διαφήμηση λέσχης ή σχολής) έχω να πληροφορήσω για τα ακόλουθα
Α. Πτυχίο Ελαφρών PPL Private Pilot License
Κόστος από περιπου 7000 μέχρι 12 η και 13000. Οι τιμές ποικίλουν πολύ ανάλογα
1. Με τη νεότητα των αεροσκαφών (οχι πάντα... - παράδειγμα σχολή στη βόρειο Ελλάδα με νεώτατα αεροσκάφη αλλά σχετικά χαμηλά δίδακτρα)
2. Με τη σοβαρότητα που αντιμετωπίζουν το ground shcool
3. Mε τις εξτρα παροχές
4. Με το πόσα λείπουν του καθενός.
η Τιμή δεν έχει να κάνει με το αξιόπλοο των αεροσκαφών τα οποία ασχέτως ηλικίας είναι όλα ασφαλή.
Οι υποχρεωτικές ώρες στον αέρα είναι 45 αλλά υπολογίστε περίπου 48 με 50 κατά μέσο όρο.
Τυχόν περισσότερες ώρες θα ανεβάσουν το τελικό κόστος υπολογίζοντας την ώρα ανάλογα με τη σχολή και το αεροσκάφος από 150 μέχρι 200 ευρώ. Οι τιμές αλλάζουν συχνά μια και είναι εντάσεως κόστους καυσίμου.
Τί μπορείτε να κανετε με το πτυχίο που μόλις αποκτήσατε??
1. Να το καδρώσετε
2. Να πετάξετε εσείς και η παρέα σας (με αεροσκάφη του μεγέθους που εχετε εκπαιδευτεί) σε προορισμούς που υπόκεινται σε περιορισμούς (ύψους καιρού κλπ)
3 Να απολαμβάνετε όσο σας το επιτρέπουν τα οικονομικά σας την πτήση....... για την πτήση (μεταξύ μας το καλύτερο).
4. Να συνεχίσετε σε απόκτηση υψηλότερου πτυχίου με στόχο την αεροπορεία ώς επάγγελμα.
Με νεώτερο ποστ θα ενημερώσω για τα υπερεάφρά και θα συμπληρώσω για τα ελαφρά.
-
- Δημοσιεύσεις: 562
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
αγαπητε φιλε landlover χαιρομαι που κοσμος συνδιαζει αερομοντελλισμο και αεροπορια!! προσωπικα βγαινω σολο στα ανεμοπτερα σε λιγες πτησεις.εκαμα και εγω τις δοκιμες μου σε εκπαιδευτικα υπερελαφρα πτυχιου PLL αισθηση που αποκομιζεις πως πεταγεσαι μεχρι κυθηρα για ουζακι και πισω...τα sailplanes ειναι τεχνικη ομως φιλε..ανασφαλεια πως αν δεν εκμεταλευτεις στο επακρο τον αερα...δεν προλαβες..απλα! και το βασικοτερο!αθορυβη πτηση,η μαγεια του να γλιστρας στον αερα..!
ευχομαι σε ολους οσους ασχολουνται και με πτυχιο ILS!!
εδω πεταμε εμεις http://www.anla.gr χωρις καμμια διαθεση διαφημισης,παρακαλω!
ευχομαι σε ολους οσους ασχολουνται και με πτυχιο ILS!!
εδω πεταμε εμεις http://www.anla.gr χωρις καμμια διαθεση διαφημισης,παρακαλω!
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Θα ηταν καλο να δημιουργησετε και ενα θεμα σχετικά με τα ανεμόπτερα , αφου εχετε για υπερελαφρά.
Καποιος που θελει να μάθει να πετάει σωστά , θα πρέπει να ξεκινήσει και (πιθανότατα να μείνει) στο ανεμόπτερο .
φίλε fazerdreamer υπάρχουν και μοτοανεμόπτερα που συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα στην πτήση του ανεμόπτερου , με την αυτόνομη απογείωση , και το σώσιμο του σκάφους , στην περίπτωση που κάνεις λάθος εκτίμηση , στο που βρίσκεται το επόμενο θερμικό :-?
Υπάρχει σχολή και στην Εδεσσα.
Καποιος που θελει να μάθει να πετάει σωστά , θα πρέπει να ξεκινήσει και (πιθανότατα να μείνει) στο ανεμόπτερο .
φίλε fazerdreamer υπάρχουν και μοτοανεμόπτερα που συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα στην πτήση του ανεμόπτερου , με την αυτόνομη απογείωση , και το σώσιμο του σκάφους , στην περίπτωση που κάνεις λάθος εκτίμηση , στο που βρίσκεται το επόμενο θερμικό :-?
Υπάρχει σχολή και στην Εδεσσα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1496
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
έγραψε:
"...Θα ηταν καλο να δημιουργησετε και ενα θεμα σχετικά με τα ανεμόπτερα..."
Rc_Hacker ευχαριστούμε για την υπόδειξη. Αν εννοείς ονομαστική αναφορά στα "ανεμόπτερα", από αυτή τη στιμή υπάρχει στην πρώτη σελίδα :-)
Το θέμα πάντως σχετικά με τα ανεμόπτερα, μπορεί να το δημιουργήσει οποιοδήποτε μέλος έχει να αναφέρει κάτι οποτεδήποτε κάνοντας "κλικ" στην κατηγορία:
"Ελαφρά Αεροσκάφη - Ελικόπτερα - Υπερελαφρά - Ανεμόπτερα"
::)
-
- Δημοσιεύσεις: 140
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 11:59 pm
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
καλημέρα σας λέγοντας ppl εννοούμε Private Pilot Licenseέγραψε: Tι εννοουμε λεγοντας ελαφρα PPL? Τι εδους αεροπλανα ειναι? Εχουμε καποιο site απο σχολες?
φαντάσου κάτι σαν το δίπλωμα του αυτοκινητου αλλα στην προκειμενη περίπτωση είναι κατά 7 χιλιάδες euro ακριβότερο έχω κάνει 1 πτήση εθισμού με τσέσνα 172 και μια με 182 και 1 με sting 2000 carbon (tl) η αίσθηση είναι απερίγραπτη πρέπει όλοι όσοι ενδιαφέρεστε έστω για μια πτήση εθισμού να το δοκιμάσετε βεβαια το ppl αναφέρεται κύριος στον υψηλό καταναλωτή και όχι στον μέσο. θα δοκιμάσω τις ικανότητες μου στα υπερελαφρά μια και η αερολέσχη σύρου έφερε ένα ολοκαίνουργοι sting 2000 (tl) οποτε με 60 euro την ώρα πιστεύω με παίρνει σύντομα θα ανεβάσω video με πτήση του tl πάνω από την σύρο .
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Καλημέρα,
γιά απόκτηση πτυχίου ερασιτέχνη πιλότου (PPL:Private Pilot License),ο ενδιαφερόμενος μπορεί να απευθυνθεί σε οποιαδήποτε Αερολέσχη ή Ακαδημία πιλότων.Η Αερολέσχη παρέχει εκπαίδευση για PPL ενώ σε μία Ακαδημία Πιλότων μπορεί να λάβει εκπαίδευση και για επαγγελματικό πτυχίο.Στη χώρα μας γίνεται μία αξιέπαινη προσπάθεια δημιουργίας σχολών εκπαίδευσης πιλότων Γενικής-Πολιτικής Αεροπορίας,που δέν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις αντίστοιχες του εξωτερικού.
Ο χρόνος πού χρειάζεται για να ολοκληρώσει κάποιος την εκπαίδευση για PPL,εξαρτάται και διαφέρει από μαθητή σε μαθητή.Συνήθως γύρο στους τρείς μήνες έχει ολοκληρωθεί η εκπαίδευση.
Από βαθμό δυσκολίας?Τίποτα δέν είναι δύσκολο αν το αγαπάς και πραγματικά σε κάνει ευτυχισμένο.
Απο πλευράς οικονομικού να υπολογίζεις τουλάχιστον για Cessna 172 που γνωρίζω προσωπικά,κυμένετε από 160-170/ώρα.45 ώρες MINIMUM απαιτούνται βάσει νομοθεσίας επομένως υπολόγισε ένα τελικό ποσό από 7200-7700.Υπάρχουν βέβαια και πιό φτηνές επιλογές όπως Cessna 152.Τα κόστη που προανάφερα είναι για το πτητικό μέρος της εκπαίδευσης.Θα χρειαστείς επίσης όλη τη βιβλιογραφία για τη θεωρία καθώς και εξοπλισμό όπως κλιμακόμετρο,ναυτιλιακο αναγωγέα,χάρτες,Logbook κτλ.Αυτά θα σου τα πούν στη σχολή.
Αν το πάρεις απόφαση...καλές προσγειώσεις@P@
γιά απόκτηση πτυχίου ερασιτέχνη πιλότου (PPL:Private Pilot License),ο ενδιαφερόμενος μπορεί να απευθυνθεί σε οποιαδήποτε Αερολέσχη ή Ακαδημία πιλότων.Η Αερολέσχη παρέχει εκπαίδευση για PPL ενώ σε μία Ακαδημία Πιλότων μπορεί να λάβει εκπαίδευση και για επαγγελματικό πτυχίο.Στη χώρα μας γίνεται μία αξιέπαινη προσπάθεια δημιουργίας σχολών εκπαίδευσης πιλότων Γενικής-Πολιτικής Αεροπορίας,που δέν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις αντίστοιχες του εξωτερικού.
Ο χρόνος πού χρειάζεται για να ολοκληρώσει κάποιος την εκπαίδευση για PPL,εξαρτάται και διαφέρει από μαθητή σε μαθητή.Συνήθως γύρο στους τρείς μήνες έχει ολοκληρωθεί η εκπαίδευση.
Από βαθμό δυσκολίας?Τίποτα δέν είναι δύσκολο αν το αγαπάς και πραγματικά σε κάνει ευτυχισμένο.
Απο πλευράς οικονομικού να υπολογίζεις τουλάχιστον για Cessna 172 που γνωρίζω προσωπικά,κυμένετε από 160-170/ώρα.45 ώρες MINIMUM απαιτούνται βάσει νομοθεσίας επομένως υπολόγισε ένα τελικό ποσό από 7200-7700.Υπάρχουν βέβαια και πιό φτηνές επιλογές όπως Cessna 152.Τα κόστη που προανάφερα είναι για το πτητικό μέρος της εκπαίδευσης.Θα χρειαστείς επίσης όλη τη βιβλιογραφία για τη θεωρία καθώς και εξοπλισμό όπως κλιμακόμετρο,ναυτιλιακο αναγωγέα,χάρτες,Logbook κτλ.Αυτά θα σου τα πούν στη σχολή.
Αν το πάρεις απόφαση...καλές προσγειώσεις@P@
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Τα ποσά αυτά είναι για το πτητικό μέρος.Για τη θεωρία (ground school) υπάρχει επιπλέον κόστος όχι μεγάλο όμως γιά το PPL.Μπορείς να ρωτήσεις σε κάποια αερολέσχη για περισότερες πληροφορίες.Εγώ προσωπικά αγόρασα τα βιβλία και τα διάφορα αξεσουάρ ένα από τα οποία ήταν και το Oxford Interactive PPL theory.Μία απίστευτη κασσετίνα με όλα τα μαθήματα και με οπτικοακουστική παρουσίαση,αλλά στα αγγλικά!Έτσι το ground school το έκανα στο σπίτι μου με το laptop!Πολύ καλό βοήθημα.Για να μάθεις για τιμές στα αξεσουάρ(αναγωγέα,κλιμακόμετρο κτλ) μπορείς να κοιτάξεις σε κάποιο pilot shop.Γιά το PPL μέχρι στιγμής γνωρίζω οτι μπορείς να το δώσεις και στα ελληνικά.Αυτό το λέω γιατί νέο καπρίτσιο της JAA(Joint Aviation Authority=Ευρωπαική Αεροπορική Νομοθεσία)απαιτεί για τους μή έχοντες και κατέχοντες πτυχίο,εξέταση στην αγγλική γλώσσα..κι ας έχουν έχουν αποκτήσει αρκετοί πιλότοι το πτυχίο τους στα αγγλικά!
Από προσωπική εμπειρία,καλό θα ήταν ο ενδιαφερόμενος,να επικοινωνήσει με μία αερολέσχη και να κανονίσει μία πτήση εθισμού.Εάν μετά την πτήση εθισμού επιθυμείς να ξεκινήσεις εκπαίδευση,προτείνω να κάνεις ΠΡΩΤΑ ιατρικές εξετάσεις κατά JAR-FCL3(Joint Aviation Regulations-Flight Crew Licensing) για να σου εκδοθεί το Medical Certificate Class B (για PPL).Ο λόγος που θα πρέπει να κάνεις πρώτα το Medical είναι απλά για να γνωρίζεις ότι έχεις τη φυσική και πνευματική ικανότητα να χειριστείς ένα αεροσκάφος.Κανονικά το MEDICAL θα σου ζητηθεί από την αερολέσχη λίγο πρίν βγείς solo.Αρκετά παιδιά ξεκίνησαν την εκπαίδευση και λίγο πρίν βγούν για το πρώτο τους solo,έκαναν το Medical και...απέτυχαν,με αποτέλεσμα να μή συνεχίσουν τη εκπαίδευση τους και να έχουν πετάξει τα λεφτά τους.Για το λόγο αυτό η συμβουλή μου πρός όλους τους φίλους που ενδιαφέρονται για εκπαίδευση πιλότου:Πρώτα το MEDICAL και μετά όλα τα άλλα!
Όποιος φίλος ενδιαφέρεται και μέσω ΠΜ μπορώ να του στείλω τους αριθμούς ΦΕΚ για τους κανονισμούς της Ερωπαικής Αεροπορικής Νομοθεσίας και να τα αγοράσει από το εθνικό τυπογραφείο με πολύ χαμηλό κόστος:
Αυτά τα δύο έγγραφα αποτελούν πολύ καλή πηγή πληροφοριών.
Από προσωπική εμπειρία,καλό θα ήταν ο ενδιαφερόμενος,να επικοινωνήσει με μία αερολέσχη και να κανονίσει μία πτήση εθισμού.Εάν μετά την πτήση εθισμού επιθυμείς να ξεκινήσεις εκπαίδευση,προτείνω να κάνεις ΠΡΩΤΑ ιατρικές εξετάσεις κατά JAR-FCL3(Joint Aviation Regulations-Flight Crew Licensing) για να σου εκδοθεί το Medical Certificate Class B (για PPL).Ο λόγος που θα πρέπει να κάνεις πρώτα το Medical είναι απλά για να γνωρίζεις ότι έχεις τη φυσική και πνευματική ικανότητα να χειριστείς ένα αεροσκάφος.Κανονικά το MEDICAL θα σου ζητηθεί από την αερολέσχη λίγο πρίν βγείς solo.Αρκετά παιδιά ξεκίνησαν την εκπαίδευση και λίγο πρίν βγούν για το πρώτο τους solo,έκαναν το Medical και...απέτυχαν,με αποτέλεσμα να μή συνεχίσουν τη εκπαίδευση τους και να έχουν πετάξει τα λεφτά τους.Για το λόγο αυτό η συμβουλή μου πρός όλους τους φίλους που ενδιαφέρονται για εκπαίδευση πιλότου:Πρώτα το MEDICAL και μετά όλα τα άλλα!
Όποιος φίλος ενδιαφέρεται και μέσω ΠΜ μπορώ να του στείλω τους αριθμούς ΦΕΚ για τους κανονισμούς της Ερωπαικής Αεροπορικής Νομοθεσίας και να τα αγοράσει από το εθνικό τυπογραφείο με πολύ χαμηλό κόστος:
- JAR-FCL1(ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ)
- JAR-FCL3(ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ)
Αυτά τα δύο έγγραφα αποτελούν πολύ καλή πηγή πληροφοριών.
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Καλησπέρα και πάλι .Γραφω αναλυτικά τις εξετάσεις JAR-FCL 3 (πιστοποιητικού υγείας τάξεως 2) είναι:
· Αιμοσφαιρίνη (για έλεγχο αναιμίας)
· ΗΚΓ-Καρδιολογική εκτίμηση του ΗΚΓ
· Σπιρομέτρηση
· Γενική ούρων
· Oφθαλμολογική εξέταση (Έλεγχος οπτικής οξύτητας και χρωματικής αντίληψης, βυθοσκόπηση)
· ΩΡΛ εξέταση
· Πλήρης κλινική εξέταση
· Ακουόγραμμα όποτε επιτάσσει το JAR-FCL 3
Προαιρετικά :
· Λευκά αιμοσφαίρια-τύπος (για έλεγχο υπάρχουσας λοίμωξης-φλεγμονής)
· Αιμοπετάλια σε κάθε εξέταση (για έλεγχο πηκτικότητας του αίματος)
· Ερυθρά αιμοσφαίρια-Ποιοτικά χαρακτηριστικά σε κάθε εξέταση (για πληρέστερο έλεγχο τυχόν αναιμίας)
Τυμπανομετρία (για έλεγχο λειτουργίας ευσταχιανής σάλπιγγας)
Θέλω επίσης να επισημάνω ότι η σωστή κριτική έχει σαν προϋπόθεση και λίγο την έρευνα.
Από ότι κατάλαβα όταν έδωσα ένα λινκ για να βοηθήσω σχετικά με τις ιατρικές εξετάσεις που ρωτούσε ο φίλος μας θεωρήθηκε ως διαφήμιση αν και δεν έχω καμία σχέση με το ιατρικό κέντρο.
Μένω στην Σάμο και είμαι Αξιωματικός. Όσον αφόρα την ΥΠΑ δυστυχώς δεν γράφει τίποτα στην ιστοσελίδα της αναλυτικά για τις εξετάσεις , παρά μονό τους ιατρούς ή τα κέντρα που εκδίδουν τα Πιστοποιητικά. Το ιατρικό κέντρο που έδωσα στο λινκ είναι αναγνωρισμένο για την έκδοση πιστοποιητικών όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα της ΥΠΑ.
Επίσης το λινκ αυτό το βρήκα στο γκρουπ HellasGA · Hellas General Aviation στο ΥΑΗΟΟ.
Θεώρησα ότι είναι σωστό να αναφέρω τα παραπάνω για άρση κάθε παρεξήγησης.
Χρήστος
· Αιμοσφαιρίνη (για έλεγχο αναιμίας)
· ΗΚΓ-Καρδιολογική εκτίμηση του ΗΚΓ
· Σπιρομέτρηση
· Γενική ούρων
· Oφθαλμολογική εξέταση (Έλεγχος οπτικής οξύτητας και χρωματικής αντίληψης, βυθοσκόπηση)
· ΩΡΛ εξέταση
· Πλήρης κλινική εξέταση
· Ακουόγραμμα όποτε επιτάσσει το JAR-FCL 3
Προαιρετικά :
· Λευκά αιμοσφαίρια-τύπος (για έλεγχο υπάρχουσας λοίμωξης-φλεγμονής)
· Αιμοπετάλια σε κάθε εξέταση (για έλεγχο πηκτικότητας του αίματος)
· Ερυθρά αιμοσφαίρια-Ποιοτικά χαρακτηριστικά σε κάθε εξέταση (για πληρέστερο έλεγχο τυχόν αναιμίας)
Τυμπανομετρία (για έλεγχο λειτουργίας ευσταχιανής σάλπιγγας)
Θέλω επίσης να επισημάνω ότι η σωστή κριτική έχει σαν προϋπόθεση και λίγο την έρευνα.
Από ότι κατάλαβα όταν έδωσα ένα λινκ για να βοηθήσω σχετικά με τις ιατρικές εξετάσεις που ρωτούσε ο φίλος μας θεωρήθηκε ως διαφήμιση αν και δεν έχω καμία σχέση με το ιατρικό κέντρο.
Μένω στην Σάμο και είμαι Αξιωματικός. Όσον αφόρα την ΥΠΑ δυστυχώς δεν γράφει τίποτα στην ιστοσελίδα της αναλυτικά για τις εξετάσεις , παρά μονό τους ιατρούς ή τα κέντρα που εκδίδουν τα Πιστοποιητικά. Το ιατρικό κέντρο που έδωσα στο λινκ είναι αναγνωρισμένο για την έκδοση πιστοποιητικών όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα της ΥΠΑ.
Επίσης το λινκ αυτό το βρήκα στο γκρουπ HellasGA · Hellas General Aviation στο ΥΑΗΟΟ.
Θεώρησα ότι είναι σωστό να αναφέρω τα παραπάνω για άρση κάθε παρεξήγησης.
Χρήστος
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Χρόνια Πολλά Στέφανε δεν είναι ένας αλλά πέντε αυτοί που την πάτησαν θα ζητήσω άδεια από τα παιδιά για να δημοσιεύσω το όνομα του κυρίου που δεν έχει ούτε άδεια εκπαιδευτή.
Φιλικά Πέτρος
Φιλικά Πέτρος
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
petrosp έγραψε: ↑Προσοχή στους επιτήδειους που τάζουν πτυχία για ελαφρά και υπερέλαφρα και δεν έχουν πιστοποίηση από την ΥΠΑ. Πρόσφατα γνωστοί μου επήγαν σε κάποιον επιτήδειο έκαναν από 10 έως 25 ώρες ο καθ' ένας (ήταν αρκετοί) και στο τέλος δεν μπόρεσαν να γράψουν ούτε μισή ώρα. Προσοχήήήήή!!!!
Επειδή το θέμα παίζει κάμποσα χρόνια, και μαλλον (99,9999%) μιλάμε για το ίδιο άτομο δεν είναι άλλο από τον Κο. Μοσχώνη, ιδιοκτήτη του αεροδρομίου Ικαρος.
Ο εν'λόγω Κος από ότι ακούγεται εδώ και χρόνια είχε παλιότερα πέσει στο παράπτωμα αυτό με την υποτιθέμενη σχολή ελαφρών αεροσκαφών, ενώ σύμφωνα με τελευταιές πληροφορίες συνεχίζει το ίδιο βιολι και με τα υπερελαφρά όπου μετα την αγορά ενός υπερελαφρού αεροσκάφους, συνεχίζει να πετάει ανυποψίαστούς (ως υποτιθέμενος εκπαιδευτής), έναντι βέβαια χρηματικής αμοιβής, τάζοντάς τους πτυχίο, χωρίς βέβαια΄ούτε να έχει πτυχίο εκπαιδευτή ούτε βέβαια να υπάρχει εκεί εγκεκριμένη σχολή από την ΥΠΑ.
Τώρα βεβαια θα πεί κανείς, η ΥΠΑ γνωρίζει αυτήν την κατάσταση που εκτός του ότι εγκυμονεί διάφορους κινδύνους, ελαφρώνει και την τσέπη των θυμάτων ??
Την απάντηση μόνο η επίσημη αρχή θα πρέπει να την δώσει..
-
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 3:41 pm
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Καλημέρα,
Οσο τα γεγονότα αυτά των διαφόρων "επιτηδείων" παραμένουνε απλές αναφορές σε fora τότε τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει.
Εάν κάποιος έχει συγκεκριμένη προσωπική εμπειρία και όχι άκουσα ή έμαθα ή μου είπαν, τότε μπορεί να προχωρήσει σε επώνυμη καταγγελία στην ΥΠΑ/Δ2.
Μόνο έτσι ο κάθε κατεργάρης θα πάει στην θέση του. Αλλιώς θα ζει και θα βασιλεύει εις υγεία των κορόιδων.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Οσο τα γεγονότα αυτά των διαφόρων "επιτηδείων" παραμένουνε απλές αναφορές σε fora τότε τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει.
Εάν κάποιος έχει συγκεκριμένη προσωπική εμπειρία και όχι άκουσα ή έμαθα ή μου είπαν, τότε μπορεί να προχωρήσει σε επώνυμη καταγγελία στην ΥΠΑ/Δ2.
Μόνο έτσι ο κάθε κατεργάρης θα πάει στην θέση του. Αλλιώς θα ζει και θα βασιλεύει εις υγεία των κορόιδων.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
petrosp έγραψε: ↑Χρόνια Πολλά Στέφανε δεν είναι ένας αλλά πέντε αυτοί που την πάτησαν θα ζητήσω άδεια από τα παιδιά για να δημοσιεύσω το όνομα του κυρίου που δεν έχει ούτε άδεια εκπαιδευτή.
Φιλικά Πέτρος
Φίλε Πέτρο καλημέρα, επειδή σκεπτόμαι μαζί με κάποιους φίλους να γίνουμε "υπερελαφροί" και μου δημιουργείται ανησυχία με αυτά που μαθαίνω, τελικά δεν θα μας ενημερώσεις για τον εν λόγω κύριο??
Ευχαριστώ, Σωτήρης
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
δυστυχως δεν ειναι μονο αυτος ο κυριος........Ειναι και αρκετοι με πιστοποιηση απο την ΥΠΑ και πτυχια που μοιρασε η ΥΠΑ κατ`απονομη και χωρις να ζητησει κανενα δικαιολογητικο που να πιστοποιει οτι αυτοι οι ανθρωποι ξερουν να πετανε(ποσο μαλλον να εκπαιδευουν....).
δεν αναφερομαι φυσικα σε καποιους κατοχους ερασιτεχνικων και επαγγελματικων πτυχιων της ΥΠΑ με εμπειρια και γνωσεις(αν και μερικοι απο αυτους δεν θα επρεπε να εκπαιδευουν),αλλα σε ανθρωπους χωρις θεωρητικες γνωσεις και ουσιαστικη εκπαιδευση,που μαθανε πολλα πραγματα λαθος απο λαθος ανθρωπους και τα μεταδιδουν σε μαθητευομενους σημερα με το υφος του εκπαιδευτη.....
Ετσι λοιπον σημερα ενας επαγγελματιας χειριστης με 10.000 ωρες πτησεων ας πουμε ,θα πρεπει να "εκπαιδευτει" απο τον καθε ασχετο "χωριατη" που καταφερε και πηρε το χαρτι κατ`απονομη!!!!
Ευγε στην ΥΠΑ,στην επιτροπη που το αποφασισε αυτο και μοιρασε πτυχια στους κολητους.....και στην αεροπορικη-αεραθλητικη κοινοτητα της Ελλαδας που το δεχτηκε αδιαμαρτυρητα.
Οταν θα γινουν τα πρωτα ατυχηματα,ποιον θα ψαξει αραγε ο εισαγγελεας????
δεν αναφερομαι φυσικα σε καποιους κατοχους ερασιτεχνικων και επαγγελματικων πτυχιων της ΥΠΑ με εμπειρια και γνωσεις(αν και μερικοι απο αυτους δεν θα επρεπε να εκπαιδευουν),αλλα σε ανθρωπους χωρις θεωρητικες γνωσεις και ουσιαστικη εκπαιδευση,που μαθανε πολλα πραγματα λαθος απο λαθος ανθρωπους και τα μεταδιδουν σε μαθητευομενους σημερα με το υφος του εκπαιδευτη.....
Ετσι λοιπον σημερα ενας επαγγελματιας χειριστης με 10.000 ωρες πτησεων ας πουμε ,θα πρεπει να "εκπαιδευτει" απο τον καθε ασχετο "χωριατη" που καταφερε και πηρε το χαρτι κατ`απονομη!!!!
Ευγε στην ΥΠΑ,στην επιτροπη που το αποφασισε αυτο και μοιρασε πτυχια στους κολητους.....και στην αεροπορικη-αεραθλητικη κοινοτητα της Ελλαδας που το δεχτηκε αδιαμαρτυρητα.
Οταν θα γινουν τα πρωτα ατυχηματα,ποιον θα ψαξει αραγε ο εισαγγελεας????
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Με αφορμη την παραλαβη του Πτυχιου Υπερελαφρων Α/φων σημερα απο την ΥΠΑ θελω να ευχαριστησω και δημοσια(τα κερασματα απο κοντα)την Αερολεσχη Αγρινιου και τα μελη της που με δεχτηκαν σαν δικο τους,τους εκπαιδευτες που πεταξαμε μαζι,την πολυ καλη τους παρεα γιατι οποτε πηγαινα στο αεροδρομιο(χωρις ραντεβου...) παντα εβρισκα υποστεγα ανοιχτα κι αεροπλανα ετοιμοπολεμα!!!!Δεν ειχα ποτε κανενα παραπονο απο την Αερολεσχη κι αξιζει να τους δωσω τα ευσημα για την πολυ καλη δουλεια(κι αθορυβη....)που κανουν τα τελευταια χρονια,οπως επισης και για την κατανοηση που εδειξαν στο πολυ σοβαρο προβλημα υγειας που αντιμετωπιζω και για το λογο αυτο εδειξαν ιδιαιτερη ευαισθησια(σε αντιθεση με αλλη Αερολεσχη....)και με βοηθησαν και με το παραπανω στην προσπαθεια μου για την αποκτηση του πτυχιου.
Τελευταια θελω να ευχαριστησω το συναδελφο,φιλο και πατριωτη μου Δημητρη Πατσουρα που σαν εκπαιδευτης κι εξεταστης της Αερολεσχης Λαρισας με βοηθησε παρα πολυ στην αποκτηση του πτυχιου.Ειναι αυτος επισης που μας καθοδηγει στην ανασυνταξη και ανασταση του αεραθλητισμου στην Ηπειρο(Γιαννενα και Θεσπρωτια)και θα προσπαθησουμε μαζι με τους υπολοιπους να ξαναγεμισουμε τους ουρανους της Ηπειρου με "πετουμενα"....
Τελευταια θελω να ευχαριστησω το συναδελφο,φιλο και πατριωτη μου Δημητρη Πατσουρα που σαν εκπαιδευτης κι εξεταστης της Αερολεσχης Λαρισας με βοηθησε παρα πολυ στην αποκτηση του πτυχιου.Ειναι αυτος επισης που μας καθοδηγει στην ανασυνταξη και ανασταση του αεραθλητισμου στην Ηπειρο(Γιαννενα και Θεσπρωτια)και θα προσπαθησουμε μαζι με τους υπολοιπους να ξαναγεμισουμε τους ουρανους της Ηπειρου με "πετουμενα"....
-
- Δημοσιεύσεις: 562
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Πρεπει να κανεις 5 πτησεις τουλαχιστον τον χρονο για να βγαινεις διαθεσιμος,αλλωστε θες και ανανεωση στα medical σου οποτε...
Με το καλο αν ασχοληθεις να παρεις γραμμη για το πτυχιο σου.
Με το καλο αν ασχοληθεις να παρεις γραμμη για το πτυχιο σου.