Εδω ποσταρουμε ό,τι απορίες ή διευκρινίσεις έχουμε σχετικά με το κυρίως θέμα
οπου εχει κλειδωθει ώστε να παραμείνει ευανάγνωστο σε οποιον στο μέλλον το χρειαστεί χωρίς να πρέπει να διαλέξει ανάμεσα απο 5 σελίδες την ουσία .
Tι προσέχουμε για να στήσουμε σωστά ένα ηλεκτρικό μοντέλο Αποριες
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: Tι προσέχουμε για να στήσουμε σωστά ένα ηλεκτρικό μοντέλο Αποριες
Με δύο κινητήρες ηλεκτρικό, χρειάζεται να τα συνδέσουμε διαφορετικά και να κάνουμε μίξη;
Παρέμβαση:
Παρακαλούμε πληκτρολογείτε τα κείμενά σας με Ελληνικούς Χαρακτήρες. Μετατρέψτε τα Greeklish σε Ελληνικά από εδώ!
Παρέμβαση:
Παρακαλούμε πληκτρολογείτε τα κείμενά σας με Ελληνικούς Χαρακτήρες. Μετατρέψτε τα Greeklish σε Ελληνικά από εδώ!
Απάντηση: Tι προσέχουμε για να στήσουμε σωστά ένα ηλεκτρικό μοντέλο Αποριες
Υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης και στο ίδιο esc! Είναι θέμα συνδεσμολογίας και υλικών....
Γιώργος
Γιώργος
-
- Δημοσιεύσεις: 734
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Tι προσέχουμε για να στήσουμε σωστά ένα ηλεκτρικό μοντέλο Αποριες
Βασικά, αν χρησιμοποιούνται καρβουνάτα μοτέρ, μπορούν να συνδεθούν παράλληλα με έναν κεντρικό ρυθμιστή ταχύτητας ,που να αντέχει όμως τα συνολικά αμπέρ και των δύο μοτέρ μαζί. Στα brushless όμως ,που η ρευματοδότηση των τριών φάσεων είναι συγχρονισμένη με τις στροφές του μοτέρ ,θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ξεχωριστός ρυθμιστής για κάθε μοτέρ.
Από κει και πέρα όμως οι δύο ρυθμιστές δεν είναι απαρραίτητο να συνδεθούν σε χωριστά κανάλια. Μπορούν να πάνε με Υ καλώδιο σε ένα κανάλι. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες και ιδίως αυτοί που δεν έχουν κάρβουνα, χαρακτηρίζονται από μια σταθερότητα στην απόδοση ,οπότε οι τυχόν ασυμμετρίες ώθησης είναι πολύ μικρές για να επηρεάσουν την πτήση ,αρκεί να χρησιμοποιούνται ίδιοι ρυθμιστές ταχύτητας και στους δύο κινητήρες ώστε η συνάρτηση μεταβολής της ισχύος με το γκάζι να είναι η ίδια.
Αν τώρα θέλουμε οπωσδήποτε να έχουμε χωριστή ρύθμιση για κάθε ηλεκτρομηχανή, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μίξη. Μπορούμε επίσης να σετάρουμε την τηλεκατεύθυνση σε heli mode και να συνδέσουμε τον ένα ρυθμιστή στο κανάλι του γκαζιού ενώ τον άλλον στο κανάλι του βήματος χωρίς ccpm mix. Με τον τρόπο αυτό ,έχουμε ρύθμιση συμμετρίας πέντε σημειων.
Κάτι που θα πρέπει να προσέχουμε πάντως όταν χρησιμοποιούμε πολλούς ρυθμιστές ,είναι ότι στην περίπτωση ρυθμιστών με BEC ,μόνο του ενός το BEC θα συνδεθεί στο δέκτη. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κοπούν τα κόκκινα καλώδια των ρυθμιστών, που καταλήγουν στο δέκτη, πλήν ενός.
Το καλύτερο όμως ,είναι να κοπούν όλων τα κόκκινα καλώδια αν περιλαμβάνουν σταθεροποιητή και να χρησιμοποιηθεί εξωτερικό UBEC.
Φιλικά Κώστας.
Από κει και πέρα όμως οι δύο ρυθμιστές δεν είναι απαρραίτητο να συνδεθούν σε χωριστά κανάλια. Μπορούν να πάνε με Υ καλώδιο σε ένα κανάλι. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες και ιδίως αυτοί που δεν έχουν κάρβουνα, χαρακτηρίζονται από μια σταθερότητα στην απόδοση ,οπότε οι τυχόν ασυμμετρίες ώθησης είναι πολύ μικρές για να επηρεάσουν την πτήση ,αρκεί να χρησιμοποιούνται ίδιοι ρυθμιστές ταχύτητας και στους δύο κινητήρες ώστε η συνάρτηση μεταβολής της ισχύος με το γκάζι να είναι η ίδια.
Αν τώρα θέλουμε οπωσδήποτε να έχουμε χωριστή ρύθμιση για κάθε ηλεκτρομηχανή, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μίξη. Μπορούμε επίσης να σετάρουμε την τηλεκατεύθυνση σε heli mode και να συνδέσουμε τον ένα ρυθμιστή στο κανάλι του γκαζιού ενώ τον άλλον στο κανάλι του βήματος χωρίς ccpm mix. Με τον τρόπο αυτό ,έχουμε ρύθμιση συμμετρίας πέντε σημειων.
Κάτι που θα πρέπει να προσέχουμε πάντως όταν χρησιμοποιούμε πολλούς ρυθμιστές ,είναι ότι στην περίπτωση ρυθμιστών με BEC ,μόνο του ενός το BEC θα συνδεθεί στο δέκτη. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κοπούν τα κόκκινα καλώδια των ρυθμιστών, που καταλήγουν στο δέκτη, πλήν ενός.
Το καλύτερο όμως ,είναι να κοπούν όλων τα κόκκινα καλώδια αν περιλαμβάνουν σταθεροποιητή και να χρησιμοποιηθεί εξωτερικό UBEC.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: Tι προσέχουμε για να στήσουμε σωστά ένα ηλεκτρικό μοντέλο Αποριες
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ?ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΕΝΑ FOAM KAI EIXA MEΣΑ ΜΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΧΤΥΠΗΣΕ,ΠΑΙΖΕΙ ΛΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΣΡΑΦΕΙ?ΚΑΙ ΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ?
-
- Δημοσιεύσεις: 734
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Tι προσέχουμε για να στήσουμε σωστά ένα ηλεκτρικό μοντέλο Αποριες
Φαντάζομαι ότι θα έχεις ψηφιακό φορτιστή με balancer. Θα συνδέσεις λοιπόν τη μπαταρία στο φορτιστή και θα κάνεις balanced φόρτιση με σχετικά χαμηλό ρεύμα (μισό από αυτό της χωρητικότητας της μπαταρίας) παρακολουθώντας την οθόνη του φορτιστή ,αν οι τάσεις των στοιχείων ανεβαίνουν κανονικά, μέχρι που στην πλήρη φόρτιση να φτάσουν τα 4.2 βολτ ανά στοιχείο. Αν τυχόν δεις τίποτα φουσκώματα, σταματάς αμέσως τη φόρτιση και αυτό σημαίνει ότι το στοιχείο έπαθε ζημιά. Αν η μπαταρία φορτίσει κανονικά, μάλλον είναι εντάξει. Για επιβεβαίωση, μπορείς να τη βάλεις στην αποφόρτιση μέχρι το όριο ασφαλείας με ρεύμα γύρω στο 1 αμπέρ και να δεις αν τα μιλιαμπερώρια που σου έδειξε η οθόνη στην αποφόρτιση αντιστοιχούν στο 70% της ονομαστικής χωρητικότητας.
Πάντως αν το στοιχείο είναι τόσο χτηπημένο που κινδυνεύει να τρυπήσει απότε θα προκληθεί ανάφλεξη θα έλεγα να μην την ξαναχρησιμοποιήσεις αυτή την μπαταρία.
Φιλικά Κώστας.
Πάντως αν το στοιχείο είναι τόσο χτηπημένο που κινδυνεύει να τρυπήσει απότε θα προκληθεί ανάφλεξη θα έλεγα να μην την ξαναχρησιμοποιήσεις αυτή την μπαταρία.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: Tι προσέχουμε για να στήσουμε σωστά ένα ηλεκτρικό μοντέλο Αποριες
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΟ ΦΟΡΤΙΣΤΕΙ ΜΕ BALANCER DEN ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟΣ,ΤΟ ΟΡΙΟ ΑΣΦΑΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΤΑ 3.6ΒΟΛΤ ΑΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ?ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΓΟΥΒΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ