Πρόβλημα με OS 40 LA
Πρόβλημα με OS 40 LA
Θα ήθελα τη γνώμη σας μπας και σταματήσω τις αναγκαστικές προσγειώσεις με ένα κινητήρα. Το δικινητήριο μου Harmony φοράει δύο OS 40 LA. Ο δεξιός λοιπόν έχει την κακή συνήθεια μετά από 5 λεπτά περίπου λειτουργίας να μουλαρώνει Ru@%και να σταματάει αφήνοντας με με την ψυχή στο στόμα w
Απάντηση: Πρόβλημα με OS 40 LA
κάνε τράμπα τα καρμπς να απομονώσεις το πρόβλημα. θα συμβούλευα την δοκιμή να την κάνεις στο έδαφος και όχι στον αέρα.σε twin πάντως θα προτιμούσα να βάλω καλύτερη σειρά κινητήρων της os
-
- Δημοσιεύσεις: 731
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Πρόβλημα με OS 40 LA
Φίλε μου αυτά τα μηχανάκια μπορεί να είναι OS αλλά είναι οι "φτωχοί συγγενείς". Είναι για κανένα μικρό εκπαιδευτικό αεροπλανάκι ,καθαρά entry level και σε καμιά περίπτωση για να δουλεύουν συνεχώς "τσίτες" και μάλιστα σε δικινητήριο.
Αυτό για δύο λόγους. Πρώτα πρώτα το καρμπυρατέρ, μην έχοντας βελόνα στο βαρελάκι παρά μόνο μια ρυθμιζόμενη τρυπούλα αέρα ,δεν επιτρέπει σωστή ρύθμιση του μίγματος σε όλες τις στροφές και τα ανοίγματα του γκαζιού. Η ρύθμιση επηρεάζεται πολύ από τη στάθμη του καυσίμου στο τεπόζιτο ,ειδικά στις χαμηλομεσαίες στροφές και αυτό είναι πολύ σημαντικό σε δικινητήριο στην απογείωση ή σε τυχόν go around.
Το άλλο είναι πως τα μηχανάκια αυτά είναι με κουζινέτο ,που σημαίνει πως αν το μίγμα δεν είναι αρκετά πλούσιο ή πηγαίνουν συνεχώς "τσίτες" ζεσταίνονται, διαστέλλεται το κουζινέτο επιτρέποντας διαρροή αέρα στην εισαγωγή, το μίγμα γίνεται έτσι φτωχότερο κάνοντάς τους να ζεσταθούν ακόμη περισσότερο, με τελικό αποτέλεσμα να σβήνουν. Και φυσικά σβήνει πρώτος ο πιο "ταλαιπωρημένος" από τους δύο, που έχει τη μεγαλύτερη φθορά στο κουζινέτο.
Αν δεν θέλεις να έχεις συνεχώς σβησίματα, θα πρέπει να τα δουλεύεις αυτά τα μηχανάκια αρκετά πλούσια και να χρησιμοποιείς καύσιμο που να έχει μέσα αρκετό καστορέλαιο αν είναι να δουλεύουν "τσίτες".
Σου το ξαναλέω πάντως ότι ,η σειρά LA είναι για κανένα εκπαιδευτικό και πολύ χαλαρή λειτουργία. Αν το "στριμώξεις" σύντομα αρχίζει να κάνει τα δικά του.
Χρειάζεσαι πραγματικά αξιόπιστους κιινητήρες για δικινητήριο. Γιατί καλά να σου σβήσει μια μηχανή σε φάση οριζόντιας πτήσης με ταχύτητα. Εκεί σώζεις, αν δεν πανικοβληθείς και έχεις βέβαια και την ανάλογη ικανότητα στη χρήση του rudder σε συνδυασμό με τα ailerons. Αν όμως σου συμβεί κάτι τέτοιο στην απογείωση εκεί πιθανότατα "γεια σας".
Αυτό για δύο λόγους. Πρώτα πρώτα το καρμπυρατέρ, μην έχοντας βελόνα στο βαρελάκι παρά μόνο μια ρυθμιζόμενη τρυπούλα αέρα ,δεν επιτρέπει σωστή ρύθμιση του μίγματος σε όλες τις στροφές και τα ανοίγματα του γκαζιού. Η ρύθμιση επηρεάζεται πολύ από τη στάθμη του καυσίμου στο τεπόζιτο ,ειδικά στις χαμηλομεσαίες στροφές και αυτό είναι πολύ σημαντικό σε δικινητήριο στην απογείωση ή σε τυχόν go around.
Το άλλο είναι πως τα μηχανάκια αυτά είναι με κουζινέτο ,που σημαίνει πως αν το μίγμα δεν είναι αρκετά πλούσιο ή πηγαίνουν συνεχώς "τσίτες" ζεσταίνονται, διαστέλλεται το κουζινέτο επιτρέποντας διαρροή αέρα στην εισαγωγή, το μίγμα γίνεται έτσι φτωχότερο κάνοντάς τους να ζεσταθούν ακόμη περισσότερο, με τελικό αποτέλεσμα να σβήνουν. Και φυσικά σβήνει πρώτος ο πιο "ταλαιπωρημένος" από τους δύο, που έχει τη μεγαλύτερη φθορά στο κουζινέτο.
Αν δεν θέλεις να έχεις συνεχώς σβησίματα, θα πρέπει να τα δουλεύεις αυτά τα μηχανάκια αρκετά πλούσια και να χρησιμοποιείς καύσιμο που να έχει μέσα αρκετό καστορέλαιο αν είναι να δουλεύουν "τσίτες".
Σου το ξαναλέω πάντως ότι ,η σειρά LA είναι για κανένα εκπαιδευτικό και πολύ χαλαρή λειτουργία. Αν το "στριμώξεις" σύντομα αρχίζει να κάνει τα δικά του.
Χρειάζεσαι πραγματικά αξιόπιστους κιινητήρες για δικινητήριο. Γιατί καλά να σου σβήσει μια μηχανή σε φάση οριζόντιας πτήσης με ταχύτητα. Εκεί σώζεις, αν δεν πανικοβληθείς και έχεις βέβαια και την ανάλογη ικανότητα στη χρήση του rudder σε συνδυασμό με τα ailerons. Αν όμως σου συμβεί κάτι τέτοιο στην απογείωση εκεί πιθανότατα "γεια σας".
Απάντηση: Πρόβλημα με OS 40 LA
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Βλέπω να οδεύω προς ανεύρεση κινητήρων.
Είναι και δύο w
Βλέπω να οδεύω προς ανεύρεση κινητήρων.
Είναι και δύο w
-
- Δημοσιεύσεις: 731
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Πρόβλημα με OS 40 LA
Αν δεν σηκώνει η τσέπη τους 46άρηδες τους ΑΧ, μια καλή λύση για το αεροπλάνο που έχεις και αρκετά οικονομική είναι αυτά τα μηχανάκια http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=163_203&products_id=4378
Τα βάζει η μαμά κυόσο στα καλμάτο. Κι επειδή το πρώτο μου θερμικό αεροπλάνο είναι το καλμάτο με τέτοιον κινητήρα πάνω ,πρέπει να σου πω ότι είναι αρκετά πιο δυνατό μοτέρ από αυτά που έχεις τώρα πάνω, δεν χρειάζονται πολύ πλούσια λειτουργία (ρουλεμανάτα), γυρνάνε 12Χ6 προπέλα και ρυθμίζουν πολύ εύκολα. Καμία σχέση με αυτά που έχεις.
Τα βάζει η μαμά κυόσο στα καλμάτο. Κι επειδή το πρώτο μου θερμικό αεροπλάνο είναι το καλμάτο με τέτοιον κινητήρα πάνω ,πρέπει να σου πω ότι είναι αρκετά πιο δυνατό μοτέρ από αυτά που έχεις τώρα πάνω, δεν χρειάζονται πολύ πλούσια λειτουργία (ρουλεμανάτα), γυρνάνε 12Χ6 προπέλα και ρυθμίζουν πολύ εύκολα. Καμία σχέση με αυτά που έχεις.
Απάντηση: Πρόβλημα με OS 40 LA
Και επειδή αν δεν τον κάνω να λειτουργεί ρολόι δεν καταθέτω τα όπλα μια ερωτησούλα..
Όταν ρύθμιζα τον κινητήρα το έκανα με το ντεπόζιτο γεμάτο. Μετά από μια σχετική κουβέντα με τον Στέλιο Κουτσό, ο οποίος με συμβούλεψε να κάνω την ρύθμιση με μισό ντεπόζιτο, παρατήρησα ότι τελικά ο κινητήρας όταν ήταν σφυριγμένος με full καύσιμο, όταν έπεφτε στο 30% περίπου το ντεπόζιτο έσβηνε λόγω φτωχού μίγματος.
Ρυθμίζοντας τον με μισό ντεπόζιτο δεν σβήνει αλλά είναι αρκετά μπουκωμένος όταν γεμίσω στο full καύσιμο.
Που θα λέγατε ότι βρίσκεται το πρόβλημα?#**
Ληφθεί υπόψη ότι ο αριστερός κινητήρας με τα ίδια σωληνάκια καυσίμου (διατομές και μήκος) ίδιο ντεπόζιτο και τοποθέτηση δουλεύει γενικότερα με υψηλότερες στροφές και δεν παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα.
Όταν ρύθμιζα τον κινητήρα το έκανα με το ντεπόζιτο γεμάτο. Μετά από μια σχετική κουβέντα με τον Στέλιο Κουτσό, ο οποίος με συμβούλεψε να κάνω την ρύθμιση με μισό ντεπόζιτο, παρατήρησα ότι τελικά ο κινητήρας όταν ήταν σφυριγμένος με full καύσιμο, όταν έπεφτε στο 30% περίπου το ντεπόζιτο έσβηνε λόγω φτωχού μίγματος.
Ρυθμίζοντας τον με μισό ντεπόζιτο δεν σβήνει αλλά είναι αρκετά μπουκωμένος όταν γεμίσω στο full καύσιμο.
Που θα λέγατε ότι βρίσκεται το πρόβλημα?#**
Ληφθεί υπόψη ότι ο αριστερός κινητήρας με τα ίδια σωληνάκια καυσίμου (διατομές και μήκος) ίδιο ντεπόζιτο και τοποθέτηση δουλεύει γενικότερα με υψηλότερες στροφές και δεν παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα.